Piotr
W.
Sales & Marketing
Director
Temat: T-Mobile (UK)
cyt: (doczytaj do końca)"Błędna informacja na temat oferty zmusiła operatora telekomunikacyjnego do akceptacji niekorzystnych warunków umowy - pisze "Daily Mail"
Około 2 tys. osób zdecydowało się na roczną umowę z brytyjskim T-Mobile, która obejmowała 300 bezpłatnych minut i SMS-ów oraz brak opłaty abonamentowej przez cały rok. Promocja internetowa okazała się jednak pomyłką administratora serwisu. Prawdziwa oferta T-Mobile zakłada zwolnienie z opłat tylko w pierwszym miesiącu, za każdy następny klient powinien zapłacić 10,21 funta.
Kiedy koncern zauważył błąd, wysłał do zainteresowanych informację o pomyłce i komunikat o wycofaniu się z umowy. Na T-Mobile posypała się fala krytyki. Klienci za pośrednictwem portalu HotUKdeals.co.uk zagrozili nawet pozwem do sądu.
Ostatecznie operator zdecydował się zachować warunki umowy z błędnej promocji, czyli rok bez opłat. Rzecznik T-Mobile wyjaśnił bulwarówce "Daily Mail", że koncern zdał sobie po prostu sprawę z błędu, jaki popełnił."
A teraz (wybrane) komentarze:
"za 20 000 funtów mamy numer jeden w newsach w UK w telekomach. Moim zdaniem nawet jeśli to błąd to świetna reklama :). Powinno być też hasło: Oglądaj nasze oferty i wyłapuj okazje. "
"Dziekuje ci T-mobile oraz hotukdeals :-) Rok bez abonamentu ! Przeciez i tak wyjdzie im to na dobre (tylko 2000 szczesliwcow) - co tak za koszt dla takiego kolosa. Jaka tania reklama! Pozostaja jedynie polaczenia do Polski ale za 1p na stacjonarne i 3p na komorki za minute to nie mam co narzekac ;-) "
Jak myślicie - celowe działanie, czy faktycznie >przypadek<.
Osobiście skłaniałbym się ku planowanym działaniom, ale ciekawy jestem Waszych opinii.