Kasia Zalass

Kasia Zalass Zalass Consulting

Temat: Ułatw klientom komunikację z Twoją firmą

Na opinię o naszych firmach w oczach klientów pracujemy już od pierwszej rozmowy telefonicznej. Warto więc zadbać o to, aby nie odbierać telefonu biegnąc wzdłuż ruchliwej ulicy, prowadząc auto, czy też w innych, niesprzyjających rozmowie okolicznościach. Ważne, żeby odbierać go zawsze. Nie odbierzesz - klient zadzwoni do konkurencji.

Stać Cię na zapewnienie komfortu Twoim klientom! Nie musisz zatrudniać sekretarki, a usprawnienie pracy Twojej firmy kosztuje mniej, niż ZUS pracownika.

Skorzystaj z wirtualnego sekretariatu!

- Numer telefonu stacjonarnego jest wciąż dla klientów świadectwem stabilności przedsiębiorstwa. Zarezerwujemy go dla Ciebie i będziemy odbierać telefony przedstawiając się z użyciem nazwy Twojej firmy.

- Zaprezentujemy ofertę, zanotujemy pytania klientów.

- Zajmiemy się obsługą korespondencji pocztowej i e-maili (możesz używać naszego adresu jako adresu do korespondencji).

Tobie przekażemy na koniec dnia raport aktywności, abyś wiedział kto czeka na kontakt z Twojej strony, jakie informacje przekazały osoby dzwoniące itd.

Pakiety już od 250 złotych! Pełną ofertę znajdziesz na stonie http://www.StudioPrzyLea.pl/cennik_ws.html.Kasia Zalass edytował(a) ten post dnia 05.08.10 o godzinie 18:37