Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Projekt O ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży...

4 września br. Marszałek Sejmu RP Ewa Kopacz, podjęła postanowienie o przyjęciu zawiadomienia o utworzeniu Komitetu Obywatelskiej Inicjatywy Ustawodawczej, oddając w nasze ręce dalszy los podjętej inicjatywy. Abyśmy wszyscy mogli cieszyć się własnym świętem Dniem Sprzedaży Bezpośredniej, wspólnie z innymi członkami PSSB jesteśmy zobowiązani do 1 grudnia 2013 r. zebrać 100 000 podpisów pod projektem ustawy.

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej wraz z zrzeszonymi w PSSB firmami rozpoczęło kampanię zbierania podpisów pod projektem Komitetu Obywatelskiej Inicjatywy Ustawodawczej projektu ustawy o ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej

Obrazek

O ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej

Uznając znaczenie sprzedaży bezpośredniej dla rozwoju przedsiębiorczości w Polsce oraz potrzebę dalszej popularyzacji sprzedaży bezpośredniej, uchwala się co następuje:

Art. 1. Dzień 17 października ustanawia się Dniem Sprzedaży Bezpośredniej.
Art. 2. Ustawa wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia
.

UZASADNIENIE PROJEKTU USTAWY

Celem niniejszego projektu jest ustanowienie Dnia Sprzedaży Bezpośredniej. Zgodnie z intencją wnioskodawców tym dniem ma być 17 października.

W ciągu ostatnich trzech lat Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej regularnie organizuje w drugiej połowie roku konferencje poświęcone tematyce sprzedaży bezpośredniej. W ramach tych konferencji omawiane są przede wszystkim tematy z zakresu sprzedaży bezpośredniej i jej znaczenia dla rozwoju przedsiębiorczości.

Podjęcie przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, inicjatywy organizacji wskazanych konferencji i obchodów Dnia Sprzedaży Bezpośredniej stanowi reakcję na potrzeby sprzedawców i firm prowadzących działalność w branży sprzedaży bezpośredniej.

Ustanowienie dnia 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej stworzy przyjazne warunki do organizacji wydarzeń społecznych i gospodarczych, podczas których możliwe będzie podnoszenie świadomości społecznej w zakresie aspektów związanych z prowadzeniem sprzedaży bezpośredniej oraz nabywaniem produktów lub usług w tym kanale dystrybucji.

Ponadto ustanowienie Dnia Sprzedaży Bezpośredniej poprzez popularyzację idei sprzedaży bezpośredniej pozytywnie wpłynie na rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Jest to inicjatywa istotna społecznie bowiem w branży sprzedaży bezpośredniej skupionych jest obecnie blisko 900 tysięcy konsultantów, to jest osób związanych z firmami sprzedaży bezpośredniej. Wśród tych osób są w szczególności osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą (tzw. samozatrudnieni).

Przedmiot projektowanej regulacji nie jest objęty prawem Unii Europejskiej, a wejście w życie projektowanej ustawy nie wywoła skutków finansowych dla budżetu państwa.


Obrazek

A tak było 16-10-2012
http://youtu.be/9s06GbOikrY
FIRMY ZRZESZONE W PSSB:

- ACN Communications Polska Sp. z o.o.
- Amway Polska Sp. z o.o.
- Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
- Betterware Poland Limited Sp. z o.o.
- DLF Sp. z o.o. - Flavon Group Polska Sp. z o.o.
- Forever Living Products Poland Sp. z o.o.
- Herbalife Polska Sp. z o.o.
- Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o.
- Morinda Sp. z o.o.
- NSA AG
- Oriflame Poland Sp. z o.o.
- Partylite Sp. z o.o.
- Vorwerk Polska Sp. z o.o.
- Exence SA
- Brian Tracy International Sp. z o.o.


Zawiadomienie o utworzeniu Komitetu Obywatelskiej Inicjatywy Ustawodawczej projektu ustawy o ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej oraz postanowienie Marszałek Sejmu Ewy Kopacz do wglądu tutaj


Obrazek
Obywatelska Inicjatywa Ustawodawcza 2013-09-10
UWAGA

Proszę o dokładne zapoznanie się z poniższą procedurą, gdyż jakiekolwiek uchybienie spowoduje, że podpis będzie nieważny.

PROCEDURA

Podpis pod projektem ustawy może złożyć każdy obywatel polski, posiadający czynne prawo wyborcze. W załączeniu przesyłamy wzór listy do zbierania podpisów oraz tekst projektu ustawy, a poniżej - wskazówki dotyczące składania podpisów.

Kiedy głos jest ważny?
Na liście należy wpisywać pełne imię (imiona) i nazwisko. Nie należy posługiwać się inicjałami;
W kolumnie „adres” należy wskazywać miejscowość, ulicę, numer domu i mieszkania oraz kod pocztowy. Nie należy wpisywać wyłącznie ulicy, samego kodu lub skrótów nazw miejscowości;
Zawsze należy wpisać kompletny numer PESEL;
Zawsze należy złożyć podpis na liście; brak podpisu oznacza, że obywatel nie udzielił poparcia projektowi ustawy;
Swój podpis pod projektem ustawy można złożyć tylko raz, i tylko na jednej liście;
Osoby popierające inicjatywę i składające swój podpis powinny otrzymać do wglądu projekt ustawy o ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej (w załączeniu).

Listy z podpisami osób popierających projekt ustawy należy przesyłać do siedziby firmy (adres: Amway Polska, 02-819 Warszawa, Puławska 366A). Następnie listy będą przechowywane przez współpracującą z Polskim Stowarzyszeniem Sprzedaży Bezpośredniej kancelarię prawną Łaszczuk i Wspólnicy. W dniu 4 grudnia 2013 r. wszystkie listy z podpisami złożone zostaną w Kancelarii Sejmu RP.

Więcej szczegółów znajdą Państwo w załącznikach.
Postanowienie
Lista do zbierania podpisów
Komunikat Przedsiębiorcy Amway
Ustawa
Z góry bardzo dziękuję.

Anna Pietrzak
Dyrektor Naczelny Amway Polska

Bieżące informacje o podjętej inicjatywie i liczbie zebranych już podpisów, będą zamieszczane na http://pssb.pl oraz na stronach internetowych zrzeszonych firm. Do dnia 9 września 2013 r., 2110 osób złożyło swój podpis pod projektem ustawy, popierając inicjatywę.

Ustanowienie dnia 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej, stworzy dogodne warunki do organizacji przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej nowych wydarzeń społecznych i gospodarczych, zintensyfikuje możliwości popularyzacji sektora, jego integrację, a w konsekwencji korzystnie wpłynie na nasz wizerunek oraz rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Różnorodne korzyści z takiej sytuacji odniosą także sami Przedsiębiorcy w swoich relacjach z klientami, poprzez możliwość powołania się na ustawę sejmową, która w ich oczach stanie się wyrazem uznania dla roli, jaką w społeczno-ekonomicznych procesach rozwoju kraju pełni liczna rzesza osób współpracujących z przedsiębiorstwami sprzedaży bezpośredniej. Jak pokazują badania realizowane na zlecenie PSSB, znajomość sektora wśród Polaków systematycznie rośnie i poprawia się także odbiór społeczny samej sprzedaży bezpośredniej. Planowana ustawa z pewnością przyspieszy obydwa procesy, ułatwiając nawiązywanie kontaktów z klientami i rekrutację nowych osób.

LISTA
Kampanii zbierania podpisów pod projektem Komitetu Obywatelskiej Inicjatywy Ustawodawczej projektu ustawy o ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej 2013-09-11
Obrazek

Ważne - Swój podpis pod projektem ustawy można złożyć tylko raz, i tylko na jednej liście;
Osoby popierające inicjatywę i składające swój podpis powinny otrzymać do wglądu projekt ustawy o ustanowieniu 17 października Dniem Sprzedaży Bezpośredniej (w załączeniu).
Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.10.13 o godzinie 21:03