Agata M.

Agata M. yes, I can! -
copywriter/mediator/
PR - freelancer

Temat: dobrze zorganizowana konferencja prasowa

Jak wygląda Waszym zdaniem dobra organizacja konferencji prasowej?
Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę (poza wodą niegazowaną... ;-))
I jak zapewnić jej sukces i przyjazną prasę?

Wszelkie sugestie mile widziane :)
pozdrawiam wszystkich

konto usunięte

Temat: dobrze zorganizowana konferencja prasowa

Przy organizacji konferencji prasowej na samym początku biorę pod uwagę czas - w bardzo szerokim znaczeniu.

Dobry czas na konferencję to według mnie:
- wtorek, środa, czwartek w godzinach między 11 a 13
- miesiące wakacyjne (wtedy bowiem media nie są raczej zasypywane dużą dawką informacji i jest większa szansa na to, że na konferencję przybędzie wielu dziennikarzy)

Niezbyt dobry czas na konferencję to:
- poniedziałek (dziennikarz myśli: początek tygodnia a tu trzeba na konferencję jechać...)
- piątek (dziennikarz myśli: wreszcie weekend a tu konferencja...)

Konferencja nie powinna być raczej dłuższa niż 60 minut. Powody oczywiste :)

I to wszystkie moje sugestie dotyczące czasu konferencji. Oczywiście w wielu przypadkach po prostu się nie da zastosować do tych wszystkich założeń, które wymieniłem, ale już świadomość może pomóc na przyszłość :)Paweł Dudek edytował(a) ten post dnia 21.03.08 o godzinie 21:16

Następna dyskusja:

nietypowa konferencja prasowa




Wyślij zaproszenie do