konto usunięte
Agnieszka M. homo faber
Temat: Ogłoszenia
Wartościowa impreza dla lekarzy VIPMedica 2010...biznes, kariera, atrakcyjne okazje zakupowe...
W październiku w warszawskim hotelu Sheraton odbędzie się interesująca impreza VIPMedica skierowana do lekarzy i osób związanych z branżą medyczno-farmaceutyczną. Wydarzenie to łączy na jednej przestrzeni:
• moduł ciekawych szkoleń o tematyce biznesowej
• targi pracy i kariery (MedPharm Careers)
• prezentację dedykowanych środowisku lekarskiemu niemedycznych produktów i usług dostępnych na preferencyjnych warunkach (zapraszamy zainteresowanych wystawców)
• inaugurację programu lojalnościowego dla lekarzy VIPMedica Club
Moduł szkoleniowy obejmie warsztaty i szkolenia, których główną ideą będzie ukazanie biznesowych aspektów pracy w medycynie. Zostaną podczas niego poruszone takie tematy jak:
• prowadzenie własnej działalności gospodarczej w sektorze medycznym
• pozyskiwanie funduszy na nowe przedsięwzięcia biznesowe
• narzędzia marketingowe dla lekarzy zgodne z aspektami prawnymi
Moduł targowy wypełnią oferty pracy, staży i specjalizacji w kraju i poza jego granicami dla lekarzy i osób związanych z sektorem health care. Będą temu towarzyszyły prelekcje poświęcone zarządzaniu ścieżką kariery w branży medycznej i praktycznym poradom dla osób zainteresowanych rozwojem zawodowym.
Moduł komercyjny zgodnie z założeniem organizatorów ma być swoistym przewodnikiem po świecie zakupów dla lekarzy. Obejmie on prezentacje ofert zakupowych dedykowanych sektorowi medycznemu z takich branż jak: motoryzacja, nieruchomości, finanse, ubezpieczenia, leasing, turystka, sport i hobby, media i IT, dobra luksusowe oraz szeroko pojęte innowacje. VIPMedica będzie okazją do zapoznania się z preferencyjnymi warunkami dokonania zakupów lub skorzystania z usług, jakie wystawcy imprezy przygotowali specjalnie dla środowiska medycznego.
Podczas imprezy VIPMedica odbędzie się też inauguracja programu lojalnościowego zarezerwowanego wyłącznie dla lekarzy wszystkich specjalizacji oraz lekarzy dentystów VIPMedica Club. Jest to pierwsze na świecie tego typu przedsięwzięcie, którego celem jest zrzeszenie luksusowych marek, które oferują środowisku medycznemu korzystne warunki i atrakcyjne rabaty na zakupy. Dzięki uczestnictwu w klubie lekarze będą mogli korzystać ze specjalnych ofert przygotowanych specjalnie dla nich. Dla członków VIPMedica Club przewidziane są także liczne, dodatkowe gratyfikacje, m.in. magazyn o charakterze lifestyle’owym VIPMedica Style poświęcony nowym trendom w świecie zakupów.
Udział w imprezie VIPMedica jest dla lekarzy całkowicie bezpłatny.
Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: http://www.VIPMedica.pl
Strona eventu na GL: http://www.goldenline.pl/grupa/vipmedica-pl
Zapraszamy:
• lekarzy i osoby związane z branżą medyczno-farmaceutyczną
• wystawców, którzy chcą dotrzeć ze swoją ofertą do medycznej grupy docelowej podczas imprezy lub za pośrednictwem VIPMedica Club
• pracodawców z branży medycznej
• media zainteresowane objęciem patronatu medialnego nad imprezą lub publikacją materiału na jej temat
• firmy zainteresowane objęciem mecenatu nad imprezą
• wszystkich innych zainteresowanych eventem
Jesteśmy do dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań. Szybki kontakt: http://www.vipmedica.pl/kontakt.php, T: +48 791 823 151, E: biuro@vipmedica.pl
VIPMedica 2010
Sheraton Warsaw Hotel
23-24.10.2010 r.
Marcin
Szpak
Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.
Temat: Ogłoszenia
WAKACYJNA OFERTA SPECJALNA DLA FIRM
Wakacje to czas rozluźnienia i odpoczynku. Z początkiem września przychodzi okres mobilizacji i intensyfikacji działań w każdej firmie. To do czego chcemy Cię przekonać to zaplanowanie rozwoju Twoich pracowników już teraz.
Planując razem z Grupą Niezależnych Trenerów Biznesu zyskujesz:
- szkolenie o wartości 3980 PLN GRATIS
- bezpłatne badanie i analizę potrzeb szkoleniowych
- 10% rabatu na dowolne usługi Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu
Zadzwoń lub napisz i zapytaj o szczegóły. Pozwól nam pokazać co jeszcze możesz zyskać....
Andrzej Podkański
tel.: +48 794-627-277
e-mail: podkanski.andrzej@gntb.eu
http://gntb.eu
Sprawdź szczegóły w dziale Promocje na http://gntb.eu. Jak już będziesz na naszej stronie pamiętaj aby przeczytać referencje i opinie
Trenerzy prowadzący szkolenia:
http://www.goldenline.pl/andrzej-podkanski
http://www.goldenline.pl/marcin-szpak6
Katarzyna
Pichór
CEO, Project
Manager, Ekspert ds.
Funduszy
Europejskich, ...
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam do skorzystania z dotacji Unijnych. We wrześniu rusza nabór na rozwój konkurencyjności przedsiębiorstw z województwa małopolskiego (zatrudniających do 10 osób). Dotacje będzie można uzyskać również na wdrożenie e-usług oraz na rozwijanie tzw. elektronicznego biznesu typu B2B (bez względu na obszar działania firmy).W razie zainteresowania zapraszam na prv.
Piotr
G.
Nie chcę abyś
postępował jak
biznesmen. Chcę abyś
postępo...
Temat: Ogłoszenia
Chcesz prowadzić biuro nieruchomości, przeprowadzać transakcje, zrobić dobry biznes w nieruchomościach, nie masz licencji - chętnie pomogę... Czekam na konkretne propozycje i możliwości współpracy. Cała Polska - 513 191 658.Agata Trzebińska Export Sales Manager
Temat: Ogłoszenia
Inspiration Partners zaprasza na warsztat:Realizuj pasje i żyj pełnią życia.
•Chcesz wreszcie zacząć realizować swoje pasje?
•A może nie masz pewności co jest twoją pasją?
•Chcesz w pełni wykorzystać swoje talenty?
•Myślisz o tym by robić w życiu to co kochasz?
•Czujesz że twoje życie powinno mieć głębszy sens?
•Zazdrościsz innym ale sam nie masz odwagi zrobić pierwszego kroku?
Twoje życie nie przynosi Ci wystarczającej satysfakcji. Czujesz pod skórą, że gdzieś tam jest coś co uczyniłoby Cię szczęśliwym... Poszukujesz zajęcia, które nada Twojemu życiu sens i pozwoli Ci realizować swoje powołanie.
Poświęcenie życia by robić to co kochasz najbardziej, nie zawsze jest łatwe. Często droga ta jest wyboista i pełna poświęceń. Jednak nic innego nie da Ci takiego szczęścia i nie przyniesie takich rezultatów jak życie w zgodzie z samym sobą, życie pełne pasji i zaangażowania. Tylko realizując siebie i swoje talenty możesz stać się mistrzem w swojej dziedzinie a nie tylko kimś kto jest w czymś dobry.
Jeśli jeszcze nie wiesz jaka jest Twoja prawdziwa pasja, zakorzeniona w Twoich wartościach i zgodna z Twoim najgłębszym JA, podczas warsztatów będziesz mieć szansę ją odkryć. Jeśli już wiesz co jest Twoją pasją, warsztaty pozwolą Ci utwierdzić się w Twoim przekonaniu oraz pozbyć się ograniczeń i podjąć działania w kierunku jej realizacji. Jeśli tylko tego chcesz, wspólnie z innymi uczestnikami dasz się ponieść inspiracji by marzyć o wielkich sprawach i mieć wielkie plany.
Przez cały czas trwania programu będzie Ci towarzyszyć grupa osób o podobnych celach, co sprawi że poczujesz się bezpiecznie i zdobędziesz się na więcej niż w pojedynkę. Miej odwagę już dziś sięgnąć po realizację tego co dla Ciebie ważne, by żyć w zgodzie ze sobą, w pełni cieszyć się życiem i osiągać nieprzeciętne rezultaty.
Program:
1.Spotkanie pierwsze:
Wartości — przekonaj się co jest dla Ciebie naprawdę ważne
2.Spotkanie drugie:
Wizja — stwórz obraz Twojego wymarzonego życia
Idealne JA — przekonaj się kim jesteś kiedy nic Cię nie ogranicza
3.Spotkanie trzecie:
Przekonania — sprawdź co Ci dają a co zabierają
Pogromcy gremlinów — zapanuj nad swoimi wewnętrznymi głosami
4.Spotkanie czwarte:
Twój talent — odkryj bądź potwierdź, co jest Twoim największym wkładem
Twoje MOCNE strony — skup się na tym co w Tobie najlepsze
5.Spotkanie piąte:
Rzeczywistość — poznaj swoją obecną sytuację
Planowanie dalszych działań — zadecyduj o przyszłości
6.Zrób to!
Czas na Twoje działania!
7.Spotkanie szóste:
Czego się nauczyliśmy? Co osiągnęliśmy?
Co jeszcze możemy osiągnąć?
Co zabierasz ze sobą?
Korzyści z udziału w warsztacie:
•Wsparcie przez prowadzących i pozostałych uczestników.
•Zwiększona motywacja do podjęcia działań.
•Większa wizja tego co możliwe.
•Spotkanie z osobami o podobnym celu i determinacji do jego osiągnięcia.
•Bezpieczne i pełne zaufania środowisko umożliwiające rozwój i odważne podejmowanie decyzji.
•Narzędzia do samodzielnego wykorzystania również w przyszłości.
•Dotarcie do niedostępnych wcześniej zasobów dzięki specyfice programu, synergii grupy oraz użytym metodom.
Prowadzący:
Szymon Herbeć
Coach, społecznik oddany swojej życiowej pasji pracy z ludźmi. Pełniąc role managera i trenera odkrył, że prawdziwy potencjał drzemie w otaczających go osobach. To zainspirowało go do poszukiwań metody, która stworzy przestrzeń dla jego Klientów do odkrywania zasobów w samych sobie i pozwoli im osiągać własne cele.
Eliza Jarmołowicz
HR, coach, trener i wytrwały marzyciel – świadomy tego czego chce i uparcie dążący do celu. Fascynuje się odkrywaniem radości każdej chwili i szukaniem piękna w ludziach. Marzy o tym, by każdy realizował swoje pasje i był dzięki temu szczęśliwy i spełniony. Stąd zainteresowanie coachingiem i chęć wspierania innych w odkrywaniu czego pragną, wzmocniona olbrzymią wiarą w ludzi i pozytywnym myśleniem.
Twoja inwestycja:
W ratach: 2 x 675 zł = 1 350 zł
Jednorazowo: 1 150 zł
4 proste kroki do udziału w warsztacie:
1. Twoje zgłoszenie:
Prześlij nam swoje imię i nazwisko oraz kontakt do siebie
Mailowo: pasja@inspiration-partners.com
Przez telefon: +48 508 761 320 lub +48 508 761 321
2. Nasz kontakt z Tobą:
Aby maksymalizować dla Ciebie rezultaty programu, zawsze budujemy grupy o optymalnym składzie. Dlatego też skontaktujemy się z Tobą, aby: zapytać o Twoje cele oraz najważniejsze dla Ciebie tematy, dowiedzieć się o Tobie tego, co potrzebne, abyśmy skutecznie przeprowadzili warsztat (np. styl uczenia się), poznać Twoje oczekiwania względem warsztatu, nas jako prowadzących oraz pozostałych uczestników, ustalić wszystkie szczegóły współpracy podczas programu.
3. Dobór najefektywniejszej grupy:
W naszych warsztatach najważniejsze jest, aby cele pozostałych uczestników były jak najbardziej zbliżone do Twojego. Po rozmowie z Tobą poinformujemy Cię o zaproszeniu na warsztat lub przedstawimy alternatywne rozwiązania.
4. Szczegóły logistyczne:
Najbliższy warsztat rozpoczyna się: 17 sierpnia 2010
Godzina: 18:00 - 21:00
Miejsce: ekoJa, ul. Bohdanowicza 5, Warszawa
Więcej na http://www.inspirationpartners.eu/warsztaty.pl.php
Serdecznie zapraszamy!
Marcin
K.
Przedsiębiorca,
publicysta, trener,
pasjonat życia...
Temat: Ogłoszenia
Jak skutecznie wyznaczać, planować i osiągać cele?Pobierz darmowego ebooka autorstwa Briana Tracy, światowej klasy eksperta w dziedzinie rozwoju osobistego i biznesu!
Kliknij tutaj: Wyznaczanie Celów - osobisty poradnik
A oto co znajdziesz w DARMOWYM poradniku:
1: Definicja życiowego szczęścia i jego pięciu składników.
2: Omówienie sposobu wyznaczania celów osobistych, finansowych oraz dotyczących rodziny i związków, kariery i interesów jak również zdrowia i energii.
3: Formuła siedmiu kroków do określenia celu.
4: Klucz do sukcesu Briana Tracy.
Zobacz teraz: Wyznaczanie Celów - osobisty poradnik
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Jak zmienić pracę?Jak się okazuje – to nie sylwester i nowy rok jest czasem, w którym najczęściej podejmujemy postanowienia życiowe, lecz właśnie czas wakacji i urlopów. Jeżeli należysz do osób, które od jakiegoś czasu postanawiają sobie, że zmienią pracę na lepszą, lecz jeszcze tego nie zrobiły – zapraszam Cię na szkolenie, które ułatwi Ci realizację Twojego postanowienia.
Końcówka sierpnia jest doskonałym czasem na zadbanie o swój rozwój zawodowy, gdyż na jesieni pojawia się zwykle więcej ofert, więcej wakatów – warto z tego skorzystać!
Dla kogo jest to szkolenie:
* Pracownicy korporacji (i nie tylko), którzy mają dość obecnej pracy i chcą ją zmienić
* Osoby, które nie mają obecnie pracy i bezskutecznie szukają jej od jakiegoś czasu
* Osoby pragnące nauczyć się skutecznie poruszać po obecnym rynku pracy
* Osoby które preferują aktywne działanie od narzekania
Czego nauczysz się na szkoleniu:
* Konkretnych sposobów na aktywne poszukiwanie pracy w dzisiejszych czasach (UWAGA! Przeglądanie pracuj.pl i wysyłanie ofert to zaledwie ułamek tego, co możesz robić! Nie rezygnuj z innych możliwości pozyskania pracy!)
* Zachowań sprzyjających Twojemu wizerunkowi na rynku pracy
* Jak ma wyglądać i co ma zawierać skuteczne CV oraz LM
* Odpowiadać na trudne pytania na rozmowie rekrutacyjnej, z korzyścią dla siebie
Kto poprowadzi to szkolenie?
Jestem coachem kariery, mam doświadczenie korporacyjne, od 2008 roku skutecznie pomagam moim klientom znaleźć wymarzoną pracę, zmienić branżę albo poradzić sobie z problemami związanymi z pracą i życiem zawodowym.
Wziąłem udział w godzinnej konsultacji dotyczącej efektywnego, aktywnego szukania pracy. Otworzyło mi to oczy i rozwinęło mnie bardziej niż wielogodzinne czytanie blogów i książek o karierze.
Przede wszystkim dowiedziałem się jak skutecznie dzielić swoje wysiłki na te działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. Uświadomiłem sobie jak ważną sprawą jest skuteczny networking i kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych. Dostałem konkretne instrukcje, jak krok po kroku podchodzić do nawiązywania relacji biznesowych.
To co najbardziej mi się podobało, to fakt, że Beata wykorzystuje każdą minutę spotkania żeby przekazać maksimum informacji. Znała odpowiedź na każde moje pytanie i mówiła w sposób konkretny, taki, który dociera do sedna sprawy.
Michał Sobczyk, Warszawa
Beato, chciałem się pochwalić, swoją 100% skutecznością w spotkaniach o pracę:) Byłem na jednej rozmowie i przyjęli mnie:) Dziękuję za pomoc w napisaniu CV i LM. Będę Cię polecał znajomym.
Michał Trzciński, Warszawa
Kiedy i gdzie?
28 sierpnia, godz. 10.00-18.00, Warszawa - dokładne miejsce będzie podane osobom zainteresowanym w terminie późniejszym
Za ile?
250 zł w przedpłacie do 16 sierpnia
350 zł po 16 sierpnia
Uczestnicy szkolenia otrzymują 50% zniżki na usługę stworzenia profesjonalnego CV i/lub LM.
W cenę wliczone są: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe oraz lekki catering na szkoleniu.
Zarezerwuj sobie miejsce już teraz pisząc na adres: beata@coachingkariery.pl
Marcin
Szpak
Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.
Temat: Ogłoszenia
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® ma przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie otwarte „Zarządzanie zespołem sprzedaży”. Szkolenie organizowane jest na ATRAKCYJNYCH warunkach cenowych pozwalających Państwu poznać jakość szkoleń przygotowanych i realizowanych przez nasz zespół.
Tylko we wrześniu cena niższa o 50%
Czas trwania szkolenia: 16h / 2 dni
Miejsce szkolenia: Poznań
Termin szkolenia: 16-17 września 2010r. (w godzinach 10:00-18:00)
Cena szkolenia: 799 PLN osoba. – przy zgłoszeniu 2 osób 10% rabatu dla każdej osoby.
Cena obejmuje:
1. Uczestnictwo w szkoleniu.
2. Materiały dla uczestnika.
3. Podręcznik dla uczestnika.
4. Catering (bufet kawowy)
5. Imienne certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu.
Zasady zgłoszenia uczestnika:
1. Przesłanie oryginału formularza zgłoszenia na adres: 58-314 Wałbrzych, Grodzka 28/19
2. Dokonanie wpłaty zaliczki potwierdzającej uczestnictwo w szkleniu w kwocie 300 PLN na konto: BZWBK 96 1090 2271 0000 0001 1372 2708
Ilość miejsc ograniczona
Zadzwoń zapytaj o szczegóły:
Andrzej Podkański
Tel.: +48 794-627-277
e-mail: podkanski.andrzej@gntb.eu
Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:
Kompetencja: Kierowanie zespołem. Sprzedaży.
Temat szkolenia: Zarządzanie zespołem sprzedaży
Beneficjenci: Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży.
Czas trwania: 16 godzin / 2 dni
Cele szkolenia:
• Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
• Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
• Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.
Korzyści ze szkolenia: Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
• Będzie potrafił określić etap rozwoju pracownika.
• Będzie potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
• Będzie potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.
Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
• Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
• Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
• Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
• Prawidłowo zarządzający menadżer
• Asertywność i dobra komunikacja menadżera
• Błędy menadżerów sprzedaży
Zespół sprzedażowy:
• Motywowanie handlowców
• Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
• Gwiazda w zespole – zagrożenia
• Spotkania z zespołem
• Zwalnianie handlowców
Rozwój zespołów sprzedażowych:
• Coachingowy styl pracy
• Błędy Coachingu handlowego
• Typy handlowców
• Informacja zwrotna
Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
• Co zrobić gdy spada sprzedaż?
• Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
• A co jak handlowiec chce odejść?
Zanim zdecydujesz się na nasze szkolenie przeczytaj opinie z poprzednich edycji
Rekomendacje edycja 1
Rekomendacje edycja 2
oraz inne referencje: http://gntb.eu
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.
Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.
Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.
Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://www.proactiveclubs.pl/index.php?option=com_cont...
Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...
Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134
Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.
Bożena Fronczek Grupa23 - Właściciel
Temat: Ogłoszenia
*Praktyczne szkolenie z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych*Jeżeli chcesz:
• pozyskać fundusze na rozwój własnej firmy
• uczestniczyć w projektach
• nauczyć się wypełniać wnioski
• odnaleźć się w specyfice programów unijnych
skorzystaj z oferty szkolenia z zakresu pozyskiwania dotacji unijnych.
Szkolenie odbędzie się 21 sierpnia w godz. 9:00 – 17:00 w centrum szkoleniowym w Warszawie (Śródmieście). Ilość osób w grupie: max. 15.
Całkowity koszt szkolenia wynosi 150 zł od osoby. Cena obejmuje: udział w szkoleniu, komplet materiałów dydaktycznych, serwisy kawowe.
Szkolenie prowadzą:
• Damian Sobolewski – absolwent Politologii Uniwersytetu Gdańskiego, specjalizacja: Europeistyka i Przemiany Globalne. Doświadczony specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Właściciel firmy doradczej Prior Consulting.
• Michał Jezierski – absolwent Politologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: Rozwiązywanie Problemów Społecznych. Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy unijnych w firmie doradczej Prior Consulting.
W programie między innymi:
• Czym jest projekt?
o Elementy projektu
o Cykl życia projektu
o Projekt a wniosek
o Omówienie przykładowego formularza wniosku
• Wybór źródeł finansowania dla poszczególnych projektów
o Gdzie szukać informacji?
o Jak dobrać fundusz odpowiedni dla naszych potrzeb?
o Formalna i merytoryczna ocena projektów
o Zasady prawidłowego wypełniania wniosków z uwzględnieniem kryteriów oceny
o Najczęściej popełniane błędy
o Przygotowanie wniosku o dotację – warsztaty
• Biznes plan i stadium wykonalności projektu
Zgłoszenia i zapytania prosimy kierować na adres: kontakt@grupa23.com.pl
Zapraszamy
Grupa23
Marcin
Szpak
Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.
Temat: Ogłoszenia
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu organizuje szkolenia
dla firm "szyte na miarę"
Specjalizujemy się w następujących obszarach.
SZKLENIA DLA MENADŻERÓW
Podstawowym celem AKADEMII MENADŻERA jest przekazanie wiedzy i umiejętności kierowania pracą swoją oraz podległych
pracowników. Jesteśmy przekonani, że po każdym ze szkoleń
wchodzących w skład Akademii Menadżera, uczestnicy będą
posiadali zasób wiedzy i umiejętności pozwalający im skutecznie i sprawnie wpływać oraz kierować pracą innych.
Realizujemy szkolenia otwarte jak i zamknięte.
ZAPRASZAM NA SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY ZA 50% CENY
http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...
SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW
Akademia Sprzedawcy Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu do
doskonały program treningowy dla profesjonalistów w sprzedaży.
Dzięki poszczególnym modułom:
* poznasz obawy i prawdziwe motywy sowich klientów
* uwolnisz się od myślenia i postaw, które odbierają Ci
sprzedaż
* stworzysz z klientami więzi sprzedające za Ciebie
* opanujesz metody sprzedaży na różne typy klientów
* zmienisz swoje prezentacje handlowe w mistrzostwo sztuki
perswazji
* poznasz specyfikę sprzedaży doradczej i transakcyjnej
* wzmocnisz kluczowe umiejętności sprzedawcy
SZKOLENIA Z ZAKRESU EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
Szkolenia z zakresu efektywności osobistej pomogą Tobie i Twoim
pracownikom w skutecznym wyznaczaniu i osiąganiu celów, efektywnym zarządzaniu czasem, ustalaniu priorytetów w życiu zawodowym i
prywatnym oraz wzmocnieniu pokłady kreatywności i twórczej
energii.
SZKOLENIA Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA WIERZYTELNOŚCIAMI - WINDYKACJA
Współczesna gospodarka rynkowa charakteryzuje się dużym ryzykiem. Długi i wierzytelności stają się towarem, który jest sprzedawany i kupowany. Odpowiednie zarządzanie wierzytelnościami w taki sposób, aby przynieść zyski wymaga dużej wiedzy popartej doświadczeniem. Nasze szkolenia mają na celu przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności koniecznych do samodzielnego opracowania i wdrażania zarządzania wierzytelnościami w swoich firmach. Właściwe zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami, to jeden z ważnych obszarów działalności każdej firmy.
Proponujemy następujące szkolenia związane z windykacją:
"Kłamstwo ma krótkie nogi, czyli: dlaczego najlepsi windykatorzy prawie zawsze odzyskują pieniądze."
- Psychologiczne aspekty powstawania zadłużenia.
- Typy dłużników i umiejętność ich rozpoznawania
- Gry i wymówki dłużników
"Po nitce do kłębka - od prewencji do sankcji w egzekucji należności."
- Prewencja powstawania zaległości.
- Podstawy prowadzenia rozmów windykacyjnych.
- Sankcje.
- Rejestry dłużników.
"Zasady działania wierzyciela w procesie windykacyjnym."
- Proces windykacyjny.
- Sposoby dotarcia do dłużnika.
- Zasady działania wierzyciela.
"Techniki wpływu społecznego w procesie windykacji."
- Wybrane techniki wpływu społecznego
Szkolenia prowadzone są przez praktyków z bogatym doświadczeniem na stanowiskach sprzedażowych i menadżerskich
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz referencjami http://gntb.eu
W przypadku pytań pozostaje do Państwa dyspozycji
Marcin Szpak
Trener Biznesu, Partner Zarządzający
tel. +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Inwestora do uruchomienia platformy freelancerskiej skupiającej specjalistów IT szukam. Platforma przeznaczona w pierwszej kolejności dla Klienta biznesowego, szukającego freelancera (specjalisty IT), firmy do zrealizowania projektu.Dobrze przemyślany model biznesowy, doświadczenie, team specjalistów gotowy podjąć realizację projektu, ciekawy model zarobkowy atrakcyjny zarówno dla nas jak i Zleceniobiorców.
Poszukuję kapitału w wysokości 50 000 PLN, zwrot inwestycji w pierwszym roku. Proponuję 50% udziałów.
(Platforma ma być odróżnieniem tego, co obecnie funkcjonuje w Polsce. Głównym celem jest ściągnięcie Klienta mającego dokładnie sprecyzowane plany odnośnie projektu, posiadającego budżet pozwalający na zrealizowanie projektu na wysokim poziomie).
Jolanta
Lenart
Wszystko co
odczuwalne zmyslami
jest zmienne, a
przez to ...
Temat: Ogłoszenia
Aaachoo jest nowy profesjonalny, w pełni funkcjonalny, portal społecznościowy skupia się na marketingu internetowym i poszerzaniu kontaktów.Aaachoo jest dokładnie to wszystko, czego potrzebujesz i chcesz ... chcemy i potrzebujemy nowych kontaktów przez cały czas. Czy zgadzasz się?
http://www.aaachoo.com/index2.php?siteId=11496
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
WITAM,
Jeśli szukasz pilotów wysokiej jakości a także akcesoriów komputerowych marki ACME zapraszamy:
Elmak Sp. z o.o. ul. Hanasiewicza 4, 35-103 Rzeszów
tel. +48 17 850 45 90, fax. +48 17 854 98 14
http://elmak.pl, e-mail: elmak@elmak.pl
Nasz zespół projektowy jest otwarty na projekty innowacyjne - przez wielu uznawane za niemożliwe do zrealizowania.
Dodatkowo na zlecenie klientów wykonujemy np. zestawy do sterowania kurtynami powietrznymi, sal wykładowych, piloty do prezentacji i wiele innych.Edyta Otulak edytował(a) ten post dnia 17.08.10 o godzinie 12:28
Przemysław
W.
specjalista ds.
badań, serwis
e-ankiety.pl
Temat: Ogłoszenia
Przemysław W.:Wciąż potrzebuję Waszej pomocy w badaniu na temat Skody Superb !!!
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety na temat marki Skoda Superb. Jeżeli znacie Państwo tę markę to bardzo proszę o pomoc.
Wyniki badania posłużą do napisania pracy magisterskiej. Ankieta zawiera maksymalnie 9 pytań. Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut.
Link do ankiety: http://www.e-ankiety.pl/ankiety/index.php?sid=19313〈=pl
Serdecznie dziękuję za pomoc.
Krystian
Skrzyszewski
Konsultant ds.
Rekrutacji, Human
Resources
Temat: Ogłoszenia
Diagnoza osobistego i zawodowego potencjałuZASTOSOWANIE NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH I SPRAWDZONYCH METOD DIAGNOZY POTENCJAŁU
Efekty:
- Poznanie siebie w aspekcie wyboru zawodu i planowania kariery
- Planowanie ścieżki dalszej kariery i ścieżki edukacyjnej (wybór dalszego kierunku kształcenia, zawodu)
- Dogłębna analiza predyspozycji zawodowych
- Badanie temperamentu wyznaczającego optymalne warunki pracy zawodowej
- Wsparcie w przypadkach zmiany pracy i/lub zakresu obowiązków
Metodyka w skrócie:
- Wywiad biograficzny
- Wywiad kompetencyjny
- Testy diagnostyczne
- Zadania symulacyjne (AC, DC)
- Obserwacja
Pozostałe informacje:
Czas trwania:
3 godziny: spotkanie diagnozujące + 1,5 godziny: przekazanie informacji zwrotnych
Inwestycja:
475 PLN brutto
Informacje o osobie prowadzącej badanie:
Marta Woźny, psycholog, założyciel i właściciel firmy Personia. Pozostałe informacje można uzyskać telefonicznie lub mailowo.
Kontakt:
Firma Personia
personia@personia.pl
http://www.personia.pl
tel.: 605 22 89 76
Krystian
Skrzyszewski
Konsultant ds.
Rekrutacji, Human
Resources
Temat: Ogłoszenia
Indywidualne konsultacje o charakterze coachinguJak skutecznie przeprowadzić zmianę w swoim życiu?
Indywidualne konsultacje o charakterze coachingu polegają na odkryciu indywidualnego potencjału oraz poszerzeniu kompetencji – również tych, które posiadamy, ale z różnych powodów uległy zapomnieniu. Dzięki konsultacjom wypracowuje się nowe rozwiązania.
Gdy:
- Dążymy do rozwoju osobistego lub zawodowego w danym obszarze
- Czujemy, że stoimy w miejscu i nie wiemy, co zrobić
- Brakuje motywacji do pracy i działania
- Chcemy zmienić dotychczasowe nawyki i zachowania
- Planujemy wzmocnić swoją pozycję zawodową
- Przygotowujemy się do zmiany zawodowej
- Dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów
- Czujemy się wypaleni, przemęczeni i potrzebujemy wzrostu energii
Efekty:
Dokonanie zmian na lepsze!
- Sprawniejsze pokierowanie swoim życiem - zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej
- Większa motywacja i kreatywność w działaniach
- Lepsze wykorzystanie swojego potencjału
- Zwiększenie zadowolenia z pracy
- Poprawa jakościowa relacji z innymi
Razem wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla danej osoby w danej sytuacji, gdyż nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania dla wszystkich ludzi.
Cena: 120 - 150 PLN brutto
Psycholog, coach: Marta Woźny - Tomczak, założyciel i właściciel firmy Personia. Trener. Psycholog z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, warsztatów interaktywnych, wykładów i konsultacji o charakterze coachingu. Współpracuje m.in. z Klientami z branży doradczej, szkoleniowej, odzieżowej, paliwowej, budowlanej, informatycznej i finansowej.
Kontakt:
Firma Personia
marta.wozny@personia.pl
tel.: 796 377 211
http://www.personia.plKrystian Skrzyszewski edytował(a) ten post dnia 19.08.10 o godzinie 12:40
konto usunięte
Tomasz Dulewicz Coach, trener
Temat: Ogłoszenia
Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł
Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.
Miejsce: Kraków
Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)
Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html
Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł
Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)
Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.
Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html
Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
Akademia Coachów Wewnętrznych
Zapraszam również do spotkania w GoldenLine