konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNY E-BOOK
Sekrety wewnętrznej efektywności
Czy kilka kroków i mała decyzja może doprowadzić do wielkości?
Kim jest Marek? Czego możesz się do niego nauczyć?


>>>>>>>Więcej informacji i zapis się na stronach 9 Golden Group (kliknij)<<<<<<<


Obrazek


Przedstawiamy Ci oto sfabularyzowany kurs prezentujący podstawowe zagadnienia z zakresu rozwoju osobistego.
--> Poznaj możliwości jakie niesie zmiana osobista.
--> Dowiedz się czym jest i jak działa motywacja.
--> Czym jest pewność siebie?
--> Podnieś poziom własnego zadowolenia.
--> Rozwal stres raz na zawsze.
--> Poznaj sprawdzone sposoby na zarządzanie czasem.
--> Oraz doświadcz potęgi jaką niesie pozytywne nastawienie do życia.

Zobacz, przeczytaj, uwierz, wprowadź zmiany i odmień swoje życie… jeśli tylko zechcesz… podjąć działanie i wypełnić formularz...

Zatem, co znajdziesz w tej publikacji:
--> Sfabularyzowaną fabułę,
--> 5 najczęstszych problemów jakie dotykają nas w życiu
--> Kilkanaście sposobów na to, aby zwiększyć swoją motywację,
--> Kilka wskazówek na to, jak efektywnie wyznaczać swoje cele,
--> 12 pytań pozwalających określić naszą życiową misję,
--> Wskazówki na to, jak myśleć pozytywnie,
--> Poznasz 5 najpopularniejszych złodziejów Twojego czasu
--> Dowiesz ile czasu przecieka Ci w ciągu dnia bezproduktywnie i jak możesz sobie z tym poradzić,
--> Uświadomisz sobie czym jest stres i poznasz 3 sposoby, aby go unicestwić,
--> Zobaczysz czym jest inteligencja finansowa i przeczytasz o tym jak ją skutecznie rozwijać,
--> Uświadomisz sobie również, czym jest pewność siebie i dlaczego ma tak ogromne znaczenie w dzisiejszym świecie.

Świetnie, jednak ile to kosztuje?
Wystarczy, że wypełnisz formularz i publikacja będzie Twoja. Bez żadnych opłat - tak po prostu!

Termin i miejsce:
Internetowo w Twoim domu, czytasz w godzinach dogodnych dla Ciebie - po zarejestrowaniu się i potwierdzeniu subskrypcji otrzymasz e-maila z dostępem do publikacji.

Inwestycja:
Adres e-mailowy do subskrypcji.

>>>>>>>Więcej informacji i Zapis na stronach 9 Golden Group (kliknij)<<<<<<<


Obrazek

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Pragniesz niezależności? Chcesz żyć tak jak chcesz? Przyjdź do nas na zajęcia 12 marca:
http://www.rozwojowi.pl/warsztaty_osiagania_celow-4-10...
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Trwa rekrutacja uzupełniająca- ostatnie wolne miejsca!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek
Agnieszka Małysa - Botrous

Agnieszka Małysa - Botrous Kompleksowy serwis
i obsługa IT / Sklep
i serwis rowerowy

Temat: Ogłoszenia

We Wroclawiu przy hali Stulecia (Ludowej) otwarte zostalo nowe Regionalne Centrum Turystyki Biznesowej (RCTB). Cały kompleks może jednocześnie pomieścić 13 000 osób.

RCTB jest integralną częścią centrum kongresowego zabytkowej Hali Stulecia, która w 2006 roku została wpisana na prestiżową Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Obecnie staje się miejscem organizacji największych konferencji
i wydarzeń kulturalnych w Europie Środkowej oferując jednocześnie wygodne, nowoczesne wnętrza, przyjazną atmosferę, tereny rekreacyjne i najwyższą jakość kompleksowych usług. Spełnia wysokie oczekiwania klientów związane
z organizacją kongresów, targów, koncertów, bankietów, wydarzeń kulturalnych czy spotkań biznesowych. RCTB moze równocześnie pomieścić 3000 ludzi.

Wszystkie pomieszczenia RCTB wyposażone są w najwyższej jakości systemy nagłośnienia i oświetlenia pomieszczeń. W każdej z sal znajduje się ekran do prezentacji multimedialnych, mównica, stół prezydialny oraz niezbędne meble zaaranżowane wg wymagań organizatora i specyfiki danego wydarzenia.
Sala wielofunkcyjna jest przystosowana do dowolnej organizacji przestrzeni i ma bezpośrednie wyjście na tereny rekreacyjne Wrocławskiego Parku Szczytnickiego, Pergoli oraz Fontanny Multimedialnej (jednej z 3 w Europie). Każda sala jest w pełni klimatyzowana, posiada bezprzewodowy i przewodowy dostęp do Internetu. Istnieje możliwość umieszczenia informacji o wydarzeniu lub logo firmy na ekranach LED zamontowanych w obiekcie. Ponadto, RCTB jest w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

RCTB dysponuje salami o powierzchniach od 50 m2 do 905 m2, w których można zorganizować od małych kameralnych spotkań biznesowych po imprezy na dużą skalę. Cały kompleks może zmieścić do 3 tysięcy osób.
W zależności od Państwa oczekiwań i potrzeb dostosowujemy ofertę indywidualnie, która zawiera wszystkie koszty.
Cena wynajmu Sali zawierają:
• wynajem Sali na czas określony w umowie w ustalonym schemacie aranżacji wnętrza;
• korzystanie z urządzeń technicznych, audiowizualnych będących na wyposażeniu sali (nagłośnienie, oświetlenie, projektor, ekran);
• wyposażenie techniczne (stoły, krzesła, mównice, stół prezydialny);
• szatnia, względnie wieszaki na ubrania;
• miejsca parkingowe (do 10 aut);
• obsługa techniczna i organizacyjna wydarzenia ( sprzątanie, elektryk, pracownik techniczny, akustyk, obsługa sprzętu, nadzór organizacyjny – harmonogram przygotowywany jest na podstawie szczegółowych informacji organizacyjnych, godzin trwania imprezy, itp.);
• połączenie Internetowe.
• zużycie prądu (opcjonalnie)

Dodatkową atrakcją centrum kongresowego jest jego usytuowanie
na terenach rekreacyjnych Parku Szczytnickiego oraz Pergola wraz z Fontanną Multimedialną.
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Ogłoszenia

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników
Szkolenie dla Profesjonalistów – Poziom Zaawansowany
23-25 marzec 2011, Warszawa


Dla kogo:

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to szkolenie przygotowujące Dyrektorów, Managerów, Specjalistów HR, Doradców Personalnych, Doradców Zawodowych i wszystkich zainteresowanych zdobyciem fachowych umiejętności w zakresie skutecznego diagnozowania Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) w procesie rekrutacji i selekcji pracowników.

Co osiągniesz szkoleniem:

Zostaniesz przygotowany do diagnozowania NAJWAŻNIEJSZEGO CZYNNIKA (Talentów) decydującego o długofalowych sukcesach pracowników na stanowiskach pracy w każdej organizacji. Nauczysz się diagnozować Wewnętrzne Zworce Zachowania (Talenty) w procesie selekcji pracowników, w zwykłej rozmowie z dowolną osobą jak również wtedy, kiedy osoba nie wypowie ani jednego słowa.
Po 3 dniach intensywnego szkolenia będziesz potrafił w ciągu niespełna 1 h skutecznie diagnozować każdy z 48 Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) u swoich pracowników czy kandydatów do pracy.

Jak skorzystasz ze szkolenia?

- Indywidualnie – to 3-dniowe szkolenie zapozna Cię z metodologią Meta Rekrutacji i Selekcji PracownikówTM, z której korzystają na co dzień Najwięksi Managerowie i Specjaliści na Świecie – i nawet jeśli miałeś z procesem rekrutacji i selekcji pracowników wcześniej do czynienia, to, czego nauczysz się na szkoleniu, na pewno zmieni na efektywniejszy sposób Tworzenia profilu kompetencyjnego, ogłoszeń o pracę, zadawania pytań rekrutacyjnych, interpretacji odpowiedzi kandydatów, diagnozowania stopnia ich dopasowania do firmy i stanowiska pracy oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Nie chodzi bowiem tylko o sam proces – bo ten akurat jest prosty, ale nade wszystko o umiejętność praktycznego zastosowania najskuteczniejszych metod i technik diagnozowania potencjału pracowniczego w procesie rekrutacji i selekcji pracowników. Umiejętność tworzenia Meta Profilów Kompetencyjnych zawierających kompletne wymagania osobowe, Konstruowanie Meta Ogłoszeń o Pracę przyciągających dopasowanych kandydatów, Wykorzystywanie Meta Pytań diagnozujących Talenty w procesie selekcji pracowników to tylko niektóre korzyści, jakie osiągniecie Ty i Twoja organizacja.

- Doradczo i Coachingowo – jeśli pracujesz jako doradca lub coach, powinieneś, musisz i naprawdę chcesz znać Meta Rekrutację i Selekcję Pracowników. Spośród istniejących na rynku metod i technik rekrutacji i selekcji pracowników ta jest jedną z najbardziej zaawansowanych i – co dla nas, doradców i coachów, ważne – najskuteczniejszych w diagnozowaniu ludzkiego potencjału. Jeśli jesteś doradcą lub coachem lub w jakikolwiek inny sposób doradzasz innym w skutecznych zarządzaniu zasobami ludzkimi, prawidłowe poznanie i używanie tej metodologii podniesie jakość Twoich usług i przełoży się bezpośrednio na wzrost zadowolenia klientów.

- Menedżersko – Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników to zaawansowane informacje na temat Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) i tego jak wpływają na to co myślą, co czują, na co zwracają uwagę, jak oceniają sytuację, ludzi, wydarzenia, w jaki sposób komunikują się, co ich motywuje i w końcu w jaki sposób zachowują się ludzie w środowisku pracy. Wiedza ta to klucz do idealnego dopasowanie pracownika do firmy i stanowiska pracy jak również podstawa skutecznego motywowania pracowników, rozwoju pracowników, awansu oraz tworzenia profesjonalnych ścieżek karier.

- Finansowo – Jakbyś nie liczył, uczestnictwo w szkoleniu to kolosalna oszczędność czasu i pieniędzy dla Twojej organizacji oraz perspektywa większych zarobków dla Ciebie jako fachowca. Nie wiem czy wiesz, ale Twoje wynagrodzenie zależy głównie od Twojego wkładu we wzrost wartości firmy. A wydatki na procesy rekrutacji i selekcji pracowników i związane z nimi wydatki dotyczące wdrożenia nowego pracownika od trzech do pięciu razy przewyższają koszty zatrzymania dotychczasowych pracowników i sięgają od 150 % do 250 % ich rocznych zarobków. Analiza skutków finansowych odejść pracowników w jednej z międzynarodowych korporacji działających w Polsce pokazała, że całkowity koszt rotacji w przeliczeniu na jeden kontrakt pracownika wynosi aż 34 389 zł. Koszty fluktuacji kadr na największe ukryte koszty funkcjonowania firmy. Ich zmniejszenie (w zależności od wielkości firmy) to dodatkowy zysk firmy sięgający ponad 1 000 000 zł. Tylko pomyśl, o ile wzrośnie Twoje wynagrodzenie, jeśli podniesiesz zysk firmy o dodatkowy 1 000 000 zł lub więcej?

Co osiągniesz uczestnicząc w szkoleniu:

Zostaniesz gruntownie przeszkolony w zaawansowanych narzędziach i technikach Meta Rekrutacji i Selekcji Pracowników umożliwiających skuteczne diagnozowanie Wewnętrznych Wzorców Zachowania (Talentów) w procesie rekrutacji i selekcji pracowników w czasie krótszym niż 1 h.

Jaka jest logistyka szkolenia:

Szkolenie trwa 3 dni w godzinach 10 – 18, nieoficjalnie nawet do dwóch godzin dłużej dziennie.

Gdzie, kiedy, wartość inwestycji:

W Warszawie, w dniach 23 – 25 marca 2011 r. Do 13 marca inwestujesz 2470 zł, później 2970 zł

Wartość szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe (skrypt oraz dodatkowe ćwiczenia) oraz bogaty catering.

Z uwagi na zaawansowaną i bogatą merytorycznie treść szkolenia, dbałość o komfort uczestników i praktyczny wymiar szkolenia liczba uczestników szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników jest ściśle ograniczona i jest to warunek nienegocjowalny.

Wszelkie dodatkowe informacje na temat szkolenia i formularz zgłoszeniowy znajdziesz na naszej stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji napisz do nas na adres: biuro@MetaRekrutacjaiSelekcja.pl

Jeśli potrzebujesz porozmawiać osobiście to dodatkowe informacje uzyskasz dzwoniąc pod numer 022/ 257 14 44 lub +48 603-46-81-46
Katarzyna Mazurowska

Katarzyna Mazurowska open- source
intelligence; OSINT,
raporty z białego
wywia...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zapraszam na szkolenia przeznaczone głównie dla osób zajmujących się pozyskiwaniem informacji od innych ludzi oraz dla pracowników pionów bezpieczeństwa firm.
Oferta szkolenia zawiera bloki tematyczne pozwalające na nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie umiejętności prowadzenia rozmów i przesłuchań.

Elementami składowymi są:
1. Komunikacja werbalna i pozawerbalna - charakterystyka zachowań.
2. Rodzaje rozmów i przesłuchań (oficjalne, nieoficjalne).
3. Umiejętność słuchania i obserwowania.
4. Pytania jako podstawowe narzędzie rozmów i przesłuchań.
5. Wywiad kognitywny.
6. Analiza behawioralna: umiejętność rozpoznawania zachowań.
7. Techniczne możliwości oceny szczerości wypowiedzi.
8. Strategie obronne stosowane przez osoby podejrzane.
9. Techniki prowadzenia rozmowy (przesłuchania) osoby podejrzanej.

Całość szkolenia ukierunkowana jest przede wszystkim na nabycie umiejętności praktycznych. Szkolenie jest organizowane w Pasterce lub Karłowie na terenie Gór Stołowych. Program przewidziany jest na 5 dni pn-pt.

Dodatkowe informacje można uzyskac pod numerem tel: 601995979 lub biuro@naszafarma.org
Pozdrawiam i zapraszam
naszafarma.org

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
sprzedam czosnek biały hiszpański, kaliber 60/70, worki 20kg, duża ilość. calibri01@gmail.com
Natalia Harbul

Natalia Harbul SAP Consultant

Temat: Ogłoszenia

Chcesz się rozwijać, zdobywać nowe umiejętności?
Chcesz zdobyć cenne doświadczenie oraz wziąć udział w semestralnym cyklu szkoleń?
A może chcesz usprawnić, któryś z obszarów w Twojej organizacji?
Może jest coś w Twojej organizacji, co warto by działało lepiej i przyda Wam się wiedza na ten temat?

Szkoły Rozwoju to projekty dla Ciebie i dla Twojej organizacji!
Trwa nabór na cykle szkoleń, zakończone certyfikatem.

Czas i miejsce realizacji projektów: początek marca – koniec maja 2011, Wrocław.
Projekty kierujemy szczególnie do działaczy społecznych, studentów, osób otwartych na nowe wyzwania i doświadczenia, które udzielają się aktywnie w swoich organizacjach. Jednak do udziału w rekrutacji zapraszamy wszystkich chętnych!

Szkoły Rozwoju obfitują w dużą ilość szkoleń oraz gwarantowaną praktykę. W ich skład wchodzą:
• Szkoła Konsultantów – w obszarze Konsulting
– gdzie od A do Z przeprowadzisz projekt konsultingowy usprawniający działanie organizacji
• Szkoła PRowców – w obszarze Public Relations
– gdzie zdobędziesz praktykę w obsłudze medialnej projektów i wydarzeń
• Szkoła Coachów – w obszarze Coachingu
– gdzie nauczysz się, jak wspierać ludzi, popularną i nowoczesną metodą coachingu
• Szkoła Trenerów – w obszarze Prowadzenie szkoleń
– gdzie pozyskasz umiejętność wystąpień publicznych i efektywnego uczenia innych
• Szkoła Liderów – w obszarze Przywództwo
– gdzie zdobędziesz cenne doświadczenie pracy zespołowej i dowiesz się, jak być liderem
Uczestnicy Szkół na koniec projektu otrzymają certyfikaty, z potwierdzeniem udziału w szkoleniach oraz odbytej praktyki!

Szczegóły na temat projektów i rekrutacji na stronie: http://CEL.apulengo.pl

Ostateczny termin nadsyłania formularzy aplikacyjnych: 25 lutego – 5 marca 2011 roku w zależności od projektu. Sprawdź już teraz na stronie www!

Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do przesyłania informacji o rekrutacji osobom potencjalnie zainteresowanym, na przykład z Twojej organizacji,

Zespół Szkół Rozwoju – Wiosna 2011,
Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL


Obrazek
Silvia Zawadzka

Silvia Zawadzka Konsultant ds.
szkoleń, Gamma

Temat: Ogłoszenia

„Aaaby wznieść się ponad kryzys i stać się obiektem pożądania pracodawców- doskonalenie kompetencji sprzedawców woj. pomorskiego”

Szkolenie w 100 % dofinansowane z Unii Europejskiej, całkowicie za darmo.

Dla kogo ??

Projekt skierowany jest do osób, które:

• Pracują i mieszkają na terenie Województwa Pomorskiego

• Są zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie, umowa o dzieło)

• Pracują w sektorze MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa – zatrudniające maksymalnie 249 osób)

• Pracują w działach związanych ze sprzedażą i/lub obsługą klienta

Jakie korzyści ??

W ramach projektu zapewnione są następujące elementy:

• Materiały szkoleniowe

• Pendrive!

• Certyfikaty

• Catering (przerwy kawowe, obiad)

• Noclegi (dla osób mieszkających w dalszej odległości od miejsca szkolenia)

• Opieka nad dziećmi

Co, gdzie, kiedy ??

Każdy uczestnik projektu weźmie udział w 2 wybranych szkoleniach z listy, które odbędą się od marca do czerwca 2011 w Gdańsku przy ulicy Elbląskiej 68 :


• Komunikacja i asertywność w sprzedaży ( 2 dni szkoleniowe)

• Sztuka perswazji (2 dni szkoleniowe)

• Sztuka telemarketingu (2 dni szkoleniowe)

• Sztuka negocjacji (2 dni szkoleniowe)

• Psychologia sprzedaży ( 2 dni szkoleniowe)

• Obsługa klienta (2 dni szkoleniowe)


Każdy uczestnik projektu weźmie również udział w szkoleniu:

• Współpraca handlowca z zagranicą. Wykorzystywanie narzędzi internetowych. (2 dni szkoleniowe)

Kobiety dodatkowo biorą udział w szkoleniu:

• Warsztaty asertywności dla kobiet (1 dzień szkoleniowy)


Jak się zgłosić ??

Osoby zainteresowane proszone są w pierwszej kolejności o wypełnienie i przesłanie deklaracji uczestnictwa - do ściągnięcia ze strony internetowej projektu: http://projektgamma.pl/efs/ i przesłanie faksem na nr 022 266 08 51 lub e-mailem na adres: silvia.zawadzka@projektgamma.pl

TERMIN ZGŁOSZEŃ DO WYCZERPANIA WOLNYCH MIEJSC!
Agnieszka Różnicka

Agnieszka Różnicka specjalista ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia

„Wirtualizacja – technologia dla przedsiębiorstw”
OSZCZĘDNOŚĆ – BEZPIECZEŃSTWO-OPTYMALIZACJA


23 lutego 2011 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” - Warszawa


Serdecznie zapraszamy do udziału w BEZPŁATNEJ konferencji poświęconej technologii, która w ciągu najbliższych 4 lat zdominuje oszczędności w IT. Wirtualizacja – to pojęcie otwiera przed każdym przedsiębiorstwem, które decyduje się na wdrożenie, drzwi do zwiększenia wydajności posiadanej infrastruktury oraz pozwoli na redukcję kosztów związanych z jej utrzymaniem.

W programie konferencji m.in. wykłady:

• "Czasem słońce, czasem deszcz – czyli 4 lata życia w chmurze" - POLKOMTEL S.A.
• "Ewolucja, czy rewolucja: wirtualizacja w Urzędzie Miasta Lublin - studium przypadku" - Urząd Miasta Lublin
• "Cloud Computing – czyli o umowie outsourcingowo- IT słów kilka" - kancelaria Bird&Bird
• "Rozwój środowiska wirtualnego w Martin Bauer Group" - Martin Bauer Managementservice
• "Backup środowisk wirtualnych z wykorzystaniem macierzy NetApp" - Signati
• Prezentacje na stoiskach Sprint Data Center, Action oraz AMD

Zagadnienia tematyczne, które będą poruszane podczas konferencji:

• wirtualizacja serwerów
• wirtualizacja pamięci masowych
• wirtualizacja aplikacji
• wirtualizacja desktopów
• wirtualizacja sieci
• cloud computing
• Green IT - technologie dla środowiska

Do udziału zapraszamy:

• kadrę zarządzającą średniego i wyższego szczebla,
• osoby odpowiedzialne za zmniejszenie kosztów i optymalizację zasobów firmy,
• osoby odpowiedzialne za wdrożenie infrastruktury IT,
• osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, niezawodność oraz dostępność zasobów w firmie.

Udział w konferencji jest bezpłatny dla ww. osób.

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/a-przedsiebi...

Kontakt:

Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 22 224 06 47
mail: http://anna.wlodarska@multitrain.pl
Piotr Wojciekiewicz

Piotr Wojciekiewicz Trener/Konsultant,
Schenk Institute

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatna Szkoła Trenerów biznesów dofinansowana ze środków unijnych

Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w projekcie, który pozwoli Ci w trwały sposób podnieść kompetencje trenerskie kliknij po więcej informacji http://www.schenk.pl/?m=ankieta. Osobom, które wypełnią ankietkę gwarantuję pierwszeństwo w zaproszeniach do rekrutacji do projektu, o ile go wygramy;0 pozdrawiam
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
przesyłam informację nt. programu "Ziemia Dla Każdego" dla ludzi zainteresowanych inwestowaniem w ziemię.

Program ten daje możliwość zakupu ziemi na Warmii i Mazurach w atrakcyjnych lokalizacjach - w okolicy Olsztyna bezpośrednio przy jeziorze z dostępem do dróg głównych.

Nieruchomości o statusie gruntów rolnych z możliwością zabudowy rezydencjonalnej, szeregowej i osiedla domów jednorodzinnych.

Standardowo działki mają powyżej 3000mkw, a ich cena wynosi 28zł/mkw.
Istnieje możliwość zakupu większych działek o indywidualnie określanej powierzchni i cenie.

Zaletą programu "Ziemia Dla Każdego" jest możliwość zakupu ziemi bez konieczności zapłaty całej kwoty transakcji od razu.
Dostępne są opcje pierwszej wpłaty w wysokości 10%,20%,30%,50% natomiast pozostała część rozkładana jest na nieoprocentowane raty (od 500zł do 1000zł).
Bez udziału banków i kosztownych kredytów.
W przypadku większych działek kwota pierwszej wpłaty oraz rata ustalana jest indywidualnie.

Grunty rolne notowały wzrost wartości również w czasie kryzysu. Są dobrym zabezpieczeniem kapitału z potencjałem wzrostowym. W najbliższych latach jest spodziewany wzrost wartości za względu na dwa czynniki:
- zniesienie po 1 maja 2016 roku wymogu uzyskania zezwoleń na zakup ziemi w Polsce przez obywateli Niemiec i innych członków Europejskiego Obszaru Gospodarczego
- wejście do strefy euro

Temat firmuje: Kancelaria Prawna Skarbiec.Biz, Fundacja Natura 2010 oraz Firma 1r2.eu - właściciel gruntów.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

Więcej na temat nieruchomości na Mazurach na: dzialkirolne.1r2.eu

Ilość działek ograniczona.
Marta Sosińska

Marta Sosińska Trenerka,
Specjalista HR,
Coach

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne dyżury doradcy zawodowego online na Edustacja.pl
Już dziś kolejne porady online na portalu Edustacja.pl.


W tym roku specjalistą serwisu Edustacja.pl będzie socjolog, doradca zawodowy i trener Pani Katarzyna Razik. Zakres porad jest praktycznie nieograniczony - podczas dyżurów na http://edustacja.pl można pytać o wszystko, co jest związane z rozwojem zawodowym.

Przeprowadzenie wirtualnych dyżurów jest możliwe dzięki specjalnemu oprogramowaniu zainstalowanemu zarówno na komputerze doradcy, jak i na stronie http://edustacja.pl. Po wejściu na portal wystarczy kliknąć na widoczną na stronie ikonkę informującą o tym, że doradca jest dostępny i rozpocząć rozmowę.

Dzięki temu, że rozmowa jest prowadzona na czacie - nikt poza doradcą i osobą, której porada jest udzielana nie widzi jej treści, przez co doradztwo ma charakter indywidualny, anonimowy i przebiega z zachowaniem wszelkich zasad prywatności

Harmonogram spotkań z doradcą:
17 lutego - godz. 17-21
22 lutego - godz. 9-13
24 lutego - godz. 17- 21
01 marca - godz. 9- 13
03 marca - godz. 17-21

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

KOMPONOWANIE MUZYKI do

filmów,
reklam,
przedstawień teatralnych,
stron www
i wszelkich multimediów

soundeck.com

Zainteresowani?
Zapraszam do kontaktu!
:)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

www.ZaczynamOszczedzac.pl


Obrazek


Darmowy 8 dniowy kurs e-mailowy w którym:

1. Nauczysz się planować budżet domowy
2. Zobaczysz Jak kontrolować wydatki
3. Jak oszczędzać na planowanych dużych zakupach?
4. Jak oszczędzać pomimo tego, że jesteś kobietą
5. Jak stosując kilka rad możemy zaoszczędzić rocznie kilka tysięcy złotych.
6. Zobaczysz czy uciekają Ci pieniądze kontem bankowym
7. Podsumuje i podam kolejne 20 ważnych rad
8. Dostaniesz w sumie ponad 50 rad, dzięki którym zaoszczędzisz pokaźną sumę pieniędzy rocznie
9. Bonus


Ten kurs to tylko praktyczna wiedza ode mnie czyli osoby, która od zawsze była oszczędna, od młodego wyrobiłem sobie dobre nawyki oszczędzania.

Zapisz się teraz a przez 8 dni, codziennie będziesz otrzymywał jedną lekcję.

Dzięki temu kursowi, Twoje pieniądze będą się Ciebie trzymały!

www.ZaczynamOszczedzac.pl
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia

Co robię?
https://wojciechpazdzior.wordpress.com/2011/02/18/co-ro...

Pozdrawiam
Wojtek Paździor
Renata Lewicka

Renata Lewicka Główny Specjalista
ds. Funduszy
Unijnych, Związek
Rzemios...

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenia z public relations i komunikacji ruszają w marcu 2011 r.
Renata Lewicka

Renata Lewicka Główny Specjalista
ds. Funduszy
Unijnych, Związek
Rzemios...

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenia z public relations i komunikacji ruszają w marcu 2011 r.

Zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych przez Związek Rzemiosła Polskiego w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenia odbywać się będą w okresie marzec 2011-kwiecień 2012 r.
Najbliższe szkolenia odbędą się:
• 16-18 marca – Warszawa
• 23-25 marca – Łódź
• 6-8 kwietnia – Częstochowa
• 27-29 kwietnia - Olsztyn


Projekt skierowany jest do pracodawców (właścicieli) i pracowników kadry zarządzającej (kierowników) oraz menedżerskiej reprezentujących sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw różnych branż. Szkolenia będą się odbywać na terytorium całej Polski w cyklach 3-dniowych dla grup 20-osobowych. Szkolenia stacjonarne zostaną uzupełnione szkoleniami e-learningowymi.
Wiedza zdobyta na szkoleniach ułatwi skuteczne komunikowanie się z otoczeniem oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. PR pomaga w zarządzaniu firmą, motywowaniu pracowników i promowaniu swojej marki czy produktów i usług.

Uczestnicy szkoleń zdobędą wiedzę w ramach następujących obszarów:
•wstęp do PR (definicja, cele i funkcje PR, strategia działań public relations,budżetowanie, etyka PR, itd.),
•komunikacja wewnętrzna (audyt wewnętrzny, tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej, rola właściciela firmy/zarządu w komunikacji wewnętrznej firmy),
•PR produktowy (analiza sytuacji wyjściowej firmy i konkurencji, strategia promocji produktów i usług, oraz rola narzędzi PR wykorzystywanych w tym procesie),
•lobbing (definicja, zalety, wady oraz rola i znaczenie działań lobbingowych dla firmy),
•kontakty z mediami (relacje z mediami w kryzysie oraz ich monitoring, metody
efektywnej współpracy z dziennikarzami podstawowe narzędzia media relations, strategia kontaktów z mediami),
•komunikacja kryzysowa (pojęcie kryzysu, przebieg sytuacji kryzysowej, polityka informacyjna podczas kryzysu, księga kryzysowa, tworzenie scenariuszy kryzysowych oraz zagadnienia procedur antykryzysowych).

Szczegółowe informacje na temat Projektu, Regulamin Rekrutacji, dokumenty rekrutacyjne oraz harmonogram szkoleń znajdą Państwo na stronie internetowej http://pr4msp.pl
Zapraszamy do kontaktu mailowego: biuro@pr4msp.pl

Serdecznie zapraszamy, naprawdę warto!Renata Lewicka edytował(a) ten post dnia 18.02.11 o godzinie 13:57
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Już w czwartek 24. lutego poprowadzę szkolenie, z którego dowiesz się, jak stworzyć DOCHODOWĄ działalność BEZ RYZYKA na starcie.

85% OSÓB NIGDY NIE DECYDUJE SIĘ NA OTWARCIE WŁASNEGO BIZNESU, W OBAWIE PRZED PORAŻKĄ LUB ZBYT DUŻĄ INWESTYCJĄ.
Biorąc udział w tym seminarium, przekonasz się, że własna dochodowa działalność możne być dostępna niezależnie od stanu konta, a pierwsze profity możesz otrzymać już po tygodniu!


POŚPIESZ SIĘ, BO LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA!

http://biznesbezryzyka.pl/



Wyślij zaproszenie do