Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

Poraz kolejny firma zmieniła nazwę i logo. Powinni zmienić postepowanie. To jak postapoli z Cardio - no rzeczywiście wstyd, ale zbudowac na logo nowa lepszą twarz - chyba sie nei uda.
Ewa K.

Ewa K. przed kawą jestem
wredna, po też:)

Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

to jaka ma byc ta nowa nazwa???
Małgorzata Drozd

Małgorzata Drozd Pharma Key Accounts
Manager,Elsevier
Urban & Partner Sp.
...

Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

http://www.youtube.com/watch?v=IqBgiO-_Cd8Małgorzata Drozd edytował(a) ten post dnia 17.05.11 o godzinie 17:53

konto usunięte

Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

Marceli Miśkiewicz:
Poraz kolejny firma zmieniła nazwę i logo. Powinni zmienić postepowanie. To jak postapoli z Cardio - no rzeczywiście wstyd, ale zbudowac na logo nowa lepszą twarz - chyba sie nei uda.


A na czym ten wstyd polega wg Ciebie?
Krzysztof S.

Krzysztof S. Manager, Trener
Biznesu, Team
Leader.

Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

Hubert S.:
Marceli Miśkiewicz:
Poraz kolejny firma zmieniła nazwę i logo. Powinni zmienić postepowanie. To jak postapoli z Cardio - no rzeczywiście wstyd, ale zbudowac na logo nowa lepszą twarz - chyba sie nei uda.


A na czym ten wstyd polega wg Ciebie?

Na problemach z ortografią? :-)
A tak poważnie .... Faktycznie nowe logo nie powala i i nazwa jakaś taka mało chwytliwa :-)
PS. Panie Marceli,
Sanofi - Avetis to nie pierwsza i nie ostatnia firma, która zwlania ludzi w wyniku restrukturyzacji. Takie są prawa rynku. Wydaje mi się, że w obliczu nowej ustawy refundacyjnej, to może być dopiero początek zwolnień...
A swoją drogą, uważam, że zrobili to bardzo profesjonalnie, w przeciwieństwie do wielu innych firm, których nazwy, przez grzecznośc, nie wymienię :-)
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

Krzysztof S.:

A na czym ten wstyd polega wg Ciebie?

Na problemach z ortografią? :-)

Otóż też byłem ciekaw o co chodzi. Generalnie nie widzę tu nic co przynosiłoby wstyd. Zwolnienia były, są i będą. Sanofi nie jest firmą która likwiduje linię tylko dlatego że domorosły właściciel się nie wyspał.

A problemów z ortografią nie skomentuję bo zaraz się dowiem o dysgrafii, dysleksji, dyskalkulii oraz dystrofii, która nie pozwala człowiekowi korzystać z wbudowanej w przeglądarkę korekty błędów...

Temat: Sanofi -Aventis zmienia nazwe i logo

Za pisownię przepraszam. Łatwo drzeć łacha, ale pisząc na smartfonie, podczas chodzenia po biurze - uwierzcie sztuka spora.
A co do Sanofi i podobnych sytuacji. Gdyby o wielu sprawach myślano wcześniej - jak wspominany przez wielu i w wielu miejscach - słaby marketing, brak wsparcia itp. Dziś pewnie byłoby inaczej. A leki bez przyszłosci nie są - tyle, że teraz będą promowane przez jednostkę, która coraz bardziej przejmuje na siebie odpowiedzialność za wizerunek firmy - Zentivę.

Opisem sytuacji jest poniższy wywód. Koń to marketing linni Cardio w Sanofi :):
Stara mądrość mówi, że kiedy odkryjemy, iż padł koń, na którym jedziemy, najlepszym wyjściem jest z niego zsiąść.
Jednakże w biznesie znane są również inne strategie.
Między innymi:
1. Kupno mocniejszego bata.
2. Zmiana jeźdźca.
3. Zapewnienia typu "Zawsze jeździliśmy w ten sposób na koniu."
4. Zwołanie komisji do zbadania konia.
5. Organizowanie delegacji mających na celu sprawdzenie, jak gdzie indziej jeździ się na martwych koniach.
6. Opracowanie standardów dotyczących jazdy na martwych koniach.
7. Zatrudnienie psychologa mającego przywrócić martwemu koniowi chęć do jazdy.
8. Szkolenie dla pracowników w celu podniesienia ich zdolności jeździeckich.
9. Analiza sytuacji martwych koni w dzisiejszym otoczeniu.
10. Zmiana norm, dzięki której koń nie zostanie uznany za martwego.
11. Zatrudnienie podwykonawców mających ujeżdżać martwego konia.
12. Zebranie wielu martwych koni w celu zwiększenia szybkości.
13. Ogłoszenie, że żaden koń nie jest zbyt martwy.
14. Przeznaczenie dodatkowych środków na zwiększenie wydajności konia.
15. Przeprowadzanie analizy rynku mającej wykazać, czy podwykonawcy mogą ujeżdżać tego konia taniej.
16. Kupno produktu mającego sprawić, że martwy koń będzie biegał szybciej.
17. Ogłoszenie, że koń jest teraz: lepszy, tańszy i szybszy.
18. Przeprowadzenie badań nad sposobami wykorzystania martwych koni.
19. Dostosowanie wymagań wydajności dla koni.
20. Ogłoszenie, że przy produkcji tego konia, koszt był zmienną egzogeniczną.
21. Uznanie obecnego stanu konia za standard.
22. Awansowanie konia na stanowisko kierownicze.

Edit.
Na czym polega wstyd?
Muiałbyś wiedzieć jakie pierwotnie były warunki do spełnienia by otrzymać odprawę. . Marceli Miśkiewicz edytował(a) ten post dnia 17.06.11 o godzinie 10:57

Następna dyskusja:

Szukam pracy - PM Sanofi Av...




Wyślij zaproszenie do