Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Wydarzenia


Obrazek


Grudzień to dobry miesiąc na szkolenia pracowników.

Najbliższe szkolenia, na które Was zapraszamy:

13.12.2012 - Warszawa
REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - ASPEKTY PRAWNE

14.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

14.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

14.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

14.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY

15.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

15.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

15-16.12.2011 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK(New Product Development)

15-16.12.2011 - Warszawa
ZARZĄDZANIE DECYZYJNE. Metody podejmowania decyzji menedżerskich i biznesowych

16.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
SZTUKA PREZENTACJI

16.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI

19.12.2011 - Warszawa
POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

19.12.2011 - Warszawa
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

20.12.2011 - Warszawa
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

20.12.2011 - Warszawa
TRENING ANTYSTRESOWY I ZARZĄDZANIE STRESEM

21.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
ZARZĄDZANIE CZASEM

21.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Kamila Pępiak - Kowalska

Kamila Pępiak -
Kowalska
Partner i Trener
FRIS

Temat: Wydarzenia

Warsztaty dr Richard Bolstad

Po raz pierwszy w Szczecinie

15 lutego 2012 roku w Hotelu Silver (Rondo Hermana Hakena w Szczecinie) w godzinach 9.00 - 15.30
Światowej sławy ekspert NLP, twórca Komunikacji Transformującej i modelu RESOLVE, trener osobisty polityków, biznesmanów, sportowców, autor 8 książek - dr Richard BOLSTAD

Tematyka warsztatów:

The Wheel of Change, metaprogrmay NLP, Poziomy Neurolingwistyczne wg Roberta Diltsa, model zachowania energii CYKL, SPECIFYkowanie celów, model RESOLVE

Adresaci warsztatów: coachowie, trenerzy, nauczyciele, wykładowcy, menadżerowie, mentorzy, liderzy, specjaliści HR, doradcy, rodzice, osoby, które pragną profesjonalnie i świadomie komunikować się w pracy, w domu, w życiu

Cel warsztatów: Dotknięcie metody win - win, doświadczenie czym jest proces zmiany w kontekście zróżnicowanych relacji, zobaczenie skuteczności NLP, poznanie innowacyjnego podejścia do pracy z drugim człowiekiem, zasmakowanie w nowych metodach myślenia o zmianach.

Główne korzyści:

dowiesz się jak słuchać, jak mówić, żeby słuchacz usłyszał to co chcesz powiedzieć, jak skutecznie komunikować się i inspirować innych

Kontakt Katarzyna Szczudrawa
nr tel. 500 040 915
email: katarzyna@profibiznesgroup.pl

Inwestycja:

Cena promocyjna u nas tylko 1098PLN + VAT (Dla absolwentów Kursu Akredytowany Coach - 878PLN + VAT, ale dla pierwszych 13 osób z Kursu cena specjalna - 598 PLN + VAT)

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Wydarzenia

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania 1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 1 rodzajem studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:
FACTORY™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, 11 Luty 2012r. (sobota), godz. 9:00-15:00.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub
badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Witam,
Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie w ramach projektu "Przedsiębiorcza Kobieta", tym razem będziemy rozmawiać o metodach poszukiwania pracy oraz o stosownych zachowaniach podczas rozmowy rekrutacyjnej. Szczegóły poniżej oraz na stronie internetowej http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/

Temat: "Dzisiejszy rynek pracy – spojrzenie z perspektywy przedsiębiorcy, rekrutera i internetowego serwisu pracy”
Termin: 16 lutego 2012 (czwartek) w godzinach 17:45 – 21:20
Miejsce: Zostanie niebawem podane

Inwestycja: 39 zł od osoby

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.

Agenda:
17.45– 18.00 Rejestracja Uczestniczek
18.00 – 18.20 „Szukanie pracy w Internecie wersja 2.0”, wystąpienie Małgorzaty
Kendziorek, współwłaścicielki i managera internetowego serwisu pracy
Podejmesie.pl i Niepelnosprawni.podejmesie.pl,
18.20 – 18.30 Przerwa,
18.30 – 19.30 „Etykieta w biznesie”, szkolenie Joanny Golec, rekrutera, trenera z zakresu
rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych,
19.30 - 19.40 Przerwa,
19.40 – 20.20 Pokaz parzenia herbaty w wykonaniu przedstawicieli sklepu „Smak herbaty”
połączony z degustacją i networkingiem,
20.20 – 20.25 Przerwa,
20.25 – 21.05 Rozmowa z Zofią Drohomirecką, właścicielka firmy "Pożegnanie z Afryką",
21.05 – 21.20 Losowanie nagród, zakończenie i podziękowania.

Na szkoleniu dowiesz się między innymi o tematach jak:
• Moc pierwszego wrażenia.
• Od rozmowy telefonicznej do spotkania (przywitanie, zajmowanie miejsc, poczęstunek).
• Wizytówka na rozmowie kwalifikacyjnej.
• Dress code przedsiębiorczej kobiety.
• Język korzyści pracodawcy.
• Gafy większe i mniejsze – jak ich unikać?
• Informacja zwrotna.

Czekają na Was atrakcyjne nagrody!
• Książki o tematyce finansowej,
• Kawowe upominki przygotowane przez firmę „Pożegnanie z Afryką”,
• Bezpłatna wejściówka na styczniowe spotkanie PK.

Serdecznie zapraszam w imieniu zespołu PK.

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Witam,
Serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie w ramach projektu "Przedsiębiorcza Kobieta", tym razem będziemy rozmawiać o metodach poszukiwania pracy oraz o stosownych zachowaniach podczas rozmowy rekrutacyjnej. Szczegóły poniżej oraz na stronie internetowej http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/

Temat: "Dzisiejszy rynek pracy – spojrzenie z perspektywy przedsiębiorcy, rekrutera i internetowego serwisu pracy”
Termin: 16 lutego 2012 (czwartek) w godzinach 17:45 – 21:20
Miejsce: Zostanie niebawem podane

Inwestycja: 39 zł od osoby

Gdzie nas znaleźć w sieci?
Odwiedź nas na naszej stronie: http://przedsiebiorcza-kobieta.pl.
Odwiedź także nasze profile na serwisach: Facebook.

Agenda:
17.45– 18.00 Rejestracja Uczestniczek
18.00 – 18.20 „Szukanie pracy w Internecie wersja 2.0”, wystąpienie Małgorzaty
Kendziorek, współwłaścicielki i managera internetowego serwisu pracy
Podejmesie.pl i Niepelnosprawni.podejmesie.pl,
18.20 – 18.30 Przerwa,
18.30 – 19.30 „Etykieta w biznesie”, szkolenie Joanny Golec, rekrutera, trenera z zakresu
rekrutacji i selekcji oraz umiejętności interpersonalnych,
19.30 - 19.40 Przerwa,
19.40 – 20.20 Pokaz parzenia herbaty w wykonaniu przedstawicieli sklepu „Smak herbaty”
połączony z degustacją i networkingiem,
20.20 – 20.25 Przerwa,
20.25 – 21.05 Rozmowa z Zofią Drohomirecką, właścicielka firmy "Pożegnanie z Afryką",
21.05 – 21.20 Losowanie nagród, zakończenie i podziękowania.

Na szkoleniu dowiesz się między innymi o tematach jak:
• Moc pierwszego wrażenia.
• Od rozmowy telefonicznej do spotkania (przywitanie, zajmowanie miejsc, poczęstunek).
• Wizytówka na rozmowie kwalifikacyjnej.
• Dress code przedsiębiorczej kobiety.
• Język korzyści pracodawcy.
• Gafy większe i mniejsze – jak ich unikać?
• Informacja zwrotna.

Czekają na Was atrakcyjne nagrody!
• Książki o tematyce finansowej,
• Kawowe upominki przygotowane przez firmę „Pożegnanie z Afryką”,
• Bezpłatna wejściówka na styczniowe spotkanie PK.

Serdecznie zapraszam w imieniu zespołu PK.
Anna Pak - Halaba

Anna Pak - Halaba Coach ACC ICF,
Trener Biznesu,
Konsultant

Temat: Wydarzenia

Za półdarmo!!!
Szkolenia z obsługi Microsoft Office w Knowledge Management Centrum Szkoleniowym w Katowicach:
1. Word (8godz.)-podstawowy,
2. Excel (8 godz.)-podstawowy,
3. PowerPoint (8 godz.)-podstawowy
59 zł zamiast 180 zł za 1 wybrany kurs
lub
99 zł zamiast 320 zł za 2 wybrane kursy
lub
1. Word (16 godz.)-średnio-zaawansowany,
2. Excel (16 godz.)- średnio-zaawansowany,
99 zł zamiast 320 zł za 1 wybrany kursy
lub
169 zł zamiast 540 zł za pakiet Word (8 godz.), Excel (8 godz.), PowerPoint (8 godz.)+ gratis 2 godz. Outlook.

Termin: Cykl szkoleń rozpoczynamy od 20.02.2012, zadzwoń i umów się na dogodny termin,
Zakres czasowy : szkolenia odbywają się od poniedziałku do piątku w godz. od 17.00 do 20.00 Miejsce: Katowice, ul. Sobieskiego 10, niedaleko centrum, bezpłatny parking.
OFERTA PRZEZNACZONA JEST DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 16 ROK ŻYCIA.
Ilość miejsc ograniczona!
Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie pod numerem:
Tel. 880 75 32 51
lub mailowo na adres:
pak.anna@wp.pl
Szczegóły oferty na stronie w zakładce “Szkolenia Otwarte”
http://szkoleniapasjapak.com.pl

Zapraszamy serdecznie.

konto usunięte

Temat: Wydarzenia


Obrazek


ZAPROSZENIE NA TRZECIĄ WROCŁAWSKĄ EDYCJĘ PROJEKTU

„PRZESTRZEŃ KOBIECYCH INSPIRACJI”

POD PATRONATEM DOLNOŚLĄSKIEJ IZBY GOSPODARCZEJ

SZKOLENIE
„NIEZWYKŁE WALENTYNKI, CZYLI ZAKOCHAJ SIĘ…W SOBIE”

14 lutego na przekór zimowej aurze rozgrzewamy świat ciepłymi uczuciami. Okazujemy swoim bliskim jak bardzo są dla nas ważni. Wysyłamy im życzenia, obdarowujemy prezentami, planujemy romantyczne spotkania. Na różne sposoby dbamy o ich radość i przyjemność. A gdyby takimi gorącymi uczuciami obdarzyć samą siebie?

Jeżeli chcesz jeszcze bardziej niż dotychczas:
• zakochać się w sobie
• w najlepszy sposób dbać o siebie
• zaprzyjaźnić się ze swoim ciałem i w optymalny sposób opiekować się nim
• pozwolić sobie na pełne doświadczanie radości i przyjemności
• z entuzjazmem urzeczywistniać swoje cele i marzenia
to po wypełnionych fantastyczną kobiecą atmosferą poprzednich spotkaniach zapraszamy na kolejne z cyklu "Przestrzeń Kobiecych Inspiracji" organizowanego przez firmę Masterskills pod patronatem Dolnośląskiej Izby Gospodarczej.

TERMIN SZKOLENIA: 16 lutego 2012 r.
CZAS TRWANIA: od 18.00 do godz. 21.00

MIEJSCE: Restauracja Cesarsko-Królewska, Rynek 19 Sala Wiedeńska

PROGRAM

• „Niezwykłe Walentynki, czyli zakochaj się…w sobie”
JOANNA KONCZANIN-psycholog, trener biznesu i NLP, MasterCoach i superwizor coachów z międzynarodowym doświadczeniem szkoleniowym, właścicielka firmy szkoleniowej Masterskills

• "Shiatsu-dotyk urody, młodości i zdrowia”
ILONA SERAFIN –psycholog i specjalistka masażu japońskiego,absolwentka Międzynarodowej Szkoły Shiatsu w Kental

• „Ginekologia estetyczna””
DR ALEKSANDARA KULCZYCKA-ginekolog i dyplomowany lekarz medycyny estetycznej, założycielka wrocławskiego Centrum Estetyki

• „Wielkie wina Bordeaux i ich klasyfikacja z 1855 roku.
Wina inwestycyjne a wina z Bordeaux”
JÓZEF TURKOWSKI – znany wrocławski sommelier, pasjonat i właściciel sklepu „Wina i Specjały”

Spotkanie rozpocznie SYLWIA LASOTA z Dolnośląskiej Izby Gospodarczej prezentacją dotyczącą roli kobiet w biznesie.. Po zakończeniu części szkoleniowej „Niezwykłych Walentynek” zapraszamy zainteresowane Panie do pozostania w Restauracji Cesarsko-Królewskiej dla nawiązania kontaktów biznesowych i towarzyskich.

Każda uczestniczka spotkania otrzyma walentynkowy upominek przygotowany przez manufakturę Słodkie Czary Mary. Wszystkie Panie będą także mogły wziąć udział w losowaniu nagród. Wśród nich znajdą się: sesja coachingowa u Joanny Konczanin,przekazana przez Lux Bags kopertówka Mariella Burani, sesje masażu shiatsu u Ilony Serafin,bukiet od Bukiety Baranowska oraz butelka wina Bordeaux od sommeliera Józefa Turkowskiego.

KOSZT UDZIAŁU
60 zł /w tym przerwa kawowa/

SZCZEGÓŁU I ZAPISY:
http://masterskills.pl/walentynki/

PARTNERZY:
Restauracja Cesarsko-Królewska, Lux Bags, Słodkie Czary Mary,Centrum Estetyki Dr Kulczycka, Wina i Specjały-Kolekcja Sommeliera Józef Turkowski, Bukiety Baranowska, Gabinet Masaż

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Weronika Nowakowska

Weronika Nowakowska Specjalista ds.
Promocji i
Rekrutacji, Euro
Consult Zdzis...

Temat: Wydarzenia

Ostatnie wolne miejsca na bezpłatne szkolenia w ramach projektu „Superkupiec”!

Jesteś pracownikiem mikro lub małej firmy z Wielkopolski?
Do Twoich zadań w pracy należy sprzedaż, zakup produktów, codzienne negocjacje, a może chcesz się po prostu tego wszystkiego nauczyć?
Zapraszamy na szkolenia dofinansowane w 100% przez UE. Najbliższy termin to 2-5 marca.

Program szkolenia:
- „SUPERKUPIEC” – 24 h szkoleniowych zajęć (w tym m.in. budowa oferty firmy, różne scenariusze negocjacyjne, zarządzanie czasem w zakupach biznesowych itp.);

- „ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM” – 16h szkoleniowych zajęć (w tym m.in. rodzaje zespołów, efektywność zespołów, komunikacja w zespole, delegowanie zadań itp.)

- E-LEARNING – każdy uczestnik szkolenia zostanie objęty specjalnie opracowanym programem szkoleniowym w formie e-learningu, odpowiadającym 80 h szkolenia tradycyjnego, dostępnym on-line w każdym miejscu z dostępem do sieci i w najwygodniejszym dla uczestników czasie.

Kliknij i zapisz się już dziś!
Pozdrawiam:)
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Wydarzenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Bartłomiej Damian Zambrzycki

Bartłomiej Damian Zambrzycki reporter/researcher
TVN24 Gdańsk

Temat: Wydarzenia


Obrazek


Witam. Prawdopodobnie wielu z was czytało „Bogaty Ojciec, biedny Ojciec” - bestseller Roberta Kiyosaki albo jego "Kwadrant przepływu pieniędzy". Te książki zmieniają sposób myślenia na zawsze i dają możliwość zdobycia wiedzę o tym, jak zwolnić własnego szefa i osiągnąć sukces finansowy oraz uwolnić się od wyścigu szczurów. Dochód pasywny – to sekret bogactwa i wolności finansowej.

Czego będzie dotyczyło to spotkanie:

1 - To spotkanie pozwoli odpowiedzieć na następujące pytania:Jak stworzyć stały dochód pasywny;Jaki rodzaj biznesu rekomendują Robert Kiyosaki, Donald Trump, Richard Branson;Jakie tendencje są popularne w XXI wieku;
2 – Zostaną odkryte sposoby myślenia ludzi sukcesu.
3 – Zostaną przedstawione składniki sukcesu, strategie osiągania sukcesu, życiowe historie sukcesu oraz wiele praktycznych zadań.

Co otrzymasz:

- Ten trening może wpłynąć na Twój sposób myślenia, da Ci klucz do skuteczności i pomyślnego rozwoju osobistego.
- Otrzymasz przegląd doświadczeń tysięcy ludzi sukcesu, którzy uzyskali wolność finansową. Zadaj sobie pytanie: Co Twoje życie dla Ciebie znaczy, i co zrobisz, jeżeli będziesz miał możliwość zmienić życie na lepsze? Czy poświęcisz trochę czasu na zdobycie i pogłębienie tej wiedzy? Pomysły i wiedza zdobyte podczas tego seminarium mogą Ci pomóc w odnalezieniu odpowiedzi na Twoje pytania, mogą dostarczyć Ci informacji, które ochronią Cię przed typowymi błędami. Albo może słuchając historii rozpoznasz siebie, swoje myśli i uczynki i wtedy uśmiechniesz się, wspominając błędy przeszłości.
Wyobraź sobie, że podczas seminarium będziesz miał możliwość stworzyć swój własny biznes, który w ciągu roku przyniesie porządny, stabilny dochód pasywny. Dostaniesz praktyczne rekomendacje, jak w ciągu 10 miesięcy osiągnąć dochód w rozmiarze 10000 $.

Wyraźne i jasne instrukcje krok po kroku wraz z zastrzykiem pozytywnej energii od najlepszego trenera motywacyjnego z A-Team – Juriego Zimina oraz dwóch wyjątkowych gości specjalnych.

To wyjątkowa okazja dla zmiany Twojego życia na lepsze i uwolnienia się od wyścigów szczurów.

Wyjątkowy trening od ludzi sukcesu teraz w Polsce!!! Dodaj ten dzień do Twojego kalendarza! Naprawdę symboliczna cena! Zapytaj u osób które cie zaprosili, albo skontaktuje się:

Kontakt: +48 695 95 82 82
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Wydarzenia

Już w dniu 4 marca 2012 roku odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Vademecum Rozwoju

69 PLN - cena promocyjna na hasło GL

W odpowiedzi na oczekiwania rynku zaprezentujemy najbardziej aktualne tematy pod hasłem:
„Sięgnij do źródła rozwoju biznesu!”

Podczas konferencji warsztaty poprowadzą najlepsi eksperci, którzy zaprezentują niezwykle istotne aspekty, takie jak:

5 sekretów businesswoman - Elżbieta Jeznach
Czy oświecenie rozwiązuje wszelkie problemy – Adam Bytof
Nowe Ustawienia Rodzin metodą B. Hellingera drogą ku więcej – Anna Choińska
Numerologia w biznesie – doradztwo biznesowe w oparciu o wiedzę numerologiczną – Magda Skotnicka
Świadoma kreacja kluczem do sukcesu w życiu osobistym i zawodowym– Małgorzata Przygońska
Coaching grupowy – jako sposób na odnajdywanie najlepszych rozwiązań – Iwona Sorbian

oraz losowanie NAGRÓD!

Ze względu na warsztatowy programu konferencji ilość miejsc ograniczona! ZAPISZ SIĘ już dziś jeśli chcesz wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu!

http://vademecumrozwoju.pl/program/
Renata Pawłowska (Cebula)

Renata Pawłowska
(Cebula)
JejSukces.pl -
Portal Kobiet
Sukcesu

Temat: Wydarzenia

Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska i Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie serdecznie zapraszają na spotkanie informacyjne „Jak sprzedać naukę?”. Zapraszamy szczególnie naukowców, studentów, przedsiębiorców, ale także wszystkich zainteresowanych tematyką transferu wiedzy.

TERMIN: 29 luty 2012 g. 10:00-13:00
MIEJSCE: Budynek "Areszt" Politechnika Krakowska, ul. Warszawska 24

Tematem spotkania będzie komercjalizacja wyników pracy ośrodków badawczych. Zgodnie z wytycznymi MNiSW, efektywne wdrażanie wyników własnej pracy oraz trwała współpraca ze środowiskami biznesowymi, będą wysoko oceniane przy ewaluacjach decydujących o przyznaniu dalszych środków. Celem ma być zbudowanie silnej gospodarki, faktycznie opartej na wiedzy i wykorzystywaniu własnego potencjału.

Jak zrealizować w praktyce te ambitne założenia? Jak nawiązać kontakt z przedsiębiorcami? Jak przygotować i zademonstrować własną ofertę? Co może okazać się pomocne? Jakie mamy dostępne narzędzia?

Nasze spotkanie ma na celu zademonstrowanie sposobu funkcjonowania internetowych platform transferu wiedzy. Te nowatorskie i nowoczesne rozwiązania są prawdziwą szansą dla wszystkich szukających wygodnego i szybkiego narzędzia ułatwiającego zbliżenie Nauki i Biznesu!

Nasi prelegenci przedstawią kilka najciekawszych projektów realizowanych w województwie małopolskim. Opowiedzą także o swoich doświadczeniach związanych z kontaktami ze sferą biznesu.

Program konferencji i formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj


Obrazek
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Wydarzenia

ITSec 2012 – Forum bezpieczeństwa IT
28.03.2012r., Warszawa
Mam przyjemność przekazać Państwu 10% RABAT na udział w Forum IT Sec2012.

RABATOWY formularz zgłoszeniowy:
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/itsec/formularz_pr_...
W celu uzyskania formularza faksowego – prosimy o kontakt z Organizatorem: pr@cpi.com.pl

Coraz powszechniejsze i bardziej zaawansowane narzędzia, a także rosnący poziom umiejętności cyberagresorów spowodowały w ostatnich latach ponad dwukrotny przyrost cyberataków. Co więcej aż 30% firm za największe zagrożenie uważa błędy pracowników. Zmusza to organizacje do ciągłego monitoringu i inwestowania w nowoczesne narzędzia służące do obrony i zabezpieczania infrastruktury i danych.

Podczas forum IT Sec 2012 pokażemy jak zwiększyć bezpieczeństwo IT i kluczowych danych, a także przekażemy najświeższe informacje na temat cyberzagrożeń na najbliższe lata. Podczas zajęć wskażemy również prawne aspekty bezpieczeństwa IT obowiązujące w Unii Europejskiej oraz najskuteczniejsze procedury postępowania w sytuacji ataku.

Do udziału zapraszamy: Dyrektorów IT, Specjalistów od bezpieczeństwa sieciowego i pracowników działów IT, Architektów Bezpieczeństwa, Kierowników Ryzyka, Administratorów, Analityków Systemów Informatycznych, Programistów, Kierowników projektów IT, ADO/ABI

W PROGRAMIE (10:00-16:10)

- Cyberzagrożenia w środowisku bezpieczeństwa XXI wieku. Analiza obecnych i przyszłych zagrożeń
Dr Robert Białoskórski
- Częste problemy bezpieczeństwa w infrastrukturach IT
Michał Sajdak (konsultant, Securitum)
- Bezpieczeństwo w cyklu rozwoju i utrzymania aplikacji
Wojciech Dworakowski (konsultant Bezpieczeństwa IT, SecuRing)
- Zarządzanie ciągłością działania – bezpieczeństwo usług IT – jak przygotować się na katastrofę?
Przemysław Bańko (dyrektor ds. Bezpieczeństwa, 2Business Consulting Group)
- Analiza ryzyka i bezpieczeństwo infrastruktury Cloud Computing
Jarosław Żeliński (niezależny konsultant, IT Consulting)
- Wyciek danych - utrapienie naszych czasów. Jak temu zapobiec? Data Leakage Prevention (DLP)
Aleksander Ludynia (IT Risk and Assurance, Ernst & Young)
- Rozwiązania ochrony przed naruszeniami na stronach internetowych w Europie
Artur Piechocki (prawnik)
- Bezpieczeństwo w Internecie w prawie Unii Europejskiej – krótki przegląd istniejących rozwiązań prawnych
dr Paweł Litwiński (adwokat, partner w kancelarii Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów)

Pełen program wydarzenia dostępny jest na stronie:
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/itsec/index.php

Dodatkowych informacji udziela Organizator – Centrum Promocji Informatyki, pr@cpi.com.pl
Tomasz Król

Tomasz Król Dyrektor
Zarządzający Verbis,
Przewodniczący Rady
Program...

Temat: Wydarzenia

Witam,

Zapraszam serdecznie na pierwszą bezpłatną ogólnopolską otwartą konferencję „Lean Management w Praktyce”.

Ideą konferencji jest przedstawienie kultury Lean Management oraz jej narzędzi z perspektywy firm oraz osób zajmujących się tą tematyką. Konferencja ma być też miejscem poznania środowiska, nawiązania kontaktów, wymiany doświadczeń i pełniejszego poznania filozofii Lean Management. Szczegóły konferencji prezentujemy poniżej.

Miejsce:Politechnika Śląska w Gliwicach, ul. Pszczyńska 85
Termin: 25.-26. kwietnia 2012
Podczas konferencji poruszymy między innymi tematy:
*Kapitał ludzki jako najważniejszy czynnik zwiększania efektywności
*Wzrost efektywności linii produkcyjnej poprzez podniesienie OEE, program mentoringu, redukcja błędów jakościowych
*Przywództwo w koncepcji Lean Management
*Teoria ograniczeń w kontekście Lean Management
*Zastosowanie Strategii Błękitnego Oceanu a kultura lean
oraz wiele innych.

W ramach konferencji uczestnicy otrzymają:
materiały konferencyjne,
prezentacje prelegentów,
poczęstunek (lunch oraz przerwa kawowa)
możliwość wymiany wiedzy z innymi uczestnikami i prelegentami.

Osoby zainteresowane udziałem zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie http://instytutdp.pl/formularz-zgloszeniowy lub kontakt na numer tel. +48 32 739 04 37 lub +48 602 787 440 albo wysłać e-mail na adres konferencja@instytutdp.pl.

http://instytutdp.pl/konferencja-lean-management/
http://grupaartgal.blogspot.com/2011/11/gliwickie-mrow...

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji wkrótce.

Pozdrawiam,
Tomasz Król


Obrazek
Grzegorz Hansdorfer

Grzegorz Hansdorfer Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Wydarzenia

Serdecznie zapraszam na konferencje o tematyce inwestowania i oszczędzania z perspektywy osób na co dzień zajmujących się inwestowaniem na rynkach kapitałowych.

Konferencje odbędą się w następujących terminach i miejscach:

Kraków: 7-8 marca 2012 w Hotelu Unicus, przy ul. Floriańskiej 35 / Św. Marka 20

Lubin: 14-15 marca 2012 w Pałacu Bądzów przy ul. Bądzów 30, gmina Jerzmanowa

Jelenia Góra: 21-22 marca 2012 w Pałacu Paulinum przy ul. Nowowiejskiej 62 w Jeleniej Górze

Legnica: 28-29 marca 2012 w Hotelu Rezydencja przy ul. Okrzei 14 w Legnicy

Rejestracja online: http://www.grupatrinity.pl/wydarzenia

W co inwestować w czasach kryzysu, jak poruszać się na rynkach giełdowych, co zrobić, aby nasze oszczędności były bezpieczne? W trudnym okresie niepewności na rynkach wielu inwestorów indywidualnych waha się, jakie decyzje podjąć. Ich wątpliwości mogą rozwiać eksperci, którzy podczas bezpłatnych konferencji, podzielą się swoją wiedzą na temat inwestowania.

Tematyka konferencji jest jak najbardziej aktualna. Wiele osób stara się pomnożyć swoje oszczędności, aby zdobyć środki na zaplanowane wydatki albo lepiej zabezpieczyć swoją przyszłość. Rynki są jednak niepewne i nie każdy (problemy mają zwłaszcza mniej doświadczeni inwestorzy) wie, jak lokować pieniądze, aby ograniczyć ryzyko ewentualnych strat.

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy dowiedzą się jak inwestować w obligacje korporacyjne, jak wybrać spółkę, której papiery wartościowe warto kupić, jakie są wady i zalety akcji oraz obligacji. O tych zagadnieniach opowiedzą eksperci Grupy Trinity, jednej z czołowych firm doradczych i inwestycyjnych, a także przedstawiciele Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W drugim dniu konferencji uczestnicy dowiedzą się czy warto kupować popularne obecnie złoto inwestycyjne. A głównym tematem tego dnia będzie wykład o praktycznych aspektach inwestowania na rynkach, który poprowadzi Paweł Szczepanik od lat związany z rynkami kapitałowymi, a obecnie właściciel i trener w firmie SIG.

Udział w konferencji organizowanej w ramach projektu Unii Europejskiej jest bezpłatny. Jej partnerami są: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (http://gpw.pl) oraz firma Szkolenia z Inwestycji Giełdowych (http://sig.edu.pl).

Wydarzenie organizowane jest w ramach projektu Trinity Capital Business Network, który jest cyklem konferencji dla inwestorów indywidualnych i firm z sektora MSP dotyczących inwestowania.

Uczestnictwo osób biorących udział w spotkaniu jest w pełni finansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

UDZIAŁ W KONFERENCJACH JEST BEZPŁATNY!!!

Więcej informacji pod numerem telefonu: (71) 712 21 34
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu Inwestowanie w nieruchomości 101 organizowanego przez Aquarius Property Investments.

Na kursie uczestnicy poznają warsztat, który pomoże im jako inwestorom wystartować na rynku nieruchomości. Dowiedzą się między innymi jak działa rynek nieruchomości, jak liczyć zyski, przychody i koszty, gdzie szukać dobrych ofert i okazji oraz jak budować portfolio nieruchomości.

Szkolenie przeprowadzamy z zamysłem, aby każdy uczestnik był w stanie sam dokonywać inwestycji po jego ukończeniu – posiadał wiedzę na temat tego jak, gdzie i kiedy inwestować.

Szczegółowy opis szkolenia znajduje się na stronie
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl/

Z poważaniem,
Zespół Aquarius Property Investments
Renata  Kucharska-Kawale c

Renata
Kucharska-Kawale
c
Kierownik projektu,
Compensation &
Benefits Project
Manager

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam do udziału w VII Krakowskim Forum Wynagrodzeń, które odbędzie się w dniach 24-25 maja 2012 roku.
Myśl przewodnia tegorocznej konferencji brzmi „Zarządzanie wynagrodzeniami - stare problemy, nowe rozwiązania”.
Zgodnie z tradycją odbędzie się ona w Międzynarodowym Centrum Kultury w Krakowie (Rynek Główny 25).

Po raz kolejny eksperci z dziedziny compensation & benefits podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami.
Poruszymy m.in. takie tematy, jak: skuteczne wynagradzanie, budowa systemów płacowych z punktu widzenia efektywności organizacji, finansowe i pozapłacowe motywowanie pracowników czy wynagradzanie kadry zarządzającej oraz sił sprzedaży. Jak co roku będziemy mogli usłyszeć o prawnych i podatkowych aspektach wynagradzania. Nasi paneliści przedstawią Państwu również szereg praktycznych rozwiązań płacowych, z uwzględnieniem zarówno sukcesów, jak i poniesionych porażek.

Uczestnicy poprzednich edycji konferencji podkreślają jej wysoki poziom merytoryczny oraz praktyczny wymiar prezentowanych informacji.
Zachęcamy do osobistego przekonania się o wartości Forum!

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z programem VII Krakowskiego Forum Wynagrodzeń .

Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na numer faxu: 12 625 59 20 lub odesłać mailem (kucharska@sedlak.pl).

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: Renata Kucharska-Kawalec, tel. 12 625 59 25.



Wyślij zaproszenie do