Anna
Stuka
Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie
Paweł
C.
IT Project Manager w
Comarch
Temat: Ogłoszenia
Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i zdobądź 5% rabat! :)
Marius
Wysocky
Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /
Temat: Ogłoszenia
Okazja !Sprzedam lampy do lokalu gastronomicznego, koszulki i logo
biznes nie został nigdy uruchomiony tak więc wszystko jest nowe.
Jutro koniec aukcji:
http://allegro.pl/sprzedam-logo-12-koszulek-gratisy-bc...
http://allegro.pl/sprzedam-10-lamp-do-lokalu-o-wartosc...
zapraszam
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowieoraz firma PM2PM
Zapraszają na spotkanie informacyjne
“PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC” – TWOJĄ SZANSĄ NA BIZNES
Prezentacja bezpłatnego projektu szkoleniowo – doradczego z zakresu:
• Zarządzania firmą typu spin out/off
• Zarządzania projektem innowacyjnym
wg International Project Management Association
• Profesjonalnego biznes plan
•Dla kogo?
Kadra Naukowa, Doktoranci, Absolwenci, Studenci ostatnich lat
•Kiedy?
30 maja 2011 r. (poniedziałek), godz. 11.00- 12.00
oraz
7 czerwca 2011 r. (wtorek), godz. 12.00- 13.00
(w przypadku większego zainteresowania spotkaniem istnieje możliwość zorganizowania dodatkowych grup)
•Gdzie?
Sala Konferencyjna Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie,
ul. Straszewskiego 25 pok. 12
•Zgłoszenia: mail z imieniem, nazwiskiem, kierunkiem i rokiem studiów
na adres: spin@pm2pm.pl
Przyjdź! Poznaj! Zadaj pytanie! Zgłoś się!
[ur]http://www.spin.pm2pm.pl[/ur]
spin@pm2pm.pl
Tel.: 12 423 05 15
Monika
Radomińska
Zarządzanie
projektami,
Doskonalenie
procesów
biznesowych...
Temat: Ogłoszenia
Witam!Mam do zaoferowania w dobrej cenie 12 stołów konferencyjnych 200x80cm, 8 laptopów Asus oraz 2 tablice suchościeralne. Sprzedam pilnie - najlepiej całość! Stan bardzo dobry.
W przypadku pytań proszę o kontakt: 605151586, radominska@msr2.pl
Pozdrawiam!
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam na majowe edycje bezpłatnego Warsztatu Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych organizowanych przez Grupę SET.
Gdzie i kiedy?
Wrocław, 19 maja
Kraków, 20 maja
Warszawa, 23 maja
Po co?
po wiedzę, dyskusje, doświadczenia, techniki no i oczywiście certyfikat ;-)
Czy warto?
Opinie i referencje uczestników poprzednich edycji
Jak się zgłosić?
Pisząc na adres maciej.cichocki@grupaset.pl (w treści podając miasto i datę), a następnie wypełniając krótki formularz.
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Global Business Group zaprasza na kolejne szkolenie techniczne w ramach Akademii, zatytułowane Bezpieczny montaż rusztowań w oparciu o system P70 (Plettac) i L73 (Layher). Odbędzie się ono 31 maja 2011 r. w oddziale firmy w Brzeziu. Szkolenie jest bezpłatne, a udział w nim gwarantuje uzyskanie certyfikatu.Więcej informacji na stronie:
http://gbgroup.com.pl/informacje/szkolenie-rusztowania/
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.
Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:
• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)
Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.
Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :
• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)
Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)
Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Uczestnikom szkoleń zapewniamy:
• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach
Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.
Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610
Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Magdalena R. Execution Planner
Temat: Ogłoszenia
Chcielibyśmy serdecznie zaprosić wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi usługami finansowymi na "Konferencję Inwestuj Nowocześnie. Social lending w Polsce”, która odbędzie się 19 maja na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.To największe tego typu wydarzenie w Polsce. Wezmą w nim udział czołowi gracze z krajowego rynku pożyczek społecznościowych, a także zaproszeni goście – dziennikarze, specjaliści z zakresu bankowości i finansów oraz studenci.
Organizatorami konferencji są portale: Pożycz.pl, Sekrata.pl i Zakra.pl – będące jednymi z liderów wśród polskich platform, umożliwiających społeczne pożyczki przez Internet. Wydarzenie ma na celu otwarcie dialogu na temat social lendingu w polskiej rzeczywistości społecznej i inwestycyjnej.
Partnerami konferencji zostali już m.in.: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. Studenckie Forum Business Centre Club, organizacja ShARE.
Więcej informacji oraz zapisy: http://sociallendingwpolsce.pl lub http://inwestujnowoczesnie.pl
Paweł Łukasz
Tempczyk
Psycholog, trener,
aktor
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam na warsztaty rozwoju osobistego!GŁĘBOKA ASERTYWNOŚĆ – 28.05.2011
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”. Asertywność to sztuka spontanicznego wyrażania całego siebie, w każdym aspekcie – obrony swoich granic z zachowaniem szacunku dla drugiej strony, wyrażania swojego zdania, widzenia siebie w pozytywny sposób. A mówiąc najpełniej – do reagowania w każdej sytuacji w taki sposób, w jaki chcielibyśmy reagować.
TRENING UWAŻNOŚCI – 29.05.2011
Uważność to umiejętność nieoceniającego, zanurzonego w teraźniejszości podejścia do życia. Pozwala na doświadczanie tego, co jest „tu i teraz”, bycie „w kontakcie ze sobą”, harmonię myślenia i czucia. Jej składnikiem jest wsłuchiwanie się w siebie i podążanie za tym, co się uszłyszy. Zawiera w sobie również „pójście za impulsem” – działanie motywowane chwilą obecną.
Więcej informacji i zapisy: http://dobra4.waw.pl/aktualnosci.php
Kameralne grupy sześciu do ośmiu uczestników.
Koszt: 180 zł (dla uczniów i studentów: 140 zł) za jeden ośmiogodzinny warsztat; w przypadku uczestnictwa w dwu warsztatach – zniżka 20% na drugi warsztat.
Miejsce: Ośrodek Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 lok. 23.
Czas trwania: od 11.00 do 19.00.
Prowadzący: Paweł Tempczyk – psycholog, trener, aktor.
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry aktorstwa w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych. Był pomysłodawcą, trenerem i głównym organizatorem wakacyjnego projektu warsztatowego zorganizowanego dzięki grantowi z Fundacji Kronenberga przy CITI Handlowym "NIE BĄDŹ LETNI W LATO!!! Letnia Rozwojówka 2010". Obecnie prowadzi zajęcia Interaktywnego Teatru Procesu - teatru opartego o improwizacje, psychodramę oraz psychologię zorientowaną na proces oraz współprowadzi cykl szkoleń z „Autoprezentacji i savoire vivre’u” w Collegium Civitas.
Kolejna edycja warsztatów w czerwcu 2011!
Nina Marta
Olszewska
Dzielę się sobą,
łączę ludzi
Temat: Ogłoszenia
Podnajmę w Poznaniu na Piątkowie lokal, w którym mieszczą 2 gabinety. Jeden ma ok 16 m kw, a drugi - ok 8 m kw. Dodatkowo jest poczekalnia, ubikacja i zakątek kuchenny. Pomieszczenia są kolorowe, ciepłe, przystosowane do pracy z ludźmi.Mogę to podnająć na działalność terapeutyczną (np. psychoterapia, doradztwo zawodowe, konsultacje indywidualne,) a także na warsztaty w grupach do 8 osób oraz na masaże z własnym stołem.
Dojazd autobusami: 51 i 69. Przy bloku duży parking, jest też parking strzeżony.
Cena podnajmu za całość: 700 zł netto za miesiąc. Woda i ogrzewanie w czynszu. Osobno płatny prąd. Wymagana 3-miesięczna kaucja. Mogę to również podnająć na poszczególne gabinety: mniejszy za 350 zł netto, a większy 450 zł netto + prąd.
kontakt: t. 501 481 186
Paweł
C.
IT Project Manager w
Comarch
Temat: Ogłoszenia
Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl
Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! i uzyskaj 5% zniżkę na wybrane szkolenia :)
Piotr
Dróżdż
specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu
Temat: Ogłoszenia
Wszystkich, którzy chcą założyć lub też już prowadzą szkoły, firmy szkoleniowe itp. zapraszamy do współpracy.Oferujemy w pełni wyposażoną platformę do prowadzenia szkoły online.
Funkcje:
- wideokonferencje z czatem i interaktywną tablicą
- konta nauczycielskie
- konta uczniowskie
- terminarz (do umawiania spotkań/lekcji)
- skrzynki pocztowe
- panel płatności z możliwością edytowania poziomu wynagrodzeń i zysków
- brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania
- minimalne wymagania sprzętowe (internet 1 Mb, kamerka, słuchawki z mikrofonem)
- dostosowanie brandu do wymagań użytkownika
- w pełni bezpieczne połączenia (bez możliwości ingerencji osób trzecich)
Więcej informacji na skrzynkę.
Zapraszamy
Dawid Martynowski Ambitny Manager
Roman
Z.
import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...
Temat: Ogłoszenia
http://www.goldenline.pl/forum/postawa-to-podstawaZapraszam do nowej grupy Postawa to Podstawa
Wojciech
Nowak
właściciel, Metrum
Nieruchomości,Media
Estate
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam do zapoznania się i korzystania, z serwisu http://enieruchomoscikomercyjne.pl oraz jego profilem na facebok-u dostępnym na chasło nieruchomości komercyjne.p.s. pozostań fanem profilu komercyjne nieruchomości klikając, Lubię To.
Metrum Nieruchomości, Media Estate
01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 86 l. 66
tel. 0501-493-854, 022 409 60 39
Regon 015184971 NIP 886-118-65-88
biur@bazamieszkan.pl
biuro@enieruchomoscikomercyjne.pl
biuro@tegoszukam.com
http://tegoszukam.com
http://bazamieszkan.pl
http://enieruchomoscikomercyjne.pl
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Połączyliśmy ze sobą znajomość prawa, również międzynarodowego, liczne kontakty i wiedzę o innych krajach i kulturach. Nasz zespół tworzą prawnicy, tłumacze i rasowi podróżnicy oraz reporterzy. Dlatego stworzyliśmy pierwszą w Polsce kompleksową usługę fixing & location management: spójną obsługę prawną i logistyczną projektów biznesowych i naukowych na wszystkich kontynentach. Specjalizujemy się w krajach "trudnych", w szczególności w Azji, Afryce i Ameryce Łacińskiej.Załatwiamy pozwolenia, opinie prawne, tłumaczenia przysięgłe. Doradzamy, pozwalamy miękko wylądować w krajach, w których nie można czuć się dobrze, nie znając ich realiów.http://www.reporterevents.com/podstrona/zobacz/15/Fixi...
Agnieszka
D.
Making world more
open and connected
@Facebook
Temat: Ogłoszenia
To już ostatnie dofinansowane szkolenie menadżerskie w ramach cyklu:EFEKTYWNA REKRUTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W BIZNESIE
26-27 maja, 2011, Kraków
Hotel Farmona Business & SPA
W programie:
• Interview wstępne: struktura wywiadu wstępnego, umiejętności prowadzenia rozmowy wstępnej: pytania epizodyczne i zadaniowe, wykrywanie strategii autoprezentacyjnych.
• Symulacje zadań (sesje AC): rodzaje zadań do oceny kompetencji, stosowanie zadań i próbek pracy we własnej firmie.
• Adaptacja i ocena pracowników: jak przekazywać krytyczne informacje pracownikom, zasady delegowania zadań, rozliczanie z wykonania zadań
• Promocja ogłoszeń: źródła CV, płatne i bezpłatne media, kształtowanie PR pracodawcy
Szkolenie dofinansowane dla mikro i małych przedsiębiorców i ich pracowników (umowa o pracę) z terenu województwa małopolskiego.
Cena: 191,95 zł netto
W cenie podręcznik do rekrutacji, materiały multimedialne, wyżywienie.
Więcej na: http://www.efs.hrcompass.pl
Zapisy: bpefs@hrcompass.pl
Pozostały ostatnie 2 wolne miejsca na szkoleniu, zachęcamy do zapisu. To już ostatnia szansa na udział w naszym szkoleniu.
"Wyznaczamy wspólny kierunek"Agnieszka D. edytował(a) ten post dnia 17.05.11 o godzinie 11:19
Magdalena R. Execution Planner
Mariusz
Brandt
"Jeżeli nie
DOSKONAŁOŚĆ, to co?
Jeżeli Doskonałość
nie te...
Temat: Ogłoszenia
Witam,W czym możemy Wam pomóc?
Co proponuję:
- bezpłatna promocja Twojej firmy w Internecie,
- możliwość zdobycia bezpłatnej reklamy na ogólnopolskim bezpłatnym portalu handlowym gdzie-kupie.pl
- pomagamy zarobić - 40%-50% prowizji od sprzedaży naszych usług.