Temat: potęga marki
Od zamieszczenia pierwszego postu minęło dość dużo czasu, ale podejrzewam, że nadal Play jest na końcu, jestem wręcz pewna, że to nie jest kwestia reklamy, ich reklamy są trafne, dobrze skierowane, promujące plusy, które można zyskać poprzez wstąpienie w ich kręgi, jednak musimy brać pod uwagę to, że konkurencja nie śpi, marki takie jak Plus, Era czy Orange skutecznie osłabia kampanię Playa, poprzez wyższe stawki rozmów do sieci Play. Zatem jeśli klient ma do wyboru rozmowy ze znajomymi między sieciami takimi jak Era, Plus czy Orange w niższych cenach, gdzie mamy zdecydowanie więcej znajomych, choćby przez sam fakt, że sieci te istnieją dłużej, a siecią Play, z którą rozmowy są prawie dwa razy droższe długo się nie zastanawia jaką sieć wybrać. Ponadto nie ukrywajmy, że naród polski jest dość leniwy, co oznacza, że nie chce im się załatwiać formalności jakie wiążą się ze zmianą sieci, pomimo tego że sieci zapewniają nas, że wszystko za nas wykonają, niestety w rzeczywistości nie wygląda to aż tak kolorowo.