Sylwia S.

Sylwia S. Kierownik Działu
Marketingu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na bezpłatne webinarium " Sprawna obsługa zgłoszeń w Twoim dziale wsparcia".
Sprawdź ile zyskasz!

02-03-2017 czwartek, godz. 10:00

Zapisz się już dziś

Podczas webinarium przedstawimy m.in. o:
- Jak sprawnie rejestrować i zarządzać zgłoszeniami
- Jak zwiększać efektywność pracy konsultantów i satysfakcję Klienta
- Jak monitorować obciążenie pracowników
- Jak rozliczać czas pracy konsultantów
- Jak szybko tworzyć raporty związane ze zgłoszeniami

Uczestnictwo całkowicie bezpłatne!
Ilość miejsc jest ograniczona. Zarejestruj się już dziś

Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Wszystkim.
Stworzyliśmy w naszym pięknym mieście Rzeszowie idealne miejsce do pracy dla osób, które do wykonywania swoich zleceń i zadań potrzebują teoretycznie tylko laptopa i na co dzień pracują w domu :)
Oczywiście można próbować pracy w McD, kawiarniach itp ale tylko u nas otrzymujecie swoje komfortowe biurko (z możliwością oddzielenia od pozostałych) z bardzo wygodnym fotelem, dostęp do szybkiego i stabilnego internetu, możliwość skorzystania z drukarki, ksero, skanera, darmowej kawy i herbaty oraz strefy relaksu.
Wszystko to w przestronnej sali coworkingowej w bardzo dobrej lokalizacji w centrum miasta, z własnym darmowym parkingiem - al. Tadeusza Rejtana 8.
Dodatkowo posiadamy salę na 8-10 osób, którą można wykorzystać na spotkania biznesowe, konferencje, szkolenia lub pracę zespołową.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na pierwszy dzień pracy w coworkingu ZA DARMO do ResCo-Work.

http://www.resco-work.pl
http://facebook.com/rescowork
biuro@resco-work.pl
tel. 790 800 960Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.05.17 o godzinie 09:38
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Znajoma firma szuka dla swoich klientów spółek do kupienia. W grę wchodzi tez inwestycja kapitałowa, większościowa.

Główne cele:
a) Przychodnie, szpitale itd.;
b) Producent pasz;
c) Spożywcza branża, ale tutaj powyżej 20 mln PLN;
d) Producenci gier komputerowych;
e) Generalnie IT/e-commerce;
f) Spółki budowlane ale z kontraktami prywatnymi.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Anna Ż.:
Teoretycznie, ponieważ wszyscy wiemy, że praca w domu jest nieefektywna.

Twierdzenia tego typu są "malowaniem" potrzebnej w danym momencie rzeczywistości. A z tym powyżej akurat bardzo się nie zgadzam.

Temat: Ogłoszenia

Chcesz poznać skuteczne metody planowania?
Odbierz darmowego ebooka, który daje niezbedne wskazowki dotyczące efektywnego planowania swojego zycia na kazdej plaszczyznie >>> http://kasiawozniak.blazepages.com/planowanie-celow/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Katarzyna W.:
Chcesz poznać skuteczne metody planowania?
Odbierz darmowego ebooka, który daje niezbedne wskazowki dotyczące efektywnego planowania swojego zycia na kazdej plaszczyznie >>> http://kasiawozniak.blazepages.com/planowanie-celow/
Ten polski multimilioner to kto? Można dostać próbkę z ebooka? I czy to pisali doradcy finansowi?
Michał Miller

Michał Miller Fashionably Male

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Już 21 marca w Warszawie!
Do grona Prelegentów dołączyli również: Dorota WELLMAN, Joanna HEIDTMAN, Jacek WALKIEWICZ, Jakub B. BĄCZEK, Robert KOZAK, Tomasz ZIELIŃSKI i Sebastian KOTOW!
Jack CANFIELD, rekordzista księgi Guinnessa w ilości sprzedanych książek w karierze zawodowej, poprowadzi swoje legendarne szkolenie "Zasady Sukcesu", które odmieniło już życie zawodowe i osobiste setek tysięcy ludzi na świecie.

W czasie tego kongresu poznasz ponadczasowe reguły, którymi na przestrzeni wieków kierowali się zwycięzcy!
Wejdź na stronę wydarzenia i wykorzystaj kod rabatowy wartości 123zł! Podczas rejestracji wpisz: JC
Kod rabatowy jest ważny do 13 marca!
http://psychologiasukcesu.evenea.pl/

Przygotuj się na zmianę uwieńczoną sukcesem z Jackiem Canfieldem. Dowiedz się, jak zwiększyć swoją pewność siebie, radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, a także jak skutecznie realizować swoje plany.
Te zasady i techniki pomogły już setkom tysięcy uczestników w dokonaniu przełomowego sukcesu w karierach zawodowych, powiększaniu majątku, w ożywieniu i nadaniu nowego blasku ich relacjom oraz w podniesieniu poziomu szczęścia i spełnienia w ich życiu.

W czasie tego kongresu dowiesz się jak:

biorąc 100% odpowiedzialności za swoje życie, osiągnąć sukces
zwiększyć efektywność swoich działań
uwolnić moc wyznaczania celów
zobaczyć, czego chcesz i zdobyć to, co zobaczyłeś
nauczyć się działać mimo poczucia lęku
nauczyć się korzystać z reakcji zwrotnej otoczenia
monitorować swój postęp na drodze do sukcesu
wyjść z klubu "czy to nie okropne" i otoczyć się ludźmi sukcesu
zamknąć przeszłość, by móc zanurzyć się w przyszłości
przemienić swojego wewnętrznego krytyka w wewnętrznego trenera
podsycić swój sukces pasją i entuzjazmem
mówić "nie" temu co dobre, by móc powiedzieć "tak", temu co świetne


Kliknij aby się zarejestrować:
http://psychologiasukcesu.evenea.pl/

Więcej informacji:
Karolina Matysiak
602 500 877
karolina.matysiak@360sbc.pl
Anastazja Teodorczyk

Anastazja Teodorczyk Manager, tłumacz
przysięgły j.
rosyjskiego

Temat: Ogłoszenia

Centrum Regeneracji Organizmu przy Europejskiej Akademii Medycyny Ludowej w Świebodzicach (60 km od Wrocławia) szuka pracowników na następujące stanowiska:

- pokojówka (2 400 zł brutto)
- osoba sprzątająca / sprzątaczka / pracownik gospodarczy (2 400 zł brutto)
- recepcjonista / -stka (2 600 zł brutto)
Obowiązki:
wykonywanie obowiązków związanych z pracą na recepcji
organizacja pracy salonu SPA
Wymagania:
wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
punktualność
pracowitość i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- fizjoterapeuta / -tka (2 850 zł brutto)
Wymagania:
wykształcenie kierunkowe
mile widziany staż pracy
mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
pracowitość i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- masażysta / -tka (2 850 zł brutto)
Wymagania:
wykształcenie średnie lub zawodowe
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
staż pracy nie jest konieczny
pracowitość i sumienność w wykonywaniu obowiązków
- pracownik działu marketingu (3 000 zł brutto)
Obowiązki: marketing internetowy (w tym w mediach społecznościowych), PR (kontakt z mediami)
Wymagania:
wykształcenie średnie lub wyższe
mile widziany staż pracy
znajomość jednego z następujących języków w stopniu dobrym: język niemiecki, hiszpański, portugalski, arabski, włoski, francuski, turecki, hebrajski, chiński – warunek konieczny
pracowitość i sumienność w wykonywaniu obowiązków.

Miejsce pracy: Plac Dworcowy 2C, 58-160 Świebodzice, woj. Dolnośląskie (60 km od Wrocławia)
Praca od zaraz!
Forma zatrudnienia: umowa zlecenia + ZUS
Dodatkowe informacje:
- w miarę możliwości zapewnienie pokoju na wynajem na okres pracy, znajdujący się 100 metrów od miejsca pracy. Opłata za wynajem: 100 zł + rachunki.
- zapewnienie bezpłatnych obiadów
- bezpłatne korzystanie z siłowni i basenu.

Kandydatów koniecznie prosimy o wysyłanie swojego CV ze zdjęciem na e-mail: info@folkmedicine.eu
Dane kontaktowe: +48 66 11 22 876, Skype: walesta2001

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Sobczak

Marcin Sobczak FX Trader,
Forexyestrader

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Chciałbym zaprezentować wam stronę,
która pokazuje jak 3 osoby z naszej grupy
otwierają tą samą pozycję, w dokładnie tych
samych momentach na rynku Forex.

Jest to trading oparty o powtarzające się
układy, których to nauczyli się w naszej
szkole forexyestrader.

Dzięki bezpłatnym webinarom,
analizom rynkowym, a także dodatkowo
płatnym kursem, które potrafi streścić
i skrócić naukę, o co najmniej kilka lat
samodzielnego tradingu, te osoby już
są w stanie zarabiać, gdyż wiedzą jak
odczytywać czysty wykres w praktyce

Jeżeli sam chcesz się przekonać o efektach
naszych szkoleń, to zapraszam Cię do
odwiedzenia naszej strony i zapisu.
------------------------ | ⇩ | ------------------------
http://www.forexyestrader.pl/3-identyczne-transakcje-w...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


IT w Uczelniach GigaCon - BEZPŁATNA konferencja o innowacjach w szkolnictwie wyższym.

Celem konferencji jest przedstawienie najnowszych rozwiązań w zakresie informatyzacji uczelni wyższych. Firmy IT przedstawią swoje rozwiązania, które usprawnią zarządzanie oraz podniosą poziom innowacyjności uczelni. Wykłady poprowadzą również eksperci, którzy opowiedzą o ciekawych przypadkach, wdrożeniach i nowych trendach.

Tematyka konferencji:
• systemy wspomagające zarządzanie, rekrutację oraz pracę dziekanatu
• systemy finansowo – księgowe, kadrowo – płacowe
• systemy antyplagiatowe i systemy biblioteczne
• systemy egzaminowania on-line i e-learning
• elektroniczny obieg dokumentów w firmie
• informatyzacja uczelni wyższych w świetle prawa
• projekty unijne oraz rozdzielenie środków unijnych w budżecie uczelni
• bezpieczeństwo sieci informatycznych i ochrona dancyh osobowych
• motyw sztucznej inteligencji

Data i miejsce:
25 kwietnia Courtyard Warsaw airport
godzina 9:00- 15:00

W agendzie pojawiły się już pierwsze wykłady!

BEZPŁATNA REJESTRACJA pod adresem:
http://gigacon.org/event/it-w-uczelniach-gigacon/
Łukasz Kuczyński

Łukasz Kuczyński mgr inż. budownictwa
o specjalności drogi
i mosty

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Bardzo proszę o pomoc i wypełnienie ankiety, która pomoże mi w rozeznaniu się na rynku e-commerce.
Proszę kliknąć w link i poświęcić kilka minut:

https://www.survio.com/survey/d/A9Z6Y1T6M9X4T7T3Z

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

HR - rekrutacja pracowników z Ukrainy
Jestemy Agencją Pracy Tymczasowej SBS POLAND ( KRAZ 15384). Oferujemy kompleksowe rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników z Ukrainy. Jesteśmy profesjonalistami z doświadczeniem w realizacji zarówno dużych projektów jak i pojedynczych rekrutacji. Naszą ofertę dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań klienta. Do każdej rekrutacji podchodzimy w sposób indywidualny, zadaniowo, jesteśmy do dyspozycji klienta 24h/dobę 7 dni w tygodniu.
Dysponujemy bazą pracowników (różne branży) z wizami, gotowych podjąć pracę od zaraz. Pracownicy z Ukrainy mają wysoką motywację do pracy, chęć do pracy w różnych systemach pracy oraz w godzinach nadliczbowych i w weekendy.
Wszystkim naszym partnerom zapewniamy bezpłatny dwutygodniowy okres sprawdzający dla każdego pracownika.
Pozostaję w kontakcie i zapraszam do współpracy,
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Smoliar,
SBS Poland (APT KRAZ 15384)
tel. 504 695 955
e-mail: biuro@sbspoland.net

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
free image uploadcertificity.com

Już 13 czerwca odbędzie się Konferencja IT w Logistyce GigaCon.

Przedstawimy najnowsze rozwiązania w zakresie nowych technologii i systemów informatycznych w branży logistycznej. Doświadczeni eksperci z dużych firm opowiedzą o ciekawych przypadkach oraz wdrożeniach. Firmy informatyczne zaprezentują nam najnowsze trendy i innowacje dla magazynowania, transportu, produkcji oraz dystrybucji.

Wybrane tematy wystąpień:
Rozwiązania optymalizacyjne w produkcji. Jak stworzyć software, który będzie oszczędzał nasze pieniądze.
- Przemysław Starosta (Starszy specjalista IT ds. aplikacji transportowej w Raben Group)
Nowoczesne kolektory danych w procesach magazynowych.
- Radosław Kwiek ( enova.expert )
Interoperacyjność systemów IT w dobie digitalizacji procesów biznesowych
- Jakub Lewandowski (GS1 Polska)
Rozwój międzynarodowej sieci transportowej aut używanych w oparciu o zintegrowanie systemów IT.
- Krzysztof Gołąbek (Head of Transport - Central & Eastern Europe w AUTO1)
Rozwiązania IT w zarządzaniu jakością w łańcuchu dostaw branży FMCG.
- Radosław Baran (Operations and Suppliers Quality Manager w Żywiec Zdrój)
Wykorzystanie wieloagentowych systemów w optymalizacji operacji łańcucha dostaw.
- Marcin Hermanowicz (Senior Demand Planner at Nestlé Polska S.A.)
Nowe obowiązki przedsiębiorców w zakresie bezpieczeństwa systemów IT w transporcie.
- Paweł Gruszecki (Kochański Zięba i Partnerzy)
Wykład o aplikacjach transportowych w trakcie przygotowań.
- Jacek Karcz (Arcese Trasporti S.p.A.)
Czynności ładunkowe a protokół szkody.
- Marta Matuszewska (PrawoiLogistyka.pl)

BEZPŁATNA REJESTRACJA pod adresem:
http://gigacon.org/event/log_waw_17/
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Ogłoszenia

A czy Twoja strona internetowa jest responsywna?? :) http://www.poswojsku.info/internet-it/Responsywna-stro...
Bezpłatne szkolenia i porady on-line


Obrazek

zapraszam :)
Questus Polska

Questus Polska Diploma in
Professional
Marketing

Temat: Ogłoszenia

Już we wrześniu startuje kolejna 41. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing (CIM). Pozwala on zdobyć aktualną wiedzę marketingową oraz uzyskać prestiżowy certyfikat, potwierdzający kompetencje zawodowe.

Cztery bloki realizowane w czasie trwania Diploma in Professional Marketing to:

Strategic Marketing - rozwijający umiejętność strategicznego spojrzenia na biznes
Mastering Metrics - skoncentrowany wokół problemu pomiaru działań marketingowych
Driving Innovation - skupiony na procesie tworzenia innowacji w biznesie
Digital Strategy - umożliwiający wykorzystanie nowoczesnej technologii w marketingu

Odpowiadają one najnowszym trendom światowego biznesu, a przyjęta przez trenerów metodyka pracy angażuje uczestników, inspirując i poszerzając zawodowe horyzonty.

Istnieje również możliwość uczestniczenia tylko w jednym z czterech bloków tematycznych i uzyskania certyfikat Award.

Udział w programie Diploma in Professional Marketing gwarantuje ponadto:
• program IPR - Indywidualny Plan Rozwoju dla każdego uczestnika
• program EPP – Program przygotowania do egzaminów (indywidualna praca z tutorem)
• 3-dniowy wyjazd na Warsztaty Strategiczne questus Academy
• udział w spotkaniach Best Practice
• dostęp do platformy społecznościowo-rozwojowej Knowledge Garden

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami zarówno w Polsce jak i za granicą. Wśród nich są przedstawiciele takich firm jak: mBank, Bayer, Samsung, T-mobile, Propharma, Carlsberg, Maspex czy Teva.

Najbliższa edycja programu startuje 29 września w Warszawie!
Więcej szczegółów pod adresem: https://questus.pl/cim/rekrutacja/
I na naszym Facebooku: https://www.facebook.com/questuspolska/



Wyślij zaproszenie do