konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Agencja interaktywna Subeli zaprasza do współpracy, zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, identyfikacją wizualną, e-marketingiem, tworzeniem aplikacji dedykowanych, pozycjonowaniem. Projekty "szyjemy na miarę" potrzeb Klienta.

Chcesz zadać dodatkowe pytanie? Zadzwoń lub napisz:

Piotr Strychalski
Account Manager
tel. +48 535 962 192
e-mail: piotr.strychalski@subeli.com

http://www.subeli.com


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowo-doradczym "Planowanie Strategiczna w MMSP"

Jest to ogólnopolski projekt finansowany ze środków EFS, zatem Państwa udział w nim jest całkowicie bezpłatny

Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw mikro, małych i średnich- pracowników, kadry zarządzającej i właścicieli.

W ramach projektu zaplanowano działania szkoleniowo-doradcze skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zarejestrowanych na terenie Polski (Komponent I) oraz działania doradcze skierowane do wybranych 75 firm (Komponent II).

Przewidziane w ramach Komponentu I działania mają na celu przygotowanie uczestników do wdrożenia idei planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, zwiększenie świadomości konieczności formalnego opracowania strategii rozwoju firmy, a także pokazanie korzyści z posiadania takiego dokumentu i realizacji procesu formułowania, kontrolowania i adaptowania strategii.

Dzięki udziałowi w projekcie uczestnik:
- zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu planowania i zarządzania strategicznego,
- pozna nowoczesne metody budowania strategii rozwoju,
- pozna wymierne korzyści z posiadania strategii rozwoju firmy i konsekwentnego jej wdrażania.

Projekt „Planowanie strategiczne w MMSP” finansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. Okres realizacji projektu został zaplanowany na lata 2010-2014

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej projektu http://planowaniestrategiczne.pl

Najbliższy termin szkolenia: 8-10 Listopad
Miejsce: Nadarzyn pod Warszawą

Dodatkowych informacji dotyczących innych terminów i miejsc szkoleń udzielą:
Magdalena Doberszyc
magdalena.doberszyc@wygconsulting.pl
tel. 22 492 71 15

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

TWÓJ ROZWÓJ OSOBISTY SUKCESEM W BIZNESIE

Jak efektywnie wykorzystywać swoje możliwości dla rozwoju biznesu

* Sześciu doświadczonych trenerów nauczy Cię nowych zintegrowanych metod rozwoju osobistego
* Inwestując 75zł zyskasz nową perspektywę na siebie i swój biznes

Ponadto czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody oraz certyfikat podpisany przez autorytety z dziedziny rozwoju osobistego.

Sprawdź program http://vademecumrozwoju.pl/o-konferencji-2/program/ i zapisz się!
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


TO JUŻ OSTATNIA CHWILA, ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE TECHNIK NEGOCJACYJNYCH ZA JEDYNE 100 zł

Przekonaj się, że tematyka negocjacji nie musi być trudna, nudna i... biznesowa. Sprawdź, jak wiele rozmaitych umiejętności możesz przećwiczyć uczestnicząc w warsztacie:

ZADBAJ O WŁASNE INTERESY - WARSZTAT TECHNIK NEGOCJACYJNYCH.

Proponujemy Ci 16-godzinne zajęcia, podczas których:
- przećwiczysz swoją umiejętność argumentacji
- poznasz i przećwiczysz wiele podstawowych technik negocjacyjnych
- nauczysz się panować nad stresem towarzyszącym trudnym
- dowiedzieć się, jak uniknąć poczucia zmanipulowania w trakcie negocjacji
- rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne
- poznasz fajnych ludzi, z którymi spędzisz czas miło i owocnie!

Warsztat prowadzi Andrzej Bednarek.

TERMIN WARSZTATU:
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

MIEJSCE:
Łódź, Plac Zwycięstwa 2

PROMOCJA!!!
Tylko teraz powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz 100 zł

WIĘCEJ O WARSZTACIE NA:
http://www.crearte.com.pl/negocjacje.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się!" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-zadbaj-o-w...
Piotr Dróżdż

Piotr Dróżdż specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Witam i zapraszam do współpracy z portalem zakupów grupowych Deallx.pl
doskonały sposób na bezkosztowe wypromowanie firmy, towaru, usługi.
Jedna z najniższych prowizji na rynku.
Zapraszam do kontaktu:
piotr.drozdz@deallx.pl
tel. 883354140
Magdalena G.

Magdalena G. Senior Financial
Reporting
Representative w
Brown Brother...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam do RISE Wirtualnego Biura w Krakowie, miejsca gdzie możesz zarejestrować swoją firmę. Miejsca gdzie dotrą wszystkie ważne dla Ciebie informacje i poczta. Miejsce gdzie możesz pracować oraz spotkać się ze swoimi klientami w pełni wyposażonym biurze. Biuro z którego korzystasz wtedy gdy sam tego potrzebujesz i nie ponosisz jego kosztów.

Wirtualne Biuro RISE to kompleksowe rozwiązanie dla osób poszukujących:

• Adres rejestracyjny dla działalności gospodarczej
• W pełni wyposażone biuro
• Miejsca do pracy Hot-desk
• Salę konferencyjną
• profesjonalnej obsługi biura wraz z obsługą korespondencji i połączeń
• obsługi księgowej i administracyjnej
E-office - Panel klienta którym zarządzasz swoim biurem zdalnie
• Przesyłanie poczty do klienta elektronicznie codziennie
• Przesyłanie poczty na adres klienta
• Telefon oraz fax
• Telefon z przekierowaniem na dowolny numer
• Fax2mail

Z Wirtualnego Biura korzystasz tylko w takim wymiarze w jakim potrzebujesz.
RISE Wirtualne Biuro Kraków położone jest w przy Alei 3 Maja 9 w Krakowie, w biurowcu z własnym parkingiem w centrum miasta.

RISE S.C.
Al. 3 Maja 9/109a
Kraków 30-062


Tel/fax: 12 4312185
Email: magda.golda@rise.pl
http://rise.com.pl


Obrazek

Dołącz do nas na Facebooku

http://www.facebook.com/pages/risecompl-Wirtualne-Biur...
Katarzyna Olejniczak

Katarzyna Olejniczak "Kto pokonuje innego
człowieka - jest
silny. Lecz, kto
po...

Temat: Ogłoszenia

Nawiążę współpracę z CC przy projekcie sprzedażowym dla branży telekomunikacyjnej, obszar działania - cały kraj, rozliczenie typu success fee, po więcej szczegółów zapraszam na priv.
Pozdrawiam

Adam J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na 10 już edycję szkoleń ConnectAsia.

Szkolenie odbędzie się 8 grudnia 2011 roku w Warszawie według następującego planu:
Sesja 1: Chińska kultura i etykieta biznesowa
Sesja 2: Kultura biznesowa w Indiach

To zupełna nowość - bardzo intensywne jednodniowe szkolenie gdzie dowiecie się między innymi:
- jak lepiej zrozumieć Chińczyków i Hindusów?
- jak przeprowadzić spotkanie biznesowe?
- jak wynegocjować jak najlepszy kontrakt?

Dodatkowe informacje:
- Szkolenie prowadzone jest w języku angielskim przez trenerów pochodzenia chińskiego i hinduskiego,
- Rezerwacja przed 15 listopada - rabat 10%,
- W ramach szkolenia zapewnione będą materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe.

Więcej informacji pod adresem: http://www.connectasia.pl/szkolenia/

Chętnych zapraszam do kontaktu: info@connectasia.pl lub telefonicznie: +48 791 655 268
Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Ogłoszenia

Poznaj czar świata perfum i naucz się ich właściwie używać.
Ściągnij darmowy ebook

Obrazek
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do uczestnictwa w Warsztatach rozwojowych na Dobrej4!

TRENING ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE (05.11.2011)
Zarządzanie sobą w czasie, zwane potocznie zarządzaniem czasem, jest umiejętnością kluczową we współczesnym świecie, przydatną zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

GŁĘBOKA ASERTYWNOŚĆ (06.11.2011)
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”, ale ogólniej sztuka spontanicznego wyrażania całego siebie, do działania zgodnie ze swoją wrażliwością.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Kameralne grupy liczące sześć do ośmiu osób.

Koszt pojedynczego warsztatu: 150 zł (dla uczniów i studentów: 120 zł); w przypadku uczestnictwa w obu warsztatach – zniżka 33% na drugi warsztat. Zaliczka w wysokości 50 zł płatna po zapisie.

Prowadzący: Paweł Tempczyk – psycholog, trener, aktor (http://www.paweltempczyk.pl).

Więcej informacji o warsztatach można znaleźć na http://www.paweltempczyk.pl/Warsztaty_rozwojowe.pdf
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
22.11.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
13.12.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Mowa ciała
TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem - Odbierz prezent za swój udział!
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 790 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 26-27.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 950 zł netto/osoba
TERMIN SZKOLENIA: 17-18.12.2011 r/
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia prawnicze:

Tryb weekendowy

Postępowanie reklamacyjny przy sprzedaży towaru
TERMIN SZKOLENIA: 05.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: (300,00 zł netto) (sobota)

Skuteczna windykacja należności
TERMIN SZKOLENIA: 06.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: (300,00 zł netto) (niedziela)

Formy i sposoby zawierania umów
TERMIN SZKOLENIA: 19.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: (300,00 zł netto)(sobota)

Postępowanie reklamacyjny przy sprzedaży towaru
TERMIN SZKOLENIA: 20.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: (300,00 zł netto) (niedziela)

Tryb wieczorowy: od 17:00 do 21:00

Skuteczna windykacja należności
TERMIN SZKOLENIA: 23.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: (300,00 zł netto) (środa)

Formy i sposoby zawierania umów
TERMIN SZKOLENIA: 30.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: (300,00 zł netto) (środa)

Tryb wieczorowy: od 17:00 do 21:00

Skuteczna windykacja należności
TERMIN SZKOLENIA: 08.12.2011 r.
CENA OD OSOBY:(300,00 zł netto) (czwartek)

Tryb weekendowy

Postępowanie reklamacyjny przy sprzedaży towaru
TERMIN SZKOLENIA: 17.12.2011 r.
CENA OD OSOBY:(300,00 zł netto) (sobota)

Formy i sposoby zawierania umów
TERMIN SZKOLENIA: 18.12.2011 r.
CENA OD OSOBY:(300,00 zł netto) (niedziela)

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Dla wszystkich którzy uwielbiają najróżniejsze gadżety mamy w swojej ofercie szkolenia, które premiowane są prezentami. Każdy uczestnik, który zdecyduje się wziąć udział w kursie:

-Facebook bez tajemnic (22.11.2011 r. lub 13.12.2011 r.)
-Zarządzanie czasem (26.11.2011 r.)

Może wybrać dla siebie jeden z prezentowanych prezentów i cieszyć się jego właściwościami!

1.Tablet ANDROID 2.2
-pamięć wewnętrzna 2GB
-ekran LCD: 7-calowy, dotykowy (z wbudowaną kamerą)

2.Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN
-zainstalowana mapa Polski
-przekątna wyświetlacza – 4,3 cala

3.Aparat cyfrowy NIKON Coolpix L23
-rozdzielczość : 10,1 mln pikseli
-zbliżenie optyczne 5x

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/aktualnosci/89-odbierz-prezent-i-cie...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 11-13.11.2011 r. w przytulnym hotelu Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Marcin Rzetecki

Marcin Rzetecki IT Development |
.NET dev house

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Agencja reklamowa ZEBU od ponad 6 lat wprowadza w życie nowe pomysły i technologie zamieniając je w konkretne produkty dla naszych stałych i nowych klientów. Pracujemy dla wymagających klientów z sektora prywatnego i publicznego.

Nasza oferta:

- strony www poznań
- E-Mail Marketing & Kampania banerowa
- Web 2.0 Portale internetowe
- ZWindykacja CRM
- Zoho CRM
- Aplikacje internetowe
- Sklepy internetowe
- pozycjonowanie stron poznań
- Hosting i domeny
- Identyfikacja wizualna
- Kreacja poligraficzna

Więcej szczegółów na naszej stronie ZEBU Agencja Reklamowa PoznańMarcin Rzetecki edytował(a) ten post dnia 24.10.11 o godzinie 18:13
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: Ogłoszenia

Witam,

bardzo trafna domena (adres www) dla nowego produktu!

Tylko teraz aukcja nazwy wraz z domeną:

grosikowe.pl

Zapraszam!



Wyślij zaproszenie do