Dominik Szewior

Dominik Szewior decolights.pl

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Słucham kolejny raz tej reklamy z przerwą w spłacie kredytu i nie ogarniam jej do końca.
Otóż wyskakuje Żebrowski, który powiada, że tylko on i Peszek potrafią dobrze zagrać przerwę... ale on nie wie, jak robi to Peszek.

To skąd cholera wie, że Peszek robi to dobrze, skoro nie wie jak?
Kasia Trocha

Kasia Trocha Let's PLAY :))
533-44-33-55

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Dominik Szewior:
Słucham kolejny raz tej reklamy z przerwą w spłacie kredytu i nie ogarniam jej do końca.
Otóż wyskakuje Żebrowski, który powiada, że tylko on i Peszek potrafią dobrze zagrać przerwę... ale on nie wie, jak robi to Peszek.

To skąd cholera wie, że Peszek robi to dobrze, skoro nie wie jak?


Dziękuję Ci za ten post... Serio, zaczęłam się obawiać o swoją umiejętność postrzegania, bo też nie rozumiem tej reklamy. Ufffff nie jestem jedyna:)Kasia Trocha edytował(a) ten post dnia 05.07.09 o godzinie 19:10

konto usunięte

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Dominik Szewior:
Słucham kolejny raz tej reklamy z przerwą w spłacie kredytu i nie ogarniam jej do końca.
Otóż wyskakuje Żebrowski, który powiada, że tylko on i Peszek potrafią dobrze zagrać przerwę... ale on nie wie, jak robi to Peszek.

To skąd cholera wie, że Peszek robi to dobrze, skoro nie wie jak?

wie ze peszek umie ale nie wie jak
mozna wiedziec ze ktos cos robi ale nie wiedziec jak to robi
Maciej Kulig

Maciej Kulig adventurer

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Poza tym w drugim spocie występuje Peszek i też gra przerwę w spłacie kredytu, też nie wie jak robi to Żebrowski, ale wie, że robi to dobrze.

Szczerze powiedziawszy spodziewałem się czegoś bardziej... pomysłowego, szczególnie, że obu aktorów darzę wielką sympatią. Tych reklam zupełnie nie rozumiem

konto usunięte

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

A mnie bawi ten absurd :)
Co chcecie zrozumieć?
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Bosh, ludzi, to proste. Bo Żebrowski widział najpewniej, jak robi to peszek, ale nie zna sposoby - o to chodzi. Widzę, jak iluzjonista robi sztuczkę, ale nie wiem jak :-)
Piotr Żarczyński

Piotr Żarczyński Creative /
Copywriter, VML
Poland

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

A jak widzicie, że magik potrafi wyciągnąć królika z kapelusza - to wiecie, że potrafi, ale nie wiecie jak. Tak samo jest z panami Żebrowskim i Peszkiem :)

konto usunięte

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Ja Was rozumiem.
Naprawdę :)
Ale chyba niektórzy zapomnieli, że reklamy mają coś takiego jak target :)
A kto jest targetem tych reklam? Szare masy. Szare masy (niestety) ludzi prostych w większości. Ludzi, którzy siedzą całymi wieczorami i oglądają telenowele, marne konkursy i śmieją się z dowcipów opowiadanych na początku "Familiady".
Teraz mając już obraz typowego odbiorcy - jak myślicie. Jak zadziałą na niego ambitna reklamówka? :)
Łukasz K.

Łukasz K. Kocham sieć. Przez
10 godzin dziennie.

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Krzysztof S.:
Ja Was rozumiem.
Naprawdę :)
Ale chyba niektórzy zapomnieli, że reklamy mają coś takiego jak target :)
A kto jest targetem tych reklam? Szare masy. Szare masy (niestety) ludzi prostych w większości. Ludzi, którzy siedzą całymi wieczorami i oglądają telenowele, marne konkursy i śmieją się z dowcipów opowiadanych na początku "Familiady".
Teraz mając już obraz typowego odbiorcy - jak myślicie. Jak zadziałą na niego ambitna reklamówka? :)

Daj spokój. Ambitna reklamówka wcale nie oznacza, że są w niej zawarte rozważania natury filozoficznej, niedostępne większości ludzi. Dobra reklamówka wpływa na emocje, a tych nie trzeba rozumieć, wystarczy odbierać.

Ale tak czy siak pewnikiem target nie zastanawia się nad takimi sprawami, jakie my tutaj rozkminiamy ;-p

konto usunięte

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Łukasz Kąkolecki:
Daj spokój. Ambitna reklamówka wcale nie oznacza, że są w niej zawarte rozważania natury filozoficznej, niedostępne większości ludzi. Dobra reklamówka wpływa na emocje, a tych nie trzeba rozumieć, wystarczy odbierać.
No właśnie! I takie są reklamówki produktów z segmentu premium. Tutaj mamy do czynienia z produktem dla mas. Dla społeczeństwa Biedronki, Żabki i tym podobnych.
Ale tak czy siak pewnikiem target nie zastanawia się nad takimi sprawami, jakie my tutaj rozkminiamy ;-p
Na pewno nie zastanawia się :) Dla większości wystarczy buzia znana z TV :)
Maciej Kulig

Maciej Kulig adventurer

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

A w jaki sposób określiliście target tej reklamy? Na czuja?

Moim zdaniem Eurobank stargetował swój produkt nieco inaczej, dlatego wykorzystał wizerunki Żebrowskiego i Peszka, przecież nie są to aktorzy super rozpoznawalni wśród "szarych mas". Obaj są aktorami bardziej teatralnymi i o tyle, o ile Żebrowski może być jeszcze znany z kilku filmów, o tyle Peszka z filmów raczej mało kto kojarzy.
Renata Ż.

Renata Ż. Marketing Manager

Temat: Przerwa na Żebrowskiego...

Reklama reklamą, przerwa w spłacie wychodzi ponoć dość drogo, GW zrobiła analizy, nie wyglada to rewelacyjnie.



Wyślij zaproszenie do