Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA za 16-godzinny warsztat: 210 zł
Dowiedz się, jak skorzystać z promocji.

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty z zarządzania czasem i efektywności osobistej
26-27 listopada

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to się dzieje, że niektórzy ciągle osiągają sukcesy, a innym ciągle nie udaje się, dlaczego jedni są wysoko opłacanymi specjalistami podczas gdy inni ledwie wiążą koniec z końcem, i jak w końcu osiągnąć wewnętrzną równowagę i poczucie sukcesu - te warsztaty są dla Ciebie!!!!

Podczas 8 godzin spotkań dowiesz się:
- co tak naprawdę motywuje cię do działania?
- jak wyznaczać cele i jak je osiągać?
- jak najskuteczniej planować swój czas i jak unikać „złodziei czasu”?
- jak sprawnie łączyć różne role życiowe i jak radzić sobie z wieloma wyzwaniami dnia codziennego?
- jak kontrolować swoje myśli i swoje życie?
- jak maksymalizować swój potencjał fizyczny?
- co wyróżnia ludzi sukcesu od reszty społeczeństwa?

Spotkania poprowadzi Karolina Przewłoka LaBrecque
(http://helptogrowinstitute.com/about-help-to-grow-inst... magister psychologii, doktor rehabilitacji, trener. Karolina na stałe mieszka w USA, gdzie prowadzi własne centrum rozwoju. Oprócz wsparcia dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, sportowców i biznesmenów oraz osób poszukujących równowagi w życiu Karolina od 10 lat wspiera także osoby z zaburzeniami ze spektrum autystycznego i innymi rodzajami niepełnosprawności oraz ich rodziny. W swoim centrum Karolina regularnie prowadzi warsztaty z zarządzania czasem i efektywności osobistej, jest mentorem i trenerem. Jej klienci to osoby w wieku od 12 do 70+.
Warsztaty opracowane zostały na podstawie połączenia metod pracy najbardziej znanych specjalistów z zakresu efektywności osobistej.

Harmonogram:
26-27 listopada, godz. 10-14
Pierwszy dzień koncentruje się na zrozumieniu i ustalaniu celów, które są realne do osiągnięcia, a jednocześnie zgodne z wyznawanymi przez nas wartościami.
Dzień drugi to intensywne szkolenie z technik umożliwiających osiągnięcie maksymalnego potencjału osobistego oraz skutecznego zarządzania czasem. Podczas tego dnia omawiane są zarówno metody doskonalenia siebie z zakresu psychologii jak i fizjologii i zdrowia.

Dzień 1 i 2:
9: 30 – start
10: 30 – przerwa na kawę (w czasie przerwy możliwość dyskusji, pytań itp.)
10:40 – ciąg dalszy warsztatów
12:00 – przerwa na lunch
12:20 – ciąg dalszy warsztatów
14:00 - koniec

Koszt: 350 zł (cena obejmuje dwa dni warsztatów, w sumie 8 godzin, 2 lunche sushi, napoje, przekąski w przerwie kawowej).
Rezerwacje i szczegóły: sushi@ryzowe.pl
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Ukryty przekaz:


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

Call For Business to firma z Krakowa, specjalizująca się w świadczeniu m.in. usług telemarketingowych oraz doradztwa finansowego.
Naszym atutem jest wykształcenie, wiedza oraz stosowanie najlepszych praktyk biznesowych co sprawia, iż zaufali nam klienci m.in. z branży finansowej. Doświadczenie i kompetentny personel zapewnia jakość świadczonych przez nas usług telemarketingowych oraz doradztwa finansowego na najwyższym poziomie.

Firma Call For Business poszukuje osób chętnych do współpracy w zakresie sprzedaży energii na rynku klienta indywidualnego.

OFERUJEMY:
- szkolenia produktowe i sprzedażowe
- wysokie wynagrodzenie prowizyjne
- współpracę w miłej i kulturalnej atmosferze
- możliwość rozwoju zawodowego
- wsparcie przy tworzeniu własnych zespołów sprzedażowych

WYMAGANIA:
Poszukujemy osób odważnych, pełnych energii i nowatorski pomysłów, otwartych na wyzwania i nowe doświadczenia. Ludzi, dla których sprzedaż jest fascynująca!
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon"
1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość. Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmie szereg technologii teleinformatycznych, stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe, oraz aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

Sponsor konferencji: Oracle Poland

Partnerzy: Heuthes, MGA, Sygnity

Firmy uczestniczące: Andra, Elo Digital Office, Gecos, Solint – Eniac.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszam serdecznie na Spotkania Projektu Wspierania Przedsiębiorczości PWP w Polsce

Inwestycja- uczestnictwo + catering + wpis na platformie pośrednictwa + obsługa hostess = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN!

Uwaga! Wśród uczestników rozlosujemy cenne nagrody- od naszych sponsorów.

Szczegóły i obowiązkowa rejestracja:
PWP TARNÓW: 22.11.2011: http://oiola.com/e/799-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP KATOWICE 23.11.2011: http://oiola.com/e/772-spotkanie-biznesowe-pwp-katowic...

PWP KRAKÓW 24.11.2011: http://oiola.com/e/769-spotkanie-biznesowe-pwp-krakow-...

PWP POZNAŃ 25.11.2011: http://oiola.com/e/798-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WROCŁAW 28.11.2011: http://oiola.com/e/794-spotkanie-projektu-wspierania-p...

PWP WARSZAWA 29.11.2011: http://oiola.com/e/795-spotkanie-projektu-wspierania-p...

W ramach spotkań:
- prezentacja projektu, możliwości biznesowych, efektywności;
- przedstawienie działalności gości. Każdy będzie mógł powiedzieć, czym się
zajmuje, jakich poszukuje kontaktów;
- rozmowy indywidualne, wymiana kontaktów i wizytówek.

Prosimy o zabranie ok. 40-tu wizytówek, kilku próbek towarów,
katalogów etc.


Można zaprosić swoich przedsiębiorczych znajomych.

Spotkanie ma swobodny charakter, jednak preferowany jest strój biznesowy.

Życzymy wielu wartościowych kontaktów.

Inwestycja: udział w spotkaniu, catering, wpis na platformie pośrednictwa = jedyne 29 + 1 (na cele charytatywne) PLN – płatne na miejscu.

--
Do zobaczenia
Marcin Godlewski
koordynator projektu
tel. 668039780
http://projektwp.pl

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maria S.

Maria S. absolwentka
rosjoznawstwa

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy na otwarte szkolenie

Fundraising i sponsoring – jak pozyskać darczyńcę

Najbliższe terminy 26.11.2011 hotel Express by Holiday Inn Kraków.

Obrazek
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób skuteczniej pozyskiwać darczyńców używając różnorakich technik sprzedażowych. Przekonasz się jak przygotować się do rozmowy oraz nauczysz przygotowywać case statement oraz elevator pitch. Nauczysz się w jaki sposób przygotowywać przekonujące prezentacje a także jak nawiązać skuteczną współpracę z korporacjami. Na koniec dowiesz się o podstawach fundraisingu 2.0, czyli wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania funduszy.
Największe korzyści
- Poznasz techniki pomocne w pozyskiwaniu darczyńców
- Dowiesz się jak umiejętnie szukać darczyńców
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z fundatorem
- Dzięki wskazówkom unikniesz błędów przy tworzeniu oferty i prezentacji
- Poznasz podstawy fundraisingu 2.0

Grupa docelowa
-
- Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy w organizacjach
- Specjaliści ds. marketingu i PRu w organizacjach, fundacjach i stowarzyszeniach
- Osoby odpowiedzialne za sponsoring i kontakty z mediami
- Project managerów poszukujących źródeł finansowania

Tematy sesji szkoleniowych: KLIKNIJ BY POBRAĆ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ SZKOLENIA

Wprowadzenie
o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
o Corporate Social Responsibility (CSR)
o 4 podstawowe mity fundraisingu
o Sprzedaż a fundraising?
Przygotowanie: Kim jesteśmy?
o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
o Porady dotyczące pisania fundrasing planu
Przygotowanie prezentacji
o Zasada 6x6
o Podpora – nie zapora
o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
o Identyfikacja graficzna
Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie
o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
o Do kogo zwracam się o fundusze?
o Korporacja
o Analiza marki i sytuacji firmy
o Analiza działań marketingowych i strategii PR
o Czego oczekuje korporacja?
o Co gdy mamy kilku sponsorów?
Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem
o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego kontaktu.
o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
o Techniki i pomocne wskazówki
o Język korzyści
o co to jest język korzyści?
Jak opowiadać o pomyśle?
Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
o Argumentacja i techniki perswazyjne
o Typy charakterów
o Aktywne słuchanie i pencil-selling
o Jak argumentować?
Czy można się kłócić, czyli o negocjacji
Utrzymywanie relacji z fundatorem
o Strategia utrzymywania relacji
o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?
Wprowadzenie do fundraising 2.0
o Specyfika social media
o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
o Case studies

Liczba miejsc ograniczona !!!!
Prezentowane moduły zostaną omówione, a następnie zrealizowane w formie case study, ćwiczeń symulacyjnych, dyskusji. Szkolenie w większości zostanie poprowadzone metodą warsztatową.
Szkolenie poprowadzi: Kamil Stanuch – ekspert w dziedzinie pozyskiwania funduszy i e-marketingu
Cena zawiera: obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim, opiekę merytoryczną trenera przez 1 miesiąc po zakończonym szkoleniu.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz ofertę szkoleniową w PDF

Wszelkich informacji udzielamy pod nr Tel: 781 762 201 lub pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@revsolution.pl

ZAPRASZAMY!
Zespół Revsolution Sp. z o.o.
Tel: 781 762 201
e-mail: biuro@revsolution.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 25-27.11.2011 r. w urokliwym hotelu Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu.

W związku z tym dla wszystkich użytkowników serwisu Golden Line proponujemy ofertę Last Minute na to szkolenie. Normalna cena szkolenia wynosi 1200,00 zł netto za osobę – w ofercie Last Minute tylko 800,00 zł netto za osobę. Oferta ważna jest do 22.11.2011 r. do godz. 16:30.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

Temat: Ogłoszenia

Przypominam, że 30 listopada upływa termin nadsyłania projektów na konkurs, „Mam plan! Wykonam go z Credit Agricole Bank Polska”, w którym młodzi ludzie mogą ubiegać się o dofinansowanie ich pomysłu na własny biznes, program wolontariacki lub organizację wydarzenia kulturalnego. Wybrane pomysły zostaną dofinansowane kwotą 5 000 - 10 000 zł.

Równolegle prowadzony jest konkurs dla naukowych kół studenckich, w którym nagrodami są granty na badanie w wysokości 2 000 - 5 000 zł.

Ponadto, dzięki zakładce „Przedsiębiorczy przewodnik”, studenci mają szansę sprawdzić się w roli przedsiębiorcy. Aplikacja ma na celu poruszenie wyobraźni użytkownika i zachęcenie go do rozpoczęcia planowania własnego biznesu.

Zachęcam do udziału bo naprawdę warto, a czasu coraz mniej!

Więcej informacji na http://centrumaktywnych.pl. oraz na:
https://www.facebook.com/CentrumAktywnych
Centrum Aktywnych wspierają: Pracodawcy RP, AIESEC Polska, Gazeta Studencka, Puls Biznesu, Dlastudenta.pl, Studentnews.pl, Mambizes.pl, PrzepisNaBiznes.pl, Radio Planeta, Radio Kampus.

Pozdrawiam,
Ambasador KrakówWojciech D. edytował(a) ten post dnia 18.11.11 o godzinie 14:54

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ALTERNATYWNE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK LASEROWYCH I ATRAMENTOWYCH
HURT I DETAL

- TUSZE,
- TONERY,
- ZESTAWY DO NAPEŁNIANIA,
- CHIPY,
- PROSZKI,
- BEBNY OPC,
- RESETERY,
- PŁYN DO UDRAŻNIANIA.

PROWADZIMY TAKŻE SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ I POCZTY POLSKIEJ.

KONTAKT:

33 - 858 04 72, 509 010 314
biuro@koliber.co
marketing@koliber.co - do mnie ;)

ZAPRASZAM
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Ogłoszenia

Sampling , kolportaż oraz montaż materiałów POS w całej Polsce

Co nas wyróżnia :
- expresowe i skuteczne działanie - docieramy do ponad 3 tys. miejsc w Polsce
- własne struktury na terenie całego kraju
- własne magazyny
- dokumentacja kampanii (zdjęcia i raporty)
- zaufanie dużych firm


Obrazek



Obrazek


Sprawdź nas :
sylwia@rekmedia.pl
tel.535 988 635
http://rekmedia.pl
Sylwia B.

Sylwia B. Trade marketing

Temat: Ogłoszenia

Sampling , kolportaż oraz montaż materiałów POS w całej Polsce

Co nas wyróżnia :
- expresowe i skuteczne działanie - docieramy do ponad 3 tys. miejsc w Polsce
- własne struktury na terenie całego kraju
- własne magazyny
- dokumentacja kampanii (zdjęcia i raporty)
- zaufanie dużych firm


Obrazek



Obrazek


Sprawdź nas :
sylwia@rekmedia.pl
tel.535 988 635
http://rekmedia.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:
Social Media - skuteczna komunikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

19-20 grudnia 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media, a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajomość dziedziny social media, umiejętność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku.

Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media.

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Przy rejestracji do 2.12.2011r. obowiązuje cena promocyjna.
Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!


Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. 22/ 101 33 44
e-mail: magdalena.siwek@multitrain.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do