konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek


Sztuka relacji międzyludzkich, bądź sobą wśród innych
(20 kwietnia, 18:00-21:00)

Akademia Przyszłości to kluby rozwoju osobistego w całej Polsce, których celem jest nauczenie Ciebie, praktycznych umiejętności, najnowszych technologii umysłowych NLP, inteligencji emocjonalnej, umiejętności komunikacyjnych i wielu innych podstawowych w dzisiejszych czasach kompetencji, abyś odniósł sukces osobisty i zawodowy w Twoim życiu.

Zarezerwuj swoje miejsce już teraz:
http://www.akademia-przyszlosci.pl/events?event_id=18

Podczas szkolenia nauczysz się:
- głębiej odczuwać swoje emocje
- rozumieć pobudki innych ludzi
- akceptować różne możliwości zachowań
- poszerzać swoją mapę
- śmiać się z siebie
- rozwiązywać konflikty
- czuć się dobrze wśród innych ludzi

A to wszystko dzięki synergicznej wiedzy, która zostanie przedstawiona na szkoleniu. Poznasz podstawowe założenia NLP, podstawy rapportu i kalibracji. Jeżeli jeszcze nie wiesz, czym są pozycje percepcyjne, będziesz miał okazję wczuć się w innych ludzi, a nawet spojrzeć na wszystko z jeszcze szerszej perspektywy. Pomogą Ci w tym liczne ćwiczenia, podczas których odnajdziesz swoje wartości. Dzięki temu spójnie będziesz mógł tworzyć swoje wypowiedzi, co przyczyni się do czucia się dobrze w swojej skórze.

Dodatkowo techniki NLP pomogą Ci w decydowaniu, jak chcesz się czuć w towarzystwie innych ludzi.

Czy jesteś już gotowy wziąć życie w swoje ręce?

Zarezerwuj swoje miejsce już teraz:
http://www.akademia-przyszlosci.pl/events?event_id=18

Lokalizacja:
Icam House Hotel
Al. T. Rejtana 1
Rzeszów

Prowadzi: Jakub Mikuś - Praktyk, Master oraz Coach&Trener PANLP. Redaktor naczelny magazynu NLP Życie. Manager PANLP.

Inwestycja: 35/45 zł (przelew lub gotówka przed szkoleniem)

http://www.polskaakademianlp.pl/
http://www.nlpzycie.pl/
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Biznesowy Maj 2011 16-19.05.2011

Obrazek

Przedsięwzięcie rozpocznie się 16 maja 2011 r. a zakończy się 19 maja 2011 r. wspólnym spotkaniem i lobowaniem przedsiębiorczości podczas Studenckiej Majówki w Klubie Studenckim pod Palmą.

Ideą przedsięwzięcia jest:
- Włączenie środowiska przedsiębiorców w edukację i rozwój młodych ludzi;
- Stworzenie nowatorskiej płaszczyzny przekazywania młodzieży o funkcjonowaniu na rynku pracy;
- Promocja CSR – jako parasol odpowiedzialnego biznesu.

INFORMACJE O POSZCZEGÓLNYCH PANELACH/WARSZTATACH/SZKOLENIACH:
http://urz.pl/index.php/samorzad/biznesowy-maj-2011-2/

Do pobrania: Program – Biznesowy MAJ 2011
http://urz.pl/wp-content/uploads/2011/04/Program-Bizne...

Liczba osób ograniczona w każdym panelu warsztatowym. Zgłoszenia o uczestniczeniu należy przesłać na samorzad@urz.pl z dopiskiem nazwy panelu warsztatowego, tel., imię i nazwisko.
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

XVIII Podkarpackie Forum Innowacyjności- Innovation and Capitalization of Opportunities in Europe
Województwo Podkarpackie zaprasza na XVIII Podkarpackie Forum Innowacyjności- Innovation and Capitalization of Opportunities in Europe, które odbędzie się w dniach 9-10 czerwca 2011 r. w budynku Politechniki Rzeszowskiej przy ul. Poznańskiej 2 , sala P-2. Prelekcje oraz warsztaty przeprowadzą Pan Phil O'Neil - Vice Prezes Nokia oraz Pan Nick Imudia- Dyrektor sprzedaży i rozwiązań marketingowych w Nokii. Na pierwszy dzień Forum zapraszamy dyrektorów zarządzających, menedżerów, przedsiębiorców na drugi dzień Forum- studentów uczelni wyższych województwa podkarpackiego. Prelekcje i warsztaty będą miały zapewnione tłumaczenie symultaniczne.
W związku z ograniczoną liczba miejsc, prosimy o wypełnienie i przesłanie do dnia 7 czerwca br., poniższego formularza zgłoszeniowego, który należy następnie odesłać na adres:rsi@prz.edu.pl lub Katedra Przedsiębiorczości, Zarzadzania i Ekoinnowacyjności Politechniki Rzeszowskiej, Al. Powstańców Warszawy 8, 35-959 Rzeszów

Obrazek


Informacje, formularz:
http://www.rsi.podkarpackie.pl/2_06_11.html
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

XXI Kurs Języka Angielskiego i Kultury Amerykańskiej "Pomost International"
4-16 lipca 2011 r.

Obrazek


Więcej informacji (cena itp.):
http://www.rzeszow.pl/miasto-rzeszow/aktualnosci/4941,...
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Inwestor 2.0
Wstęp do tradingu, budowa portfela, CFD - 15.06.2011! Rzeszów
Czas trwania szkolenia: 17:30 - 21:30
Miejsce szkolenia: Hotel Grand, ul. Kościuszki 9

Obrazek

1. Zostań mistrzem korekt, czyli wstęp do tradingu – formacje analizy technicznej, fale Elliotta, rodzaje korekt, geometrie Fibonacciego oraz najlepsze miejsca do zawierania pozycji (90 min.) – Krzysztof Chodorowski, Trader i Trener analizy technicznej, Compentia
2. CFD i krótka sprzedaż, zasady działania kontraktów CFD, prezentacja platformy transakcyjnej, funkcjonowanie krótkiej sprzedaży (70 min.) – Łukasz Wardyn, Dyrektor Zarządzający City Index
3. Jak zbudować własny portfel inwestycyjny – tworzenie portfela inwestycyjnego, ryzyko inwestycyjne na rynkach finansowych, dywersyfikacja portfela i dywersyfikacja ryzyka (60 min.) Piotr Murdzek, Główny Ekonomista, Compentia

Zapisy:
http://www.cityindex.eu/pl/szkolenia/
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Aiesec University Rzeszów
Język obcy z nativami w zasięgu Twojej ręki! :)
angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, arabski!
Zapisy do: 26 czerwca
Cena:220 zł (dla osób, które brały udział w poprzedniej edycji 200 zł, w przypadku zapisania się na dwa języki cena 180 zł za każdy)

Obrazek


Więcej informacji:
strona internetowa: http://learnbyplay.pl
facebook: http://www.facebook.com/pages/Aiesec-University-Rzesz%...

Rozkład zajęć

Obrazek
Rafał Kawa edytował(a) ten post dnia 14.06.11 o godzinie 21:39
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Jakby ktoś był zainteresowany 32 godzinnym szkoleniem "Zarządzenie zespołem sprzedażowym"to pisać na PW. Zacznie się w momencie gdy uzbiera się 12 osób (w tej chwili chyba jest 9).

Program szkolenia Moduły:
-skuteczne zarządzanie zespołem
-style kierowania
-organizacja i poprawa efektywności sprzedaży
-przygotowanie i prowadzenie zebrań z podwałdnymi

Udział mogą brać osoby zamieszkałe w woj.podkarpackim, pracujące w handlu na podstawie umowy o pracę, zlecenia, o dzieło, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę. Koszt 53 zł :) Uczestnicy pokrywają 10% kosztu szkolenia, resztę EFS :)Rafał Kawa edytował(a) ten post dnia 04.07.11 o godzinie 08:56

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Jak Zbudować Silny Charakter? Darmowy Videokurs!

Videokurs składa się z 10 nagrań, z których dowiesz się:

- Dlaczego mamy wpływ na nasz charakter,
- Z jakich kluczowych cech się on składa,
- Jak budować coraz lepszy charakter,

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/

Bo musisz wiedzieć, że:

Silny Charakter Zapewni Ci Życie Takie Jakie Chcesz!

Ale bądźmy szczerzy - to się samo nie stanie.

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/


Obrazek

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zapisz się na jedyny Darmowy Videokurs o budowaniu Silnego Charakteru!

http://lukaszjamrozy.pl/zbuduj-silny-charakter/
Joanna K.

Joanna K. Rekruter

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

- Zarządzanie zespołem sprzedażowym (32h),
- Skuteczny przedstawiciel handlowy (32h),
- E-sprzedawca (32h),
- Skuteczna sprzedaż – z branżowym językiem angielskim,(32h +120h zajęć z języka angielskiego)
- Zaawansowane negocjacje handlowe z branżowym językiem angielskim(32h +120h zajęć z języka angielskiego)
- Profesjonalna obsługa klienta z branżowym językiem angielskim(32h +120h zajęć z języka angielskiego)

Organizator zapewnia wyżywienie, zwrot kosztów dojazdu, zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.

Projekt skierowany jest do osób z województwa podkarpackiego, które:
są zatrudnione w handlu na podstawie umowy o pracę, zlecenia, o dzieło.

Szczegółowe informacje na prv
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

SPRAWDŹ SIĘ JAKO PROJECT MANAGER!

Jak sobie radzisz z projektami w praktyce? Umiesz już wszystko? Sprawdź się rozwiązując poniższe case study.

Elementem projektu jest uzyskanie kredytu na jego realizację.
Wylicz z wykorzystaniem metody PERT najbardziej prawdopodobny czas oczekiwania na decyzję kredytową.

Podczas składania wniosku o kredyt pracownik banku informuje Cie, że zgodnie z procedurami bank powinien wydać decyzję nie później niż w 21 dni kalendarzowych, jednak w praktyce otrzymuje się ją w ciągu tygodnia. Pracownik banku nadmienia, że firma XYZ, która złożyła wniosek przedwczoraj uzyskała przed godziną pozytywną decyzję kredytową, dorzucając: „sam pan/pani widzi”.
Jesteś Kierownikiem tego projektu. Jaki przyjął/przyjęła byś czas oczekiwania na decyzję kredytową? Wykorzystaj technikę PERT.

Odpowiedź:
przewidywany czas oczekiwania na decyzję
 dni
(wpisz okres zaokrąglony „do góry” do pełnych dni kalendarzowych)
Jak sobie radzisz z projektami w praktyce? Umiesz już wszystko? Sprawdź się rozwiązując poniższe

Napotkałeś na problemy przy rozwiązywaniu tego zadania? Jeśli tak to podejmij decydujący krok i już dziś zapisz się na cykl szkoleń przygotowujących do certyfikacji IPMA ® poziom D. Z naszymi trenerami nauczysz się jak korzystać z nowoczesnych narzędzi w pracy w środowisku projektowym oraz zdobędziesz wiedzę i umiejętności konieczne do zdania międzynarodowego certyfikatu z zarządzania projektami.

Pośpiesz się! Nie trać szansy! Najbliższy cykl rusza już 22 września! Więcej informacji pod numerem telefonu 12 423 05 15 lub na stronie http://pm2pm.pl
Agnieszka Łukomska

Agnieszka Łukomska Szczęśliwa Mama &
Manager w
Ciuciubabka Cafe

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Zapraszam przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
na bezpłatne warsztaty "Biznes pełna parą".

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak pozyskać pomoc w rozwoju biznesu, jak obudzić potencjał przedsiębiorstwa oraz przyspieszyć jego rozwój.

Data i miejsce warsztatów: 25.10 - Rzeszów, Hotel Icam House

Wstęp na warsztaty jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Partnerzy merytoryczni projektu: Masterlease, FM Bank, Hyundai Motor Poland i Kompan.pl.

Patroni medialni: „Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw”, „Puls Biznesu”, magazyn „Fleet” oraz portale mambiznes.pl i biznes2biznes.com.

Szczegółowy program warsztatów oraz formularz rejestracji na http://www.biznespelnapara.pl.
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

ANIMACJA CZASU WOLNEGO - SZKOLENIE W RZESZOWIE

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.
Program i opieka merytoryczna:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.
Nasi Trenerzy:

Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak, Tomasz Misztal lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.

Najbliższe szkolenia:
- Białystok: 24 - 25 września
- Rzeszów: 08 - 09 października
- Gdynia: 15 - 16 października

Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!
Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).

5 powodów, żeby zapisać się już dziś:

1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489
Małgorzata K.

Małgorzata K. content writting,
reklama, organizaja
eventów

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Serdecznie zapraszam na szkolenie "ZAMKNIĘCIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ZA ROK 2011"

Miejsce: Szkolenie odbędzie się w Rzeszowie

ul. Rynek 8

Czas trwania: 16 godzin
Termin szkolenia: 2011-11-08 - 2011-11-07
Cena: 1159,20 zł brutto


Program szkolenia:

CZĘŚĆ I:
1. Harmonogram niezbędnych czynności.

2. Inwentaryzacja aktywów i pasywów - metody i terminy.

3. Sporządzanie sprawozdania finansowego:
-elementy sprawozdania finansowego
-cechy jakościowe sprawozdania finansowego
-wymogi formalne

4. Bilans:
-kiedy forma uproszczona
-metody i techniki inwentaryzacji aktywów i pasywów oraz ich wycena
-wycena pozycji bilansowych w walutach obcych
-przykład sporządzenia bilansu

5. Rachunek zysków i strat:
-wariant porównawczy
-wariant kalkulacyjny
-wspólne dla dwóch wersji rachunku zysków i strat
-przykład sporządzenia rachunku zysków i strat

6. Sporządzenie rachunku przepływów pieniężnych:
-działalność operacyjna
-działalność inwestycyjna
-działalność finansowa
-specyficzne zasady i problemy przy sporządzaniu przepływów pieniężnych
-przykład sporządzenia rachunku przepływów pieniężnych

7. Sporządzenie zestawienia zmian w kapitale własnym:
-przykład sporządzenia zestawienia zamian w kapitale własnym

8. Sporządzenie dodatkowych informacji i objaśnień.

CZĘŚĆ II:
1. Jednostki zobowiązane do badania sprawozdania finansowego:
-warunki powodujące obowiązek badania
-cel badania sprawozdania finansowego
-wybór podmiotu uprawnionego do badania

2. Ustalenie przyszłych pozycji bilansowych i pozabilansowych.

3. Powiązanie sald kont księgowych z pozycjami sprawozdania finansowego.

4. Przygotowanie ksiąg pomocniczych i ewidencji pozabilansowych do sporządzenia sprawozdań finansowych:
-obowiązek prowadzenia ewidencji pomocniczej
-metody prowadzenia
-ewidencja pozabilansowa

5. Podmioty powiązane, charakterystyka oraz ujęcie w sprawozdaniu finansowym:
-klasyfikacja jednostek powiązanych
-ujawnianie informacji o transakcjach z jednostkami powiązanymi

6. Rozrachunki zagraniczne, różnice kursowe z tytułu transakcji międzynarodowych:
-rodzaje transakcji zagranicznych
-ewidencja transakcji w walutach obcych
-wycena celów podatkowych
-wybór metody opartej o przepisy o rachunkowości

7. Rozliczenia międzyokresowe i rezerwy:
-czynne rozliczenia międzyokresowych kosztów
-bierne rozliczenia międzyokresowych kosztów
-rozliczenia międzyokresowe przychodów
-rezerwy

8. Kontrakty długoterminowe:
-ustalenie przychodów
-ustalenie kosztów
-przykład obliczenia kontraktu długoterminowego w wariancie bilansowym i podatkowym

9. Leasing:
-leasing w ujęciu podatkowym
-leasing w ujęciu bilansowym
-przekształcenie w księgach rachunkowych leasingu operacyjnego w leasing finansowy

CZĘŚĆ III:
1. Podatki odroczone:
-ujemne różnice przejściowe
-aktywa z tytułu odroczonego
-dodatnie różnice przejściowe
-rezerwy z tytułu odroczonego
-wartość bilansowa i podatkowa aktywów oraz pasywów
-przykład obliczenia bieżącego oraz odroczonego podatku dochodowego

2. Fakultatywne metody wyceny pozycji bilansowych i jej wpływ na prezentację w sprawozdaniu finansowym na przykładzie metod rozchodu zapasów.

3. Przygotowanie ksiąg rachunkowych do badania przez biegłego rewidenta.

4. Zasady i tryb sporządzania, zatwierdzania oraz publikowania sprawozdań finansowych.

5. Jednostki zobowiązane do złożenia rocznego zeznania podatkowego.

6. Przychody i koszty wyłączone z opodatkowania podatkiem dochodowym.

7. Moment powstania przychodu w podatku dochodowym, w tym na przełomie lat podatkowych.

8. Czynności opodatkowane podatkiem VAT i powstanie obowiązku podatkowego, wpływ zakończenia roku na wyznaczanie obowiązku podatkowego VAT.

9. VAT naliczony i należny w kosztach podatkowych.

10. Przykład rozliczenia transakcji gospodarczej na przełomie roku w zakresie:
-ksiąg rachunkowych
-podatku dochodowego
-podatku VAT

Szczegóły pod numerem: 510069757

mail: malgorzata.kaczor@frr.pl


oraz na stronie internetowej:
http://www.frr.pl/szkolenie/rzesz��w/331/zamkniecie-ksiag-rachunkowych-za-rok-2011
Rafał Kawa

Rafał Kawa Key Account
Management / Sales /
FMCG (Grupa Żywiec,
Bahl...

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Interaktywne szkolenie: Sprzedaż transformacyjna
26.10.2011 godz. 9:00

Obrazek


http://questcm.pl/sprzedaz-transformacyjna-2011

Interaktywne szkolenie prawie w całości finansowane przez firmę Organizer Polska Inwestycja: 79 pln/osobę.

PS. Miałem okazje być na szkoleniach u Panów i zapewniam, że mega profesjonaliści!

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mirosław B.

Mirosław B.
ART-FASHION-BUSINESS
-MARKETING

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)

W poniedziałek 10 pażdziernika będe cały dzień w Rzeszowie a 11 października w Krośnie, mam zaplanowanych kilka spotkań a póxnym popołudniem szkolenie, ALE jezeli jesteś z Rzeszowa, Krosna lub okolic i masz ochotę porozmawiać chwilę o współpracy o mozliwościach jakie daje MLM, to zadzwoń lub napisz do mnie. Spotkamy sie na kawie gdzie luźno możemy sobie porozmawiać - o co chodzi z tym MLM :)
SZUKASZ możliwości dodatkowego zarobienia pieniędzy, szukasz mozliwości zarobienia dużych pieniędzy to zapraszam.
Pozdrawiam
Mój tel 727 91 27 53, mail: strefamlm@gmail.com

konto usunięte

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)


Obrazek

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowo-doradczym "Planowanie Strategiczna w MMSP"

Jest to ogólnopolski projekt finansowany ze środków EFS, zatem Państwa udział w nim jest całkowicie bezpłatny

Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw mikro, małych i średnich- pracowników, kadry zarządzającej i właścicieli.

W ramach projektu zaplanowano działania szkoleniowo-doradcze skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zarejestrowanych na terenie Polski (Komponent I) oraz działania doradcze skierowane do wybranych 75 firm (Komponent II).

Przewidziane w ramach Komponentu I działania mają na celu przygotowanie uczestników do wdrożenia idei planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, zwiększenie świadomości konieczności formalnego opracowania strategii rozwoju firmy, a także pokazanie korzyści z posiadania takiego dokumentu i realizacji procesu formułowania, kontrolowania i adaptowania strategii.

Dzięki udziałowi w projekcie uczestnik:
- zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu planowania i zarządzania strategicznego,
- pozna nowoczesne metody budowania strategii rozwoju,
- pozna wymierne korzyści z posiadania strategii rozwoju firmy i konsekwentnego jej wdrażania.

Projekt „Planowanie strategiczne w MMSP” finansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. Okres realizacji projektu został zaplanowany na lata 2010-2014

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej projektu http://planowaniestrategiczne.pl

Najbliższy termin szkolenia: 22-24 Listopad
Miejsce: Stalowa Wola

Dodatkowych informacji dotyczących innych terminów i miejsc szkoleń udzielą:
Magdalena Doberszyc
magdalena.doberszyc@wygconsulting.pl
tel. 22 492 71 15

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysiek Tańcula

Krzysiek Tańcula Złapię Ci okazje na
rozgłos przez
real-time marketing

Temat: Wydarzenia (kursy, szkolenia, konferencje)

Arletta Szczerba:
Spadają liście, spadają ceny - 50% rabatu na wynajem sal szkoleniowych w Warsaw Conference Center!!

Otrzymaj rabat w dniach 2-11 listopad 2011 roku - w ofercie nowoczesne i komfortowe sale szkoleniowe:

Sala A - 145 m2 - zamiast 1850 zł netto tylko 925 zł netto za cały dzień
Sala B - 70 m2 - zamiast 700 zł netto tylko 350 zł netto za cały dzień
Sala C - 60 m2 - zamiast 650 zł netto tylko 325 zł netto za cały dzień


Obrazek

Wejdź na naszą stroną internetową - http://warsawcc.pl

Kontakt:
Arletta Szczerba
Tel. 662-124-722
a.szczerba@warsawcc.pl
Gdzie to jest?

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do