Angelika
Dudzińska-Pająk
Specjalista ds.
Public Relations,
Altab S.A.
Temat: Elektroniczna Ewidencja Wyposażenia w firmie
Najnowszy filmik Altab Akademii pokazuje jak sprawnie może przebiegać nadzór nad firmowym wyposażaniem w oparciu o SAP Business One. Katalog wzajemnie powiązanych kartotek wyposażenia oraz szybkie i skuteczne raportowanie znacznie ułatwia pracę w tym zakresie.W ramach nadzoru nad wyposażeniem firmowym SAP Business One pozwala na:
• rejestrację wyposażenia
• prowadzenie kartotek sprzętu i licencji
• automatyczne protokoły przekazania i zwrotu
• dostęp do historii użytkowania
• nadzór nad przeglądami technicznymi
• powiązanie kartotek sprzętu z dokumentami zakupu i sprzedaży (lub likwidacji środka trwałego)
• dostarcza także informacji o statusie wyposażenia i jego aktualnej wartości
Dowiedz się:
• Jak sprawnie zarządzać ewidencją wyposażenia pracowników
• Jakie elementy zawiera kartoteka wyposażenia w SAP Business One
• Jakie raporty związane z wyposażeniem można przygotować w SAP Business One
Zapraszamy do naszej Bazy Wiedzy http://altab.pl/baza-wiedzy , oraz na organizowane przez ALTAB konferencje dotyczące optymalizacji zarządzania firmą http://altab.pl/konferencja