Michał Czyżowicz Software Tester
Temat: Warsztaty "Zarządzanie Call Center: poziom podstawowy i...
Spotkania zostaną poprowadzone przez Pana Waldemara Rzepeckiego - Prezesa Bancom Call CenterWarsztaty odbędą się w następujących terminach: poziom podstawowy 23 września, a poziom zaawansowany 7 października w Hotelu Courtyard by Marriott przy ul. Żwirki i Wigury 1 w Warszawie.
Najważniejsze korzyści dla organizacji płynące z uczestnictwa w spotkaniu :
* Wskazanie możliwości poprawy wskaźników obsługi w call centerdzięki zmianom sposobu zarządzania
* Przećwiczenie z menedżerami metod zarządzania stymulujących wzrost sprzedaży w call center
* Poprawa efektywności i skuteczności działania menedżerów
* Wzrost motywacji kadry kierowniczej i pracowników
* Wzrost efektywności zespołu call center
* Poprawa relacji między pracownikami i menedżmentem call center
Więcej informacji dotyczących szczegółowego programu warsztatów, kosztów i warunków uczestnictwa otrzymają Państwo pod adresem m.czyzowicz@mediarun.pl lub numerem telefonu 792 878 727 bądź 22 354 77 26.Michał Czyżowicz edytował(a) ten post dnia 10.09.09 o godzinie 12:47