Elżbieta Marta
Koniecko
Ricoh Polska Sp.z
o.o.
Temat: SZUKASZ OSZCZĘDNOŚCI, CHCESZ USPRAWNIĆ SWOJĄ PRACĘ I...
Firma ATA-INT.LTD Sp. z o.o.
Lider Polskiego Biznesu BCC
Zaprasza na promocyjną i bezpłatną Konferencję
Optymalizacja kosztów produkcji i obiegu dokumentów
w Kancelarii Prawnej
Data i miejsce konferencji:
19.02.2009 ( czwartek ), godz. 10.00
ATA-INT.Ltd. - ul. Mangalia 4 (2 piętro) Warszawa
W czasach kryzysu cięcie kosztów to ważny priorytet każdego przedsięwzięcia, które chce uniknąć kłopotów finansowych.
Optymalizacja obiegu dokumentów pozwala Ci nie tylko ograniczyć
koszty, ale również zwiększyć Twoją efektywność, pracochłonność oraz korzyści dla klientów.
Program konferencji:
10.00 - Jak minimalizować koszty druku i obiegu dokumentów -prowadzi Przemysław Grabowski, Adam Gąsior (ATA-INT)
10.30 - Jak działa system elektronicznego obiegu dokumentów (archiwizacja, skanowanie sieciowe, faksowanie elektroniczne, możliwość wysyłania dokumentów bezpośrednio do katalogu klienta) – prowadzi Adam Gąsior (ATA-INT)
11.00 - Jak kontrolować koszty poniesione przez pracowników związane z wytwarzaniem dokumentów – prowadzi Adam Gąsior oraz Andrzej Łukaszewicz, ATA-INT.
11.30 – 11.45 - przerwa
11.45 - CASE STUDY – Archiwizacja? – To proste !!!
System elektronicznego archiwum „WorkingDoc Digital Set":
- opis systemu,
- jak działa system przez przeglądarkę internetową,
- jak zarządzać systemem z poziomu administratora.
12.30 – Rozmowy indywidualne
13.00 – Zakończenie konferencji
Konferencja jest bezpłatna !
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o jak najszybszą rezerwację na podany poniżej adres e-mail lub faks:
- elzbieta.koniecko@ata-int.com.pl
- faks (022) 642 71 51
Prosimy o podanie imienia, nazwiska, firmy i telefonu kontaktowego osób biorących udział w spotkaniu.Elżbieta Marta Koniecko edytował(a) ten post dnia 12.02.09 o godzinie 16:21