Angelika
Dudzińska-Pająk
Specjalista ds.
Public Relations,
Altab S.A.
Temat: Dział Serwisu - jak zoptymalizować jego pracę?
Odpowiedź wydaje się prosta :):- zautomatyzować pewne czynności
- poprawić dostęp do informacji by móc szybciej obsłużyć klienta
A jak to działa w SAP Business One?:
Ewidencja towarów w SAP Business One pozwala na sprawne zarządzanie serwisem i procesem gwarancyjnym. SAP Business One umożliwia rejestrację adresu instalacji urządzenia odbiorcy (by wiedzieć gdzie np. wysłać serwisanta) oraz powiązanie kartoteki urządzenia ze zgłoszeniami serwisowymi, które jego dotyczą, a także umowami serwisowymi. Z tej pozycji mamy również dostęp do dokumentów sprzedażowych i magazynowych związanych z przyjęciem i wydaniem towaru, lub podpiętych załączników (np. skanów kart gwarancyjnych).
Baza wiedzy (baza danych rozwiązań) pomaga uporządkować typowe problemy i pytania odbiorcy i wyszukiwać informacje przydatne podczas realizacji zgłoszenia serwisowego. Jest ona doskonałym przykładem usprawnień pracy konsultantów działu serwisowego przy wykorzystaniu SAP Business One. Dzięki bazie danych rozwiązań można sprawdzić potencjalne rozwiązania zgłoszeń serwisowych i przyspieszyć czas potrzebny do ich realizacji.
Więcej: http://altab.pl/serwis/sap-business-one
http://youtu.be/4DW9_YsRZCM