Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

xTen post został edytowany przez Autora dnia 08.05.15 o godzinie 08:56
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

xTen post został edytowany przez Autora dnia 08.05.15 o godzinie 08:55
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

xTen post został edytowany przez Autora dnia 08.05.15 o godzinie 08:55
Artur Łoskot

Artur Łoskot Natural builder &
permaculture
designer

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

WYJĄTKOWY KURS COACHINGU W DRODZE DO SANTIAGO DE COMPOSTELA

CoachingWay.METRUM™ to wyjątkowe narzędzie, przynoszące mistrzowskie rezultaty.

Wierzymy w siłę doświadczenia siebie w kontakcie z naturą. Dlatego po sukcesie projektu „Lider na fali” gdzie uczyło nas morze, zapraszamy Cię do spotkania z żywiołem ziemi.
Podejmij wędrówkę i poczuj jak każdy krok przybliża Cię do celu. Celu, którym jest Santiago de Compostela i jednocześnie wiedza i umiejętności coachingowe, które zabierzesz z tej DROGI ze sobą.

Zapraszamy Cię do Hiszpanii na ponad stukilometrowy fragment szlaku z Sarrii do Santiago de Compostela oraz wizytę na Przylądku Finisterre.

Co zyskasz?

Kurs coachingu (60 godzin) według standardów International Coach Federation w drodze do Santiago de Compostela
Umiejętności coachingowe w praktyce
Przygotowanie do egzaminu ICF na poziomie ACC (Accredited Certified Coach)
Doświadczenie wędrówki wielowiekowym szlakiem wpisanym na „Listę światowego dziedzictwa UNESCO”
Niezapomniane spotkania: z ludźmi, samym sobą, iberyjską przyrodą
Certyfikat w języku polskim i angielskim otwierający drogę do akredytacji ICF na poziomie ACC
Celebrację ukończenia kursu nad oceanem
Okazję do przebywania na końcu ziemi ;-) (Finisterre, z łac. finis terrae - „koniec ziemi”)

Kiedy i gdzie?

Wędrówka rozpoczyna się 22 września 2013 roku w Sarrii (Hiszpania), a kończy 29 września 2013 roku powrotem do Santiago de Compostela z Przylądka Finisterre (Hiszpania)

Ile? czyli inwestycja:

Koszt szkolenia to 4200 złotych netto
Koszt podróży i pobytu zależy od Ciebie i Twoich decyzji
Szacowany koszt całości to 8000 złotych brutto


Obrazek


Jak się zgłosić?

Zapisy i informacje:

E-mail: biuro@metrum.edu.pl; gosia@metrum.edu.pl

Telefony: (32) 781 07 84; 601 275 427, 693 993 083

Do zobaczenia na DRODZE! Zostaw swój ślad!
Artur Łoskot

Artur Łoskot Natural builder &
permaculture
designer

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

KURS COACHINGU W TRAKCIE REJSU SZLAKIEM WIELKICH JEZIOR MAZURSKICH!

Kurs na coaching.METRUM™ to wyjątkowe narzędzie, przynoszące mistrzowskie rezultaty

Wierzymy w siłę doświadczenia siebie w kontakcie z naturą. Dlatego po sukcesie projektu „Lider na fali” gdzie uczyło nas morze, zapraszamy Cię ponownie do spotkania z żywiołem wody, lecz w bardziej kameralnym gronie.

Wejdź na pokład i pod okiem instruktora żeglarstwa popłyń przed siebie, zdobywając w trasie zarówno kompetencje coachingowe jak i żeglarskie.

Zapraszamy Cię do Sztynortu, gdzie rozpoczniesz ośmiodniowy rejs szlakiem Wielkich Jezior Mazurskich.

Co zyskasz?

Kurs coachingu (60 godzin) według standardów International Coach Federation w trakcie trwania rejsu
Umiejętności coachingowe w praktyce
Przygotowanie do egzaminu ICF na poziomie ACC (Accredited Certified Coach)
Niezapomnianą przygodę i doświadczenie żeglarskie
Spotkanie ze sobą, żywiołem i mazurską przyrodą
Certyfikat w języku polskim i angielskim otwierający drogę do akredytacji ICF na poziomie ACC
Ośmiodniowy rejs szlakiem Wielkich Jezior Mazurskich w okresie (czerwiec – sierpień 2013)
Bardzo atrakcyjną cenę kursu w połączeniu z rejsem

Kiedy i gdzie?

Rejsy szlakiem Wielkich Jezior Mazurskich rozpoczynają się każdorazowo w Sztynorcie

Terminarz na 2013 rok:

9.VI – 18.VI
18.VI – 27.VI
27.VI – 6.VII
6.VII – 15.VII
15.VII – 24.VII
24.VII – 2.VIII
2.VIII - 11.VIII

Jak?

Żeglujemy jachtami FORTUNA 29
Nad bezpieczeństwem rejsu czuwać będą instruktorzy żeglarstwa


Obrazek


Zapisy i informacje:

E-mail: biuro@metrum.edu.pl; gosia@metrum.edu.pl

Telefony: (32) 781 07 84; 601 275 427, 693 993 083

Do zobaczenia na pokładzie! Obierz z nami właściwy KURS!

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek


Zapraszamy na najbliższe szkolenia Professional Scrum Master już od 3100 zł netto.

Szkolenie Professional Scrum Master to zaawansowane szkolenie dla Scrum Masterów przygotowane przez twórcę metodyki Scrum - Kena Schwabera, oraz wybranych przez niego certyfikowanych trenerów, zrzeszonych w Scrum.org.

Nowy program szkolenia uwzględniający doświadczenia dwunastu lat istnienia metodyki Scrum oraz poprzednich szkoleń, koncentruje się na jakości i skuteczności wdrażania Scrum w zespołach.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu metodyki Scrum, które pracują jako Scrum Masterzy lub zamierzają podjąć tę rolę w swoich organizacjach. Uzyskanie szerokiej wiedzy na temat Scrum zostaje potwierdzone certyfikatami przyznawanymi przez Scrum.org. Wymaga to zdania egzaminu testowego (PSM-I) oraz opisowego (na poziomie PSM-II). Podniesiony poziom trudności pozwala wyróżnić profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę na temat metody Scrum oraz praktyk i metod Agile, by zastosować je w różnych projektach i zespołach.

Najważniejsze cechy wyróżniające szkolenie Professional Scrum Master to:

- nowy, stale udoskonalany program szkolenia,

- certyfikacyjny egzamin uznawany na całym świecie (certyfikat otrzymują wyłącznie osoby, które ukończył egzamin pozytywnie),

- najwyższej klasy trenerzy, którzy muszą stale potwierdzać swoje kwalifikacje.

Szkolenie prowadzi Andrzej Brandt jeden z najbardziej doświadczonych praktyków i propagatorów Scrum oraz innych metod Agile w Polsce. Jego kompetencje potwierdził osobiście Ken Schwaber, przyznając mu jako pierwszemu Polakowi tytuł Professional Scrum Trainer. Jest to doświadczony manager, project manager oraz trener.

Najbliższe terminy:

- Kraków, 20-21 czerwca 2013,

- Warszawa, 9-10 września 2013,

- Kraków, 17-19 października 2013,

- Warszawa, 21-22 listopada 2013,

- Kraków, 9-10 grudnia 2013
.

Zapraszamy do zapisów na agileszkolenia.pl.

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Pula miejsc na IX Letnie Praktyki Badawcze się wypełnia. Zachęcamy zatem do szybkiego przesyłania zgłoszeń! Pospieszcie się, jeśli chcecie wziąć udział!!!
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

II Inspirujące Seminarium "Studia i co dalej..."

Do kogo skierowane jest seminarium:
Spotkanie skierowane jest do osób ambitnych, pełnych zapału i poszukujących nowych możliwości planowania swojej kariery oraz satysfakcjonującego i bogatego życia.

Opis:
Poznaj historię dwóch studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego. Podczas tego seminarium poznasz alternatywne formy przedsiębiorczości i budowania finansowego sukcesu.


Obrazek


więcej na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/486446848094531/?ref=2Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.06.13 o godzinie 00:15

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

200 tys. euro na nowy biznes
- Projekt „Innofund – kapitał na innowacje” może objąć wsparciem w ramach preinkubacji 30 pomysłów biznesowych, a następnie wesprzeć kapitałowo przynajmniej 10 nowych spółek. Maksymalna kwota jednej inwestycji nie może przekroczyć 200 000 euro. Do tej pory zrealizowaliśmy kilka wejść kapitałowych w nowe przedsiębiorstwa inicjowane. Czekamy na kolejne ciekawe pomysły. W projekcie mamy na ten cel ponad 5 mln 600 tys. zł – zaznacza Urszula Pasieczna, rzecznik prasowy WSIiZ.

Warsztaty TECHNO „Jak założyć efektywną firmę” odbędą się w WSIiZ w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 2, w sali 305, w godz. 9.30 – 16.30

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/warsztaty...
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Szkolenie oceny okresowe

Cele szkolenia:

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
► Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Rozwijanie umiejętności związanych z udzieleniem informacji zwrotnych
► Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej



Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Witam serdecznie.

Altkom Akademia S.A. zaprasza do udziału w projekcie szkoleniowym współfinansowanym z EFS realizowanym w Rzeszowie.

W ramach projektu oferujemy następujące ścieżki szkoleniowe:
1. Certyfikowany Specjalista Technologii Active Directory
2. Certyfikowany Specjalista Technologii Microsoft Windows 7
3.Certyfikowany Specjalista Technologii Sieciowych
4.Certyfikowany Specjalista Technologii Exchange 2010

Każdy Uczestnik korzysta tylko z 1 ścieżki szkoleniowej.
Do udziału w projekcie szkoleniowym zapraszamy informatyków:
• zatrudnionych na umowę o pracę w firmach mikro, małych i średnich z województwa podkarpackiego,
• mieszkających lub pracujących na terenie województwa podkarpackiego,
• chcących zdobyć kompetencje i kwalifikacje zawodowe z zakresu zarządzania środowiskiem informatycznym (instalacje, utrzymanie, zabezpieczenie).
Dzięki dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego uczestnicy nie wnoszą żadnych opłat za szkolenia.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 22 4605246
e-mailem: andrzej.adamczuk@altkom.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Komunikacja interpersonalna warsztaty

Narzędzia, jakie poznasz podczas szkolenia:

► struktura efektywnego spotkania
► struktura udzielania pochwał
► struktura formułowania krytyki
► struktura rozmowy oceniającej pracę
► schemat rozmowy dyscyplinującej
► schemat rozmowy, w trakcie której przekazywane są trudne informacje

Kontakt:
Ewelina Zdzieszyńska
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Tel.: 500 029 886

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Bezpłatne szkolenia w Rzeszowie !!!

Dzień 1 – Odkrywanie nowych horyzontów Zrób pierwszy krok. Odkrywanie potencjału i wewnętrznej motywacji do aktywnego działania.
Dzień 2 – Załoga w podróży Zespół wysokiej skuteczności.
Dzień 3 – Kapitan na pokładzie Zarządzanie rozwojem własnym .
Dzień 4 – Efektywność podróżnika Trening asertywnych zachowań.
Dzień 5 - Na oceanach możliwości Zdrowy styl życia - wpływ diety na zdrowie człowieka. Ćwiczenia fizyczne i ich wpływ na rozwój osobisty.

Szkolenia dla osób 50+, aktywnych zawodowo, pracujących w małych, średnich lub dużych przedsiębiorstwach.

Zapraszam do kontaktu ze mną pod adresem: hanusewelina@gmail.com

Opowiem o szkoleniu więcej :)
Michał Grela

Michał Grela Student, Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w
Toruniu

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Dla osób, które myślą o założeniu własnej firmy polecam grę inwestycyjną, z którą ostatnio się zetknąłem. Ruszyła właśnie 2 edycja gry, więc można się zarejestrować i zacząć grać. http://www.vcr-gra.pl/

Dużo ciekawych informacji na temat nowych przedsięwzięć można też znaleźć na FB gry https://www.facebook.com/VentureCapitalResearch

Z tematem gry można zapoznać się również pod linkiem: http://gosc.pl/doc/1724882.Zagraj-sobie
"VCR to internetowa gra edukacyjna, która pomaga w nauce podstawowych zasad poruszania się w świecie funduszy inwestycyjnych, mechanizmów dobrych przedsięwzięć oraz zasad inwestowania"Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.10.13 o godzinie 16:07
Sławomir Mączka

Sławomir Mączka Właściciel portalu
językowego Gettin'
English / lektor
ję...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszam serdecznie do naszego serwisu języka angielskiego, prosto ze Stolicy Innowacji :) Gettin' English to nauka angielskiego za darmo. Więcej na http://gettinenglish.com lub na naszym oficjalnym fanpage http://faceboo.com/gettinenglish
Pozdrawiam i zapraszam serdecznie.

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Anna Zybura

Anna Zybura Marketing Manager w
FEB - Fabryka
e-biznesu Sp. z o.o.

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Dostrzegasz potrzebę prowadzenia działań marketingowych dla swojej firmy? A może pracujesz w dziale marketingu i starasz się rozwijać swoje kompetencje? Innowacje Marketingowe są tym czego szukasz. Szkolenia adresujemy do osób odpowiedzialnych za komunikację marketingową, które chcą pogłębić swoją wiedzę i szukają możliwości wymiany doświadczeń z praktykami branży marketingowej.

W ramach projektu “Innowacje marketingowe” odbywać się będą cykliczne warsztaty marketingowe. W 2014r. zaplanowane zostały pod nazwą “Nowoczesna promocja marek w ujęciu strategicznym”. Warsztaty odbędą się 10 i 11 kwietnia w godzinach 9-16 w renomowanym Hotelu Rzeszów w Rzeszowie.[/]

Celem warsztatów jest skierowanie uwagi właścicieli, prezesów oraz osób z działów marketingu i PR podkarpackich firm na szerzenie idei nowoczesnego marketingu. Warsztaty będą okazją do zdobycia lub usystematyzowania wiedzy dotyczącej zarówno filozofii komunikacji marketingowej jak, i skutecznych narzędzi promocji..

[b]Jakie korzyści ze szkoleń:

• wiedza praktyczna od osób na co dzień zajmujących się promocją firm;
• zwiększenie zakresu wiedzy na temat optymalnego doboru nowoczesnych narzędzi promocji swojej firmy;
• umiejętność budowania strategii marketingowej;
• poznanie metod badania efektywności kampanii;

Cena warsztatów za 2 dniowe szkolenie wynosi 360 zł netto i obejmuje:
• 14 godzin szkoleń (wiedza pochodząca od praktyków z branży);
• materiały szkoleniowe;
• dla każdego uczestnika warsztatów wydanie specjalne MARKETER+ "Skuteczny marketing dla małej i średniej firmy" oraz zniżka na prenumeratę magazynu;
• imienny certyfikat ukończenia szkolenia;
• lunch oraz catering w każdy dzień warsztatów.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa na stronie http://innowacjemarketingowe.pl

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/



Wyślij zaproszenie do