Michalina Anna Barczyk

Michalina Anna Barczyk http://www.ecocar.pl

Karolina R.

Karolina R. Master & Team Coach
EMCC EQA, Psycholog
Przedsiębiorczośc...

Temat: Ogłoszenia

TWOJA MARKA TO TWÓJ MAJĄTEK - NIE PRZEPUŚĆ GO!!!

TWOJA MARKA TO TWÓJ MAJĄTEK - NIE PRZEPUŚĆ GO!!!

UWAGA !!! zostało ostatnie 5 miejsc gdzie cena promocyjna będzie wynosiła 100zł netto :)

"Marka- niewidzialna wartość Twojej firmy"

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

Czym jest marka?
Jak ją kreować?
Jak sprawić by była wartością dla Twojej firmy?

Odpowiesz sobie na pytania:

Co jest Twoja marką?
Ile marki jest w Twojej marce?
Czym wyróżnia się Twoja marka?
Jak wygląda identyfikacja Twojej firmy?
Jak widzą Cię inni?
Jak zwiększyć wartość Twojej firmy dzięki marce?

Wszyscy wielcy byli kiedyś mali.
Aby osiągną sukces trzeba wiedzieć dokąd chce się iść? jak to zrobić? i po co?

Zapraszam serdecznie:)

Szczegóły dotyczące szkolenia:

http://inkubatorstarter.pl/pl/szkolenia-1/marka---niew...
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Ogłoszenia

2-DNIOWE SZKOLENIE OTWARTE- PSYCHOLOGICZNE PODEJŚCIE DO KLIENTA

JAKIE SĄ CELE WARSZTATU?

• Wzrost wiedzy na temat profesjonalnej obsługi klienta
• Zapoznanie się z psychologicznymi mechanizmami odpowiedzialnymi za efektywną obsługę klienta i skuteczność budowania trwałych relacji z klientem
• Ustrukturalizowanie zasad budowania relacji z klientem
• Zwiększenie umiejętności osobistych w zakresie komunikacji z klientem, nawiązywania pierwszego kontaktu, radzenia sobie z różnymi typami klientów
• Dokonanie autoanalizy dotychczasowego radzenia sobie z obsługą klienta
• Zwiększenie świadomości własnego działania biznesowego
• Zapoznanie się z danymi na temat budowania lojalności klientów
• Przećwiczenie prawidłowych reakcji na różne zachowania klientów
• Zdobycie inspiracji, pomysłów, pozytywnego nastawienia do obsługi klienta

PROGRAM SZKOLENIA

1. Wstęp

2. Laboratorium Kontaktu z Klientem, czyli rozłożenie K-L-I-E-N-T-A na części pierwsze
• Kim jest nasz klient?
• Klient poziomy i klient pionowy
• Sztuka obserwacji z rozwagą, czyli o babce, która na dwoje wróżyła

3. Budowanie relacji z klientem- mosty czy mury?
• Chwila prawdy- o pierwszym kontakcie z klientem
• Budujemy mosty kontakt będzie prosty, czyli nauka poruszania się nad przepaścią konkurencji krok po kroku
• 10 psychologicznych zasad efektywnego budowania relacji z klientem

4. Jak znaleźć najlepsze miejsce na rozpoczęcie budowy mostu?, czyli o mapie
o nazwie komunikacja
• Narzędzia komunikacyjne dla osób pracujących z klientem
• Kto pyta, nie błądzi, czyli sztuka zadawania pytań
• Komunikacja niewerbalna jako sygnały wymagające sprawdzenia

5. Zagrożenia tkwiące w nas samych, czyli jak nie dostać rykoszetem
• Obserwacyjna samokontrola zachowania- autodiagnoza
• Ofiara rutyny wrogiem sprzedaży

6. Typologia klienta
• Ile rodzajów klientów generuje rynek?
• Rozpoznawanie rodzajów klientów
• Dla każdego coś fajnego, czyli sposoby budowania relacji z poszczególnymi typami klientów

7. Mechanizmy wpływu społecznego w obsłudze klienta
• Co Klient lubi, a czego nie znosi w kontakcie z nami
• Co jeszcze możemy zrobić dla naszego klienta, aby do nas wrócił?

8. Lojalność i zaangażowanie klienta
• Pojęcie lojalności i zaangażowania klienta
• Wpływ lojalności Klienta na dalszą współpracę i wizerunek naszej firmy
• Studia przypadków - czyli czego możemy nauczyć się od gigantów biznesu

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

2 dni - 16 jednostek dydaktycznych

HARMONOGRAM:

DZIEŃ I
9.00- rozpoczęcie warsztatów
9.00-10.30- szkolenie
10.30- 10.40- przerwa kawowa
10.40- 12.10- szkolenie
12.10-12.20- przerwa kawowa
12.20-13.50- szkolenie
13.50-14.30- przerwa obiadowa
14.30-16.00- szkolenie

DZIEŃ II
9.00-10.30- szkolenie
10.30- 10.40- przerwa kawowa
10.40- 12.10- szkolenie
12.10-12.20- przerwa kawowa
12.20-13.50- szkolenie
13.50-14.30- przerwa obiadowa
14.30-16.00- szkolenie
16.00- zakończenie szkolenia

TERMIN i MIEJSCE SZKOLENIA

Termin: 25-26.10.2012 r.
miejsce: Bielawa ( woj. Dolnośląskie), ul. 3 Maja 31 ( II piętro)

WARTOŚĆ SZKOLENIA

Wartość szkolenia: 1000 zł/os. netto (1230 zł brutto)

WARTOŚĆ SZKOLENIA PO RABACIE 50% ( rabat dotyczy usług w październiku): 500 zł netto ( 615 zł brutto)

Wartość szkolenia obejmuje:

- udział w 2-dniowym szkoleniu ( 16h)
- materiały szkoleniowe w trakcie i po warsztatach
- catering w trakcie szkolenia ( przerwy kawowe + obiad ( I i II dnia; w trakcie szkolenia)
- CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
- kartę klienta Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM uprawniającą do korzystania z usług Poradni i Centrum szkoleniowego MILVUM z 20% rabatem

Zgłoszenia na warsztaty można dokonać telefonicznie pod numerem tel. 534 29 59 99 lub mailowo : biuro@milvum.pl do 19.10.2012.

Po zgłoszeniu otrzymają Państwo mailowo formularz zgłoszeniowy, który należy odesłać wraz z wypełnionymi danymi do faktury. Jedynie przesłany formularz gwarantuje rezerwację miejsca na szkoleniu.

Serdecznie zapraszamy ! :)

Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM

https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsob...
Agnieszka B.

Agnieszka B. AIST Biuro Kontaktów
ze Wschodem, tłumacz
języka rosyjski...

Temat: Ogłoszenia

AIST Biuro Kontaktów ze Wschodem oferuje specjalistyczne tłumaczenia pisemne oraz ustne, zwykłe i uwierzytelnione w następujących kombinacjach językowych:

• rosyjski > polski
• polski > rosyjski
• ukraiński > polski
• polski > ukraiński
• białoruski > polski
• polski > białoruski
• angielski > polski
• polski > angielski
• niemiecki > polski
• polski > niemiecki

Wykonujemy tłumaczenia również w innych kombinacjach językowych.
Wszystkie tłumaczenia wykonywane są przez zawodowych tłumaczy, specjalizujących się w różnych dziedzinach.

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji serdecznie zapraszam na stronę internetową http://aist.com.pl

Zapraszam do współpracy!

Agnieszka
Justyna Kaliska

Justyna Kaliska stylista, doradca
ds. wizerunku,
założyciel "tolook"

Temat: Ogłoszenia

TO LOOK

http://www.facebook.com/pages/to-look/194711117241505

Art Direction
Set Design
styling
costumes
props
object & food styling
storyboards
oil painting
fashion articles

http://justyna-kaliska.pl
http://stylistkalodz.com
695 27 33 27
Sylwia Andrzejewska

Sylwia Andrzejewska Współwłaściciel,
Event Director,
Agencja 5AM

Temat: Ogłoszenia

AGENCJA 5 AM
Specjalizujemy się w kompleksowej realizacji eventów oraz organizacji produkcji fotograficznej i filmowej. Dodatkowo zapewniamy także wsparcie z zakresu przygotowania dekoracji i kostiumów, rekwizytów, bazę statystów, stylistów. Posiadamy również własne studio graficzne.

Naszym Klientom oferujemy obsługę kreatywnego i profesjonalnego zespołu popartego wieloletnim doświadczeniem w branży, indywidualne podejście do każdego projektu, komunikację na najwyższym poziomie oraz niewyczerpaną kopalnię pomysłów.

Pozdrawiam
http://agencja5am.pl
tel. 533 048 555

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie ,,Umowy handlowe w praktyce”, http://szkolenia.avenhansen.pl

Termin: od 2012.10.15 do 2012.10.16, Kraków


Obrazek


Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności konstruowania umów. Pozyskane informacje w zakresie trybów, form zawarcia umów oraz możliwości ich zabezpieczenia nie tylko pozwolą na zoptymalizowanie ryzyka gospodarczego, ale przede wszystkim wpłyną na poczucie świadomego i kontrolowanego zawierania nowych relacji biznesowych.
Korzyści dla uczestników:
uzyskanie specjalistycznej wiedzy w zakresie konstruowania umów gospodarczych,
pozyskanie umiejętności poprawnego kształtowania treści umów ze szczególnym uwzględnieniem elementów zabezpieczających wykonanie zobowiązania,
nabycie wiedzy w zakresie skutków naruszenia postanowień umowy,
zapoznanie się z formami szczególnymi oświadczeń woli oraz skutkami niedochowania tych form,
poznanie zasad odstąpienia od umowy,
pozyskanie wiedzy zakresu świadczeń ubocznych.

Więcej informacji: http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/u...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Jakubczyk

Tomasz Jakubczyk IBM Architecture
Team Director, IBM

Temat: Ogłoszenia

Znalazłem info na temat lepszych warunków rejestracji firmy w UK niz w Polsce. Często cytowana jest specjalistka od podatków z UK obsługujaca polsko-jezycznych klientów. Znalazłem takze film o niej: http://www.youtube.com/watch?v=hZcjYP6C4R4
Czy ktos z Was ma doświadczenia w tym zakresie? W końcu mamy Unie Europejską :)
pzdr.
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia

Indywidualne Spotkania Rozwojowe

Zapraszam na sesje Indywidualnych Spotkań Rozwojowych.

Spotkania pomogą Ci:

o Ustalić cele życiowe i uświadomić sobie oraz przepracować blokady z nimi związane.
o Przepracować Krytyka wewnętrznego, czyli zgeneralizowane, niepodatne na zmianę, nacechowane silnie negatywnie przekonania na swój temat.
o Podnieść swój poziom samooceny, poczucia własnej wartości, asertywności, spójności wewnętrznej oraz zdobyć nowe pożądane jakości, jak np. inteligencja emocjonalna, kompetencje społeczne, empatia.
o Rozładować myśli oraz emocje zablokowane na różnych etapach rozwoju osobistego.
o Przećwiczyć nowe, bardziej satysfakcjonujące sposoby reagowania w różnych sytuacjach.

Sesja trwająca 50 min. kosztuje 80 zł. Po więcej informacji zapraszam na:
http://paweltempczyk.pl/Indywidualne%20spotkania%20roz....


Obrazek
Leszek Krzysztof Korolkiewicz

Leszek Krzysztof Korolkiewicz Marketing Manager,
publicysta
obywatelski, bloger,
umiar...

Temat: Ogłoszenia

Najważniejsze narzędzia e-biznesu i szkoleń on-line
http://bit.ly/Rewelka
a nawet Twój pokój konferencyjny na FB!
Pomnóż swoje możliwości w sieci oraz...
pieniądze (w świetnym programie afiliacyjnym).

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 października 2012, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Każdego dnia mamy do czynienia z różnego rodzaju prezentacjami: począwszy od reklam w telewizji, przez prezentacje sprzedażowe, prelekcje na uczelniach, po prezentowanie siebie na rozmowie kwalifikacyjnej, a kończąc na randkach, gdzie tak jak pewnie i wszędzie, ogromne znaczenie ma efekt pierwszego wrażenia.
Od tego jak opanujesz te umiejętności zależy bardzo wiele: Twoje relacje, zarobki, pozycja w pracy czy w środowisku, zdany egzamin i cała masa innych kontekstów, w których żyjesz.

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ 1 - PODEJŚCIE, INNER-GAME:
• Nauczysz się co robić w sytuacjach w których pojawia się pustka w głowie
• Poznasz kilka sprawdzonych sposobów na uwolnienie się od stresu przed występem, dzięki czemu z wielką łatwością przyjdzie Ci występować
• Poznasz kluczowe zasady występów publicznych
• Omówimy najczęściej występujące lęki i sposoby radzenia sobie z nimi
• Zbudujesz własne podejście do występowania, na bazie którego wzmocnisz swoją charyzmę i indywidualność

MODUŁ 2 - ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, GRA AKTORSKA, MOWA CIAŁA:
• Nauczysz się wchodzić w stany flow w którym słowa same przychodzą na język, masz dużo większy dostęp do zasobów a twoja kreatywność wzrasta
• Będziesz ćwiczył właściwą postawę - zrozumiesz, że to jak stoisz i pod jakim kątem do publiczności, w jaki sposób trzymasz głowę, ręce i jak ustawiasz stopy ma ogromne znaczenie
• Będzie praca z głosem, dzięki czemu nauczysz się precyzyjniej posługiwać się rytmem, tempem i popracujesz nad wyrazistością mówienia
• Wcielisz się w postacie (archetypy) funkcjonujące w społeczeństwie. Poznasz ich zasoby, odczujesz na własnej skórze po to żebyś wykorzystywał je w występach, jak również w życiu codziennym
• Nauczysz się głębszego wchodzenia w stany emocjonalne przy pomocy postawy ciała, dzięki czemu każda przekazywana informacja w magnetyczny sposób przyciągnie uwagę słuchaczy.

MODUŁ 3 - INTERAKCJE Z GRUPĄ:
• Poznasz podstawy wpływania na myślenie swoich odbiorców
• Dowiesz się dlaczego ulegamy wpływom ludzi, których słuchamy oraz jak dać się polubić uczestnikowi prezentacji w ciągu kilku minut
• Nauczysz się jak szybko zbudować autorytet i jak go wykorzystywać w przemówieniach

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mimo iż jest to tylko 1 dzień, może okazać się on momentem przełomowym, a wiedza, doświadczenie i umiejętności wyniesione z niego pozwolą Ci znacznie zwiększyć jakoś Twojego życia.

cena:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Sprawdź datę szkolenia w Twoim mieście:
20.10 - Białystok, Gdańsk, Rzeszów, Warszawa, Wrocław
21.10 - Bydgoszcz, Katowice, Kraków, Radom,
27.10 - Kielce, Lublin, Łódź, Szczecin, Toruń, Olsztyn
28.10 - Koszalin, Poznań,

Logistykę i zapisy znajdziesz na:
LINK

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję do wynajęcia/podnajęcia małego biura, pokoju biurowego, może być wydzielona część większego biura.

Preferowana lokalizacji: Kraków - Podgórze, Zabłocie, Śródmieście. Inne okolice też możliwe.

Od 3 lat prowadzę dobrze rozwijającą się działalność gospodarczą z zakresu ochrony środowiska dla przedsiębiorstw - głównie doradztwo u klientów oraz szkolenia poza Krakowem - informacje o nas na stronie: ekotak.pl
Magdalena S.

Magdalena S. FINCoR group

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Patryk Bińkowski

Patryk Bińkowski Wiceprezes,
CHIRUSPOL Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Reprezentujemy Spółkę CHIRUSPOL (http://chiruspol.com), która wykonuje usługi promocyjne, informacyjne i pośrednictwa w sprzedaży polegające na:
a) Wyszukiwaniu podmiotów gospodarczych działających na terenie WNP (m.in. Rosja, Białoruś, Ukraina, itd.) oraz Chin, zainteresowanych zakupem towarów/produktów oferowanych przez polskie firmy.

b) Prowadzeniu negocjacji zmierzających do nawiązania stosunków handlowych międzynarodowych;

c) pozyskiwaniu zagranicznych partnerów handlowych, dostawców oraz pomoc organizowaniu importu i eksportu

d) uzgadnianiu warunków dostawy,

e) tłumaczeń, pozyskiwaniu spedycji, frachtu itp.

Zapraszamy do współpracy,

Dawid Bińkowski
668-136-743
dawid.binkowski@chiruspol.com
skype: dawidbinkowski

Patryk Bińkowski
602-495-556
patryk.binkowski@chiruspol.com
skype: patryk.binkowskiii

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko!
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj: http://www.grupaset.pl/content.php?ContentId=219
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek



Wyślij zaproszenie do