konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj.

Czy zastanawiasz się czasami co zrobić, żeby mieć więcej czasu dla siebie i swoich bliskich? Jeśli tak, to myślę, że zaciekawi Cię co dla Ciebie przygotowałem.

Już teraz możesz mieć DARMOWY dostęp do Video-Kurs mojego autorstwa: "Tajniki Organizacji Czasu".

Dowiesz się:
-jak zlokalizować i przeciwdziałać czynnościom, na które tracimy swój czas
-co zrobić, żeby skutecznie wyznaczyć sobie cele
-jak skutecznie zaplanować swój dzień
-jak radzić sobie z odwlekaniem
-w jaki sposób skutecznie zacząć i skończyć zadanie
-co zrobić, żeby nie stracić motywacji

Zapisz się i otrzymaj zupełnie za darmo dostęp do 10 nagrań video, dzięki którym w końcu zyskasz więcej czasu na to, co naprawdę pragniesz robić w swoim życiu:

http://www.piotrderkowski.pl/tajniki_organizacji_czasu/

Pozdrawiam,
Piotr DerkowskiPiotr Derkowski edytował(a) ten post dnia 20.04.11 o godzinie 13:05
Marek Jaczewski

Marek Jaczewski Właściciel,
goldenbiznes

Temat: Ogłoszenia

Zdrowie/Medycyna

- Nowa firma poszukuje czołowych osób z różnych regionów Polski do intratnej współpracy biznesowej, którzy gotowi są już teraz zająć najwyższe pozycje w kadrze menedżerskiej nowej w Polsce firmy, która pomimo kryzysu na świecie- w kapitalnym tempie rozwija się na rynkach światowych.

Bardzo wysokie zarobki i niezależność finansowa- to szansa jaką daje wyłącznie nowy w Polsce unikatowy Projekt Biznesowy w dynamicznie rozwijającej się branży oraz niedostępny nigdzie wcześniej, trafiony w niszę rynkową, bardzo konkurencyjny Produkt, cieszący się wyjątkowym zaufaniem i rewelacyjnym popytem wśród odbiorców.

Współpraca od zaraz.

- Więcej informacji pod tel. ( 022 ) 758-44-50 w godz. 12-14

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na II edycję konferencji:
Automatyzacja procesów w przemyśle
19 maja 2011r.
Hotel Qubus Prestige, Katowice

Konferencja poświęcona będzie nowoczesnym rozwiązaniom dedykowanym branży przemysłowej. Poruszone zostaną tematy dotyczące wykorzystywania i wprowadzania coraz nowocześniejszych, bezpieczniejszych i bardziej niezawodnych systemów sterowania i zarządzania procesami produkcyjnymi.

Wystąpią przed Państwem:
- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań, m.in. OPTeam, SOLDIS i SIEMENS Industry Software oraz
- Niezależni eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami, m.in.:
- Pan Tomasz Krupa (Kerkhoff Consulting Eastern Europe) z prelekcją „Wpływ systematyzacji działań operacyjnych w zaopatrzeniu i zakupach na efektywność przedsiębiorstw”,
- Pan Andrzej Drzymalski (PCP) z prelekcją „Automatyzacja a produktywność w polskich firmach produkcyjnych”.

Tematyka konferencji:
- planowanie produkcji i harmonogramowanie
- rozwiązania do zarządzania łańcuchem dostaw
- systemy MES
- nowoczesna komunikacja z dostawcami i realizacja dostaw
- monitorowanie i diagnostyka w procesach produkcji
- zarządzanie jakością
- systemy wizualizacji produkcji
- systemy Business Intelligence
- systemy ERP

Na konferencję zapraszamy:
Przedstawicieli zakładów przemysłowych: dyrektorów zarządzających, managerów ds. logistyki, szefów departamentów informatyki, kierowników planowania produkcji i dostaw, specjalistów ds. utrzymania ruchu, inżynierów ds. jakości, dyrektorów technicznych.

Wstęp bezpłatny dla wyżej wymienionych odbiorców.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-05-2011--...

Kontakt:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 224 06 40
magdalena.siwek@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Video-Kurs Angielski-free

Zapisz Sie Na DARMOWY Video-Kurs
W Którym Poznasz Najlepszą Technike Nauki
Języka Angielskiego.
Pozwoli Ci TO Szybciej I Skuteczniej Uczyć Się Angielskiego


Zapisz Się Po Darmową Wiedze

http://www.tnapiorkowski.pl/angielski-free
Magdalena Wysocka

Magdalena Wysocka Specjalista Polska
Agencja Rozwoju
Przedsiębiorczosci

Temat: Ogłoszenia

Sprawne procesy biznesowe - klucz w procesie działalności firmy!
Po raz kolejny zapraszamy do Warszawy na cykl szkoleń z Modelowanie Procesów Biznesowych BPMN!


Cykl składa się z dwóch modułów, a wszyscy uczestnicy otrzymują Certyfikaty ukończenia kursu “Analityk Procesów Biznesowych”

I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN
termin: 25-27 maja 2011r., Warszawa
http://bamt.pl/podstawy_bpm_maj

II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN
termin: 15-17 czerwca 2011r., Warszawa
http://bamt.pl/symulacje-bpm-czerwiec

Na II moduł: Symulacja Procesów z modeli BPMN zaparszamy również do Wrocławia
termin: 18-20 maja 2011 r. Wrocław
http://bamt.pl/symulacja_procesow_maj

Cele szkolenia:
-Zapoznanie uczestników z metodologią dokumentacji procesów BPMN
(Business Process Modeling Notation — Notacja Modelowania Procesów Biznesowych)
-Wyjaśnienie specyfiki dokumentacji zgodnej z BPMN
-Nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego rozpoznawania i budowania modeli procesów zgodnie z BPMN oraz poznanie mechanizmów przekształcających model BPMN w kod BPEL (Bussines Process Execution Language).

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- kadry zarządzającej firmą,
- menedżerów odpowiedzialnych za wdrożenie koncepcji zarządzania procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie/instytucji,
- pracowników ds. standardów i procesów – kierowników, specjalistów,
- pracowników firm, które wdrażają lub wdrożyły koncepcję zarządzania procesami biznesowymi,
- pracowników działu IT, w szczególności: analityków biznesowych, analityków systemowych, konsultantów biznesowych, kierowników projektów,
- osób zainteresowanych tematyką zarządzania procesami biznesowymi

Efekty szkolenia:
Nabycie umiejętność identyfikacji,, mapowania, modelowania, publikacji symulacji i analizy procesów w stopniu umożliwiającym samodzielne efektywne
doskonalenie tych procesów, a przez to doskonalenia przedsiębiorstwa.

Programy szkoleń dostępne na stronie: www.bamt.pl

Kontakt:
Magdalena Wysocka
magdalena.wysocka@software.com.pl
tel. 22 427 37 19
Agnieszka D.

Agnieszka D. Making world more
open and connected
@Facebook

Temat: Ogłoszenia

Hr compass wraz z Europejskim Funduszem Społecznym, zaprasza właścicieli i pracowników mikro i małych firm z woj. małopolskiego do udziału w szkoleniu menadżerskim z zakresu doboru i adaptacji pracowników. W ramach projektu przeszkoliliśmy już ponad 150 osób z Małopolski!
Szkolenie współfinansowane aż w 80% z funduszu Unii Europejskiej.

„Efektywna rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie”
Obecnie trwają zapisy na XIII, ostatnią edycję szkolenia w terminie:
26-27 MAJA, KRAKÓW

Korzyści z uczestnictwa

• Podniesienie umiejętności i wiedzy z zakresu:
• Tworzenia pozytywnego PR pracodawcy
• Płatnych i Bezpłatnych źródeł ogłoszeń
• Zasad prowadzenia wywiadu wstępnego
• Zadawania trafnych pytań na interview
• Jak skutecznie promować firmę
• Stosowania nowoczesnych technik wyboru pracowników: AC

Gwarancją wysokiego poziomu szkolenia są autorzy programu(więcej o autorach na stronie:http://hrcompass.pl/pracodawcy/28).
Przygotowaliśmy nowoczesne narzędzia szkoleniowe. Szkolenie ma charakter warsztatowy i aktywny.

Wielkość grupy: 12 osób

Cena: 191 zł za 2 dni szkolenia.

W cenie szkolenia:

• 16 godzin dydaktycznych szkolenia,
• Profesjonalne materiały szkoleniowe, w tym obszerny podręcznik
rekrutacyjny o wartości 150 złotych
• Catering
• Dyplom ukończenia szkolenia

Zapisy prosimy kierować na adres: na adres: [email]bpefs@hrcompass.pl[email]

Więcej informacji na : http://www.efs.hrcompass.pl

To już ostatnia okazja, aby wziąć udział w szkoleniu!
Pozdrawiam
_______________________
Pozdrawiam serdecznie,
tel. 12 34 100 15

Obrazek

„Wyznaczamy wspólny kierunek”

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już w maju oficjalnie rusza III nabór pomysłów na start-up organizowany przez inkubator przedsiębiorczości TechnoBoard.

http://www.technoboard.pl/finansowanie-e-biznesu.html

Od 4 do 31 maja 2011 roku do północy w trybie ciągłym będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 800.000 zł.
TechnoBoard oferuje m.in.:
a) Kapitał (inwestuje maksymalnie do 800 tys. zł, obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów)
b) Pomoc merytoryczna (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy)
Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji. Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.
Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Grzegorz, Sylwester Ziemiakowicz:
Przekonaj się, że sukces osobisty i finansowy jest dostępny dla każdej mądrej kobiety!
to fakt - madra kobieta bedzie chodzila nie do dyskotek, tylko na spotkania biznesowe. Lub/oraz do hoteli, gdzie przy barku siedza znudzeni bizmeni, szejkowie itp. zgrajka, majaca dobry dostep do zlobu :)
Informacje szczegółowe dot. spotkania oraz rezerwacja miejsc na spotkaniu na stronie.
http://bogatekobiety.com
Witalis Popow

Witalis Popow Starszy
syntezatorowy.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu BCM - Zarządzanie Ciągłością Biznesu, które odbędzie się 25. maja, w Warszawie.

Wszelka działalność wymaga utrzymywania rozmaitych relacji i procesów. Niesie to groźbę kryzysu spowodowanego przerwaniem ciągłości tych działań. Niebezpieczeństwo to nie ogranicza się wyłącznie do dużych organizacji i korporacji, bowiem również dla małych i średnich przedsiębiorstw nawet drobne incydenty, jak awaria łącza telekomunikacyjnego, czy wirus komputerowy, często stanowią przyczynyę przerwania ciągłości procesów, a co za tym idzie nieoczekiwane koszta i skutkiem tego - straty.

Celem niniejszego szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodyką działań przeciwdziałających incydentom wpływającym na krytyczne procesy biznesowe oraz procedur naprawczych stosowanych w sytuacji wystąpienia kryzysu.

Na zajęciach dowiedzą się Państwo:
+ jak zaplanować ciągłość działania
+ na co zwracać szczególną uwagę
+ jak przekonać pracowników i zarząd do BCM
+ jak unikać najczęstszych błędów
+ jak pisać, testować i aktualizować plany awaryjne
+ jak realizować przedsięwzięcia z planów awaryjnych w przypadku wystąpienia kryzysu.

Więcej informacji znajduje się się na stronie: isecman.org/bcm

Pozdrawiam,

Witalis Popow
tel. 22 427 3762
@: witalis.popow@isecman.org

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w maju i czerwcu (I grupa)
w lipcu i sierpniu (II grupa)
w sierpniu i wrześniu (III grupa)
we wrześniu i październiku (IV grupa)

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą najwyższej jakości usługi z zakresu doradztwa energetycznego. Zajmujemy się sporządzaniem świadectw charakterystyki energetycznej i optymalizacją zużycia energii. Działamy głównie na terenie województwa mazowieckiego. Wystawiane przez nas świadectwa charakterystyki energetycznej budynków (certyfikaty) cechuje duża dokładność i wartość merytoryczna. Zawsze doradzamy klientom co i gdzie można poprawić.

Przy każdym zleceniu osobiście odwiedzamy budynek/lokal, który certyfikujemy. Dokładnie sprawdzamy wszystkie dane zawarte w projekcie architektonicznym i dokonujemy pomiarów sprawdzających, aby certyfikat spełniał swoją rolę.
Chętnie podejmiemy współpracę zarówno B2B jak i B2C

Bartłomiej Rogala
http://BRSERVICES.PLBartłomiej Rogala edytował(a) ten post dnia 29.04.11 o godzinie 12:24

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Przedsiębiorców z województwa łódzkiego


Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach w ramach dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projektu: „Koło ratunkowe na kryzys - TOC + LEAN + HR - szkolenia w zakresie ciągłego doskonalenia organizacji".

Tematyka i proponowany terminarz szkoleń z zakresu HR

Zarządzanie zmianą 11-13.05.2011 (3dni / 24h)
Rekrutacja 16-18.05.2011 (3 dni / 24h)
Zakresy obowiązków 18-20.05.2011 (3 dni / 24h)
SOOP 23-25.05.2011 (3 dni / 24h)
Coaching 31.05 – 02.06.2011 (3 dni / 24h)
Kierowanie 06-08.06.2011 (3 dni / 24h)

Firmy, których pracownicy biorą udział w szkoleniach, muszą spełniać kilka kryteriów, określonych w projekcie:
- mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa
- wykonujące działalność na terenie województwa łódzkiego
- w szkoleniu mogą brać udział osoby zatrudnione na umowę o pracę
- firmy nie posiadające kapitału zagranicznego, których właściciel nie ma większych udziałów w innych spółkach

Szkolenie jest dofinansowane z Unii Europejskiej!

Dofinansowanie dla mikro i małych firm wynosi 80%, dla firm średnich 70%.
Ceny szkolenia zależnie od ilości osób w danej grupie, wynoszą:

- ok. 350 zł netto /os.- mikro i małe firmy (przy 10 os. w grupie)
- ok. 450 zł netto/os. - średnie firmy (przy 10 os. w grupie)

Jest możliwość zrealizowania szkolenia w terminie najdogodnym dla Klienta, także w formie szkolenia zamkniętego! Szkolenia mogą być zrealizowane w Łodzi, Sieradzu, Pabianicach i Piotrkowie Trybunalskim.

Więcej informacji o projekcie oraz dokumenty do pobrania można znaleźć na stronie projektu:
http://www.doskonalenie-vento.pl/pl/podstawowe_informa...


Kontakt:

Agnieszka Kowarska

„Kowarska.pl” Szkolenia i coaching
a.kowarska@gmail.com
kontakt@kowarska.pl
tel.: 791 080773
Dominik Żak

Dominik Żak Przedstawiciel
handlowy ds.
Kluczowych Klientów

Temat: Ogłoszenia

Jeśli Twoja firma pochłania dużo energii i denerwują Cię ciągłe podwyżki prądu skontaktuj się ze mną a zagwarantuję Ci stałe i niezmienne stawki za zużytą energię aż do końca 2013 roku.
Więcej informacji na priv.
Dorota Wysocka

Dorota Wysocka "Szczytem szaleństwa
jest robić wciąż to
samo i oczekiwać...

Temat: Ogłoszenia

WYJĄTKOWE WYDARZENIE 2011 ROKU!!!

4 maja 2011 roku (środa) godz.: 18:30-21:00 w Centrum Warszawy w XVI-wiecznym Pałacu Prymasowskim odbędzie się niezwykłe wydarzenie. W ramach promocji marki NOVISION Exclusive organizacja Novision przygotowała dla swoich gości* limitowaną ilość zaproszeń.

Niezwykłą konferencję:
„SZTUKA INWESTOWANIA, CZYLI JAK OSIĄGAĆ ZYSKI I UNIKAĆ STRAT”
poprowadzi wielokrotny milioner – człowiek, który swoje 15 letnie doświadczenie w inwestowaniu pieniędzy na rynkach finansowych, nieruchomościach i innych najlepszych instrumentach finansowych przekaże Państwu podczas tego spotkania. Osoba, która osobiście spotyka się z ludźmi
zarządzającymi aktywami osób z pierwszej 10 najbogatszych osób w Polsce.
Wiedza i informacje niedostępne dotychczas w praktyce wielu osobom, dostęp do informacji – za które wiele osób płaci tysiące złotych za takie spotkania – w tym dniu wyjątkowo nowa marka Novision Exclusive sponsoruje swoim uczestnikom.

Konferencję poprowadzi Dyrektor Generalny organizacji Novision – Pan Marek Waberski.

*osoba zaproszona, koniecznie musi zostać zapisana na listę osób zaproszonych. Wstęp możliwy po okazaniu zaproszenia przed wejściem do sali. Konferencja zaczyna się punktualnie o godzinie 18:30. Goście proszeni są o przybycie najpóźniej o godzinie 18:15. Podczas konferencji zostaną rozlosowane nagrody dla uczestników tego spotkania. Spotkania cieszą się wyjątkową popularnością i w jednorazowych konferencjach uczestniczy często
do 1000 osób. Na powyższe spotkanie przygotowane zostało tylko 100 zaproszeń ufundowanych przez markę Novision Exclusive, przekazanych partnerom biznesowym firmy.

Jeżeli chcesz uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu, to poproszę o potwierdzenie uczestnictwa podając w mailu zwrotnym imię, nazwisko oraz numer tel.
Pozdrawiam,
Dorota Wysocka
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

Witaj

Przygotowałem VIDEO kurs odnośnie filozofii kaizen - w skrócie jest to technika dzięki, której możesz małymi krokami osiągać cele, zmieniać nawyki, wprowadzać trwałe zmiany i wiele więcej.
Video kurs jest w pełni DARMOWY także tylko korzystać ;)

aby mieć do niego dostęp wejdź na :
http://filozofiakaizen.pl/ i zostaw swój adres email.

Pozdrawiam,
Adam Przemyk
Sławomir Stańczuk

Sławomir Stańczuk Prezes Zarządu
Polish Business Club
Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia

Witam

Mam kilka podwójnych zaproszeń na wyjątkową konferencję w XVII pałacu w centrum Warszawy, która odbędzie się już 4 maja 2011 o godzinie 18.30.
http://goo.gl/yOZpl

Jeśli jesteś zainteresowany uczestnictwem w tej wyjątkowej konferencji napisz do mnie wiadomość z podaniem [Imię],[Nazwisko],[Numer telefonu komórkowego].

Kilka najszybszy osób będzie mogło wejść za darmo!

Pozdrawiam
Sławomir Stańczuk

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na stronę http://efektplanu.pl- najciekawsze artykuły z sieci, e-prasa, e-booki, audiobooki z dziedzin: biznes, reklama i marketing, negocjacje handlowe, PR, motywacja, zarządzanie, inwestycje.
Piotr Dróżdż

Piotr Dróżdż specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Portal http://www.uczymy24.pl informuje o otworzeniu Wirtualnego Gabinetu Hipnozy dr. Andrzeja Kaczorowskiego. Dzięki naszej platformie komunikacyjnej możliwe będzie bezpośrednie uczestnictwo na żywo przez Internet w kursach hipnoterapii oraz w seansach terapeutycznych. Szczegóły oferty znajdują się na naszej podstronie http://www.uczymy24.pl/page/3/wirtualnygabinethipnozy . Serdecznie zapraszamy do udziału w kursach.

Wirtualny Gabinet Hipnozy dr. Andrzeja Kaczorowskiego

Hipnoza jest zagadnieniem wyjątkowo obszernym. Rozumiejąc powagę tematu Wydawnictwo Europa oraz portal http://uczymy24.pl podjęły współpracę z uznanym specjalistą w tej dziedzinie – z doktorem Andrzejem Kaczorowskim. Już w lipcu 2011 nakładem Wydawnictwa Europa ukaże się jego najnowsza publikacja, ale to dopiero początek wspomnianej współpracy. Portal http://uczymy24.pl udostępnia doktorowi A. Kaczorowskiemu platformę komunikacyjną otwierając Wirtualny Gabinet Hipnozy dr. Andrzeja Kaczorowskiego. Dzięki temu każdy chętny do udziału w określonym kursie lub seansie zbiorowym będzie miała do wyboru aż dwie opcje uczestnictwa bezpośredniego:
• online za pośrednictwem panelu konferencyjnego
• w siedzibie Centrum Medycyny Naturalnej we Wrocławiu

Zapraszamy po więcej szczegółów na http://www.uczymy24.plPiotr Dróżdż edytował(a) ten post dnia 02.05.11 o godzinie 13:19
Elżbieta Miodek

Elżbieta Miodek Nie przepłyniesz
morza, jeśli
będziesz tylko stać
i gapić...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Zachęcam gorąco do zapoznania się z produktami amerykańskiej firmy oferującej nowoczesne narzędzia internetowe (video e-maile, video konferencje, life broadcasting, video autoresponder, video blogi i inne).
Nowatorskie rozwiązania o dużej skuteczności promocyjnej i biznesowej dostępne teraz dla każdego, wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu, bez konieczności inwestowania w drogie wyposażenie. Dodatkowo możliwość nawiązania współpracy w dystrybucji produktów.

Narzędzie idealne dla osób, które:
- potrzebują pozostać w bliskim kontakcie z klientami,współpracownikami, podwykonawcami, oddziałami swojej firmy;
- prowadzą szkolenia i prezentacje;
- interesują się nowymi technologiami internetowymi;
- chcą w łatwy sposób zaprezentować swoją ofertę klientom;
- chcą wyróżnić się w niebanalny sposób spośród konkurencji,
- prowadzą sklep internetowy lub jakikolwiek inny rodzaj e-biznesu;
- chcą zaistnieć w łatwy i niekonwencjonalny sposób na portalach społecznościowych,
- pracują jako lektorzy, nauczyciele, trenerzy, menedżerowie, itp.
- zajmują się sprzedażą sieciową;
- szukają pracy i chcą wyróżnić się spośród innych kandydatów,
- są długo poza domem a chcą pozostać w kontakcie wizualnym z rodziną.

Udzielam informacji o produktach i prowadzę indywidualne szkolenia (osobiste lub online, więc odległość i czas nie ma znaczenia. Z ofertą można zapoznać się również na stronie Talkfusion link http://1450912.tourtalkfusion.com/

Zachęcam do kontaktu, gdyż produkt nietypowy i wart uwagi.
tel. 603 884 865
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru, oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać a nie jak rządzić.

Zanim jednak zdecydujesz się na zapoznanie ze szczegółami szkolenia, przeczytaj kilka wybranych opinii o szkoleniu Zarządzanie zespołem:

-------------------------------------------------------
"Uczestniczyłem w prowadzonym przez Marcina szkoleniu "Zarządzanie Zespołem Sprzedaży". Marcin w niezwykle przyjazny sposób uzmysłowił mi jak duży wpływ na zespół handlowy mają rzeczy z pozoru nieistotne, mało ważne. Polecam to szkolenie wszystkim, doskonale otwiera oczy na wiele spraw, a sposób prowadzenia jest na tyle wciągający, że nawet się nie spostrzegłem, że to już koniec."

Kamil Piętka

-------------------------------------------------------

"Bardzo profesjonalnie prowadzone szkolenie. Wysoka wiedza ekspertów (prowadzących) oraz umiejętne przekazywanie wiedzy przyczyniły się do tego, że inaczej patrzę obecnie na aspekty związane z zarządzaniem zespołem sprzedaży. Prowadzący otworzyli mi oczy na pewne rzeczy, których wcześniej nie dostrzegałem. Dzięki!"

Przemysław Góra
Activ Investment



-------------------------------------------------------
"Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny, mający charakter pracy twórczej, zespołowej w bardzo przyjemnej formie. Świetny wstęp do roli Dyrektora. Treść szkolenia bardzo bogata i jednocześnie interesująca. Mogę śmiało zarekomendować to szkolenie dla ludzi szukających rozwoju oraz samorealizacji."

Łukasz Ogrodowczyk
F.H.U. OVER Stanisław Gosiewski



-------------------------------------------------------

Jeżeli jesteś:
- Menadżerem zarządzającym zespołem sprzedaży.
- Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To szkolenie jest adresowane do Ciebie i dostępne w specjalnej cenie 199zł brutto.

=======================================================

CELE SZKOLENIA:
- Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
- Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
- Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.

=======================================================

Program szkolenia

Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Metodologia pracy:

Zespół Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu® realizuje szkolenia i projekty rozwojowe w oparciu
o metodę SET® - metodologię efektywnego treningu. Metoda SET® zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność:

- Zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania nowych umiejętności (SAFETY)
- Pełnym zanurzeniu w doświadczeniu (EXPERIENCE)
- Wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w rzeczywistym kontekście pracy (TRAINING)

Metodologia ta z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą szkoleniową, a z drugiej strony opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki i neuropedagogiki.

=======================================================

Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich, zarówno w kraju jak i za granicą. Posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń interpersonalnych (komunikacja, autoprezentacja, rozwój osobisty), handlowych (rozmowa sprzedażowa, obsługa klienta) i managerskich (skuteczne zarządzanie sobą w czasie, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem). Praktyki instruktażu, T90 i coachingu w zarządzaniu zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia na wskazany adres. Formularz dostępny na stronie http://gntb.eu w dziale SZKOLENIA zakładka Szkolenia OTWARTE.

=======================================================

Miejsce szkolenia:

Adres: Poznań, Sunny Hotel Poznań Ul. Kowalewicka 12 B, 60-002 Poznań
Czas: od 16 maja, 10:00 do 17 maja, 18:00

=======================================================


Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe



Wyślij zaproszenie do