konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Tylko w tym tygodniu! Specjalna promocja dla użytkowników GoldenLine. Warsztaty sprzedażowe Metoda Mistrza Sprzedaży w obniżonej cenie o 50% z 4.200 zł na 2.100 zł!!! Rabatu udzielamy na hasło GOLDENLINE.

http://arkadiuszbednarski.pl/metoda-mistrza-sprzedazy-...
______________________________________________
Zapraszam do zapisów: szkolenia@arkadiuszbednarski.pl lub 533 445 401
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Wydarzenia

Akademia Jakości – testowanie i jakość projektów IT
22-23 marca 2016r. | Warszawa
Specjalizacja testów - dobry pomysł na rozwój kariery testera


Akademia organizowana jest już po raz szósty.
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Co w programie?

Dzień I


1. Dwie drogi testera: techniczna i managerska
Monika Braun - opiekun merytoryczny wydarzenia
2. Automatyzacja narzędziami open source nie musi być trudna
Piotr Ślęzak - Prezes spółki ForProgress Sp. z o.o.
3. Continuous Performance Management with Gatling
Tomasz Bonior - wykładowca na kierunku Testerzy oprogramowania
4. Projektowanie i testowanie narzędzia wspierającego testowanie automatyczne
dr Grzegorz Libor - tester oprogramowania w firmie 21cn (testerzy.pl)
5. Rozwój zawodowy w Testowaniu
Łukasz Smolarski
6. Dobre praktyki w rekrutacji testerów
Andrzej Szandała
7. Przegląd dokumentacji projektowej z perspektywy Testera
Monika Lichota - WarszwQA Warsaw Quality Assurance Group
8. Testowanie w Agile
Krystian Kaczor
9. Jak zbudować framework do automatyzacji testów
Jan Sabak - Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych

Dzień II - część warsztatowa

1. Analityk Testów: biznesowe podejście do testów
2. Jak wejść w świat testów automatycznych
3. Tester w roli analityka - Co tester może zrobić dla podniesienia jakości wymagań i specyfikacji?
4. Testalia - narzędzia testera, automaty

Strona główna Akademii: http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#

Rejestracja:http://www.successpoint.pl/akademia_jakosci_2016#zarej...

Dla uczestników konferencji mamy książki ufundowane przez księgarnię helion.pl jak również PWN.pl

Kontakt:
Agnieszka Zając
mobile:+48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl
Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Wydarzenia

Dzień dobry

serdecznie zapraszam na Case Open Forum Strategii Marketingowej Najlepsi eksperci. Praktyczne case'y. Nowoczesne narzędzia marketingowe. Mnóstwo inspirujących dyskusji.

Już 14 kwietnia 2016 r. w Warszawie dla wszystkich zainteresowanych strategią oraz rozwojem swojej firmy w duchu "Inaczej niż wszyscy"
Zobacz http://www.caseopen.pl

Dowiedz się:
→ jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta,
→ jak zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów,
→ jak wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki,
→ jak nie przegapić właściwych momentów i podejmować strategiczne decyzje gwarantujące sukces
→ jak zmierzyć efekty reklamy (CPM vs. CPA)
→ jak przez kulturę, architekturę i sztukę zarządzać doświadczeniami Klienta

Zobacz pełny program http://caseopen.pl/program/

Na uczestników Forum czekają niespodzianki:
→ półroczny dostęp do Brand24 Premium
→ voucher do wykorzystanie na platformie WhitePress
→ zaproszenia na Galę Superbrands
→ vouchery na warsztaty

i wiele więcej
Szczegóły na http://www.caseopen.pl/bank-prezentow/

Kiedy: 14 kwietnia 2016 r.
Gdzie: Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski
Za ile: Tylko do 31 marca specjalna cena - 499 zł netto

Sprawdź: http://www.caseopen.pl

Pozdrawiam serdecznie i gorąco zapraszam
Patrycja Gnypek
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: Wydarzenia

Ruszają nowe dotacje dla eksporterów „Internacjonalizacja MŚP” dla Polski Wschodniej.

Jest to kontynuacja programu POIG 6.1 Paszport do Eksportu. Planowane rozpoczęcie naboru wniosków – kwiecień 2016.

Dotacja składa się z dwóch nierozerwalnych etapów stworzenia strategii eksportowej i zbudowania nowego modelu biznesowego (maksymalna wysokość dotacji 50 tyś PLN) oraz wdrożenia opracowanej strategii i modelu biznesowego (maksymalna wysokość dotacji 500 tyś PLN). Dotacja charakteryzuje się wysokim poziomem dofinansowania aż 80%.

Obrazek


Obrazek

http://itro.pl/wazne-dla-eksportera/dotacje-eksportowe/

Temat: Wydarzenia

O ile więcej będziesz zarabiać, jeśli jakość Twoich relacji biznesowych wejdzie na zupełnie nowy poziom?
O ile pełniejszy i bardziej zrozumiały związek stworzysz, jeśli nauczysz się otwarcie komunikować ze swoim partnerem?
Wyobraź sobie, jak by to było cieszyć się życiem, komunikować swoje potrzeby i pytać o potrzeby innych osób w sposób najskuteczniejszy?
O ile większą radość poczujesz z budowania relacji, jeśli skrócisz ten czas do zaledwie kilku minut?

Zapraszamy Cię na SZKOLENIE WYJAZDOWE (29.04.2016 - 03.05.2016) w nasze piękne polskie góry. Odpoczniesz, zrelaksujesz się, wykorzystasz swój czas w sposób najefektywniejszy oraz zdobędziesz umiejętności błyskawicznego budowania relacji.

Liczymy, że dołączysz do nas i dzięki zdobyciu kompetencji budowania i zarządzania relacjami osiągniesz jeszcze lepsze efekty w życiu osobistym oraz zawodowym:)

Skontaktuj się z nami i weź udział w szkoleniu:
Aleksandra Sorbian
@: biuro@sorbian-szkolenia.pl
Tel.: 881 526 616
Bezpośredni link do wydarzenia --> https://www.facebook.com/events/966264136756535/
Andrzej Karlik

Andrzej Karlik Menadżer, Hotel i
restauracja

Temat: Wydarzenia

Nie wiem czy to dobry temat, ale znalazłem takie fajne śniadanie w chmurze http://focustelecom.pl/sniadanie-w-chmurze/ i w sumie pomyślałem, że podam dalej, bo takich spotkań dla przedstawicieli branży windykacyjnej jest mało. Byłem już na zeszłej edycji, ale fajnie by było, jakby więcej osób przyszło to wtedy będzie można lepiej poznać ludzi z branży i wymienić się doświadczeniami :)
Krzysztof Grabałowski

Krzysztof Grabałowski Psycholog,
Specjalista PR

Temat: Wydarzenia

Zapraszam na SALESworkout - warsztaty i seminaria dla praktyków sprzedaży, podczas których dowiecie się jak:

- budować skuteczne strategie sprzedaży
- podchodzić indywidualnie do oczekiwań swoich klientów
- lepiej się prezentować i dzięki temu zwiększyć swoją siłę oddziaływania
- zmienić swoje nastawienie i nie bać się sprzedawać
- poprawić swoje wyniki i zwiększyć szanse na zawodowy sukces
- znaleźć się w inspirującym miejscu pełnym nowych pomysłów i umożliwiającym wymianę doświadczeń

W czasie SALESworkout będziecie mogli spotkać doświadczonych praktyków i trenerów zarówno sprzedaży bezpośredniej, sprzedaży w sieci oraz specjalistów kreowania wizerunku osobistego.

Szkolenia i warsztaty odbędą się w Krakowie już 31 marca, a ilość miejsc jest ograniczona.

Wszystkie informacje o SALESworkout znajdziecie na : http://salesworkout.pl/

Do zobaczenia!

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszam osoby zainteresowane na szkolenia biznesowe organizowane przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach.

Dla studentów i absolwentów GWSH przewidujemy zniżkę w wysokości 20% wartości kursu.

Najbliższe szkolenia:

- Czy wiesz w co grasz? Gry psychologiczne w firmie.- prowadzący Ilona Stawczyk,
termin : 01.04.2016r., koszt : 300zł/ osoba więcej informacji na stronie http://www.gwsh.pl/kursy-i-szkolenia/kurs/gry-psycholo...

- Zarządzanie zespołem pracowniczym- prowadzący Dariusz Kosiorek lub Maciej Westerowski,
termin: 14-15.04.2016r., koszt: 760zł/ osoba, więcej informacji na stronie http://www.gwsh.pl/kursy-i-szkolenia/kurs/zarzadzanie-...

- warsztaty kompetencji interpersonalnych- prowadzący Maciej Westerowski, cykl 5 spotkań,
cena spotkania: 110 zł/ osoba , więcej informacji na stronie http://www.gwsh.pl/kursy-i-szkolenia/kurs/warsztaty-ko...

Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej http://gwsh.pl oraz o kontakt w razie jakichkolwiek pytań : tel. 696 721 366, szkolenia@gwsh.pl, magdalena.baron@gwsh.pl

Pozdrawiam,

Magdalena Baron- organizatorTen post został edytowany przez Autora dnia 21.03.16 o godzinie 11:21

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona sposobom radzenia sobie z problemami bezpieczeństwa danych
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ”BACKUP & STORAGE SYSTEMS” odbędzie się 26 KWIETNIA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Backup & Storage – organizacyjne i prawne aspekty korzystania z usługi
Tomasz Izydorczyk, Kompania Piwowarska

Backup – lekarstwem na dylematy z ochroną danych ?
Jacek Bajorek, Instytut Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji

Ryzyka prawne w działalności dotyczącej tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych
Damian Klimas, Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BACKUP & STORAGE SYSTEMS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kinga Bańcer

Kinga Bańcer Asystentka ds.
promocji konferencji
i szkoleń,
SuccessPoi...

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w II OGÓLNOPOLSKIM KONGRESIE ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA, który odbędzie się 12-13 maja 2016 r. w Warszawie.

DLACZEGO WARTO?

· 2 dni prelekcji i ćwiczeń z ekspertami - praktykami
· Dobre praktyki, pokazanie konkretnych case study prowadzonych w największych firmach i instytucjach w Polsce z sektora finansowego, energetycznego, telekomunikacyjnego oraz publicznego.
· Najważniejsze zagadnienia z zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwem informacji wymagane przez nadzorców rynku
· Przykłady z wdrożenia konkretnych rozwiązań do zwiększenia zaufania klientów i konkurencyjności

KONGRES PODZIELONY JEST NA V BLOKÓW TEMATYCZNYCH:

Wprowadzenie do zarządzania ciągłością działania
Zarządzanie ciągłością działania
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
Zarządzanie ryzykiem dobre i złe praktyki
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji i ochrona danych osobowych

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

POPRZEDNIA EDYCJA:

W I Ogólnopolskim Kongresie Zarządzania Ciągłością Działania występowali eksperci praktycy i dyrektorzy z: Business Continuity Management Group, Provident Polska, Banku Ochrony Środowiska, Citigroup, Medicover, GIODO, Energa-Operator, Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku

KOSZT:

W ramach Kongresu możesz wybrać jedną z 3 opcji uczestnictwa:
Pełny udział w Kongresie 12-13 maja 2016r.:

Rejestracja do 15 kwietnia 2016 r. – 1 400 pln + VAT*
Rejestracja po 15 kwietnia 2016 r. – 1 600 pln + VAT*

ZAREJESTRUJ SI Ę

*Cena obejmuje: uczestnictwo we wszystkich prelekcjach kongresu – 12-13 maja, lunche, przerwy kawowe, komplet materiałów kongresowych, udział w wieczornym bankiecie

Udział w wybranym dniu Kongresu 12 lub 13 mają 2016r.

Rejestracja do 9 maja 2016r. - 800 pln + VAT**

**Cena obejmuje: uczestnictwo w wybranym dniu Kongresu, lunch, przerwy kawowe, komplet materiałów kongresowych

ZAREJESTRUJ SIĘ RÓWNIEŻ NA SZKOLENIA Z ZARZĄDZANIA CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA, INFORMACJE PONIŻEJ:

1. Budowa i wdrożenie systemu zarządzania ciągłością działania w organizacji zgodnie z ISO 22301 oraz wymaganiami sektorowymi 5-6 maja 2016 | Warszawa

2. Wyznaczanie i zarządzanie procesami krytycznymi i kluczowymi w organizacji jako podstawowy etap budowy i wdrożenia Planu Ciągłości Działania i Planu Awaryjnego 18-19 kwietnia 2016 | Warszawa

3. Zasady testowania Planów Ciągłości Działania (BCP) i Planów Awaryjnych (DRP) 17 maja 2016r. | Warszawa

4. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w zarządzaniu kryzysowym jako element zarządzania ciągłością działania 14 czerwca 2016 | WarszawaTen post został edytowany przez Autora dnia 07.04.16 o godzinie 09:42
Adriana A.

Adriana A. Szukająca nowych
możliwości...i
dodatkowej pracy ;)

Temat: Wydarzenia

AKADEMIA KREATOREK
Zapraszamy na super spotkanie !!!
Będzie dużo wiedzy i jeszcze więcej kontaktów biznesowych !!!

https://web.facebook.com/events/794299584035458/

https://majowaakademiakreatorek.evenea.pl/Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.04.16 o godzinie 09:50
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Wydarzenia

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Warszawie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016
W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 06.05.16 o godzinie 08:48
Gosia Idid

Gosia Idid Inoffice & Cowork

Temat: Wydarzenia

Ruszył właśnie nabór do Programu Akceleracyjnego "Mądry Biznes". Dla wszystkich, którzy chcą założyć własną firmę, mają pomysł biznesowy, motywację i determinację, ale brakuje im wiedzy praktycznej i biznesowej. Już dziś mogą się zgłosić do Programu https://www.facebook.com/events/611560492336895/

20 uczestników, 20 tygodni, 10 bloków szkoleniowych, sesje burzy mózgów, indywidualne konsultacje, networking i Twój własnoręcznie napisany Biznesplan. Szczegóły Programu oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://madry-biznes.pl dostępny do 31 maja. Szczegółowe przedstawienie sylwetek szkoleniowców oraz Partnerów Programu znajdziecie na stronie Programu https://www.facebook.com/madrybiznes/.
Start Programu już w czerwcu!

Organizatorem Programu jest Idid Inoffice & Cowork - biuro coworkingowe, które oprócz w pełni wyposażonych minibiur i miejsc do pracy, ma do dyspozycji profesjonalne sale szkoleniowe i warsztatowe. Idid mieści się przy Al. KEN 93 ( 11 piętro), tuz przy wyjściu ze stacji metra Stokłosy.
https://www.facebook.com/biuroiDid/


Obrazek
Klaudia Pujer

Klaudia Pujer Exante Wydawnictwo
Naukowe

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo

Wydawnictwo Exante zaprasza do składania artykułów do recenzowanych monografii naukowych.

Do 30.07.2016 trwa nabór do następujących tytułów:
1. Rynek pracy w Polsce – szanse i zagrożenia
2. Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem w zmiennym otoczeniu
3. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kontekście zrównoważonego rozwoju

Przewidywany termin wydania monografii: sierpień/wrzesień 2016
Za udział w monografii przysługuje 5 pkt
Minimalna objętość artykułu to 0,5 arkusza wydawniczego (20 tys. znaków ze spacjami)

Opłata za udział wnoszona jest dopiero po uzyskaniu pozytywnej recenzji artykułu.

O zakwalifikowaniu artykułu do monografii decydują wyniki recenzji. Zapraszamy do zapoznania się z warunkami publikowania i listą wydanych monografii naukowych.

Więcej informacji na stronie: exante.com.pl/monografie-naukowe/
Ewa Świerczewska

Ewa Świerczewska Główny Specjalista,
CSIOZ

Temat: Wydarzenia

Witam i zapraszam na II Pistacjowe spotkanie networkingowe ludzi z Pasją.
To już 16 czerwca 2016 w Warszawie.
Więcej info na stronie http://pistacjowespotkanie.evenea.pl/ i http://facebook.com/StacjaPi
Serdecznie zapraszam wszystkich pasjonatów, szczególnie ciekawych, nietypowych pasji do zaprezentowania się i poznania innych Pasjonatów.
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Dzień dobry,

Niezmiernie miło mi poinformować, że już 24 października w Łodzi odbędzie się kolejna edycja konferencji „EOIF – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie”. Serdecznie zapraszam do w pełni bezpłatnego udziału w tym spotkaniu :)

Podczas konferencji można dowiedzieć się m.in.:
* Co może zyskać przedsiębiorstwo usprawniając obieg informacji? 
* Jaki system IT będzie najodpowiedniejszy dla Twojej firmy? 
* Czy pełna digitalizacja dokumentów jest w ogóle możliwa?

Zachęcam do zapoznania się z nowoczesnymi rozwiązaniami do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Podczas spotkania przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia dotyczące obiegu dokumentów, przetwarzania i składowania informacji. W tym roku będą z nami m.in. firmy BeOne, Elliteq, Astrafox, Xsystem, Connect Distibution i Mikrofilm-Service (autor portalu skanowanie.pl), aczkolwiek cały czas uzupełniamy informacje na stronie internetowej wydarzenia i będą pojawiać się nowi wystawcy, tematy prelekcji i inne notyfikacje.

Tematy prelekcji:
* Wykorzystanie podpisu elektronicznego w praktyce firmowej – ujęcie prawne (Olga Zinkiewicz i Tomasz Będźmirowski, Brief&Case Kancelaria Radców Prawnych Będźmirowski Zinkiewicz i Partnerzy)
* Jak wdrażając proces uniknąć SPAZM’u? (Wiesław Grabowski, Szkoła Zarządzania Zmianą)
* „Nie da się”, „Robimy tak od zawsze”, czyli doświadczenia z wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Banku Spółdzielczym w Sztumie (Tomasz Leszczyński, Bank Spółdzielczy w Sztumie)
* Transfer plików wewnątrz i na zewnątrz organizacji – kiedy może być niebezpieczny? (Marta Zborowska, CONNECT DISTRIBUTION Sp. z o.o.)
* Kolejne tematy już wkrótce...

Rejestracja jest już otwarta, zatem serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na stronie wydarzenia: http://gigacon.org/event/eoif_lodz_17/

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania to jak najbardziej zapraszam do kontaktu :)
Igor Woropai

Igor Woropai Kierownik, Igor
Woropai / Europart

Temat: Wydarzenia

Ukraina. Zrebki dobrych gatunkow drewna 4 zl/m3 lesne, tartaczne do produkcji plyt + kora, wierzba, wiklina. Czernihowski obw. Stale oferujemy zrebki powstajace przy czyszczeniu lesnych odpadow z pozostalosci po wyrebach drzew, lozy wiklinowej. Mieszanki drewna opalowego, scinek, wiorow, pniakow oraz slomy odpadowej, rzepakowej, lusek, wierzby z plantacji energetycznej roslin szybkiego obrotu. Zrebki tartaczne dobrych gatunkow drewna oraz dobrej jego jakosci do produkcji plyt pilsniowych i wiorowych. W celach opalowych wartosc wynosi ok.16 MJ/kg zalezy od gestosci surowca. Dlugosc do 150mm, wilgotnosc ok.25%. Zastosowanie dekoracyjne, w ogrodnictwie obsypujac obszar uprawny zapobiegaja wysuszeniu gleby np. na plantacjach truskawek. Skladowane na plandece w zadaszonym pomieszczeniu glownie z sosny, jodly, brzozy, olchy, osiki, klona, lipy, orzecha, topoli itp. Uprawa wierzby energetycznej na niewykorzystanych ziemiach rolnych. Zapraszamy do wspolpracy wszystkich zainteresowanych. Telefon: +380505806241 (polsk.), Viber +380660832530 , E-mail: nieruchomosci@ukr.net Skype:IgorKijow
Europart,ul.O.Teligi 21,lok.24 Kijow 04060 Ukraina
Asia Nowak

Asia Nowak Specjalista ds.
marketingu, CARE-ER

Temat: Wydarzenia

KONWENT ROZWOJU #3

Najbardziej rozwojowe wydarzenie w Wielkopolsce ponownie przyciągnie do Poznania innowatorów, biznesmenów i przedsiębiorcze osoby z całej Polski!
Jeśli chcesz zrobić coś dla siebie, zarezerwuj sobie wieczór 17 listopada (start od 17:45) Miedzynarodowe Targi Poznańskie – zainspiruj się, zdobądź kontakty i spełniaj marzenia!

Konwent Rozwoju to najbardziej rozwojowe wydarzenie łączące ludzi, umiejętności i wiedzę. Podczas tegorocznej edycji inspirować Was będą m.in. specjaliści z Google Internetowe Rewolucje, Wojciech Kruk z WIPH, Anna Orska, Joanna Janowicz czy Łukasz Kościński. To absolutny MUST BE dla tych, którym zależy na własnym rozwoju.

Koniecznie zabierzcie swoje wizytówki, bo okazji do poznania nowych, charyzmatycznych osób, rozmów z mentorami i wymiany kontaktów będzie naprawdę sporo!

Zapisz się http://konwentrozwoju.pl/ - działaj!!!
Dagmara Szymańska

Dagmara Szymańska koordynator ds.
sprzedaży,
księgarnia

Temat: Wydarzenia

ciekawe spotkanie, szkoda że tak daleko…
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, której tematyka skoncentruje się na najnowszych trendach w zakresie technologii dla Uczelni Wyższych
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja EDU IT TRENDS odbędzie się 28 LISTOPADA 2017 roku, w Warszawie.

Obrazek


Kluczowe zagadnienia:

APLIKACJA MOBILNA DLA UCZELNI WYŻSZEJ – AUTOMATYCZNA INTEGRACJA SYSTEMÓW IT I ŁATWA KOMUNIKACJA ZE STUDENTAMI
Krzysztof Wojewodzic, Vistula University

RODO, CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ UCZELNIĘ NA PRZEŁOMOWE ZMIANY W OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Wioletta Jaroń-Gwizdała, Kancelaria Adwokacka Osiński i Wspólnicy

PLAGIATOWANIE I PIRACTWO – WSPÓŁCZESNA PLAGA CZY POCZĄTEK NOWYCH NORM
Anna Jędrzejczak, Plagiat.pl

MOST WIEDZY – OTWARTY DOSTĘP DO ZASOBÓW UCZELNI WYŻSZEJ
Paweł Lubomski, Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej

INNOWACYJNE ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ I KSZTAŁCENIE NA ODLEGŁOŚĆ Z WYKORZYSTANIEM SYSTEM CLOUD ACADEMY
Artur Kornatka, Wyższa Szkoła Biznesu

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja EDU IT TRENDS

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.



Wyślij zaproszenie do