Aleksandra
Mazur
Przedstawiciel
Medyczny, Actavis
Polska Sp.z o.o.
Temat: Poszukuję wystawców, partnerów biznesowych oraz sponsorów...
Witam serdecznie,reprezentuję Agencję Eventową Extomusic z Katowic, która oprócz organizacji, nazwijmy to "standardowych" eventów, kojarzona jest głównie jako organizator i pomysłodawca cudownych dzieci agencji - wydarzenia "Summer Cars Party" rok rocznie odbywającego się na lotnisku Katowice - Muchowiec oraz 90 Festival z Bielska - Białej.
Jeżeli mowa o Summer Cars Party, w tym roku, po raz ósmy zorganizowaliśmy największe muzyczno - motoryzacyjne show w Polsce. Wzięło w nim udział ponad 66 000 uczestników i ponad 11 000 pojazdów. Towarzyszyły nam m.in TVN Turbo, 4Fun TV, TV Silesia, Radio Planeta, Radio Eska, Gazeta Wyborcza, Super Express, Dziennik Zachodni , Auto Świat, Top Gear, Magazyn WRC oraz najbardziej rozpoznawalne portale internetowe w Polsce, czego efektem jest ogólnopolska rozpoznawalność wydarzenia.
Official after movie – LINK https://www.youtube.com/watch?v=7xkHjLKumx4
Official after movie – LINK https://www.youtube.com/watch?v=9nv479ufz58
Jeżeli znów mowa o 90 Festival, w tym roku pokusiliśmy się na zorganizowanie go po raz pierwszy i tym samym udowodniliśmy, że rynek muzyczny nie zapomniał o muzyce z lat 90. Na scenie pojawili się: Dr. Alban, Mr. President, Alexia, Fun Factory, Venga Boys, 2 Brothers 4th Floor oraz DJ Quicksilver a pod sceną ponad 18 000 osób.
Skoro największe gwiazdy światowej muzyki sceny muzycznej to też trudno o bardziej medialne wydarzenie, które doczekało się reportażu w programie Dzień Dobry TVN. – LINK http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/fun-factory-akus...
Jesteśmy właśnie na etapie poszukiwania sponsorów obu tych wydarzeń. Firm, które stały by się naszym partnerem biznesowym. Myślę, że moglibyśmy wspólnie stworzyć coś fajnego, co obu stroną przyniosło by wiele PR-owych i ekonomicznych korzyści.
Naszym partnerom proponujemy wejście w fascynujący świat emocji, które mogą być kojarzone z Państwa firmą i jej działalnością. Dlatego też chciałabym pokazać jak duże możliwości drzemią w sponsoringu dla obu stron. W przypadku obu imprez, gromadzi się rekordowa, niespotykana ze względu na brak konkurencji podobnych wydarzeń ilość widzów. To z kolei umożliwia dodatkowe zyski z ekspozycji reklam na miejscu imprezy. Zaproszone przez nas gwiazdy obu imprez oraz masa budzących emocje atrakcji, działa jak hak na uwagę i jest ruchomym słupem ogłoszeniowym a całe otoczenie Summer Cars Party i 90 Festival stwarza duże możliwości ekspozycji reklam trafiających do uczestników, a przede wszystkim do milionów telewidzów, internautów czy czytelników prasy. Wydarzenia poprzedzają kampanie medialne w telewizji, prasie, radiu, oraz portalach społecznościowych. Miasta śląska są dosłownie "zalane" reklamami promującymi wydarzenia za pomocą plakatów i billbordów. Ponadto przed imprezą organizujemy:
W przypadku Summer Cars Party:
- wydarzenie prospołeczne „Wrzuć bezpieczny bieg”, podczas której wspólnie z policjantami z Wydziału Ruchu Drogowego pojawiamy się w galeriach handlowych na terenie południowej Polski.
- Summer Cars Patrol – pojawiający się m.in.: w klubach, na imprezach masowych (festiwalach muzycznych) oraz plażach, imprezach motoryzacyjnych czyli wszędzie tam, gdzie warto, a wręcz należy się pojawić! Akcja jest wspierana przez lokalne media a w jej ramach ekipa rozdaje atrakcyjne upominki: bilety na imprezy rozrywkowe ( w tym zaproszenie na SCP), koszulki, płyty, smycze , kubki i inne.
- konferencję SCP na ul. Mariackiej w Katowicach.
W przypadku 90 Festival:
- wydarzenia w Galeriach Handlowych m. in. Gemini Park
- 90 Festival Patrol – tak samo jak w przypadku Summer Cars Patrol pojawiający się m.in.: w klubach, na imprezach masowych (festiwalach muzycznych) oraz plażach, imprezach motoryzacyjnych czyli wszędzie tam, gdzie warto, a wręcz należy się pojawić! Akcja jest wspierana przez lokalne media a w jej ramach ekipa rozdaje atrakcyjne upominki: bilety na imprezy rozrywkowe, koszulki, płyty, smycze , kubki i inne.
Charakter imprez powoduje, że jej uczestnicy są nieustannie skupieni na obrazie. Brak tu bowiem momentów nudnych, jakie zdarzają się np. podczas oglądania meczu piłkarskiego. Widz nie odrywa się od obrazu, gdyż w każdej chwili może stać się coś czego nie można przegapić! Podczas podświadomego oglądania eksponowanych reklam nie uaktywniają się reakcje obronne jak podczas oglądania konwencjonalnych reklam w TV a sponsoring staje się jedną z najintensywniej rozwijających się form niestandardowej promocji.
Proponujemy zatem wykorzystanie mocnych wrażeń oraz radości uczestników w celach reklamowych. Umożliwią one możliwość utożsamiania Państwa firmy z najlepszymi gwiazdami co skutkuje w transfer sukcesu na Państwa firmę, oraz zaoszczędzenie na reklamie mediowej w np. telewizji. Jesteśmy pewni, że współpraca z nami zaowocuje w dobre relacje firmy z klientami, a także klientów z pracownikami wypracowanymi dzięki sponsoringowi oraz dzięki korzyściom wizerunkowym jak uznanie i szacunek dla marki, a co za tym idzie – pozytywne konsekwencje ekonomiczne czyli decyzje zakupowe. Jeśli mowa o obecnych klientach Państwa firmy , działania sponsorskie wzmacniają postawy lojalnościowe. Ponadto intensyfikują rozpoznawalność i przewagę konkurencyjną firm. Sponsoring pozwala kreować wizerunek obu instytucji jako etycznych, godnych zaufania, odpowiedzialnych społecznie, bliskich i otwartych, czego Państwu i sobie życzymy.
Cieszę się, że mogłam przybliżyć Państwu temat tych dwóch „uszytych na miarę” wydarzeń. Liczę na kontakt z Państwa strony, a w niedalekiej przyszłości na stworzenie partnerskiej, biznesowej relacji oraz na zbieżność wizji – firmy Państwa i naszej oraz dobrej komunikacji między nami. Zapraszam do kontaktu ze mną pod numerem 533 390 256 oraz poprzez maila aleksandra@extomusic.com
Do zobaczenia!
Aleksandra Mazur
EXTOMUSIC.com
EVENT AGENCY
90festival.pl
scp.pl