Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Serdecznie zapraszam do lektury mikrobloga Opcji, gdzie piszemy o marketingu internetowym i rozwiązaniach IT dla biznesu:

http://www.goldenline.pl/mikroblog/opcja-pl/

http://www.opcja.pl/
Agnieszka Różnicka

Agnieszka Różnicka specjalista ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia

Szybciej, Więcej, Taniej - Efektywna komunikacja w zasięgu ręki!

Już 7 marca br. w Warszawie odbędzie się konferencja, podczas której eksperci zdradzą jak usprawnić wewnętrzną komunikację w firmie i ułatwić kontakty z Klientami.

Dodatkową możliwością zapoznania się z materiałami i prezentacjami ekspertów jest rejestracja dzięki, której w przypadku braku możliwości przybycia otrzymają Państwo materiały po konferencji.
* Zarówno udział w konferencji jak i dostęp do materiałów konferencyjnych jest bezpłatny.

Ta konferencja daje nowe możliwości!

Na tej konferencji czeka również na Państwa niespodzianka
- wśród zgłoszonych osób rozlosujemy cenny upominek
Notebook Samsung RV510 T4500


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w tym wydarzeniu.

W programie m.in.:


* "Wykorzystanie dostępnych rozwiązań narzędziowych dla wsparcia działań komunikacyjnych we współczesnej firmie, w okresie permanentnych zmian"- Pekao S.A. - Katarzyna Myśliwiec
- Czy w nowoczesnej korporacji jest miejsce dla mediów społecznościowych?
- Jak pogodzić potrzeby komunikacyjne różnych grup odbiorców: kadra kierownicza- pracownicy
- Jak sprawna komunikacja wewnątrz firmy wpływa na jej reputację i wizerunek na rynku?
* "Obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności biznesu poprzez wykorzystanie technologii Unified Communications" - Microsoft - Arkadiusz Kuczorski
* "Unified Communications a reengineering procesów biznesowych w branży ubezpieczeniowej. Szanse i uwarunkowania wdrożenia" - TUiR Allianz - Dariusz Markowicz
- UC- jak rozumiemy je od strony biznesu?
- UC w procesie akwizycji
- UC w procesach po-sprzedażowej obsługi ubezpieczeń i likwidacji szkód.
- UC w centrali i jednostkach terenowych zakładu ubezpieczeń
* "Unified Communications - co w trawie piszczy?" - Audytel - Marcin Żebrowski
- Jakie rozwiązania proponują operatorzy i dostawcy?
- Czy obietnice mają pokrycie w rzeczywistości?
- Na jakie ryzyka narażają się prekursorzy nowych rozwiązań?
* "Ochrona przed wyciekiem istotnych danych" - kancelaria Bird&Bird - Michał Balicki
* "Wdrożenie Lync 2010 w praktyce" - Microsoft - Artur Racinowski

Podczas konferencji zaprezentowane będą również nowoczesne słuchawki oraz telefony dostawców rozwiązań Unified Communications.

Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej - zapraszamy do BEZPŁATNEJ REJESTRACJI lub prosimy o przekazanie zaproszenia osobom, które mogą być zainteresowane usprawnieniem procesu pozyskania Klientów.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY* dla:

* Szefów działów obsługi klienta/ call center
* Kierowników, koordynatorów działów wsparcia sprzedaży
* Osób zarządzających działami komunikacji, Sprzedaży, IT, Marketingu
* Osób odpowiedzialnych za politykę pracy zdalnej
* Dyrektorów i kierowników działów HR
* Osób odpowiedzialnych za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
* Koordynatorów projektów

Szczegółowe informację na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/unified-comm...

*Uwaga udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – szczegóły na stronie

Zapraszamy do udziału!!!

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
tel. 22/ 224 06 42
fax. 22/ 244 25 37
e-mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
http://www.MultiTrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Lojalność jest ponad wszystko, dlatego polecam szkolenie: Od trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność? http://www.hrokazje.pl/training.aspx?id=369

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Praca - Członek Komitetu Sterującego:

http://www.technoboard.pl/images/Pliki/TB-12-1.pdf

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj. Zapraszam Cię serdecznie na mój darmowy e-kurs "Skuteczna Motywacja".
http://www.skuteczna-motywacja.pl/


Obrazek


Postaram Ci się dokładnie wyjaśnić pewne kwestie związane z motywacją.

Dowiesz się m.in.:
-jak się skutecznie motywować do działania
-co zrobić, kiedy nic nam się nie chce
-jak nie poddać się kiedy pojawią się pierwsze trudności na drodze do celu
-w jaki sposób utrzymać możliwie wysoki poziom motywacji

Nie zwlekaj więc i zapisz się już teraz!
http://www.skuteczna-motywacja.pl/
Tomasz Stotko

Tomasz Stotko właściciel/
menadżer, Agencja
Reklamowa

Temat: Ogłoszenia

Akademia Kompetencji Trenerskich 225 h

-Super promocja! Osoby, które zapiszą się dnia 8 marca otrzymają 600 zł zniżki.

-dla użytkowników Goldenline DODATKOWA PROMOCJA! W treści zapisu podaj, że jesteś użytkownikiem portalu, a książkę dostaniesz w prezencie.

Program Akademii Kompetencji trenerskich ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędne kompetencje potrzebne do prowadzenia szkoleń, prezentacji i warsztatów.
Po ukończeniu kursów uczestnicy mogą zajmować się równieżanalizami i diagnozami potrzeb szkoleniowych dla firm pracując na stanowiskach takich jak np. specjalista do spraw szkoleń, trener wewnętrzny itp. 

Uczestnicy:
- osoby prowadzące działalność szkoleniową lub mające taki zamiar w przyszłości, 
- specjaliści do spraw szkoleń 
- trenerzy wewnętrzni 
- osoby pracujące w obszarze HR 
- studenci ostatnich lat studiów 
- osoby pragnące zdobyć kompetencje zawarte w programie akademii, aby wykorzystać je do innych celów zawodowych 

Czas trwania: 225 h 

Start: 09.04.2011 r.

Szczegóły: http://ster.edu.pl/akademia lub http://akademia-trener.pl
Karol Nowicki

Karol Nowicki Pricing Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na kolejną edycję konferencji Project Management Days, która odbędzie się 11-13.04.2011r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jakie wyzwania stawia zarządzanie projektem?
Jak pomyślnie zrealizować projekt?
Co sprawia, że wiele światowych firm zwiększa zapotrzebowanie na Project Managerów?
Czy jesteś w stanie sprostać wymaganiom rynku w ramach Project Managementu?

Już po raz VI pomagamy Ci znaleźć odpowiedzi na te i inne pytania związane z niezwykle prężnie rozwijającą się dziedziną wiedzy, jaką jest Zarządzanie Projektami. Konferencja Project Management Days to obecnie jedno z największych w Polsce studenckich wydarzeń tego typu. Wykłady i warsztaty poprowadzą najlepsi teoretycy i praktycy związani
z Zarządzaniem Projektami z Polski i zagranicy.

Ideą konferencji jest szerzenie wiedzy na temat Zarządzania Projektami. Organizowana jest przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Projektami, przy Katedrze Zarządzania Projektami i odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Szósta edycja studenckiej konferencji Project Management Days poświęcona tematyce Zarządzania Projektami. Podczas cyklu 24 warsztatów i wykładów, prowadzonych przez najlepszych wykładowców i praktyków uczestnicy będą mieli szansę zgłębiać zagadnienia związane z rolą Zarządzani Projektami w organizacji, umiejętnościami miękkimi - soft skills, podstawami ZP oraz sektorowym Zarządzaniem Projektami. Na osoby biorące udział
w wydarzeniu czeka również elegancki bankiet i impreza w jednym z warszawskich klubów.

Project Management Days 2011 to
- 3 pełne wrażeń i niezapomniane dni
- 24 warsztaty i wykłady
- Najlepsi teoretycy i praktycy z całej Polski
- Szansa na nawiązanie nowych kontaktów, nie tylko towarzyskich.

Zapraszamy do polubienia naszej konferencji na:
http://www.facebook.com/pages/Proje...

Rejestracja rusza już 1 marca! Szczegółowy harmonogram szkoleń, a także inne informacje na temat Project Management Days 2011 na naszej stronie internetowej:http://pmdays.pl

Zarejestruj się już dziś !!! Liczba miejsc ograniczona.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Polecam
http://jabluszkowyraj.pl
pychotka :)
na hasło GL zniżka ;)

Szukam również stałych odbiorców
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na szkolenie otwarte:

KOMUNIKACJA W RELACJACH BIZNESOWYCH

Zanim przeczytasz dalszą część, zachęcamy, abyś odpowiedział sobie na pytania:

1.Czy zdarza się Tobie prowadzić rozmowę nieefektywnie?
2.Czy Twoja praca zależy od innych ludzi lub inni są zależni od Twojej?
3.Czy budowanie relacji z innymi ma wpływ na wyniki Twoich działań biznesowych?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na więcej niż 1 pytanie, to warto abyś czytał dalej.

Biznes tworzą ludzie. To ludzie decydują „co będzie i jak będzie”, komunikując się ze sobą nawzajem. Zadecyduj i Ty, czy chciałbyś rozmawiać z ludźmi, z którymi pracujesz i robisz biznes tak, aby realizować swoje cele zawodowe i prywatne?

My stworzymy okazję do tego, abyś doświadczył, przećwiczył i umiał zastosować w praktyce sposoby skutecznego porozumiewania się i budowania relacji z ludźmi w swojej codziennej pracy. Ty tylko „chciej”!

Ile to kosztuje?

*2 dni pracy warsztatowej: 495 PLN/osoba

*Przyprowadzisz ze sobą drugą osobę, zapłacisz : 395PLN/osoba

*Przyjdziecie w trzy osoby, zapłacicie tylko 345 PLN/osoba.

Sprawdź szczegóły

lub

Zadzwoń / napisz!

Kontakt:
Sławek Krzysztofik
Tel.: + 48 530 134 347
E-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl

SPRAWDŹ INNE NASZE SZKOLENIA
Justyna O.

Justyna O. twojpsychologlodz.pl

Temat: Ogłoszenia

Równowaga- Centrum Psychoterapii i Psychoedukacji - Łódź

http://twojpsychologlodz.pl/

Psychoterapia indywidualna, małżeńska, rodzinna.
Również zajęcia grupowe i warsztaty rozwoju osobistego

Pracujemy w nurcie ericksonowskim i systemowym.
Szczegółowe informacje nt.kwalifikacji i oferty- na stronie www
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Jarosław Z.

Jarosław Z. trener, Instytut
Szkoleniowy A&D

Temat: Ogłoszenia

Instytut Szkoleniowy A&D Sp. z o.o.
zaprasza na szkolenie:

"Techniki uchylania obiekcji w sprzedaży"

odbywające się w Rzeszowie

Aktualne terminy:
http://szkolenia.ad.edu.pl/465467

O szkoleniu

Po szkoleniu handlowiec będzie wiedział jak zachowywać się i komunikować z Klientem zgłaszającym obiekcje. Będzie prezentował postawę asertywną oraz znał zasady poprawnej komunikacji.
Umiejętności poprawnej komunikacji sprawiają, że Handlowiec potrafi poznać prawdziwą przyczynę obiekcji Klienta i odpowiedzieć na nią.
Oprócz identyfikowania obiekcji i reagowania na nią, nauczy się również stosować techniki uchylania obiekcji, łatwe do natychmiastowego zastosowania w każdej branży.
Będzie miał okazję przećwiczyć każdą z podanych technik oraz dowie się, jakich błędów należy unikać w trakcie uchylania obiekcji.

Program

1.Najważniejsze zasady w trakcie procesu uchylania obiekcji - komunikacja i asertywność
czym jest asertywność i korzyści z niej wynikające
trening postawy asertywnej
komunikacja werbalna i niewerbalna
emocje w procesie komunikacji
co nam utrudnia komunikację?
narzędzia ułatwiające komunikację - jak komunikować się zrozumiale i być zapamiętanym?
komunikacja - ćwiczenia

2.Czym są obiekcje w procesie sprzedaży?
3. Obiekcje a struktura rozmowy sprzedażowej
4.Rodzaje obiekcji - analiza przypadków
5.Najważniejsze zasady podczas przyjmowania obiekcji
6.Model PIWO - ćwiczenia
7.Techniki ułatwiające uchylanie obiekcji
8.W jaki sposób efektywnie łączyć podane techniki - ćwiczenia
9.Błędy, których należy unikać w procesie uchylania obiekcji - ćwiczenia
10.Trening technik uchylania obiekcji
11.Zakończenie i podsumowanie

Na hasło GOLDENLINE* (wpisane w polu "Uwagi" przy składaniu zamówienia) otrzymają Państwo 5% rabatu.
*Dotyczy szkoleń stacjonarnych.

4 osoba z tej samej firmy bierze udział w szkoleniu za darmo.


Zapraszamy.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witamy Szanownych Państwa

Jesteśmy przedstawicielem międzynarodowej firmy ICP Companies Polska. Nasza firma zajmuje się systemami akceptacji kart płatniczych (terminale płatnicze, zasilenie telefonów komórkowych typu PRE-PAID, Bill Payment – opłata rachunków).

Współczesny Klient coraz chętniej korzysta z płatności karta kredytową lub debetową, gdyż jest to wygodne i bezpiecznie rozwiązanie. Może wypłacać gotówkę z bankomatu, realizować zakupy w Internecie oraz, oczywiście, płacić w swoim ulubionym sklepie.

Nasze terminale to najszybsze i najbardziej opłacalne rozwiązanie. Zrewolucjonizowaliśmy ten sektor, obniżając wysokie stawi bankowe standardowo powiązane z płatnościami kartami kredytowymi i debetowymi.

Posiadając nasz terminal mają państwo gwarancję, że to najbardziej zaawansowana i nowoczesna technologia ICP.

Jeśli uważacie Państwo, że nasza oferta jest skierowana właśnie do Was lub obecny dostawca terminali płatniczych nie spełnia Waszych oczekiwań, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami do spraw sprzedaży działającymi na terenie Śląska.

Marcin Hajduk
Specjalista ds.sprzedaży
marcin.hajduk@m-tel.com.pl
GSM 669-757-930

Biuro Regionalne M-TEL
ul. Wieczorka 22/12
44-100 Gliwice

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ABC trenera - szybki start

http://www.youtube.com/watch?v=9t2UXJbV5g8&feature=pla...

Lubisz pracować z ludźmi? A może chciałbyś czuć się pewniej w relacjach z innymi?
Zdarza Ci się prowadzić szkolenia lub prezentacje?
Jesteś handlowcem i prezentujesz swój produkt przed klientami?
Jesteś przełożonym i chcesz skutecznie przekazać wiedzę?
Szukasz ciekawej alternatywy dla zawodu, który aktualnie wykonujesz?
Chciałbyś zarabiać dodatkowe pieniądze przekazując innym swoją wiedzę i umiejętności?
A może po prostu stawiasz na rozwój osobisty?

Nie ważne czy powodują Tobą korzyści zawodowe czy osobiste – każdy z powodów jest dobry, aby zyskać nową wiedzę i umiejętności, spotkać ciekawych ludzi i przeżyć niezwykłą przygodę wcielając się w rolę trenera biznesu.

Czy chciałbyś szybko i skutecznie pozyskać niezbędną wiedzę i umiejętności, aby móc zostać trenerem?
Jeżeli TAK,

zapraszamy Cię na pierwszy stopień wtajemniczenia Szkoły Trenerskiej – szkolenie
“ABC trenera – szybki start”

Zarezerwuj sobie miejsce na szkoleniu http://doctormind.pl/szkolenia/abc-trenera/

Co zyskasz przychodząc na szkolenie?

Dowiesz się:

* jak ważna jest komunikacja interpersonalna w pracy trenera
* jak być partnerem i autorytetem dla uczestników szkoleń
* jak prowadzić prawidłową komunikację z grupą
* jak aktywizować grupę
* jak przygotowywać i przeprowadzać ćwiczenia
* jak powinna wyglądać prawidłowa struktura szkolenia

Będziesz potrafił:

* aktywnie słuchać
* lepiej się komunikować
* przygotować i zrealizować program szkoleniowy
* udzielać informacji zwrotnej
* pracować aktywnie z grupą
* asertywnie się komunikować
* precyzyjnie się wypowiadać
* pracować z pytaniami
* prowadzić szkolenia tak, by były ciekawe i wartościowe

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz:

* Certyfikat ukończenia szkolenia
* Podręcznik ze szkolenia
* Pendrive z materiałami, instrukcjami – gotowymi do użycia podczas szkoleń
* Zniżkę na kolejne szkolenia organizowane przez Doctora Minda

Zarezerwuj sobie miejsce na szkoleniu http://doctormind.pl/szkolenia/abc-trenera/

Zapoznaj się z bogatym programem szkolenia.
Program szkolenia:

MODUŁ I – ZAWÓD TRENER

* Portret idealnego Trenera
* Kilka słów o etyce
* Charyzmatyk czy rzemieślnik – style pracy z grupą szkoleniową

MODUŁ II – UCZENIE LUDZI DOROSŁYCH

* Wiem, że nie wiem, czyli poziomy kompetencji
* Cykl Kolba – style uczenia się
* Widzę, słyszę, czuję. Systemy reprezentacji
* Krzywa uwagi, czyli jak nie zasnąć w trakcie
* STM – LTM. Czym się różni pamięć operacyjna od twardego dysku
* Techniki mnemoniczne

MODUŁ III – KOMUNIKACJA W PRACY W TRENERA

* Co mówi ciało Trenera
- kontakt wzrokowy,
- mimika,
- ubiór,
- gestykulacja,
- postawa,
- ruch,
* Praca głosem
- dykcja,
- pauzy,
- rytm,
- natężenie,
* Siła słowa
- chwasty językowe
- zwroty obcojęzyczne
- perswazja i sugestia

MODUŁ IV – PRZYGOTOWANIE DO SZKOLENIA

* Cel szkolenia. Wiedza, umiejętności, postawy
* Struktura szkolenia – budowa modułów szkoleniowych
* Sala szkoleniowa – aranżacja przestrzeni
* Ekwipunek trenera, czyli kilka słów o rzeczach przydatnych
* Zasady wykorzystania narzędzi szkoleniowych

MODUŁ V – ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA

* Prework
* Budowanie realcji z uczestnikami
* Hak na uwagę
* Efekt pierwszego wrażenia,
* Wstęp i jego rola w strukturze szkolenia
- powitanie,
- cele,
- korzyści,
- agenda,
- oczekiwania uczestników,
- kontrakt z grupą,
- pretest

MODUŁ VI – METODY PRACY PODCZAS SZKOLENIA

* Icebreakery i energizery
* Prezentacja
* Dyskusja moderowana
* Burza mózgów
* Ćwiczenia w grupach
* Ćwiczenia indywidualne
* Case’y (studium przypadku)
* Inscenizacja (scenka)
* Informacja zwrotna,
* Testy i quizy
* Inne metody aktywizujące

MODUŁ VII – ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

* Zakończenie i jego rola w strukturze szkolenia
- podsumowanie
- runda
- posttest

* Ewaluacja szkolenia
* Zadania wdrożeniowe

MODUŁ VIII – DYNAMIKA GRUPY

* Znaczenie procesu grupowego dla przebiegu szkolenia
* Fazy procesu
* Identyfikacja ról grupowych

MODUŁ IX - SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA

* Profilaktyka a nie gaszenie pożarów
* Diagnoza trudnej sytuacji
* Typologia trudnych uczestników
* Odczytywanie zachowań niewerbalnych
* Drabinka interwencji

MODUŁ IX - PODRĘCZNA APTECZKA ANTYSTRESOWA

* Ćwiczenia oddechowe
* Ćwiczenia izometryczne

Zarezerwuj miejsce na szkoleniu http://doctormind.pl/szkolenia/abc-trenera/
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Marta Sosińska

Marta Sosińska Trenerka,
Specjalista HR,
Coach

Temat: Ogłoszenia

Drogie Panie,

TYDZIEŃ KOBIET rozpoczęty!

Już teraz wejdźcie na naszą Platformę http://platforma.edustacja.pl i weźcie udział w bezpłatnym kursie on-line "Tajniki udanych relacji wpisując login i hasło dostępne poniżej:

login: dzien_kobiet
hasło: dzien_kobiet

Kurs jest dostępny bezpłatnie od 8 do 15 marca.

Pozdrawiam w imieniu Edustacja.pl
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
17 marca 2011, Łódź (andel's Hotel)



Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in. :

1) Informacja pod kontrolą - portal jako narzędzie do zarządzania biznesem (Dariusz Nowak - Nova, Centrum Usług Wspólnych IGB)

2) Exact Synergy - informacja tu i teraz (Jacek Kowalak i Sławomir Dubicki, Exact Software Poland)

3)Obszary robocze w pracy grupowej na przykładzie ISOF-Workflow i ISOF-DMS (Marek Paszkowski, Heuthes)

4) Zintegrowany model obsługi dokumentów dla podmiotów oferujących outsourcing (Michał Kacprowicz, Ricoh Polska)

5) Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie (Artur Pawlak, Piotr
Skrzyński,ATENA)

6) Efektywny system Workflow w biznesie – najczęściej zadawane pytania (Marcin Makowski, BeOne)

7) Optymalizacja kosztów drukowania i kopiowania dokumentów. Outsourcing i dzierżawa systemów druku (Maria Jagodzińska, Arcus)

8) Narzędzia do efektywnego zarządzania komunikacją z klientem (Maciej Ziemski, Arcus)

9) Elastyczność dopasowania Systemu Obiegu Dokumentów do specyfiki firmy na przykładzie ujednolicenia obsługi korespondencji tradycyjnej i elektronicznej (Andrzej Nycz, Docusoft)

10) Informatyzacja działań prawnych - gdzie szukać ułatwień? (Igor Stanek, Kancelaria prawna Stanek)


PARTNERZY : RICOH Polska / DYSANT Software / ATENA / ARCUS

Firmy uczestniczące : HEUTHES, EXACT, BeOne, Altar oraz Ceri


Aktualna agenda oraz bezpłatna rejestracja na stronie:
http://gigacon.org/eoif_lodz

Słuchaczom zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwy kawowe.

Wśród uczestników konferencji rozlosujemy cenne nagrody ufundowane przez wystawców.


W razie pytań zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
slawomir.krajewski@software.com.pl
tel. +48 22 427 32 82
Anna Tejs

Anna Tejs Ekspert rynku
nieruchomości

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zapraszam wszystkich chętnych na bezpłatny wykład pt. "Praktyka efektywnego zarabiania pieniędzy"- Prolog, który odbędzie się w Bielsku-Białej 17.03.2011 o godz. 18.00.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/praktyka-efektywneg...

Osoby chętne proszone są o zgłaszanie się mailem na adres: anna.zimkowska@pdf.com.pl
tel. 696 035 158Anna Zimkowska edytował(a) ten post dnia 09.03.11 o godzinie 13:12
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry!

PIŁA

Zapraszamy do skorzystania z kameralnej sali szkoleniowej (w niedalekiej przyszłosci również pokoju spotkań czy też gabinetu), którą niebawem oddamy do dyspozycji.

Nasza sala to mikro-biuro, które oferuje biurka na godziny dla freelancerów i mikroprzedsiębiorców.

Jest to całkowicie wyremontowana i zagospodarowana przestrzeń w biurowcu, w dogodnym punkcie miasta, z ogólnodostępnym bezpłatnym parkingiem. Budynek położony jest tuż obok rzeki, co daje możliwość zrelaksowania się na świeżym powietrzu, w otoczeniu przyrody.

Zapewniamy:
przytulne wnętrze
biurka i wygodne krzesła
bezprzewodowy szybki Internet
ekspres do kawy
dystrybutor z wodą źródlaną
drukarka, skaner, kopiarka
flipchart

Wynajem całej sali na szkolenie do max. 8 osób - do uzgodnienia.

W przyziemiu biurowca znajduje się restauracja i bar z bilardem, można również skorzystać z oferty hotelu, który również tu się mieści.

Więcej szczegółów już niebawem tutaj: http://mikro-biuro.pl

Zapraszamy :)



Wyślij zaproszenie do