Łukasz Szymańczyk

Łukasz Szymańczyk Contracts Specialist
II, PPD

Temat: Launch nowych produktów (Rx,OTC) , Sztuka Prezentacji ---...

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w PIERWSZYM MODULE (6-7 III 2010r.) cyklu szkoleń realizowanych w ramach nowej inicjatywy szkoleniowej Ośrodka Informacji Naukowej Oinpharma pod nazwą Akademia Product Managera.

Akademia Product Managera to cykl zajęć realizowanych w dziesięciu dwudniowych sesjach odbywających się raz w miesiącu.

W Akademii nabędą Państwo nie tylko wiedzę teoretyczną, ale dzięki warsztatom i tzw. case studies będą Państwo mogli prześledzić procesy zarządzania projektami / produktami na konkretnych przykładach i aktywnie w nich uczestniczyć.

MODUŁ I Akademii (6-7 III 2010 r.) obejmuje tematykę:

1) Launch nowych produktów (Rx, OTC):
- analiza rynku,
- plan marketingowy,
- budżet marketingowy i sprzedaży,
- plan akcji - taktyka,
- wybór i zakup konceptu,
- przygotowanie materiałów dla zespołów sprzedażowych,
- motywacja zespołu (ustawianie planów i wag dla przedstawicieli),
- cykl życia produktu - dostosowanie działań,
- case studies.

2) Sztuka prezentacji
- komunikacja i praca z grupą,
- struktura treści prezentacji,
- perswazyjny format prezentacji,
- prezentacja wyników badań klinicznych – podstawy EBM
(Evidence Based Medicine), prezentowanie wniosków z badań,
- nauka prezentacji,
- pomoce wizualne – zalety i wady,
- ABC prezentera,
- sekrety skutecznej, profesjonalnej prezentacji.

KOSZT MODUŁU: 1500 PLN (2 dni szkoleniowe - sobota, niedziela)

MIEJSCE: WARSZAWA (PROSTA 69 Business Centre)

Akademia jest owocem wnikliwej analizy potrzeb sektora farmaceutycznego oraz bieżącej oferty szkoleniowej dedykowanej zarówno do osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery na stanowisku Product Managera, jak i reprezentantów medycznych i farmaceutycznych, których aspiracje i ścieżka rozwoju zawodowego podąża w tym właśnie kierunku.

Obrazek

Akademia Product Managera ma za zadanie merytoryczne wsparcie działań Product Managera obejmujące swym zasięgiem zarówno umiejętności „twarde” - związane z zastosowaniem konkretnych technik i narzędzi – oraz umiejętności „miękkie” obejmujące pełnienie ról twórcy, orędownika idei, eksperta kategorii, lidera zespołu.

Program szkoleń i omawiane zagadnienia z dziedziny Marketingu, Finansów, Prawa, Zarządzania i Informatyki - zostały tak pomyślane i skonstruowane, aby przejście całego cyklu w możliwie najszerszy sposób przygotowywało i utrwalało umiejętności niezbędne do osiągania sukcesów na stanowisku Product Managera.

Czas trwania Akademii Product Managera(APM)to okres : marzec 2010 - styczeń 2011. [Jedno spotkanie w miesiącu (na początku miesiąca)- oprócz sierpnia.

WIĘCEJ INFORMACJI NA: http://www.oinpharma.pl

TELEFON: (022) 578 00 02, 578 00 11

SERDECZNIE ZAPRASZAMY