Katarzyna M.

Katarzyna M. Koordynator
sprzedaży
nieruchomości

Temat: szkolenie z zarządzania zasobami ludzkimi

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych podnoszeniem kwalifikacji oraz umiejętności osobistych na 2 dniowe szkolenie otwarte pt: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI.
Szkolenie odbędzie się 16-17 kwietnia w Hotelu Colibra Warszawie.

Cena szkolenia 2 dniowego wynosi 1 300 netto PLN od osoby.
Cena zawiera:
- dyplom ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
- katering
- miesięczne konsultacje z trenerem po zakończonym szkoleniu

Szkolenie prowadzi Magdalena Korczyk – Waszak - Trenerka, konsultant, coach, doradca zawodowy

ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie dedykowane jest dla kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych oraz dla właścicieli firm. Ogółem dla wszystkich, których praca polega na zarządzaniu zespołami ludzkimi, zespołem i którzy chcą pracować według sprawdzonych metod i w oparciu o najskuteczniejsze praktyki. Szkolenie zarządzania zasobami ludzkimi ma na celu w pełni wykorzystać potencjał pracowników, dbać o ich efektywną pracę. Szkolenie może być realizowane w formie otwartej lub adresowane dla personelu jednej organizacji.

CELE SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy i pozyskanie podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem oraz praktycznych umiejętności związanych z wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. W ciągu warsztatów uczestnicy poznają metody wdrażania zarządzania ludźmi w organizacji, budowania współpracy zespołowej i zagospodarowanie potencjału poszczególnych pracowników. Uczestnicy zdobędą także wiedzę na temat tego jak oceniać pracowników i ich motywować. Poznają i przećwiczą różne sposoby dobrej komunikacji, budowania zdrowych relacji i współpracy z innymi.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
• Potrafili wskazać kluczowe elementy i procesy składowe dynamicznych i efektywnych systemów zarządzania zasobami ludzkimi
• Wiedzieli jak wykorzystać potencjał (specyfikę ról zespołowych) poszczególnych pracowników i zwiększać efektywność zespołów
• Posiadali wiedzę na temat zasad dobrego komunikowania się i budowania atmosfery współpracy
• Znali możliwości finansowego i pozafinansowego motywowania pracowników
• Potrafili rozpoznać własny styl zarządzania oraz obszary luk w kompetencjach menadżerskich, wyznaczą sobie ścieżkę Indywidualnego Planu Rozwoju
• Znali metody radzenia sobie z konfliktami w zespole i techniki przekształcania napięć w entuzjazm i współodpowiedzialność

OPIS METOD SZKOLENIOWYCH
Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem aktywnych metod warsztatowych angażujących intelekt i emocje (praca w parach, dyskusja na forum, gry szkoleniowe i zabawy edukacyjne). Kluczowym elementem jest trening umiejętności uczestników i rozwój ich osobistych kompetencji w tematyce szkolenia oraz transformacja postaw.

PROGRAM SZKOLENIA

SCHEMAT SZKOLENIA – 2 DNI
1. WSTĘP
- Przywitanie się i przedstawienie się trenera i uczestników; wstępna integracja grupy; cele i założenia treningu; program treningu i korzyści z uczestnictwa w nim; kontrakt.
Metody pracy: gra integracyjna, praca w małych podgrupach, praca indywidualna.
2. TEORIA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
- Systemy ZZL w firmie – cele, zadania, strategie; koncepcja zarządzania modelu sita/modelu kapitału ludzkiego; zarządzanie organizacji uczącej się wg P. Senge’a.
Metody pracy: prezentacja trenerska, dyskusja uczestników.
3. ZASADY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY ORAZ ZESPOŁOWEGO UCZENIA SIĘ
- Synergia w działaniu; jedność i koordynacja; zaufanie i empatia; doskonalenie kompetencji pracowników.
Metody pracy: gra szkoleniowa, sesje plakatowe, dyskusja moderowana.
4. KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRACOWNICZYM
- Funkcje komunikacji; zasady skutecznej komunikacji; płaszczyzny komunikacji wewnętrznej w organizacji; zarządzanie poprzez komunikację; bariery i zniekształcenia. Metody pracy: gry zespołowe, ćwiczenia rozwijające umiejętności komunikacyjne, sesje na forum.
5. ZARZĄDZANIE POTENCJAŁEM
- Role w zespole; Lider czy przywódca; formalne i nieformalne grupy w organizacji; struktury i procesy grupowe; fazy i efektywność zespołów pracowniczych.
Metody pracy: test ról zespołowych; dyskusja na forum; gry z zakresu team building
6. PRACA Z KONFLIKTEM
- Rola lidera w obliczu konfliktu w zespole; konflikt jako wyzwanie i szansa rozwojowa; plusy i minusy różnych stylów rozwiązywania konfliktów, metody przekształcania napięć w entuzjazm, pasję i współodpowiedzialność za zespół.
Metody pracy: ćwiczenia i praca grupowa, prezentacja trenerska, dyskusja na forum.
7. OCENA I MOTYWOWANIE
- Oceny jako metoda motywacyjna; projektowanie ocen pracowniczych; zarządzanie efektywnością pracownika; efekt Pigmaliona; potrzeby, normy i standardy motywacyjne– Maslow, Herzberg, motywowanie i nagradzanie, budowanie ścieżek kariery.
Metody pracy: wykład z przykładami, symulacje sytuacji zawodowych.
8. SUKCES OSOBISTY W ZARZĄDZANIU
- Style zarządzania; identyfikacja własnych obszarów rozwoju oraz określenie sposobów pracy nad nimi; Indywidualny Plan Rozwoju umiejętności menadżerskich.
Metody pracy: testy, praca indywidualna, arkusze IPR.
9. ZAKOŃCZENIE
- Podsumowanie szkolenia, zebranie refleksji uczestników, pożegnanie.
Metody pracy: rundka końcowa, ewentualna ankieta ewaluacyjna.

DANE KONTAKTOWE:
Tel. 531 141 171
kstan@skillsup.pl