Dorota Gawron

Dorota Gawron menedżer, szkoła
tańca

Temat: Wydarzenia

Witam serdecznie.
Jeśli chcesz spędzić czas w niekonwencjonalny sposób, zrelaksować się,
Szukasz własnego stylu, indywidualnego wyrazu, chcesz poczuć się wolny, wyrazić uczucia piękno, które w Tobie tkwi.
Kochasz podróże, taniec?
Nie czekaj! Przyjdż, baw się i odkrywaj z nami!

Już 17 marca 2012 r. Katowice, MDK ul.Tysiąclecia 5 od godz 11!

Krakowska Szkoła Tańca Flamenco La Pasión Kai Będkowskiej-Klar zaprasza na
PRZYGODĘ Z FLAMENCO

Warsztaty obejmują:

1.Pracę z ciałem, świadomość ruchu - reakcje ciała na zmiany dynamiki, impulsy, różne metody ekspresji, ruch - uniwersalne porozumienie,
2.Taniec flamenco - technika i choreografia
* poziom początkujący, średnio zaawansowany, zaawansowany
3.Teorię flamenco
* struktury i rodzaje palos, rytm, zasady kompozycji tańca, sylwetki głównych wykonawców,

Każdy blok zajęć - 1 1/2h - 40zł
Możesz wziąć udział w pojedynczych zajęciach.

Uwaga!
Dla osób, które skorzystają z kilku propozycji korzystne rabaty!
Zgłoszenia przyjmujemy do 15 marca.,

mailem: dorota@flamenco-krakow.pl
tel.784 329 793

Więcej informacji na stronie http://flamenco-krakow.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Dachterska

Agnieszka Dachterska MBA, Senior Analyst
w Jones Lang LaSalle

Temat: Wydarzenia

Manufaktura Mody serdecznie zaprasza na wiosenną odsłonę Mobilnego Showroomu!
Do obejrzenia i kupienia będzie najnowsza kolekcja Manufaktury Mody, modele z poprzednich kolekcji - z rabatami na wszystko tylko w tym dniu! Każdego Gościa zapraszamy na aromatyczną herbatę. Swoimi poradami służy także stylistka.

Przyjdźcie do nas!

Kiedy? 20 marca
O jakiej porze? 12.00 - 17.30
Gdzie? herbaciarnia Herba Thea, ul. Pokorna 2 (u zbiegu Stawki i Inflanckiej), Warszawa

Do zobaczenia!
Aleksander Majewski

Aleksander Majewski Emeryt,
hobbystycznie trener
:)

Temat: Wydarzenia


Obrazek


Nadchodzi wiosna, a wraz z nią coś czego jeszcze nie było.
Szkolenia na najwyższym poziomie, prowadzone przez słynnych trenerów ze Śląska!

Nowa jakość, nowa wiedza i nowa możliwość prawdziwego rozwoju!

Klub Rozwoju omija 3 problemy związane z rozwojem ! Dlatego jest niespotykaną dotąd alternatywą dla drogich i nudnych szkoleń.

Plan szkolenia zapowiada się ciekawie:


Obrazek


Jeżeli jesteś rozwojowym człowiekiem
Jeżeli lubisz dostawać sprawdzoną wiedzę
Jeżeli chcesz poznawać ciekawych ludzi
Jeżeli masz dość nadmuchanych cen szkoleń
Jeżeli cenisz sobie dobrą zabawę połączoną z nauką

To.... Zapisz się na wielkie otwarcie Klubu Rozwoju! !

Kto prowadzi wielkie otwarcie?


Obrazek


ZOBACZ PEŁEN OPIS KLUBU! !

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Wydarzenia

Rozporządzenie EMIR

Witam, 09 i 10 maja w warszawskim hotelu Hyatt odbędą się warsztaty - Wpływ rozporządzenia EMIR na sytuację polskiego rynku finansowego

Poruszone zostaną między innymi kwestie:

- Status prawny rozporządzenia w sprawie instrumentów pochodnych, partnerów centralnych i repozytoriów transakcji oraz zakres stosowania nowych przepisów
- Obowiązek rozliczenia kontaktów będących przedmiotem obrotu poza rynkiem regulowanym poprzez partnerów centralnych
- Raportowanie danych dotyczących transakcji na instrumentach pochodnych pozagiełdowych
- Zabezpieczenia transakcji na rynku instrumentów pochodnych będących przedmiotem obrotu poza rynkiem regulowanym

Po szczegóły zapraszam tutaj

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Warsztaty - Jak otworzyć "zielony biznes".

Za oknem co raz piękniejsza pogoda, najwyższy czas wygrzebać z piwnicy solidne grabie i zrobić porządki w ogródku! A co by się stało gdybyśmy mogli jeszcze na tym zarobić? Dla tych, którzy widzą w tym szansę, mamy propozycję BEZPŁATNYCH warsztatów - zapraszamy Was serdecznie na nadchodzące spotkanie jak otworzyć "zielony biznes".

Dla wszystkich, którzy zaszczycą nas swą obecnością, mamy niezwykle obiecujący program. Przedstawimy w prosty i przyjemny sposób jak zabrać się za otwarcie własnej "zielonej" firmy, przedstawimy Wam też kilka interesujących przykładów firm skazanych na sukces i tych dla których los okazał się mniej łaskawy - omówimy oczywiście dlaczego. Do tego pokażemy kilka skutecznych sposobów na pozyskanie wiernych klientów i promocji firmy.

Warsztaty przeznaczone przede wszystkim dla osób związanych z Architekturą Krajobrazu i Ogrodnictwem, ale jesteśmy otwarci na wszystkich, których powołaniem jest projektowanie altanek i walka z kretami, dlatego nie zapomnijcie powiedzieć znajomym, może to oni w przyszłości zaprojektują wam ogródek!

Spotkanie odbędzie się w środę 4 kwietnia o godz. 17 w budynku 34, aula III, zapisy na aip@sggw.pl

Weź również udział w wydarzeniu na facebook'u! - https://www.facebook.com/events/333668743357564/

Patronem honorowym jest Dziekan Wydziału Ogrodnictwa i Architektury krajobrazu Prof. dr hab. Marek S. Szyndel,
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Wydarzenia


Obrazek

TPM EXCELLENCE

Za nami pierwsza konferencja z cyklu TPM EXCELLENCE.

Podczas dwóch dni gościliśmy przedstawicieli ponad 30 polskich firm,
wysłuchaliśmy wykładu Gościa Honorowego, poznaliśmy kilka studiów
przypadku z różnych branż, a także na chwilę przenieśliśmy się do Starożytnego Egiptu, gdzie Faraon i jego żona Kleopatra gościli nas przy suto zastawionym stole.

Mamy nadzieję, że konferencja TPM EXCELLENCE 2012 spełniła oczekiwania jej uczestników i zmieniła spojrzenie na ciągłe doskonalenie procesów utrzymania ruchu realizowanych w organizacji. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do jej kształtu - uczestnikom, patronom medialnym, gościom i prelegentom i już teraz zapraszamy na II konferencję TPM EXCELLENCE - Jak to się robi w Europie.

Do zobaczenia 21-22 marca 2013!
Dołącz do grona najlepszych!

http://www.konferencjatpm.pl

Obrazek

Temat: Wydarzenia


Obrazek

SPIN_basics #5

20-21 kwietnia 2012r. odbędzie się kolejna edycja warsztatów SPIN_basics:

SPIN_basics to to okazja do przeprowadzenia analizy oraz uzyskania feedbacku o Twoim obecnym lub planowanym przedsięwzięciu...
... podczas dwudniowych b. intensywnych warsztatów dla startupów...
... realizowanych autorską metodą opartą na doświadczeniu prowadzących...
... oraz network, network, NETWORK!

Warsztaty odbywają się w grupach 15-20 osobowych

W Krakowie

Prowadzący:
- Piotr Wilam
- Marek Kapturkiewicz
- Agnieszka Skala-Poźniak

Więcej info o SPIN_basics, Zespole SPIN (i nie tylko) oraz rejestracja na najbliższe warsztaty: http://innovationnest.pl oraz na naszym fanpage
Anna Pak - Halaba

Anna Pak - Halaba Coach ACC ICF,
Trener Biznesu,
Konsultant

Temat: Wydarzenia

Knowledge Management Centrum Szkoleniowym w Katowicach
Zapraszamy na szkolenie z Excela Zaawansowanego 16 godz.
Korzyści wynikające ze szkolenia:
- Poznasz zaawansowane operacje na danych w komórkach arkusza
- Jak analizować informacje w bazie danych za pomocą funkcji
- Nauczysz się zaawansowanych funkcji finansowych, matematycznych, statystycznych
- Jak tworzyć tabele i wykresy przestawne

Cena promocyjna - 270 PLN
Termin i miejsce: 21-22.04.2012 w godzinach od 09.00 do 15.00,
Katowice ul. Sobieskiego 10, windą na IV p.
Szkolenie organizowane będzie w grupie 10-12 osobowej.
OFERTA PRZEZNACZONA JEST DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 16 ROK ŻYCIA.
Ilość miejsc ograniczona!
Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie pod numerem:
Tel. 880 75 32 51
lub mailowo na adres:
pak.anna@wp.pl
Szczegóły oferty na stronie w zakładce “Szkolenia Otwarte”
http://szkoleniapasjapak.com.pl

Zapraszamy serdecznie.
Olga Sawicka

Olga Sawicka Communications
Planner, PHD Media
Direction

Temat: Wydarzenia

Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji na temat „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.

Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:

**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,

**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce

**Cloud computing we współpracy firm logistycznych

**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie

**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie

**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI

Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu

Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja

W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.plOlga Sawicka edytował(a) ten post dnia 13.04.12 o godzinie 11:35
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Zapraszam serdecznie na najlepsze spotkania networkingowe w Katowicach i Krakowie, organizowane w ramach Projektu Wspierania Przedsiębiorczości.

http://www.youtube.com/watch?v=Veg1nyh9kGE

Spotkanie w Katowicach - 24.04.2012 o godz. 18:30. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-katowice/

Spotkanie w Krakowie - 27.04.2012 o godz. 18:30. Szczegóły i rejestracja: http://projektwp.pl/go/rejestracja-krakow/
Spotkanie w nowoczesnym Business Link

Obrazek


Ze względu na ograniczoną ilość miejsca REJESTRACJA jest OBOWIĄZKOWA!

Agenda spotkania:
1. rejestracja uczestników - ok. 15 minut przed rozpoczęciem
2. Prezentacja Projektu PWP - ok. 15 min.
3. Prezentacja wybranego Partnera Projektu - 20 min.
4. Przedstawienie działalności uczestników. Każdy będzie mógł zaprezentować swoje przedsięwzięcie, jakich poszukuje kontaktów (ok.1 min. na osobę);
5. Rozmowy indywidualne, wymiana wizytówek - ok. 1h

KORZYŚCI ZE SPOTKANIA
1. Nowe Kontakty Biznesowe
2. Możliwość dołączenia do współpracującej grupy biznesowej
3. Poznanie nowych osób
4. Możliwość zdobycia nowych lukratywnych kontraktów

Obsługa Agencja Hostess "Attler Art" http://www.attlerart.pl/

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów, katalogów etc.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformę pośrednictwa = 29 + 1 (akcja charytatywna) PLN - pobierana na miejscu.

Można zaprosić przedsiębiorcze osoby, z grona swoich znajomych, partnerów biznesowych.

Preferowany strój biznesowy.

Osoby, które będą na spotkaniu trzeci raz, proszone są o przyniesienie wypełnionej deklaracji partnerskiej.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów i współpracy.

Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator Kraków i Katowice
tel. 668-039-780
mgodlewski@projektwp.pl
Anna Armatys

Anna Armatys Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie, Studentka

Temat: Wydarzenia

Zapraszamy na Wielki Finał konkursu New Europe Venture Contest, który odbędzie się w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie 24 kwietnia 2012 roku .

Zapraszamy przedsiębiorców, inwestorów oraz zainteresowanych pozyskaniem kapitału poprzez firmy notowane na GPW bądź rozważające rynki kapitałowe do udziału w Wielkim Finale konkursu New Europe Venture Contest.

Najbardziej obiecujące projekty inwestycyjne z sektora TMT wyłonione podczas New Europe Events w 2011 i 2012 roku w półfinałach w 5 stolicach Europy Środkowo-Wschodniej już 24 kwietnia zmierzą się w Wielkim Finale New Europe Venture Contest (NEVC).

Tematem przewodnim finałowej konferencji będą strategie regionalnej i globalnej ekspansji.

Na konferencji finałowej NEVC odbywającej się na GPW w Warszawie 24. kwietnia (http://nevc.eu), przyznane zostaną również nagrody TMT.Awards.

Zapraszamy do udziału w konferencji w charakterze uczestnika, a także do zgłaszania nominacji do nagród TMT.Awards'12.

Rejestracja:
http://nevc.eu/tmt-cee/registration-tmt-cee-nevc-final/

Agenda:
http://nevc.eu/tmt-cee/agenda-tmt-cee-nevc-final/

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Zauważacie, że wyprzedzają Was na rynku?

Zapraszamy Państwa do udziału w konferencji, która przybliży nowe możliwości, jakie daje Business Intelligence drugiej generacji i rozwiązania prowadzące do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw branż: FMCG, farmacja, produkcja, dystrybucja, finanse.

„Wzrost efektywności sprzedaży, marketingu i promocji przy użyciu narzędzi Business Intelligence i technologii mobilnych ”
25 kwietnia 2012r., Warszawa


Wystąpią przed Państwem
Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami:
- Pan Grzegorz Gawron z Sanofi-Aventis
- Pan Tomasz Szwedowicz z Harper Hygienics, Ekspert w "Witold Urbański - Eksperci Sprzedaży"
oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.:
InfomatiX Poland, Sagra Technology, Tibco, Companion.

W programie m.in. tematy:
- “Business Intelligence” okiem marketingu i sprzedaży”
- „How can the new Generation of BI Speed up decision making processes?”,
- "INTEGRA i EMIGO - integracja z hurtowniami – skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw",
- "Sprzedawaj więcej korzystając z http://SalesCompanion.pl!"
- "Sales effectivity – czyli wykorzystanie systemów analitycznych do zwiększenia efektywności sprzedaży i marketingu",
- "From Business Intelligence to unlocking Human Intelligence: Smart and intuitive approaches in Pharmaceutical Operations",
- „Wykorzystanie systemów SFA do budowania przewagi rynkowej nad konkurencją”.

Na konferencję zapraszamy Kadrę zarządzającą branż: FMCG, farmacja, produkcja, dystrybucja, finanse:
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników, Koordynatorów i specjalistów: sprzedaży, marketingu i promocji
- Osoby zarządzające przedstawicielami handlowymi
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników, koordynatorów, analityków, specjalistów Finansowych.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-i-technol...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bi-i-technol...

Zapraszam.
Magda Siwek
Martyna Świetlik

Martyna Świetlik Dyrektor
Zarządzająca,
Questus

Temat: Wydarzenia

Professional Diploma in Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing

Program DM składa się z 4 bloków tematycznych:
1. Planowanie marketingowe
2. Marketing wartości
3. Zarządzanie marketingiem
4. Zarządzanie projektami marketingowymi

Program DM to:
- holistyczne podejście
- międzynarodowe standardy
- praktyczny wymiar zajęć

To ponad 200h szkoleniowych oraz dodatkowe korzyści!

Najbliższe inauguracje:
Łódź - 18 maja
Trójmiasto - 25 maja
Warszawa - 28 września
Kraków - 30 listopada


Więcej informacji na stronie:
http://www.questus.pl/pl/page/162

Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt:
Martyna Świetlik
mswietlik@questus.pl
603 480 155
42 662 00 07

Temat: Wydarzenia

Targi Kariera Handlowca

Pragniemy zaprosić Państwa do udziału w prestiżowym wydarzeniu – Targi Kariera Handlowca CareerCon , które odbędą się 12 maja 2012r. we Wrcoławiu (Hotel Marcure ul. Dominikańska 1 w godz.09:00-15:20). Wydarzenie jest w całości poświęcone sprzedaży tzn.: prezentacje znanych firm, najnowsze oferty pracy, opisy najnowszych projektów, bezpłatne kilkudniowe szkolenia, ciekawe wykłady. Udział jest w całości bezpłatny – rejestracja kwalifikowana – przyjmowane są zgłoszenia wyłącznie specjalistów w handlu . Jeżeli mają Państwo znajomych, którzy byliby zainteresowani tym wydarzeniem - również mogą wziąć w nim bezpłatnie udział.

Aby zgłosić swój udział należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie http://www.karierahandlowca.pl

Targi Kariera Handlowca – jest to wydarzenie, podczas którego wystawcy - pracodawcy zaprezentują swoje aktualne oferty pracy, przedstawią projekty nad którymi obecnie pracują, opiszą swoje plany na przyszłość oraz omówią warunki zatrudnienia. Każda z uczestniczących firm posiada własne stoisko, co umożliwia uczestnikom bezpośredni kontakt z potencjalnym pracodawcą. Ponadto w ramach targów organizatorzy przygotowali wiele ciekawych wykładów, które poprowadzone będą przez jednych z najlepszych specjalistów w kraju.
Kariera Handlowca to nie tylko przegląd najlepszych ofert pracy to również możliwość podwyższenia kwalifikacji. Uczestnicy tego wydarzenia otrzymają możliwość bezpłatnego udziału w wielu ciekawych szkoleniach. Spośród kilkudziesięciu firm szkoleniowych do udziału w targach wybraliśmy firmy, które w swojej ofercie posiadają najciekawsze kursy w pełni refundowane z funduszy unijnych, a normalnie niedostępnych dla indywidualnych słuchaczy. Podczas targów będą mieli Państwo okazję poznać szczegółowy plan szkoleń oraz zapisać się na poszczególne kursy. Szczegóły będą przekazane przez przedstawicieli firm szkoleniowych wyłącznie podczas naszych targów.

Podczas targów organizatorzy zapewniają uczestnikom bezpłatnie:
– Materiały targowe – katalog targowy, teczki firmowe, magazyny branżowe
– Możliwość odwiedzenia stoiska firm
– Możliwość udziału w wybranych prezentacjach, wykładach
– Możliwość zapisania się na różne bezpłatne szkolenia * ta opcja dostępna jest wyłącznie dla uczestników Targów
– Liczne atrakcyjne nagrody i gadżety
– Przerwy kawowe

Wstęp oraz wszystkie materiały, które Państwo otrzymają podczas targów są w całości bezpłatne.

Rejestracja - Warunkiem uczestnictwa w tym wydarzeniu jest doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Organizatorzy prowadzą rejestrację kwalifikowaną, co oznacza, że przyjmowane są zgłoszenia wyłącznie tych osób, które to doświadczenie posiadają. Aby umożliwić udział w tym wydarzeniu nawet najbardziej zapracowanym specjalistom targi organizowane są w sobotę

Aby zgłosić swój udział należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie http://www.karierahandlowca.pl/
Zapraszam
Kazimierz Marcel Krajewski
Specjalista ds. organizacji Targów Kariera Handlowca
tel. 694 455 053 http://karierahandlowca.pl
e-mail: kazimierz.krajewski@careercon.pl

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Jak być konkurencyjnym na rynku pracy, w biznesie, w życiu?
Jakie narzędzia dają sukces w negocjacjach, w zdobyciu pracy?

Na te pytania poznacie odpowiedź na tej konferencji:

„10 mechanizmów budujących Twoją konkurencyjność”


4 skuteczne, biznesowe i negocjacyjne, mechanizmy uzyskania tej pracy, o której marzysz.
3 skuteczne mechanizmy ułatwiające odpowiedź na pytanie: Czy i jak otworzyć z sensem własną firmę?
2 skuteczne mechanizmy uzyskania lepszych wyników swoich działań.

Zarządzanie i innowacyjne podejście do wyróżnienia się na konkurencyjnym rynku pracy widziane okiem Quest Change Managers i AKADOS.
Ludzi szkolących top managerów i współpracujących przy transformacji takich firm jak:
Douglas, Siemens, IKEA, Warbud i inne.

Prelegentem będzie Robert Noworolski, który zapewni najwyższej jakości treść
oraz przekazanie tej wiedzy i umiejętności z pasją...
http://www.questcm.pl/page/team

W trakcie konferencji bardzo mile widziana jest interakcja, ponieważ będą pytania
i zaproszenie do dyskusji.

Kiedy: 15 maja 2012r. (wtorek)
Godzina: 15:15- 20:15
Gdzie: Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny, Aula B
ul. Armii Krajowej 119/121, Sopot
Mapka: http://g.co/maps/wdxzy

Planowana liczba osób: 200-250
Udział w szkoleniu: bezpłatny

Patronat nad akcją objął students.pl

Serdecznie zapraszamy do przyjścia i zdobycia nowej przydatnej wiedzy.



Wyślij zaproszenie do