Grzegorz
O.
TRENER / DORADCA +48
666 300 037
Temat: Kierunek zakupów i ich postrzeganie.
Ostatnio zastanawiałem się, w jakim kierunku ewoluują zakupy w Polskich firmach i jakie jest ich znaczenie (z mojej wiedzy w większości firm niestety ciągle bardzo małe, ale dostrzegam mały bum po szaleństwie z pytaniami, jakie są sposoby oceny zakupów i kupców, chyba jakieś „tsunami wiedzy” trafiło do zarządzających, co mnie bardzo cieszy),Aby to określić mam do was pytanie jak u was są postrzegane zakupy
Na podstawie tego pytania możemy określić ich kierunek rozwoju w danej branży, kroki, jakie powinny być podjęte w tym kierunku i oszacować ich efektywność.
1. Zakupy jako funkcja transakcyjna
2. Zakupy jako funkcja komercyjna
3. Zakupy jako funkcja aktywna
Pozdrawiam
GOL
P.S.
Będę wdzięczny za wyczerpujące odpowiedzi dostosowane do jednego z trzech w/w punktów.