konto usunięte

Temat: Branża mediów i reklamy

77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu

http://www.badaniaradiowe.pl/aktualnosci/20110829.htm

Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych – wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych „AdBranch”. Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz lokaty.

konto usunięte

Temat: Branża mediów i reklamy

Słuchacz w wielkim mieście

http://www.badaniaradiowe.pl/aktualnosci/20110504.htm

Trzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz w tygodniu radio włącza ponad 93 proc. z nich, czyli już prawie 6 mln osób. Większość jest wierna jednej rozgłośni.

konto usunięte

Temat: Branża mediów i reklamy

Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012

http://www.egospodarka.pl/85307,Super-i-hipermarkety-a...

Na tle kurczącego się rynku wydatków reklamowych w Polsce, w tym roku jedną z nielicznych odnotowujących wzrost jest kategoria sklepów wielobranżowych o małej i dużej powierzchni. Z monitoringu Kantar Media wynika, że kategoria ta od 3 lat dynamicznie rośnie - w 2011 inwestycje w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% wzrostu rdr) - głównie za sprawą agresywnych graczy w tym sektorze (Lidl i Biedronka). Rok 2010 przyniósł jeszcze agresywniejszy 45 procentowy wzrost wydatków. Za pierwsze półrocze bieżącego roku wzrost wyniósł 30%, to jest zamknął się w kwocie ponad 374 mln złotych - podaje Equinox Polska.

konto usunięte

Temat: Branża mediów i reklamy

Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012

http://www.egospodarka.pl/85292,Przetargi-reklamowe-w-...

Serwis Marketingu Bezpośredniego http://targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym http://pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w pierwszym półroczu 2012 roku.

konto usunięte

Temat: Branża mediów i reklamy

Branża budowlana w mediach

http://www.egospodarka.pl/89536,Branza-budowlana-w-med...

Rok 2012 był szczególny dla branży budowlanej - paradoksalnie był to rok jednocześnie dużych inwestycji związanych z EURO 2012 i wynikających z tych inwestycji bankructw wykonawców i podwykonawców. Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się firmom z branży budowlanej, których walka o przetrwanie - mniej lub bardziej skuteczna - wzbudziła w minionym roku zainteresowanie mediów, internautów i inwestorów.

konto usunięte

Temat: Branża mediów i reklamy

Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

http://www.egospodarka.pl/89326,Rynek-reklamy-online-w...

Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W podziale na formaty reklamowe dotychczasowe trendy są zachowane, między innymi obserwowany jest dalszy wzrost SEM i reklamy wideo.

Następna dyskusja:

Branża odzieżowa




Wyślij zaproszenie do