konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Gosia Idid

Gosia Idid Inoffice & Cowork

Temat: Ogłoszenia

Ruszył właśnie nabór do Programu Akceleracyjnego "Mądry Biznes". Dla wszystkich, którzy chcą założyć własną firmę, mają pomysł biznesowy, motywację i determinację, ale brakuje im wiedzy praktycznej i biznesowej. Już dziś mogą się zgłosić do Programu https://www.facebook.com/events/611560492336895/

20 uczestników, 20 tygodni, 10 bloków szkoleniowych, sesje burzy mózgów, indywidualne konsultacje, networking i Twój własnoręcznie napisany Biznesplan. Szczegóły Programu oraz formularz zgłoszeniowy na stronie http://madry-biznes.pl dostępny do 31 maja. Szczegółowe przedstawienie sylwetek szkoleniowców oraz Partnerów Programu znajdziecie na stronie Programu https://www.facebook.com/madrybiznes/.
Start Programu już w czerwcu!

Organizatorem Programu jest Idid Inoffice & Cowork - biuro coworkingowe, które oprócz w pełni wyposażonych minibiur i miejsc do pracy, ma do dyspozycji profesjonalne sale szkoleniowe i warsztatowe. Idid mieści się przy Al. KEN 93 ( 11 piętro), tuz przy wyjściu ze stacji metra Stokłosy.
https://www.facebook.com/biuroiDid/


Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Ogłoszenia

[Lublin] Wyzwania dla firm rodzinnych 2016 - bezpłatne szkolenie Deloitte Polska

Deloitte Polska i Pracodawcy Lubelszczyzny "Lewiatan" zapraszają od udziału w bezpłatnym seminarium "Wyzwania dla firm rodzinnych 2016".

Celem seminarium jest integracja lokalnych środowisk firm rodzinnych. Poprzez udział w seminarium zyskają Państwo niepowtarzalną okazję do poznania nowych partnerów biznesowych i wymiany doświadczeń. Do udziału w spotkaniu zaprosiliśmy lubelskich przedsiębiorców, którzy opowiedzą swoje historie sukcesu, a także wezmą udział w dyskusji panelowej na temat wyzwań stojących przed firmami rodzinnymi.

Do udziału w seminarium zapraszamy właścicieli i sukcesorów firm rodzinnych oraz prywatnych (których właścicielami są osoby fizyczne).

TERMIN I MIEJSCE: 31 maja br. o godz. 16.00, Centrum Konferencyjno-Wystawiennicze Etiuda, ul. Nałęczowska, Szerokie 123, Lublin.

REJESTRACJA: http://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/events/events/Lub...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatna reklama w internecie
Przedsiębiorco! - otrzymasz zupełnie darmo reklamę na jednym z portali poswojsku - wystarczy tylko u mnie zamówić stronę internetową - Tworzenie responsywnych stron www- http://www.poswojsku.eu, szczegóły: marketing@poswojsku.eu


Obrazek


pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam :) do współpracy i skorzystania z promocji poswojsku :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.05.16 o godzinie 23:37

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów:
Płatnik, Symfonia, Optima
(kod zawodu 331301), który odbędzie się w dniach
25.06.2016 - 24.07.2016.

TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE
- jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (KURS PROWADZONY JEST OD PODSTAW) posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie i chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
- chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
- prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
- chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
- chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia pełnej księgowości
- posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
- czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji
- oraz rozumiesz istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej
(w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

ZYSKAJ
- PRAKTYCZNĄ UMIEJĘTNOŚĆ prowadzenia księgowości spółek prawa handlowego (będziesz prowadził księgi rachunkowe, sporządzał sprawozdania
- finansowe, listy płac i optymalizował podatki)
- Umiejętność ZARZĄDZANIA FINANSAMI (przejdziesz całą drogę księgową firmę – od dokumentu źródłowego, jakim jest faktura, po przygotowanie rocznego
sprawozdania)
- MERYTORYCZNĄ wiedzę cenioną na rynku pracy
- Umiejętności OBSŁUGI NAJPOPULARNIEJSZYCH PROGRAMÓW finansowo-księgowych (OPTIMY, SYMFONII,) oraz PŁATNIKA (zajęcia komputerowe zajmują 24 h kursu)
- Przynależność do biznesowej społeczności Tax Consilium


Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zainteresowała Cię nasza propozycja?
Dowiedź się więcej ze strony
Trening Budowania Relacji albo skontaktuj się z nami:
akademia@grupatrop.pl/ 22 615 52 40.Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.05.16 o godzinie 09:30

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karol Wakuła

Karol Wakuła Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Interia24 to firma zajmująca się m.in. outsourcingiem procesu obsługi logistycznej sklepów internetowych i portali aukcyjnych (tzw. fulfilment). Dzięki nam ich właściciele mogą wygodnie „bez wychodzenia z domu” prowadzić działalność handlową w Internecie mając jednocześnie więcej czasu na planowanie strategii dalszego rozwoju swojego biznesu. Naszą misją jest zapewnienie profesjonalnej, taniej i wygodnej obsługi logistycznej dla małych i średnich firm działających w branży e-commerce.

Zakres naszych usług obejmuje m.in.:

• wsparcie firm w rozszerzeniu dystrybucji o kanał internetowy
• prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych (e-bay/allegro)
• tworzenie i obsługa sklepów internetowych
• obsługa Klientów (telefon, e-mail, live chat)
• obsługa paczek zwrotnych (przesyłki nieodebrane, odstąpienia, reklamacje)
• obsługa logistyczna oraz wysyłka towarów w Polsce i za granicą
• dystrybucja towaru przy kampaniach opartych na programach lojalnościowych
• odbiór zwrotów z korespondencji masowej

Oferujemy naszym Klientom:

• usługi magazynowania towaru
• stacjonarny numer telefonu z profesjonalnym IVR, pocztą głosową, faksem oraz nagrywaniem rozmów
• godziny pracy dostosowane do potrzeb Klienta
• wykonywanie zdjęć produktowych na potrzeby prezentacji w internecie
• gwarancję sprawnej wysyłki towaru do Klienta (zamówienia złożone do godziny 16:00 są wysyłane tego samego dnia)
• punkt odbioru osobistego w dobrze skomunikowanym punkcie we Wrocławiu

Oferujemy tanie przesyłki kurierskie, już od 10,90 zł netto .

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy dostępną pod adresem http://interia24.plTen post został edytowany przez Autora dnia 03.08.16 o godzinie 13:44

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,
oglądam Mateusza Grzesiaka już od kilku dni i postanowiłem się z Wami podzielić informacjami. To jest na tyle uniwersalne, dla wszystkich i ponadczasowe, że może pomóc każdemu i w każdych warunkach...

Już za dwa dni, 5 czerwca o godzinie 20.00, podczas specjalnego bezpłatnego szkolenia online, Mateusz Grzesiak podzieli się swoją wiedzą, która przyda Ci się w każdej sytuacji życiowej i pozwoli skutecznie przekonywać innych.

To wyjątkowa szansa, aby zdobyć jedną z najważniejszych kompetencji ludzi sukcesu.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: ➔ Chcesz przekonać siebie do zrobienia czegoś albo zaprzestania negatywnych nawyków ➔ Chcesz być lepszym rodzicem i partnerem ➔ Pragniesz, aby Twoje umiejętności zawodowe były doceniane, a praca odpowiednio wynagradzana

Mateusz Grzesiak od ponad 13 lat zajmuje się pomaganiem ludziom i organizacjom w osiąganiu ich celów za pomocą praktycznych narzędzi komunikacyjnych, działając w różnych miejscach na świecie i przemawiając w wielu językach.

Jego bogate doświadczenie gwarantuje, że wiedza, jakiej dostarczy Ci podczas szkolenia będzie maksymalnie praktyczna i efektywna. Dołącz do wydarzenia i przekonaj się sam!

Dołącz do wydarzenia, klikając w link! >>http://bit.ly/1TPYQ8Y

Pozdrawiam,
Michał

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam.
Proszę o wasze opinie, doświadczenia, zasłyszane historie czy opowieści innych ludzi, opisujące jak wiele trudu należało włożyć, aby zbudować firmę, kontynuować jej funkcjonowanie i reorganizować jej profil.
Stwórzmy wspólnie kompendium wiedzy jak to zrobić, czego się wystrzegać, na co zwracać uwagę.
link do kompendium na GoldenLine
Pozdrawiam.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Luiza Kaczmarek

Luiza Kaczmarek Chcesz wiedzieć
więcej? Aye Know!

Temat: Ogłoszenia

Firma Aye Know! oferuje warsztaty i szkolenia dedykowane dla MŚP, startupów, NGO, freelancerów. W zakresie naszej oferty są zagadnienia prowadzenia działalności biznesowej, wykorzystania technologii informatycznych w firmie, marketingu i sprzedaży, zarządzania projektami. Planujemy także (jesień 2016) rozbudowane kursy dotyczące technologii i usług rozwojowych: druku 3D, IoT (Internet of Things). Dodatkowo – od 1 października 2016 roku AYE Know Sp. z o.o. będzie oferować warsztaty w modelu e-learning/blended learning.
Osoby zainteresowane naszą ofertą zapraszam do kontaktu.
lkaczmarek@aye-know.com



Wyślij zaproszenie do