Marta
S.
szukająca nowych
wyzwań
Joanna Jaworska ekant
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Na pewno hasło : "Ja - Sprite, Ty - pragnienie" zapisało się w potocznym języku :)
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Hmm... Takie reklamy bardziej podchodzą pod "virale", niż "klasyczne" reklamy (zachwalające funkcje produktu, czy jakieś emocje związane z jego używaniem). W przypadku rzeczy kupowanych często i bez namysłu to działa -- im bardziej "siedzisz w głowie" konsumenta (za pomocą cytatu, zabawnej scenki, czegoś innego), tym większa szansa, że "przywoła Cię w pamięci" stojąc przed półką z napojami :)
Marta
S.
szukająca nowych
wyzwań
Temat: Pragnienie nie ma szans?
No fakt, hasło Sprite weszło już do świadomości młodych ludzi i nie tylko Ale czy te reklamy nie są zbyt brutalne lub ekscentryczne A może właśnie takie mają być, żeby nie przejść obok nich obojętnie?
Paweł
Tkaczyk
Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Marta S.:To zależy, jaką mamy wrażliwość. Ja brutalności nie traktuję dosłownie -- uwielbiam filmy Tarantino, Rodrigueza, gdzie hektolitry krwi wylewa się "z przymrużeniem oka". W porównaniu z tymi filmami, reklama Sprite to "niewinne owieczki" :)
Ale czy te reklamy nie są zbyt brutalne lub ekscentryczne A może właśnie takie mają być, żeby nie przejść obok nich obojętnie?
A dużo bardziej "rusza mnie" np. widok dziecka w szpitalu z rurkami wystającymi z każdej części ciała...
Mirosław C. Fundusze UE
Temat: Pragnienie nie ma szans?
One mają wejść w głowę i nie mogą wyjść, mają się przypominać w czasie zakupów. Na mnie hihi zadziałały
Marta
S.
szukająca nowych
wyzwań
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Więc muszę się przyznać ze postanowiłam zabawić się w speca od reklamy i wymyśleć własne zakończenie tej reklamy. nie wiem czy jest się czym chwalić ale mnie bardziej chodziło o dobrą zabawę http://www.sprite.pl/blogs/spots2/?p=5934 ;-)
Magdalena
Czarnecka
Brand Manager
TASSIMO, Mondelez
Polska
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Dla mnie kazdy pomysl reklamowy, ktory w ciekawy sposob sklania konsunemta do myslenia o produkcie i wchodzenia na jego strone jest dobrym rozwiazaniem- mysle ze swiadomosc marki Sprite wzrosnie po tym konkursie.Swoja droga nie zauwazyliscie, ze reklamy Coca Coli to mistrzostwo swiata, reklamy Sprite'a rowniez niczego sobie ale Fanta- dla mnie totalna klapa...!
Mirosław C. Fundusze UE
Temat: Pragnienie nie ma szans?
heh wejdź sobie na http://fanta.pl boska strona! dzisiaj spędziłem tam miłe południe ;-))a Marto ciesze sie że się skusiłaś, niezły i subtelny pomysł 5 poleciała oczywiście!Mirosław Ciołek edytował(a) ten post dnia 24.03.07 o godzinie 21:43
Magdalena
Czarnecka
Brand Manager
TASSIMO, Mondelez
Polska
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Stronka rzeczywiscie fajna, ale to nie jest rownoznaczne z jakoscia reklamy, ktora w dalszym ciagu uwazam za nieciekawa;pMirosław C. Fundusze UE
Temat: Pragnienie nie ma szans?
hehe no co zrobić nie kazdy jest sprite:Dkonto usunięte
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Niestety szum informacyjny i "clutter" reklamowy spowodował to, że tylko przekazy kontrowersyjne, często dyskusyjne, często po prostu mądre "inaczej" są w stanie zwrócic naszą uwagę. A jak mają uwagę- mają i zapamiętanie...prawda?
Arvind
Juneja
Współtwórca @
Fangol.pl | Blogger
@ Fitback.pl
Temat: Pragnienie nie ma szans?
omg, skorzystali z mojego pomyslu :P ciekawe ile osob na to wpadlo :P
Anna
Szulwińska
Konsultant i
Specjalista Ds.
Marketingu i PR,
Project & B...
Temat: Pragnienie nie ma szans?
Arvind J.:
omg, skorzystali z mojego pomyslu :P ciekawe ile osob na to wpadlo :P
O tym koncepcie - z robiącymi szalik na drutach <w pociągu>,
też miałam okazję przeczytac - i niedawno małą wariację widziałam juz zrealizowaną <z włączeniem szalikowców i dworca>Anna Szulwińska edytował(a) ten post dnia 30.03.07 o godzinie 23:14
Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » iMail - nie do przyjęcia(Marketing bez szans) -
-
Reklama, marketing, marka » opowiedz kawał, nie bądź taki ... -
-
Reklama, marketing, marka » Konkurs a nie loteria, ale jak konkretnie go przeprowadzic? -
-
Reklama, marketing, marka » Kampanie reklamowe - jak sprzedać i nie dać się wyrolować? -
-
Reklama, marketing, marka » Kto pyta nie błądzi -
-
Reklama, marketing, marka » Adin... czemu nie było w tv ? ;) -
-
Reklama, marketing, marka » I nic nie trzeba mówić ;) -
-
Reklama, marketing, marka » Uważam Rze - nie podzielają opinii? -
-
Reklama, marketing, marka » VITASTERON - nie mogłam się oprzeć! -
-
Reklama, marketing, marka » cold calling - sprawdza się czy nie? -
Następna dyskusja: