Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Wydarzenia

Nowa filozofia zarządzania!

Zapraszam serdecznie na spotkanie autorskie z prof. Andrzejem Jackiem Blikle "Czy można zarządzać lepiej"?

Spotkanie odbędzie się 20 maja o godzinie 18:00 w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (Start Traffic)
Więcej informacji o wydarzeniu pod linkiem http://on.fb.me/1sOCfXbTen post został edytowany przez Autora dnia 20.05.14 o godzinie 12:01
Alicja Grzegorzek

Alicja Grzegorzek Regional Director,
Ateknea Solutions
Poland

Temat: Wydarzenia

Warsztaty Innowacyjne dla MSP w Krakowie i Nowym Saczu

Harmonogram:
http://ateknea.com/wp-content/uploads/2014/02/agenda.pdf

Rejestracja:
http://ateknea.com/warsztaty

Wiecej informacji:
http://ateknea.com/malopolski-festiwal-innowacji

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

Już 11 czerwca 2014 roku we Wrocławiu odbędzie się pierwsze w tym roku bezpłatne seminarium w pełni poświęcone tematyce oszczędności energii Optymalizacja zużycia energii w zakładach przemysłowych.
Wydarzeniu, oprócz specjalistycznych prezentacji, towarzyszyć będą również mini stoiska wystawiennicze, dzięki którym będą mieli Państwo okazję spotkania się z ekspertami oraz przedstawicielami obecnych firm branżowych.

>>>REJESTRACJA ONLINE JUŻ TRWA<<<

Wybrane tematy prezentacji:

- Nowoczesne systemy chłodzenia szaf sterowniczych i obudów oparte o energooszczędne rozwiązania
- Ekonomiczne systemy zarządzania zużyciem energii i innych mediów w przedsiębiorstwach i obiektach przemysłowych
- Optymalizacja kosztów wykorzystania sprężonego powietrza Dedykowany serwis efektywności energetycznej
- Pomiary przepływu a kontrola kosztów w zakładzie przemysłowym
- Kamery termowizyjne dla utrzymania ruchu
- Jak osiągnąć nawet 90% oszczędności energii elektrycznej dzięki wymianie oświetlenia w Twojej firmie?
- Bezpieczniki topikowe firmy SIBA a straty mocy
- Nieefektywne wykorzystanie energii w typowych instalacjach i urządzeniach zakładów produkcyjnych przemysłu spożywczego
- APROL EnMon - kompletny system monitoringu zużycia energii i mediów przez maszyny i procesy

Wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymają Imienne Certyfikaty Uczestnictwa.
Liczba miejsc jest ograniczona.

SERDECZNIE ZAPRASZAM,

Aleksander Poniatowski
aleksander.poniatowski@trademedia.us
tel. +48 22 852 44 15 wew. 112
kom. +48 506 036 262
Adam Grzesik

Adam Grzesik Pomagam Budować
Zyskowne Firmy

Temat: Wydarzenia

Igrzyska Negocjacyjne na Śląsku. Jeśli sprzedajesz, a sprzedajesz na pewno to sprawdź
http://biznesmba.pl/projekty/igrzyska-negocjacyjne

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Witam,

mam do wygrania 2 bezpłatne wejściówki na II Kongres HR - Ludzie i Strategia -, który odbędzie się 5 czerwca br.:)
Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie: Jakie największe wyzwania stawiane są działom HR w obecnych czasach?

Odpowiedzi proszę przesyłać na hr@skillgroup.pl
Pozdrawiam i mam nadzieję do zobaczenia:)

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Jeżeli:

* Jesteś osobą zainteresowaną tematyką prowadzenia szkoleń
* Chcesz poszerzyć kompetencje o umiejętność stosowania metod aktywizujących
* Jesteś trenerem i chcesz zainspirować się nowymi rozwiązaniami w zakresie aktywizacji uczestników
* Chcesz zweryfikować lub potwierdzić swoje predyspozycje do pracy w zawodzie trenera sprzedaży

Chcemy zaprosić Cię na jednodniowe szkolenie "Metody aktywizujące w szkoleniach"

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku...


Obrazek


Miejsce szkolenia: Olsztyn, HP Park Olsztyn

Jeżeli masz pytania, zadzwoń lub napisz :

Michał Krüger
Właściciel, Trener Sprzedaży
tel. 502 862 890
michal.kruger@leadersfactory.pl

Arkadiusz Chludziński
Trener Sprzedaży
tel. 502 688 881
arkadiusz.chludzinski@leadersfactory.pl

Strona spotkania

Więcej o nas:
Strona internetowa
Facebook
Zaufali nam
Maja K.

Maja K. Prężnie rozwijająca
się Kancelaria
Finansowa poszkuje
osó...

Katarzyna Kasprzycka

Katarzyna Kasprzycka HR, Doradztwo,
Projekty

Temat: Wydarzenia

Szkolenia dofinansowane dla firm i organizacji z zakresu Społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)

Zapraszamy firmy i organizacje sektora MŚP do udziału w bezpłatnym projekcie szkoleniowo – doradczym pod tytułem „CSR ekologiczny nie tylko dla dużych – budowa dobrych relacji biznesowych MŚP” współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Badania rynku potwierdzają, że przedsiębiorstwa, które wdrożyły strategię CSR zauważają wzrost wartości swojej marki. Odpowiednia strategia CSR powoduje również większą konkurencyjność gdyż klienci spośród morza podobnych produktów i usług wybierają firmę, która dodatkowo podejmuje działania CSR.

Uczestnicy projektu otrzymują:
1. Badanie potrzeb firmy w zakresie ekologii CSR
2. Szkolenie w temacie: ”Społeczna odpowiedzialność biznesu” 3. Szkolenie hybrydowe: polegające na połączeniu szkoleń z grami i symulacjami terenowymi.
4. Doradztwo dla organizacji, którego celem będzie wypracowanie narzędzi zrównoważonego zarządzania w tym strategii CSR ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań proekologicznych.

W projekcie mogą wziąć udział pracownicy firm z sektora mikro, małych bądź średnich przedsiębiorstw, osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz pracownicy organizacji pozarządowych, które prowadzą działalność gospodarczą.

Osoby zainteresowany udziałem w projekcie zachęcamy do odwiedzenia strony http://CSRon.pl lub kontaktu z biurem projektu (+48) 664 001 427 lub tel. (+48) 58 341 94 93.
E-mail: rekrutacja@e-dialogos.pl

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marzena Wojtuch

Marzena Wojtuch Branch Manager,
Dor-Cel Sp. z o.o.

Temat: Wydarzenia

WARSZTATY EUROCASH WE WROCŁAWIU.

Już we wtorek 5 sierpnia rozpoczynamy we Wrocławiu grę w Eurocash.

EUROCASH to gra planszowa dla dorosłych rozwijająca inteligencję finansową.
http://www.eurocash.edu.pl/

PRZYJDŹ, ZAGRAJ I SPRAWDŹ. Zapraszam serdecznie :)
Ucz się bawiąc i przeżywając emocje w symulacji biznesowej rzeczywistości w towarzystwie inspirujących osób.

- 05.08.2014, godzina: 17.30 - 20.00;
- Dolnośląska Izba Gospodarcza /wejście naprzeciwko Renomy/
ul. Świdnicka 39, 50-029 Wrocław, sala I piętro.

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, bardzo proszę o potwierdzenie chęci uczestnictwa w warsztatach
pisemnie bądź telefonicznie:
Marzena Wojtuch
mail: marzena.woj@op.pl
telefon: 605 448 894

Zapraszam również do kontaktu w razie pytań.

Koszt uczestnictwa: tylko symboliczne 5,00 PLN /płatne na miejscu/

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

WEBINARIUM: Jak wydłużyć dobę – zarządzanie czasem w projekcie.

Czas najwyższy na zarządzanie czasem, dlatego też zapraszamy na nasze Webinarium. Dla osób skarżących się na prokrastynację i zbyt krótką dobę. Oraz dla wszystkich tych, którzy twierdzą, że świetnie radzą sobie z organizacją swojego czasu, jednak są permanentnie spóźnieni i niezbyt skrupulatni. Warto zapisać się już teraz!

Przedmiotem webinarium jest zapoznanie z narzędziami, technikami i umiejętnościami, które pomagają efektywnie zarządzać czasem w projekcie i zwiększyć szanse jego sukcesu.

1) Zarządzanie czasem : Pilność i ważność zadań – poznaj zasadę Pareto. Lista zadań kontra skrzynka pocztowa – mała różnica? Delegowanie jako podstawowe zadanie.
2) Struktura podziału prac : Czym jest Struktura Podziału Prac (WBS)? Czy projekt ma szansę przetrwać bez jej zaplanowania?
3) Harmonogram projektu : Między ogólnikami a drobiazgowością – szczegółowość harmonogramu. Jak prowadzić projekt razem z grupą projektową – planowanie projektu. Jednoznaczność odpowiedzialności czyli jak nie dać się spychologii.

Dla kogo? Dla wszystkich osób, które stawiają pierwsze kroki w zarządzaniu projektami. Szczególnie dla pracowników i kierownictwa małych / średnich firm z branży konsultingowej i kreatywnej: marketing, design, reklama, internet.

Kiedy i Gdzie? 7 sierpnia (czwartek) godz. 15, u Ciebie przez komputerem

Zapisy poniżej:

http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/ja...
Łukasz Szczęsny

Łukasz Szczęsny trener design
thinking, ekspert w
procesowym tworzeniu
pr...

Temat: Wydarzenia

Tworzenie innowacyjnych produktów i usług za pomocą procesu design thinking

Bezpłatne popołudniowe warsztaty 17, 19 i 20.11.2014r.
Katowice, ul. Powstańców 34
Rejestracja: http://e-slask.pl

Czym jest design thinking?

Design thinking (myślenie projektowe) zgodnie z definicją to metoda rozwiązywania problemów. Jest to proces, który łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstaje w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne, bo skoncentrowane na człowieku. Sam proces design thinking porządkuje w kolejnych krokach narzędzia, które można wykorzystać do stworzenia genialnych rozwiązań. Następujące po sobie działania to:

Odkryj
Określ
Kreuj pomysły
Twórz prototypy
Testuj

Design thinking z powodzeniem wykorzystywana w Dolinie Krzemowej, ostatnio staje się coraz bardziej popularna również w Polsce. Design thinking jest metodą, na co dzień wykorzystywaną przez światowych gigantów takich jak Google, Apple czy Cisco do kreowania nowych produktów i usług.

Cel warsztatów:

Celem jest przygotowanie uczestników do wykorzystywania narzędzi procesu design thinking do opracowania założeń usług i produktów.

Jakie umiejętności nabędzie uczestnik?

Uczestnik po ukończonym szkoleniu będzie umiał:

pobudzać kreatywność współpracowników
zaplanować i przygotować proces projektowy
określić kolejne kroki procesu design thinking
dobrać narzędzia projektowe odpowiednie do przygotowywanych rozwiązań
wykorzystywać narzędzia w kolejnych krokach projektowych
przygotować koncepcję (założenia funkcjonowania) usługi lub produktu

Podczas warsztatów uczestnicy poznają metodę design thinking (myślenia projektowego), która łączy w sobie kreatywność i innowacyjność, skupiając się na potrzebach przyszłych użytkowników lub klientów. Powstanie w ten sposób praktyczne rozwiązanie, które jest atrakcyjne, bo skoncentrowane na człowieku. Zwiększa się zatem szansa zainteresowania przyszłych klientów powstałymi w ten sposób usługami lub produktami.

Firma lub organizacja, której pracownicy zdobędą wiedzę na temat design thinking może stworzyć wewnętrzne, innowacyjne środowisko do tworzenia nowych usług i produktów, które będą wprowadzane na rynek. Metoda ta może też to być wykorzystania do stworzenia rozwiązań zaprojektowanych przez instytucje publiczne lub organizacji non-profit dla ich klientów. Oferta dopasowana do potrzeb odbiorców, to większe nią zainteresowanie, a co za tym idzie – większe zyski.

Grupa docelowa

Warsztat kierowany jest przede wszystkim do:

osób, które chcą tworzyć nowe usługi i produkty lub planują rozpocząć działalność gospodarczą,
pracowników działów marketingu oraz R&D,
kadry zarządzającej,
właścicieli i pracowników MŚP,
pracowników instytucji publicznych i organizacji pozarządowych.

Warsztaty będą prowadzone z wykorzystaniem technik aktywizujących.

Uczestnicy zostaną podzieleni na grupy robocze, które będą miały za zadanie zbadać kwestie problemowe w wyznaczonym obszarze oraz zaproponować i wstępnie przetestować rozwiązania, które będzie można wdrożyć. Po pierwszym dniu szkoleniowym trzeba będzie poświęcić również trochę czasu na zadanie domowe.

Zapraszamy więc osoby, które dla zdobycia nowych umiejętności poświęcą swój wolny czas i wykażą się aktywnością w pracy grupowej. Mile widziane są osoby z energią i pasją, które pragną nauczyć się, jak poszukiwać niecodziennych rozwiązań na codzienne problemy.

Program warsztatów (12 h – 3 dni)

17.11.2014r. 16.00-20.00
Wprowadzenie do kreatywności
Proces Design Thinking – kroki i narzędzia
Odkrywanie – poznanie wyzwania i przygotowanie do badań

19.11.2014r. 16.00-20.00
Określanie – zebranie wyników badań i nazwanie problemów
Kreowanie pomysłów – znalezienie i uszczegółowienie rozwiązań

20.11.2014r. 16.00-20.00
Prototypowanie – tworzenie prostych modeli
Testowanie – sprawdzenie co działa a co nie
Prezentacja wyników prac

Prowadzący
Łukasz Szczęsny – propagator kreatywnych metod pracy, który poza codziennymi obowiązkami spełnia się jako trener. Prowadzi szkolenia z takich tematów jak design thinking, grywalizacja, zarządzanie projektami i zespołami czy Prezi. W dniach 23-24 października 2014 prowadził na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach warsztaty w ramach pierwszej edycji Design Thinking Week. Wiedzę w zakresie myślenia projektowego zdobywał m.in. uczestnicząc w 2013 roku w intensywnym kursie projektowania usług w ramach projektu Design Silesia, który dodatkowo kończył się wyjazdem do Cardiff i udziałem w kilkudniowych warsztatach. Ideę design thinking próbuje stosować w różnych obszarach pracy i życia. W wolnych chwilach czyta książki – na zmianę biznesowe i fabularne – słucha muzyki i gra w karty z serii Magic: The Gathering.


Obrazek
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Wydarzenia


Obrazek


Pragniemy serdecznie zaprosić do uczestnictwa w wyjątkowym spotkaniu branży produkcyjnej

„Przemysłowa rewolucja – skuteczne obniżanie kosztów eksploatacji zakładu produkcyjnego”

18 listopada 2014 | Wrocław | Hotel Śląsk (mapa)

Strona www konferencji >>>

Konferencja będzie okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń oraz pozyskania informacji na temat:

• rozwiązań technicznych i finansowych w zakresie redukcji kosztów,
• poprawy bezpieczeństwa i warunków pracy,
• sposobów wzmocnienia strategii środowiskowej firmy,
• zachodzących zmian legislacyjnych.

W programie konferencji prezentacje:

Wzrost efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie w aspekcie regulacji prawnych, systemów zarządzania oraz mechanizmów wsparcia inwestycji energooszczędnych
Katarzyna Zaparty-Makówka, Zastępca Dyrektora,
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A., Polsko-Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej

Optymalizacja zużycia mediów w zakładach przemysłowych – best practice
Mirosław Gadomski, Dyrektor Operacyjno-Techniczny, SPIE Polska Sp. z o.o.

GreenEvolution w praktyce – jak rozpocząć proces zmian we własnym zakładzie
Radosław Buczkowski, Kierownik Zespołu Projektowego, Philips Lighting Poland S.A.
Wojciech Kuc, Senior Key Account Manager Industry, Philips Lighting Poland S. A.

Przykłady oszczędności energii cieplnej w zakładach przemysłowych
Agnieszka Lisikiewicz, Marketing Manager, ROCKWOOL Technical Insulation

A także panel dyskusyjny:
„Czy optymalizacja zużycia energii jest skutecznym procesem wzrostu efektywności energetycznej przedsiębiorstwa?”

Szczegółowy program konferencji >>>

Bezpłatny udział - dla kogo?

Konferencję kierujemy do wszystkich zainteresowanych redukcją kosztów w swoich firmach,
a przede wszystkim do kadry średniego i wyższego szczebla działów:

technicznych,
utrzymania ruchu,
produkcji,
zaopatrzenia.

Zgłaszam chęć udziału >>>

Mamy nadzieję, że program konferencji spotka się z Państwa zainteresowaniem.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji.

--
Kontakt z Organizatorem:
Anna Włodarska
Kierownik Projektu

tel. +48 0 725 792 691
fax. +48 0-22 244 25 37
e-mail: anna.wlodarska@multitrain.pl
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Wydarzenia

Konferencja Planowanie Podatkowe 2015 organizowana przez firmę Russell Bedford - Działania dozwolone i niedozwolone w zakresie planowania podatkowego na tle kształtującej się klauzuli obejścia prawa podatkowego

Przepisy wprowadzające tzw. klauzulę przeciwko unikaniu opodatkowania mogą wejść w życie jeszcze w tym roku, a najpóźniej stanie się to 1 stycznia 2015 r. - poinformował PAP wiceminister finansów Janusz Cichoń

Uchwalona w lecie 2014 r., a mająca obowiązywać od 1.1.2015, nowelizacja Ustaw PDOP oraz PDOF przewiduje opodatkowanie dochodów osiąganych przez tzw. zagraniczne spółki kontrolowane (Controlled Foreign Corporation – CFC).

Wprowadzenie klauzuli ds. unikania opodatkowania to część działań związanych z uszczelnieniem systemu podatkowego. Wiceminister zapewnił, że nie będzie ona służyć ściganiu zwykłych podatników. Chodzi o ograniczenie działań głównie dużych korporacji, najczęściej międzynarodowych, które przygotowują sztuczne konstrukcje służące jedynie obniżeniu opodatkowania, niemające nic wspólnego z realnym biznesem. Działania w tej kwestii będzie podejmował nie urząd skarbowy, ale Minister Finansów. Firmy będą mogły skorzystać z tzw. opinii zabezpieczającej, a Rada ds. Unikania Opodatkowania będzie stać na straży obiektywnego postępowania. Członków Rady będzie obowiązywać tajemnica skarbowa.

Czy i jak wpłyną nowe regulacje na możliwości jakie są dozwolone w zakresie planowania podatkowego, zostanie omówiona
w trakcie trwania konferencji.

Cena specjalna 1399 zł, cena obowiązuje do 12 grudnia 2014 roku.

Istnieje możliwość uczestnictwa w wybranym dniu konferencji, cena w takim wypadku wynosi 990 zł netto + VAT

Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 20% kosztu całego eventu. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 15 dni ,osoba zgłoszona ponosi 60% kosztów.

Ilość miejsca ograniczona!

Cena zawiera

materiały szkoleniowe (materiały, certyfikat, długopis, notatnik, teczki, torby)
lunch i przerwy kawowe
uczestnictwo w konferencji
przedstawienie teatralne w Teatrze Polonia
uroczysta kolacja
opieka organizatora

* więcej informacji i cały program konferencji http://planowaniepodatkowe.com

Temat: Wydarzenia

Zapraszamy na Targi Szkoleniowo - Doradcze, które odbędą się pod hasłem "Działania i instrumenty wspierające przedsiębiorczość". W programie targów m.in. nowości branżowe, sesje merytoryczne, promocyjne oferty, bezpłatne konsultacje.

Termin - piątek 21.11 w godz 11.00 - 17.30
Miejsce - Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A, 3 piętro

Na targach polecamy szczególnie wystąpienie trenera Alior Instytut Biznesu - Rafała Tabaczka pt. "Stabilny zysk? Jak go uzyskać w nieprzewidywalnym świecie?". Zapraszamy na godz 11.30, Blok II

Patronem targów jest Alior Instytut Biznesu

więcej informacji http://goo.gl/cnKdki
Katarzyna Mickiewicz - Burzawa

Katarzyna Mickiewicz -
Burzawa
Coach ACC ICF #
Projektant Marki i
Wizerunku Osobistego

Temat: Wydarzenia

Halo Warszawa!
Już w najbliższą środę 26 listopada Akademia Career Design odwiedzi WARSZAWĘ! Czy wiecie dlaczego warto projektować swoją karierę? Jak to zrobić, aby odnieść sukces? Jak zmieni to Wasze życie, nie tylko zawodowe? Zapiszcie się już teraz na darmowe warsztaty w najbliższą środę w Warszawie!
PROJEKTANT KARIERY - POZNAJ NOWY ZAWÓD
Szczegółowe informacje: http://facebook.com/events/1508851819369704/
Zapisy: http://akademiacareerdesign.pl/szkolenia-bezplatne/

Zapraszamy!
Michał K.

Michał K. Student, Śląska
Wyższa Szkoła
Zarządzania im. Gen.
Jerzeg...

Temat: Wydarzenia

Projekt PORADNIA FINANSOWA obecny od 25 Listopada do 26 Listopada na terenie Katowic

Przykładowe tematy:

Gromadzenie kapitału na przyszłość
Zabezpieczenie kapitału na wypadek poważnej choroby
Znajdowanie kapitału na czarną godzinę
Zapewnienie przyszłości finansowej dzieci
Zyski z korzyści prawno - podatkowych około 20 %
Budowanie wysokiej emerytury
Zabezpieczenie kredytu
Sukcesja czyli jak przekazać firmę następcom i skąd mieć na to pieniądze

Kontakt w celu umówienia godziny:
michalkozibak@gmail.com
Tel: 507-110-572

Pozdrawiam i zapraszam;)
Projekt jest bezpłatny
Maciek Majkusiak

Maciek Majkusiak product manager,
biznes i marketing
internetowy,
emarketing

Temat: Wydarzenia

Witam,

Zapraszam na ostatnie w tym roku otwarte szkolenie e-marketing Trendy w Warszawie.
teraz w cenie Last Minute

szczegóły szkolenia na stronie Sunsolutions.pl szkolenia e-marketing

Cel: Szkolenie ma pokazać w jaki sposób zaplanować efektywną kampanię internetową. Podczas zajęć pokazujemy i omawiamy konkretne przykłady kampanii. Poruszymy tematy gdzie kupić kampanię oraz powierzchnię reklamową, udzielimy wskazówek w jaki sposób negocjować warunki kampanii on-line.

Dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe na dysku PenDrive 16GB

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu, kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za obszar e-commerce.

Zapraszamy nie tylko marketingowców ale wszystkich którzy z prowadzą lub planują prowadzić biznes w sieci.
Urszula  Czapska-Szypersk a

Urszula
Czapska-Szypersk
a
"Jeśli Twoje
marzenia Cię nie
przerażają to
znaczy, że są...

Temat: Wydarzenia

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu. Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.
Potrzebny jest system który to udoskonali!

Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?
Jak pozyskać klienta?
Jak zarządzać relacjami z klientem?


Na te i inne nurtujące pytania odpowiemy podczas V edycji konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" już 9 grudnia w Warszawie.

Zapraszamy do bezpłatnego udziału. Rejestracja ->>

Podczas konferencji wykłady poprowadzą m. in.:
-"Najlepszy otwarty CRM w praktyce"
Błażej Pabiszczak - Chief Executive Office, YetiForce

- "Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych"
Krzysztof Zych - Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o.

- "Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?"
Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation

- "Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu"
Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24

-"Inbound marketing - tylko dla orłów"
Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy

-"Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji"
Grzegorz Filipowicz - Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski - Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A.

- "Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii"
Jakub Kubalski - Aplikant Adwokacki, Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k.

- "Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu"
dr Tymoteusz Doligalski, SGH

Konferencję kierujemy do:
1. Przedstawicieli Zarządu
2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
-Marketingu
-Sprzedaży
-Handlowego
-IT
-BOK
-Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
-Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Zachęcam do zgłoszenia swojego udziału w konferencji. Każdy z uczestników otrzymuje materiały konferencyjne, udział we wszystkich wykładach, przerwy kawowe, prezentacje wykładów.

Więcej szczegółów na stronie internetowej:
http://multiexpo.pl/wsparcie-crm

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Witam raz jeszcze,

pomyślałem, że może Państwa zainteresować organizowana przez nas koferencja

Dotacje na innowacje

Odpowiemy na pytania o to:

- gdzie szukać możliwości realizacji swoich planów inwestycyjnych i rozwojowych?
- jakie warunki trzeba spełnić, by otrzymać dotacje na cele związane z podnoszeniem innowacji?
- jak finansować działania na pograniczu nauki i biznesu?
- które zasady pozyskiwania dotacji zmieniły się w stosunku do poprzedniego okresu programowania?
- kiedy i w jaki sposób przygotować się do pozyskania dotacji, by aplikowanie zakończyło się sukcesem?

Jakie mogą Państwo odnieść korzyści z uczestnictwa:

- nowe możliwości pozyskania dotacji na konkretne cele przedstawione zostaną klarownie, przejrzyście i wiarygodnie
- obszar tematyczny obejmuje wszystkie najpopularniejsze źródła finansowania celów związanych z rozwojem i inwestycjami w sektorze MSP
- wskazane zostaną wymagania, niezbędna dokumentacja i proces jej kompletowania
- prelegentami są przedstawiciele firm, które pozyskały ponad milion złotych na ponad 500 projektów

Skrócony program:

1. Finansowanie projektów badawczo-rozwojowych dla sektora MSP
2. Dofinansowanie z Brukseli – SME Instrument (Program Horyzont 2020)
3. Gdzie szukać dotacji na inwestycje w POIŚ i POIR
4. Nowa odsłona kredytu technologicznego
5. Własność intelektualna i przemysłowa w projektach innowacyjnych
6. Jak skutecznie pozyskać dotacje – aspekty praktyczne

Cena uczestnictwa:
1. do 31.01 - 499 zł netto
2. po 31.01 599 zł netto

FORMULARZ ZGŁOSZENIA*
*proszę o umieszczenie na zgłoszeniu sygnatury: GL. Dzięki temu, każdy z Państwa otrzyma ode mnie prezent.

Zgłoszenia można przesyłać on-line, faxem oraz na poniższy mail

Norbert Skorża
Explanator
61 649 79 26
norbert.skorza@explanator.pl



Wyślij zaproszenie do