konto usunięte

Temat: Przegląd procesów handlowych. Podnoszenie wyników

Ostatecznym celem każdego szkolenia dla handlowca, telemarketera czy kierownika działu sprzedaży jest podniesienie wyników. Proponuję więc podejście systemowe. Ja zajmuje się podnoszeniem wyników działów handlowych. Cały projekt zaczyna się od audytu, sprawdzenia słabych punktów, luk w kompetencjach, ale i również procesów, które mogą przeszkadzać handlowcom. Dopiero wtedy szkolenie, warsztaty, mentoring i poprawa w organizacji. Taki proces przynosi podniesienie wyników na dłużej. Proponuję, wiec:
- szkolenia
- warsztaty
- mentoring
- poprawa w organizacji działania i komunikacji pomiędzy handlowcami
Tak właśnie podnosi się nie tylko kompetencje poszczególnych osób, ale wyniki całej firmy.
Zapraszam do współpracy
Łukasz Zegar
l.zegar@lukasz-zegar.pl
tel. 695931276