Temat: Wydarzenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Witajcie

Już za 19 dni (29 sierpnia) prawie 800 kobiet i kilkunastu mężczyzn spotka się na szkoleniu Kobieta Niezależna w Poznaniu, aby chłonąć inspirację, wiedzę oraz niesamowitą energię. Jeszcze i Ty możesz do nich dołączyć!

Jeśli chcesz wiedzieć co będzie na szkoleniu, oto próbka:
https://www.youtube.com/watch?v=GSHD2YC23SA

Szkolenie Kobieta Niezależna w Poznaniu zbliża się wielkim krokami, a sprzedaż biletów na to wydarzenie niebawem zostanie zamknięta

Zdecydowałeś się dołączyć - poniżej szczegóły
http://rowinskabusinesscoaching.com/aff/monique/sklep/...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

V EUROPEJSKI KONGRES MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW

Już w dniach 12-14 października odbędzie się V Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, po raz pierwszy w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Kongres jest największym spotkaniem firm sektora MŚP w Europie. Tegoroczna edycja to: 3 dni debat i 5 dni spotkań, 50 paneli dyskusyjnych, 60 wydarzeń, 400 ekspertów i aż 5000 oczekiwanych uczestników z 50 krajów. Wydarzeniu będą towarzyszyć Targi Usług i Produktów dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw Biznes Expo (2500 mkw powierzchni stoisk) oraz Program "Samorząd, który wspiera MŚP". Zapraszamy do udziału w Kongresie.

Więcej informacji na oficjalnej stronie Kongresu: http://ekmsp.eu/

Darmowa rejestracja: https://rejestracja.ekmsp.eu/system/loginTen post został edytowany przez Autora dnia 22.09.15 o godzinie 13:38
Adrianna Kruszona

Adrianna Kruszona B2B Marketing
Specialst, JCommerce
SA

Temat: Wydarzenia

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY BUSINESS INTELLIGENCE W POZNANIU

Firma JCommerce, zaprasza na spotkanie właścicieli firm, osoby odpowiadające za rozwój przedsiębiorstw, jak również kadry zarządzającej sprzedażą, marketingiem, finansami, logistyką, IT na bezpłatne warsztaty, podczas których zostaną zaprezentowane możliwości innowacyjnego narzędzia z obszaru Business Intelligence (BI) – platformy QlikSense.

Warsztaty „Poznaj całą historię” organizowane przez JCommerce i Qlik zostały przygotowane z myślą o firmach, które chcą dowiedzieć się jak w praktyce wykorzystać posiadane dane na potrzeby biznesu. Zaprezentujemy w jaki sposób każdy pracownik może z łatwością eksplorować olbrzymie ilości danych i odkrywać powiązania pomiędzy nimi, wyjaśnimy znaczenie wizualizacji na potrzeby raportowania oraz przedstawimy korzyści z wykorzystania platform BI w różnych obszarach biznesowych.
Spotkanie ma charakter praktycznych warsztatów. W programie m.in.:
• prezentacja systemu Qlik Sense na żywo (przegląd funkcjonalności, przykładowe raporty i analizy, wizualizacje)
• panel testowy platformy Qlik (osobista weryfikacja raportów i analiz, system w wersji na tablet)
• omówienie budżetu projektu BI (cena licencji, usług wdrożeniowych, etc.)

Zobacz pełen program i zarejestruj swój udział ->
http://go.qlik.com/POL_Qlik_Sense_Roadshow_JCommerce_P...
Ilona Rogulska

Ilona Rogulska Copy General

Temat: Wydarzenia

Inkubatory AIP Warszawa zapraszają na niezwykłe wydarzenie, które pokaże Ci, dlaczego o swoim biznesie należy myśleć globalnie!

Przychodząc na nasze bezpłatne spotkanie będziesz miał okazję dowiedzieć się:

Jak planować biznes na skalę globalną
Gdzie szukać pomocy w wychodzeniu za granicę
Dlaczego warto rozszerzać swoje działania
Jak radzić sobie z różnicami kulturowymi
Skąd czerpać wiedzę o lokalnych rynkach
Jakie inicjatywy wspierają polskich przedsiębiorców
Jak niewielkim kosztem stworzyć firmę o aspiracjach międzynarodowych
Dlaczego odpowiedzialny biznes ma wielką przyszłość
#sgg4

Zapraszamy !!!

24 wrzesnia. godz. 18.00

Obrazek
Agnieszka Szlachta

Agnieszka Szlachta Fotograf z pasją
:-)

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

Mam zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w Inauguracji projektu Bądź INSPIRACJĄ.
Już 27ego września w godzinach 10:00-14:00, CKS ul. Rydla 49 ruszy pierwsze spotkanie.

Projekt skierowany jest wyłącznie dla kobiet - jego cel to inspiracja do działania i pobudzenie przedsiębiorczości! Będą to cykliczne, comiesięczne spotkania ze znakomitymi prelegentami i gośćmi specjalnymi.


Panel SAMODOSKONALENIE – Justyna Żejmo
"Kobieta energia - jak załadować baterie życiowe?"

Panel STYL ŻYCIA – Iwona Wilkiewicz
"Analiza typów urody za pomocą chust kolorystycznych"

Panel SUKCES – Joanna Dudziak
"Rozmowa z Lwicą Biznesu 2015"

Jak duże jest zainteresowanie projektem można zaobserwować na fanpage wydarzenia: http://www.facebook.com/BadzInspiracja.NieMaBym

Szczegóły: http://www.niemabym.org --> Co robimy --> Bądź INSPIRACJĄ

https://docs.google.com/forms/d/1KlZiTpOR6UkAPMJtkNovsL...


Liczymy na Państwa obecność i zainteresowanie inicjatywą :)


UWAGA --> NA WYDARZENIE OBOWIĄZUJE REJESTRACJA.
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Forum Ubezpieczenia, odbywające się 17 i 18 listopada w Warszawie, zgromadzi znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. To także interaktywne prezentacje, mini-warsztaty, liczne case studies i najciekawsze dyskusje. Formuła spotkania pozwoli skutecznie wzmocnić strategię działań najważniejszych pionów w organizacji, a tym samym efektywniej wzmacniać sprzedaż i chronić przed utratą zysków czy reputacji.

W programie Forum m. in.:
• Nowa ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej – jak wpłynie na rynek
• Nadzór nad rynkiem ubezpieczeniowym
• Zmiana ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – znaczenie praktyczne
• Pośrednictwo ubezpieczeniowe w świetle nowej regulacji europejskiej
• Techniki kontroli i monitorowania ryzyka w dobie Solvency II
• Największe wyzwania cenowe stojące przed branżą
• Najnowsze kanały dystrybucji ubezpieczeń
• Big Data i nowoczesne technologie

Wśród prelegentów:
• Bogusław Skuza, Managing Director, Executive Chairman Central Eastern Europe, Guy Carpenter & Company
• Piotr Narloch, prezes, InterRisk
• Anna Grykin, dyrektor Departamentu Prawnego i Compliance, Link4 TU
• Mirosław Deja, Head of Business Intelligence & Service Application, T-Mobile
• Ewa Świderska, radca prawny, CMS Cameron McKenna
• dr Małgorzata Więcko-Tułowiecka, ekspert, Rzecznik Ubezpieczonych
• Arkadiusz Stachecki, dyrektor Biura Ryzyka, PZU
• Marcin Fedor, dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem, AXA Polska

Organizatorem Kongresu jest Puls Biznesu.
Więcej informacji na temat wydarzenia: http://www.konferencje.pb.pl
Kontakt: Edyta Szczygielska, szkolenia@pb.pl, Tel. 223339761
Anna P.

Anna P. Event Manager

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo!

Koreańska agencja rządowa Small & Medium Business Corporation (SBC) oraz firma Hansei Sp. z o. o. mają przyjemność zaprosić Państwa na konferencję połączoną z targami 2015 KOREA BUSSINES DELEGATION (Woman CEO). Impreza jest organizowana w ramach międzynarodowej sieci biznesowej Glolink.

Konferencja wraz z prezentacją firm i ich produktów odbędzie się w dniu 09.11.2015r. w hotelu Novotel, w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 94 w godzinach 9.00-17.00

Podczas konferencji swoje nowości produktowe zaprezentują następujące firmy:

Care Corporation Co., Ltd. - http://caresilver.co.kr
JworldTech Co., Ltd. - http://jworldtech.com
Health Love Co., Ltd. - http://health-love.com
Daejung Waters Co., Ltd. – http://an-dong.com
KSI Co., Ltd. – http://itksi.koreasme.com
DARAEWORLD Co., Ltd. - http://daraeworld.com
Testonic Co., Ltd. - http://testonic.co.kr
SUNGWOO METAL Co., Ltd. - http://swicook.co.kr
CeraArt Co., Ltd.- http://ceraarts.com
Dae-Sung Chemical Ind. Co., Ltd. - http://dsci.co.kr

Chcielibyśmy Państwa serdecznie zaprosić na spotkanie z producentami w celu nawiązania interesujących kontaktów biznesowych, zbadania możliwości ewentualnej współpracy lub w celu wymiany wzajemnych doświadczeń.


Spotkania umawiane są indywidualnie na konkretną godzinę, po to byście mogli Państwo dokładnie zapoznać się z produktami firm. Szczegółowa agenda, katalogi produktowe, próbniki i pozostałe materiały informacyjne będą dostępne po potwierdzeniu Państwa zainteresowania udziałem w konferencji i spotkaniem z konkretnymi firmami. Organizator zapewnia tłumaczy, napoje oraz słodki poczęstunek. Udział w konferencji jest bezpłatny.

UWAGA: Ilość miejsc jest ograniczona. Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w konferencji, prosimy o przesłanie wiadomości na adres: anna2.hansei@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 05.10.15 o godzinie 15:11

Temat: Wydarzenia

Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów biznesowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży.

Sprzedażowy Dream Team - pod takim hasłem w dniach 19-20 listopada w Warszawie odbędzie się Forum Szefów Sprzedaży.

Zapraszamy 20.11 na wystąpienie naszego trenera Rafała Tabaczek.

Alior Instytut Biznesu jest patronem medialnym tego wydarzenia.

więcej informacji https://www.aliorinstytut.pl/wydarzenia/alior-instytut-...


Obrazek
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Wydarzenia

Jak osiągnąć synergię w sprzedaży?

Obrazek

Konferencja Omnichannel Commerce, 26 listopada 2015, Warszawa, Hotel Polonia Palace
Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.
Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem, którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce.

Podczas spotkania z ekspertami m.in:
• pokażemy Ci, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku, wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
• podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
• wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store
• odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować
• pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
• powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
• zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
• wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów m. in.:
• Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
• Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
• Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
• dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
• Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
• Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
• Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
• Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
• Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Cena: 1295 zł netto
Zapraszamy do obserwowania nas na LinkedIn

Masz pytanie? Zadzwoń, bądź napisz e-maila!
T: +48 22 333 9761
e-mail: konferencje@pb.pl
WWW: http://konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-c...
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Wydarzenia

ZAPROSZENIE

Targi IT Business Solutions B2B
Data: 13 października 2015
Miejsce: Warszawa Hotel Novotel Airport
Udział: BEZPŁATNY
Strona: http://gigacon.org/event/itbs/

Wybrane tematy:
Deep BI – Wielowymiarowa analiza big data w czasie rzeczywistym bez potrzeby definiowania schematu danych i agregatów
– Sebastian Zontek (Advertine)

Monitoring sieci – klucz do bezpieczeństwa IT
– Marcin Matuszewski (Axence)

Jak szybko i skutecznie samemu wdrożyć zarządzanie procesami i obiegiem informacji – metody i dobre praktyki – platforma Aurea BPM
– Michał Paczkowski (Tecna)

Niezawodna sieć zasilająca, gwarantem wysokiej dostępności systemów IT
– Adrian Pecyna (EATON)

Zdalnie, online, mobilnie – nowoczesne zarządzanie zasobami IT w praktyce
– Piotr Kubiak (A plus C Systems)

Wartość biznesowa zaawansowanej optymalizacji systemów IT
– Piotr Właziński (DBPULS Better Performance)

Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy z tytułu świadczenia usług drogą elektroniczną
– Adrian Karasiewicz (Kancelaria radcy prawnego)

Jak ujarzmić big data dzięki narzędziom SaaS na przykładzie branży hotelarskiej?
– Michał Miernik (YieldPlanet)

Nie czekaj i już dziś dokonaj BEZPŁATNEJ rejestracji na to wydarzenie
Formularz rejestracyjny: http://gigacon.org/event/itbs/

Serdecznie zapraszam!
Karol Wlazlak

Karol Wlazlak Właściciel, Własna
działalność

Temat: Wydarzenia

14 października 2015 w Warszawie w hotelu Marriott o godzinie 17:30 startuje nowy system sprzedaży bezpośredniej dotyczący sprzedaży produktów serii APISILVER.

Nasz system sprzedaży jest dla każdego. I dla osób które działają już w tego typu systemach i dla tych, którzy dopiero zaczynają. Każdy może włączyć do swojej oferty nasze produkty, co pozwoli mu zwiększyć dochody oraz mocno rozwinąć swój biznes.

Co należy zrobić, aby do nas dołączyć?

Po pierwsze – odwiedź naszą stronę http://e-beehappy.com/
Po drugie – kliknij biorę udział w konferencji i dokonać rejestracji, a następnie przyjść na konferencje.

Na konferencji poznasz szczegółowe zasady działania naszego systemu i korzyści wynikające ze stosowania prezentowanych produktów. Osoby, które będą brały udział w tym wydarzeniu i rozpoczną przygodę biznesową właśnie z naszymi produktami i naszym systemem będą po konferencji dysponowały wiedzą, która pozwoli im na doskonały start w biznesie.

Udział w konferencji jest darmowy!

Zarejestruj się już dziś, a zyskasz przewagę na starcie! W konferencji może brać udział każdy, kto chce rozpocząć swój nowy biznes, czy też dołączyć do niego nowy produkt. System sprzedaży bezpośredniej to idealne rozwiązania do uzyskiwania dodatkowego dochodu.

Zapraszamy serdecznie i zachęcamy do udziału.

Życzymy powodzenia już dziś!

BeeHappy

Kontakt z Nami:
http://e-beehappy.com/
https://www.facebook.com/eBeeHappy
https://www.facebook.com/events/722116391226123/

konto usunięte

Temat: Wydarzenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia


Obrazek
Justyna Piesiewicz

Justyna Piesiewicz HR & Employer
Branding Practice
Leader

Temat: Wydarzenia

Zachęcam do udziału - temat ważny dla każdego z nas. Udział bezpłatny!
http://www.iaclpoland.pl/przyszlosc-rynku-pracy-debata...

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Dzień dobry,

zapraszam serdecznie do udziału w II Forum Szefów Sprzedaży - Sprzedażowy Dream Team

Konferencję kierujemy do osób zarządzających działami handlowymi oraz procesami sprzedaży.

Udowodnimy, że od tego jak funkcjonuje dział sprzedaży, zależy sukces każdej firmy.

1.Jeżeli chcesz zbudować skuteczny zespół sprzedażowy, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
2. Jeżeli zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych,
3. Jeżeli zależy Ci, aby Twój zespół maksymalnie wykorzystywał swój potencjał sprzedażowy,
4. Jeżeli rozumiesz, że Twój sukces zależy od Twoich handlowców, a osiągane przez nich wyniki świadczą o Twojej skuteczności jako szefa sprzedaży,
TO CZEMU CIĘ JESZCZE Z NAMI NIE MA?

2 dni intensywnych spotkań
3 panele tematyczne
12 dyżurów eksperckich


Skończyły Ci się pomysły na motywowanie pracowników? To może czas na grywalizację?

Nie próbowałeś?

Pokażemy Ci jak to zrobić - Grywalizacja z nagrodami – dzięki udziałowi w różnych aktywnościach podczas Forum uczestnicy będą gromadzili punkty, najlepsi na zakończenie otrzymają atrakcyjne nagrody przygotowane przez „Szefa Sprzedaży” oraz firmę Companion – współorganizatora gry.

Wszystkich Uczestników zapraszam również na mniej oficjalną część Forum:

Szef Sprzedaż wieczorową porą
Zapewniamy niezapomniane wrażenia

Zainteresowanych zapraszam do wypełniania zgłoszenia, który gwarantuje Państwu przyznanie rabatu:
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Cena standardowa - 1490 zł netto
Cena z GL - 1290 zł netto

Po więcej informacji zapraszam bezpośrednio do mnie:
Explanator
Norbert Skorża
norbert.skorza@explanator.pl
61 649 79 26
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Wydarzenia

WAŻNE NA POCZĄTEK: Webinar CZYSTO EDUKACYJNY! ZERO REKRUTACJI!

Zapraszam wszystkich z branży MLM/Finansów/Sprzedaży na ten webinar, ze specjalnym udziałem niezależnego eksperta Marka Waberskiego i Piotra Mosio - eksperta od branży network marketingu.

Obrazek


Rejestracja: http://webinar.przyspieszswojbiznes.pl/
Data: 28 października (ta środa)
Start: 20:30!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

Prowadzący: Piotr Mosio
Jest ekspertem marketingu wielopoziomowego i TOP Liderem polskiego MLM. Wytworzył ponad 20 osobom które osiągnęły pozycje Diamenta i zbudował 40.000 zespół w ponad 20 krajach prowadził otwarte prezentacje rekrutacyjne i szkolenia w języku angielskim na których było kilkaset i kilka tysięcy uczestników w takich krajach jak USA, Wielka Brytania, Izrael Tajlandia Singapur Francja Portugalia Polska, Rosja, Niemcy Irlandia, Grecja Turcja Hiszpania. Belgia, Włochy, Malezja, Największym wystąpieniu uczestników 15.000 w Singapurze. Dzielił scenę z ludźmi którzy zarobili kilkadziesiąt i kilkaset milionów dolarów w MLM. Jest znany z dynamicznych ale merytorycznych treningów i technik przyspieszonego uczenia się i gier biznesowych. Twórca systemu gry szkoleniowej dla MLM 007 i KoŁa Championów. Jak i współtwórca pierwszego na świecie CRM z grywalizacja dla MLM http://mlmmaster.com/pl

Gość Specjalny, niezależny ekspert: Marek Waberski
Trener rozwoju osobistego, praktyk biznesu, mówca motywacyjny, skuteczny menedżer, autor licznych projektów edukacyjno-biznesowych, przedsiębiorca, inwestor- człowiek dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.

Marek Waberski- to również autor książki "Droga Milionera czyli sztuka owocnego życia" w której opisuje swoje przeszło 17-letnie doświadczenie w osiąganiu niezależności zawodowej, finansowej i życiowej.
Magdalena B.

Magdalena B. HR, Manager ds
rozwoju i szkoleń,
Trener, Coach

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Nie zwlekaj – to już ostatnia szansa, aby się zapisać!

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce działająca na rzecz integracji środowiska Rachunkowości oraz rozwoju kwalifikacji zawodowych – zaprasza do udziału w bezpłatnym panelu dyskusyjnym „Zawód księgowego zawodem zaufania publicznego?”

Gośćmi honorowymi będą:
Pani Barbara Matyaszek – Prezes Heuresis
Pan Wiesław Kołodziejski - Prezes Mazowieckiego Funduszu Poręczeń Kredytowych
Pan Jacek Całus – Prezes ZPWiM konfederacji Lewiatan
Pan Piotr Stefańczyk – Prezes Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce

Wszyscy uczestnicy FORUM FRR otrzymają
rabat 10% na wybrane szkolenie - Sprawdź!


Oprócz ciekawych i wartościowych wystąpień naszych ekspertów przygotowaliśmy dla naszych uczestników FORUM FRR atrakcyjne upominki, tj. bony rabatowe na szkolenia, książki, dostępy do systemów naszych Partnerów.

ZAPRASZAM SERDECZNIE
Magdalena Banasiewicz
kom.: 728-948-687
e-mail.: magdalena.banasiewicz@frr.pl
www.krif.pl
www.frr.pl

Temat: Wydarzenia

Witam serdecznie,

Zapraszam do zapoznania się z pierwszym eventem pod szyldem "Zmień coś".

Wydarzenie które promujemy jest połączeniem wiedzy z zakresu zdrowego żywienia, motywacji oraz efektywnego wykorzystywania potencjału, jaki posiadamy.

Prowadzący to Krzysztof Janowski. Jest niezwykle charyzmatyczną osobą a poparte własnymi doświadczeniami efekty, które sam uzyskał, są potwierdzeniem jego skuteczności.

Będzie nam miło gościć Cię w Chorzowie 1 grudnia.
Jesteśmy przekonani, ze każda osoba, która skorzysta z naszego "zaproszenia" - nie zawiedzie się!!

Informacje znajdziecie tutaj:

https://www.facebook.com/events/1511781209114771/

Każdy uczestnik otrzyma książkę Krzysztofa - "Uwolnij swój potencjał"

Bilety można nabyć klikając w odpowiednią ikonkę w wydarzeniu

UWAGA - TYLKO ZAKUP BILETU JEST POTWIERDZENIEM REZERWACJI MIEJSCA. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

PIERWSZY W HISTORII KONGRES EXCLUSIVE SERVAQ EVENT!
E-MARKETER - SPECJALISTA PRZYSZŁOŚCI
Dowiedz Się Jak Stać Się Marketerem Iinternetowym, Promować Siebie i Swój Biznes

Czy zarabianie w Internecie jest przeznaczone dla nielicznych? Bzdura! Niezależnie od tego kim jesteś, czym się zajmujesz i jakie masz doświadczenie możesz to zrobić.

Wykorzystasz Internet do zwiększania aktualnych dochodów, a nawet do całkowitego odcięcia się od nich na rzecz prowadzonego w sieci biznesu.

Jednak istnieje bariera wejścia, które niektórzy nie są w stanie przeskoczyć. Jak każda nowa specjalizacja marketing internetowy rządzi się swoimi prawami. Trzeba je najpierw poznać, a dopiero później zabierać się za działanie. W przeciwnym razie nasze starania i chęci szybko ostygną.

Dlatego na kongresie Exclusive Servaq Event dowiesz się jak przełamać dotychczasowe lody i prawidłowo wejść w świat marketingu internetowego. Dzięki temu istnieje bardzo duża szansa, że Internet pozwoli Ci na niesamowity rozwój Twojej działalności oraz Twojej osoby.

Bilety możesz zamówić na http://event.servaq.pl/



Wyślij zaproszenie do