Jan Dżony Ś.

Jan Dżony Ś. freelancer, montaż
video, dtp, designer

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.
I zapraszam na bezpłatne wykłady-warsztaty:

<<Podstawy finansów osobistych>>

<<Akcelerator wolności finansowej>>

O N L I N E
Poniżej link do strony organizatora forum:
<<Forum Sukcesu>>

Pozdrawiam
Jan Śmiarowski

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam, zapraszam na szkolenie dotyczące skutecznego poszukiwania pracy oraz autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej:

Szkolenia te skierowane są do osób poszukujących pracy, w tym studentów ostatnich lat studiów, osób bezrobotnych, poszukujących pracy stałej lub sezonowej, a także osób rozpoczynających swoją pracę w działach HR, firmach rekrutacyjnych oraz urzędach pracy, a także innych instytucjach zajmujących się rynkiem pracy oraz pozyskiwaniem kandydatów.

Wiedza zdobyta na szkoleniach z zakresu skutecznego poruszania się po rynku pracy pozwoli uczestnikom na:
-przygotowanie profesjonalnego CV oraz listu motywacyjnego,
-skuteczne wyszukiwania ofert pracy z wykorzystaniem internetu oraz mediów tradycyjnych,
-zdiagnozowanie swoich preferencji zawodowych oraz poziomu kompetencji niezbędnych do podjęcia określonego rodzaju pracy,
-skuteczne wyznaczanie oraz realizację swoich celów zawodowych
-właściwe zachowanie się podczas procesu rekrutacyjnego

Po zakończeniu szkoleń uczestnicy będą znać:
-zasady przygotowywania dokumentów aplikacyjnych,
-charakterystykę lokalnego oraz ogólnopolskiego rynku pracy,
-metody poszukiwania pracy,
-metody oceny i selekcji kandydatów wykorzystywane w firmach,
-sposoby prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz zadawania pytań przez pracodawcę podczas rekrutacji.

Kontakt i zapisy:
Karol Wolski
k.wolski@indevelopment.pl
tel: 512 096 203
strona internetowa: http://indevelopment.pl

Koszt 250 zł
Czas trwania 2 dni = 16 godzin
Termin: 16-17 kwietnia 2011
Miejsce: Kraków

Prowadzący:
Kinga Bernacka: Specjalista ds. personalno-kadrowych w dużej firmie handlowej. Zajmuje się rekrutacją, prowadzi szkolenia z umiejętności poruszania się po rynku pracy. Warsztat trenerski szlifowała współpracując m.in. z doradcami finansowymi, handlowcami, pracownikami biurowymi czy Pocztą Polską.

Obrazek
Izabela Petrykowska

Izabela Petrykowska lektor,
mobileENGLISH

Temat: Ogłoszenia

Spotkanie z Ambasadorami Projektu 21 - 5.04, godz. 14, Aula WSB 13A/13B
Otwarte spotkanie z Ambasadorami Projektu 21
Zapraszamy wszystkie młode, ambitne i przedsiębiorcze osoby na bezpłatne spotkanie w ramach Projektu 21.

Jego celem jest kształtowanie postawy przedsiębiorczej wśród młodych ludzi, motywowanie do realizacji kreatywnych i innowacyjnych pomysłów- krótko mówiąc pomoc w "rozwinięciu skrzydeł".

Czas i miejsce:
5 kwietnia Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy ul. Fordońska 74,
Aula 13a, godzina 14.00

Spotkanie poprowadzą Ambasadorzy Projektu, praktycy biznesu:

* Robert Krool - ekspert Instytutu Copernicus, jeden z pomysłodawców inicjatywy Projekt21
* Maciej Niklas - Prezes Zarządu Międzynarodowego Centrum Szkolenia Energetyki
* Waldemar Podel - Radca prawny, syndyk, nadzorca sądowy, negocjator, Prezes Fundacji Instytut Copernicus

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w spotkaniu na wsb.bydgoszcz@inkubatory.pl

Szczegółowe informacje na temat projektu na http://projekt21.eu
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Informacja również pod adresem mailowym: szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Maciej Pawlik

Maciej Pawlik Grupa SET sp. z o.o.
- Wiceprezes Zarządu
/ Dyrektor Oper...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
16 kwietnia 2011 startuje już XXI Edycja Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®.

Zostały ostatnie wolne miejsca dla wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji trenerskich w Akademii SET®.

Oferta LAST MINUTE obowiązuje tylko przez najbliższe 10 dni!

Szczegóły oferty znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....


Serdecznie zapraszam

Maciek Pawlik
www.GrupaSET.pl

Obrazek
Mateusz Witek

Mateusz Witek Specjalista ds.
zakupów

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich serdecznie!

Chciałbym zaproponować Wam ostatnie miejsca na szkolenie „Nowoczesne techniki PR – wykorzystanie Internetu w strategiach komunikacyjnych”. Specjalnie dla użytkowników portalu GoldenLine oferujemy 20% zniżkę, dzięki której koszt szklenia to 396 zł + VAT (oryginalna cena 495 zł + VAT). Szkolenie odbędzie się 28.04.2011.

Prowadzącym jest Łukasz Dębski, Social Media Manager w 121 PR odpowiedzialny za projektowanie kampaniami w serwisach społecznościowych oraz współpracę z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Wchodzi w skład redakcji miesięcznika branżowego „Mediafun Magazyn”. Autor bloga na temat social media http://infosocialmedia.blogspot.com oraz Fanpage http://facebook.com/infosocialmedia. Trener w zakresie social media oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii w kampaniach komunikacyjnych organizacji.

Więcej informacji o szkoleniu możecie znaleźć na stronie: http://firma2000.pl/pl/warsztaty_uzupelniajace/program...

Jednocześnie zachęcam Was do zapoznania się z naszymi pozostałymi szkoleniami, a w szczególności z Akademią PR, w trakcie której będziecie mieli okazję zdobyć kompleksową wiedzę związaną z działaniami Public Relations.

Pozdrawiam
Agnieszka Jotkin

Agnieszka Jotkin Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

PROMOCJA I PR W INSTYTUCJACH KULTURY


Obrazek

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE!!!

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
Szkolenie poprowadzi Katarzyna Czernia.

Zapisz się na: http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt

Korzyści uczestników:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:

* skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,
* organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,
* planowania i realizacji imprez kulturalnych,
* określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.

Szkolenie polecamy:

* instytucjom kultury,
* działom PR i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za strategie PR w instytucjach kultury,
* biurom marketingu i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za wizerunek instytucji,
* osobom organizującym imprezy kulturalne.
* biurom prasowym.

Miejsce i godziny szkolenia:

Szkolenie odbędzie się w dniu 13.05.2011 w sali szkoleniowej Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych przy ul. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu

godziny: 10:00-18:00

rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 06.05. zgłoś się

Cena:

430,50 zł brutto za osobę.

Program:

Szkolenie trwa jeden dzień (8 h).

* Wprowadzenie do PR
* Definicje, cele i narzędzia PR
* Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny
* Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
* Analiza sytuacji
* Grupy docelowe
* Analiza SWOT
* Plan działań
* Monitoring i ewaluacja działań PR
* Budowanie strategii PR dla instytucji kultury – warsztaty i ich omówienia

Metody pracy:

ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku.

W ramach szkoleń zapewniamy:

-Spotkania i konsultacje przed szkoleniem
-Diagnozę potrzeb szkoleniowych
-Przygotowanie projektu szkolenia
-Materiały dla uczestników
-Ewaluację po szkoleniu
-Ocenę efektywności szkolenia
-Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników
-Obiad
-Bufet kawowy.


Obrazek
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Bartosz Dolinkiewicz

Bartosz Dolinkiewicz Zarządca wynajmem
EZHome.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprezentować Państwu możliwości innowacyjnej technologii IT, która może ułatwić Państwu biznes:
PREZENTACJA


Obrazek


Zapraszam również na krótką wycieczkę po produktach i ich zastosowaniu w biznesie: PRZEWODNIK PO TALK FUSION

oraz na DARMOWE szkolenie biznesowe:
Forum Sukcesu

Z poważaniem
Bartosz Dolinkiewicz
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na bezpłatną prezentację sieciową - webinarium, dotyczące narzędzia RapidCatalog firmy Cortona 3D, które odbędzie się

o 16.30 dzisiaj, we czwartek, 7 kwietnia 2011

Podczas 45 minutowej prezentacji specjaliści firmy Cortoan3D pokażą, w jaki sposób interaktywne katalogi mogą stać się motorem napędowym wydajności i skuteczną drogą zmniejszenia kosztów produkcji. Sesja ta będzie obejmować:
• Przykład biznesowy wykorzystania Interaktywnych Katalogów Części
• Omówienie rozwiązania RapidCatalog firmy Cortona3D włącznie z pokazem wykorzystania oprogramowania na bazie przykładów prezentujących:
- Szybki import i powiązanie geometrii 3D z listą części BOM
- Importowanie i ponowne wykorzystanie zasobów 2D
- Szybkie przygotowanie interaktywnych katalogów części do wykorzystania na stronach www oraz w formacie PDF
- Jak kojarzenie części z interaktywnymi modelami 3D i schematami 2D wpływa na zwiększenie zadowolenia użytkowników
• Przykłady klientów, którzy przekonali się już do korzyści wynikających z przygotowania Interaktywnych Katalogów Części za pomocą narzędzi firmy Cortona3D

Uczestniczyć w prezentacji można po dokonaniu rejestracji na stronach producenta. Rejestracji można dokonać klikając na poniższy link:

REJESTRACJA

Po rejestracji otrzymają Państwo mail potwierdzający rejestrację, który zawiera link umożliwiający podłączenie się poprzez Internet do prezentacji. Mam nadzieję, że webinarium to pomoże Państwu przekonać się w jaki sposób można usprawnić proces przygotowania wysokiej jakości dokumentacji dla Państwa produktów.

Pozdrawiam
Wojciech Zdun
softProgress
Tel. +48 22 250 26 50 - 53
http://www.goldenline.pl/forum/cortona3d-pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Letnie Praktyki Badawcze startują po raz siódmy! Skierowane do studentów i doktorantów, dzięki unikalnej formule pozwalają zespołom studenckim nadzorowanym przez specjalistów rozwiązywać realne problemy naukowe i biznesowe. LPB to dobry start do kariery w konsultingu, biznesie, czy nawet do podjęcia pracy naukowej. Spektrum poruszanych tematów jest bardzo szerokie, począwszy od marketingu, przez modelowanie matematyczne po badania współczesnego Internetu. Rekrutacja już ruszyła, zapraszam na stronę Praktyk, http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/ !
Dariusz Burzyński

Dariusz Burzyński WWW.WINEPORT.PL -
Twój Sklep z Winem

Temat: Ogłoszenia

http://wineport.pl twoj sklep z winem!!! zapraszam gwarancja najniższych cen!!!
Michał Szczepaniak

Michał Szczepaniak Student,
Politechnika
Wrocławska

Temat: Ogłoszenia

Kluby rozwoju osobistego Eddu - zapraszamy na najbliższe szkolenie:

Kalibracja - czytaj ludzi jak otwartą książkę

Obrazek

Każdy z nas tworzy swój unikalny świat i mamy do tego mnóstwo możliwości. Miejsca, w których lubimy przebywać, wygląd i ubiór, sposób zachowywania się. Nabywane umiejętności, system przekonań, hierarchia wartości, wiara w to kim jesteśmy i relacje jakie tworzymy. To wszystko i o wiele więcej tworzy system zwany człowiekiem. Tworząc świat wokół siebie jesteśmy jedną wielką metaforą nas samych i tego w co wierzymy.
Kobietę, którą poznałeś w muzeum sztuki zaprosisz na pierwszą randkę do baru, na spacer, do eleganckiej restauracji, do muzeum, do kina? Wchodząc do gabinetu prezesa, który postawił na biurku zdjęcia rodziny zaczniesz rozmowę od opisu osiągnięć Twojej firmy? Czy opowiesz jak świetnie bawiłeś się kilka dni wcześniej na rodzinnym obiedzie i powtórzysz zasłyszany tam dowcip? A jak się ubierzesz na jedną i drugą okazję i skąd weźmiesz potrzebne informacje?
Cały czas komunikujemy światu siebie. Umiejętność odkrywania sposobu myślenia na podstawie wszelkich dostępnych informacji nazywa się właśnie kalibracją. Nie ma to nic wspólnego z czytaniem w myślach, choć czasem robi podobne wrażenie. Przyjdź na najbliższy klub, a dowiesz się, że to umiejętność jak każda inna. Zapraszamy Cię do nieskończonego świata kalibracji i rozumienia odrębności każdej chwili i każdego człowieka. To pasjonująca podróż, wsiadaj śmiało i zapnij pasy, bo jazda jest bez trzymanki!

Więcej informacji znajdziesz na:
http://www.eddu.pl/index.php?option=com_content&view=a...

Spotkanie na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kalibracja-czytaj-l...

Kluby Eddu to:
- błyskawiczny rozwój i dostęp do najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych;
- otwartość, spotkania z przyjaciółmi i nowe znajomości;
- grono znajomych ponad podziałami kulturowymi, wieku i płci;
- styl życia i miejsce spotkań pasjonatów harmonijnego rozwoju;

Zapraszamy!
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie dofinansowane z EFS dla firm z grupy MŚP.
Szkolenia otwarte i zamknięte dofinansowane ze środków Unii Europejskiej. Wyjątkowa okazja, wyjątkowe ceny. Najwyższa jakość certyfikowana znakiem AVENHANSEN.

Zapraszam serdecznie:

"KOMUNIKACJA TELEFONICZNA W BUDOWANIU DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM"

9-11 maja 2011
Łódź

Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.Telefon stał się najbardziej popularnym medium komunikacji, wpływającym na relacje. W przeciwieństwie do korespondencji (słowo pisane), umożliwia przekazywanie emocji głosem, a pośpiech, unikanie rozmowy lub nie odbieranie telefonu szybciej psuje relacje niż na przykład zwłoka w odpisaniu na e-mail. Dlatego właśnie umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami jest najsilniejszą bronią firmy w budowaniu pozytywnych, przyjaznych i długofalowych relacji.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.

Szkolenia polecamy dla

Wszystkich osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

W trakcie szkolenia będą prowadzone dialogi bez możliwości kontaktu wzrokowego oraz symulowane rozmowy w parach siedzących plecami do siebie. Użyjemy również techniki nagrań audio, które w trakcie odsłuchiwania pokażą uczestnikom ich reakcje, emocje i ułatwią dostrzeżenie popełnionych błędów. Ponadto dla zrozumienia nowych zagadnień użyjemy prezentacji, dyskusji, ćwiczeń, testów i kreatywnej pracy w małych zespołach.

Cena - zależy od ilości osób w grupie i waha się od 198,79 zł do 662,58 zł od osoby. Cena dofinansowania może zawierać koszty noclegu.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91 (proszę prosić mnie:)Łukasz M. edytował(a) ten post dnia 11.04.11 o godzinie 09:55

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich przedsiębiorców na kolejne Spotkanie Klubu Networkingu ,,Poznań mój biznes" w najbliższy czwartek czyli 14 kwietnia w Poznaniu w Hotelu Rzymskim.
Takie śniadanie biznesowe ma na celu nawiązanie nowych kontaktów poprzez rozmowę, wymianę wizytówek, krótką prezentacje swojej firmy i wspólne uczestnictwo w miniwarsztatach! Formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie: http://creativemedia.com.pl
Koszt śniadania: 30 zł.

W związku z koniecznością wcześniejszej rezerwacji miejsc, bardzo ważne jest jak najszybsze nadsyłanie zgłoszeń. Decyduje ich kolejność, a ilość miejsc jest ograniczona.

Proszę o nadsyłanie podpisanych formularzy zgłoszeniowych do 12.04.2011 do godz. 14.00 (faksem pod nr 61 62 26 906 lub skan
mailem).

Przypominam, że oryginalne spotkania Klubu Networkingu organizowane są JEDYNIE przez CreativeMedia wizerunek-doradztwo-szkolenia JEDYNIE w Hotelu Rzymskim w Poznaniu.

Serdecznie zapraszam!

Więcej informacji na temat Klubu Networkingu znajdziesz także na stronie: http://blog.creativemedia.com.pl/
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Informacja również pod adresem mailowym: szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

http://www.wyznaczanie-celow.pl

Masz swoje marzenia, ale nie wiesz jak się zabrać za ich realizację?
Zdarza Ci się odkładać coś w nieskończoność?
Jak większość, Ty też chciałbyś umieć wyznaczać sobie konkretne cele i skutecznie je realizować?. Mam coś właśnie dla Ciebie!

Darmowy 6-dniowy kurs, z którego dowiesz się:
- Jak zabrać się za realizacje swoich marzeń,
- Jakie są metody skutecznego wyznaczania celów,
- Dlaczego wyznaczanie celów jest takie ważne,
- Jak zmieniać swoje życie krok po kroku, z każdym nowym celem.

Postaw pierwszy krok w kierunku zmiany swojego życia!!!!

Zapraszam: http://wyznaczanie-celow.pl


Obrazek
Danka Prachnio

Danka Prachnio nauczycielka Vedic
Art. Trener Rozwoju
Osobistego. Coach

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na długi majowy weekend do Kuligowa
Warsztaty Vedic Art. od 29.04.2011 do 03.05.2011
http://vedicart.warszawa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:



Pierwszą Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu

19 kwietnia 2011 r.

Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)

http://www.technoboard.evenea.pl/

W czasie bezpłatnej konferencji:

- pokażemy jak można uzyskać od nas kapitał na własny e-biznes

- wystąpi wiele ciekawych osób/firm

- podsumujemy naszą działalność od 1.01.2010

- będzie można nawiązać interesujące kontakty biznesowe

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:



Pierwszą Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu

19 kwietnia 2011 r.

Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)

http://www.technoboard.evenea.pl/

W czasie bezpłatnej konferencji:

- pokażemy jak można uzyskać od nas kapitał na własny e-biznes

- wystąpi wiele ciekawych osób/firm

- podsumujemy naszą działalność od 1.01.2010

- będzie można nawiązać interesujące kontakty biznesowe



Wyślij zaproszenie do