Łukasz
Szymańczyk
Contracts Specialist
II, PPD
Temat: Marketing farmaceutyczny w dobie kryzysu
Zapraszamy na II MODUŁ AKADEMII PRODUCT MANAGERACENA: 1500 PLN
Lokalizacja: Warszawa, ul. Prosta 69
Prowadzący: Anna Paczek - Skupień
Poruszane zagadnienia - PLAN ZAJĘĆ:
SOBOTA 10.04.2010r.- Zajęcia 10.00-17.00
10.00 - 11.30 – Skutki kryzysu w branży farmaceutycznej w oparciu o dane rynkowe.
Czynniki wpływające na sytuacje kryzysowe w branży farmaceutycznej.
Wewnętrzne i zewnętrzne skutki sytuacji kryzysowych.
Samospełniająca się przepowiednia jako mechanizm utrwalający kryzys i wzmacniający jego skutki.
11.30 - 11.45 - kawa
11.45 - 13.15 – Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.
13.15 - 13.45 - obiad
13.45 - 15.15 - Budżet promocyjny – jak skonstruować budżet aby skutecznie zrealizować wybraną strategia i osiągnąć założony cel. Metody konstruowania budżetów marketingowych.
15.15 - 15.30 - kawa
15.30 - 17.00 - Kryzysowe strategie marketingowe - optymalizacja działań marketingowych metodą ścieżki krytycznej.
NIEDZIELA 11.04.2010r.- Zajęcia: 9.00 - 16.00
9.00 - 10.30 – Reklama produktów OTC – niskobudżetowe strategie komunikacyjne produktów OTC na wybranych przykładach.
10.30 - 10.45 - kawa
10.45 - 13.00 – Jak zoptymalizować komunikacje ze środowiskiem medycznym: nowe trendy w reklamie leków Rx. Analiza wybranych materiałów promocyjnych skierowanych do lekarzy i farmaceutów.
13.00 - 13.30 - obiad
13.30 - 14.30 – Jak wykorzystać wewnętrzne zasoby firmy do skutecznego zarządzania marką czyli model efektywnej współpracy wewnątrz firmy. Relacje marketing – sprzedaż.
14.30 - 14.45 - kawa
14.45 - 16.00 – Zajęcia praktyczne
Więcej informacji: http://www.oinpharma.pl
ZAPRASZAMY