Temat: Mam problem, szukam pomocy

Mam wielki problem firmą Domeny.pl: w lipcu założyłam działalność gospodarczą i potrzebowałam mieć swoją stronę WWW, bo jak w dzisiejszych czasach funkcjonować bez niej... Znalazłam w Internecie firmę Domeny.pl zajmującą się rejestrowaniem domen i udostępnianiem miejsca na zawartość strony na serwerze i zarejestrowałam się na ich stronie akceptując warunki promocji. Jednak otrzymałam pracę i zawiesiłam ledwie złożoną działalność. W pewnym momencie otrzymałam â��groszową" fakturę pro forma za którą zapłaciłam, właściwie się nie zastanawiając że moja firma nie działa i nic nie robiłam z samą domeną nie mówiąc już o wykorzystywaniu miejsca na ich serwerach. Wczoraj otrzymałam maila z Domeny.pl z informacją o kolejnej płatności za odnowienie domeny, ale tym razem już na ponad 1 tyś. zł. Odpisałam, że dziękuję ale nie będę korzystać z odnowienia domeny, po czym otrzymałam telefon gdzie niemiła pani nie słuchając w ogóle żadnych moich wyjaśnień, domagała się zapłaty twierdząc że nie mogę nie zapłacić i mało tego będę musiała jeszcze zapłacić za rok i za 2 lata, a do tego kwoty jeszcze wyższe niż ten tysiąc zł terazâ�Ś

W regulaminie jest zapis iż potwierdzeniem akceptacji warunków, czy zawarcia umowy jest dokonanie płatności za pierwsza fakturę (pro forma oczywiście), która jest na kwotę myląco niewielką, a dopiero po 3 miesiącach przychodzi faktura (pro forma) na płatność dużą. Regulamin jest dostępny tylko na stroniw www, o dziwo został on zmieniony, a regulamin z wcześniejszego okresu, w którym zakupilam usługę został usunięty.

W regulaminie był zapis o tym że zrezygnować można po iluś tam okresach rozliczeniowych, ale po opłaceniu, bo inaczej pisemne oświadczenie o rezygnacji nie będzie przez nich honorowane. Regulamin jest niespójny i niestety, ale nieprecyzyjnie napisany odnośnie samej rezygnacji i płatności po rezygnacji:

Rezygnacja z usługi nabytej w ramach promocji „Serwery na 10. urodziny” przed drugim jej odnowieniem zobowiązuje Abonenta do uiszczenia z chwilą rezygnacji jednorazowej opłaty w wysokości proporcjonalnej do czasu, który pozostał do końca w/w okresu i ustalonej według aktualnieobowiązującego cennika.

Na dodatek w teraźniejszym regulaminie widnieje zapis zmieniony na niekorzyść konsumenta: Uczestnik promocji zobowiązuje się do opłacania usługi przez trzy kolejne lata. Rezygnacja z usługi nabytej w ramach promocji „Serwery na 10. urodziny” przed upływem trzech lat od daty zakupu, zobowiązuje Abonenta do uiszczenia z chwilą rezygnacji opłaty w wysokości proporcjonalnej doczasu, który pozostał do końca w/w okresu i ustalonej według aktualnie obowiązującego cennika.


Co rozumieć pod sformułowaniem opłaty w wysokości proporcjonalnej do czasu, który pozostał do końca w/w okresu i ustalonej według aktualnie obowiązującego cennika? Nie wiem gdzie również szukać w/w okresu? Wg pani z domeny.pl opłata ta jest równoznaczna z opłatą za korzystanie przez trzy lata - co wg mnie razi w prawa konsumenta - istnieje możliwosc kary umownej, lecz nie powinna ona być identyczna niż wartośc usługi, z której się już nie korzysta.


Dodatkowo oni przesyłają mi linki do faktur pro forma, a same faktury VAT mogą przesłać dopiero w kilka dni po dokonaniu płatności.



Co można zrobić? Nie płacić �� zablokują domenę i dadzą spokój?



Może mi ktoś poradzić jak można wyplątać się z tej trudnej i finansowo naprawdę obciążającej dla mnie sprawy? Teraz tysiąc, za rok i kolejne dwa grożą mi kolejne płatności tylko więcej, a jeszcze trzeba zapłacić za studia�
Jerzy Górski

Jerzy Górski BMT Eridia Sp. z
o.o.

Temat: Mam problem, szukam pomocy

UWAGA, OSTRZEGAM


Obrazek



Wyślij zaproszenie do