Urszula Mijakoska

Urszula Mijakoska superwizor, coach,
dietetyk, trener,

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

już 20.02.2016r. rozpoczynamy kolejną edycję „KURSU DIET COACHINGU” tym razem we WROCŁAWIU
Szkolenie jest akredytowane przez Izbę Coachingu.

http://www.swiadomyrozwoj.pl/kurs-diet-coachingu,31.html

Jego ukończenie pozwala nabyć praktyczne umiejętności i kompetencje do wykonywania zawodu diet coacha oraz aplikować o akredytację coacha w Izbie Coachingu lub ICF

Harmonogram zjazdów:

Edycja XV: luty 2016 - lipiec 2016 Wrocław

I zjazd 20 - 21.02.2016
II zjazd 12 - 13.03.2016
III zjazd 9 - 10.04.2016
IV zjazd 21 - 22.05.2016
V zjazd 11 - 12.06.2016
VI zjazd 2 - 3.07.2016

Inwestycja : 4500,00 przy wpłacie jednorazowej i 4800,00 przy wpłacie w 6 ratach.

W przypadku zainteresowania proszę o wiadomość .

Pozdrawiam,
Urszula Mijakoska
coach, superwizor, trener, dietetyk

INSTYTUT ŚWIADOMEGO ROZWOJU SC
609 911 983
http://swiadomyrozwoj.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

questus - jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing, CIM zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

• 11 marca – Warszawa
• 15 kwietnia – Kraków
• 7 października – Warszawa
• 14 października - Trójmiasto

Co to?
Program często nazywany "MBA w Marketingu". Diploma in Professional Marketing to przełożenie wiedzy na działanie według międzynarodowych standardów, grono charyzmatycznych ludzi z pasją do swoich obowiązków oraz kompleksowość narzędzi wspomagających – platforma społecznościowo-rozwojowa „Knowledge Garden”, program EPP, coaching, Indywidualny Plan Rozwoju, networking. Sprawdzona, rzetelna wiedza podana w praktycznym wydaniu.

Dlaczego warto?
Nie wystarczy zapłacić. Egzaminy sprawdzające to ogromne poświęcenie oraz zaangażowanie. Egzaminy weryfikuje niezależny od nas egzaminator CIM w Londynie. Zdobyty certyfikat jest niepodważalnym dowodem nabytej wiedzy.

Na co czekasz?

Dla naszych potencjalnych uczestników uruchomiliśmy zestaw pretestów:

https://questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

*wypełnienie pretestów do niczego Cię nie zobowiązuje

Dowiedz się więcej: https://questus.pl/cim/rekrutacja/

Dołącz do społeczności wykwalifikowanych marketerów CIM, twórz biznes jutra.

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie: Umowy w IT
Data: 12-13 lutego 2016, godz. 10.00-16.00
Miejsce: Budynek Expose, ul. Jasna 10, Warszawa

Szkolenie, prowadzone w formule wykładowo – warsztatowej, pozwala na szczegółowe poznanie często hermetycznej terminologii branży informatycznej i jej specyfiki: funkcji, zadań i metod współpracy pomiędzy uczestnikami procesów IT, rodzajów ryzyka związanego z powstawaniem oprogramowania, rodzajów umów dotyczących oprogramowania, wątpliwości związanych z oprogramowaniem na gruncie prawa autorskiego. Uzupełnieniem szkolenia będzie prezentacja innych ważnych dla praktyki prawniczej dziedzin, związanych z nowymi technologiami.

Prowadzący:
-Łukasz Marszał - Programista i Analityk IT. Specjalista ds. oprogramowania w firmie ABB oraz współpracownik naukowy Instytutu Nauk Informatycznych i Matematycznych z zastosowaniem w Ekonomii (INIME). W ramach współpracy z INIME zajmuje się przetwarzaniem BigData oraz aspektami na pograniczu biznesu i IT. Swoje doświadczenie zdobywał w pracy przy projektach dla sektora finansowego. Specjalizuje się w wytwarzaniu oprogramowania – zarówno od strony czysto wykonawczej, zarządzania zespołem informatyków jak i doradztwa biznesowego.

-r.pr. Mateusz Staszek - Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest autorem publikacji z zakresu prawa karnego gospodarczego i skarbowego oraz dotyczących systemów common law. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców. Doradzał m.in. wiodącym podmiotom z sektora: IT, e-commerce, finansowego, chemicznego, elektrycznego, wydawniczego oraz mediów, w tym w spółkom akcyjnym notowanym na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Specjalizuje się zagadnieniach e-commerce i IT ze szczególnym uwzględnieniem umów wdrożeniowych oraz problematyki działalności przedsiębiorców w sieci.

-r.pr. Tomasz Wiese - Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Egzamin radcowski zdał w 2013 roku z III lokatą w okręgu. Wspólnik i współzałożyciel kancelarii JWMS Jakubowski Wiese Mazgaj Staszek radcowie prawni. Specjalizuje się w problematyce prawnej IT, szczególnie z punktu widzenia ochrony danych osobowych i prawa autorskiego. Posiada doświadczenie w tworzeniu i negocjowaniu umów na development i serwis oprogramowania komputerowego. W ramach swojej pracy zawodowej prowadzi również liczne szkolenia z zakresu prawa nowoczesnych technologii. Doradza klientom z branży programistycznej jak też e-commerce.

Szczegółowe informacje na temat szkolenia są dostępne na stronie Allerhand Training: http://kongresy.allerhand.pl/training/
Marcin Strzemkowski

Marcin Strzemkowski Właściciel, Packshot
Studio

Temat: Ogłoszenia

Packshot Studio - Chwytliwa Fotografia produktowa
Zapraszam do naszego studia, specjalizującego się w zdjęciach produktowych packshot czyli bez wątpienia jednego z najważniejszych i nieodłącznych elementów prezentowania swojej oferty.

Strona: http://epackshot.pl
Portfolio: http://epackshot.pl/portfolio
Email: kontakt@epackshot.pl
Tel: 884 300 006
Lokalizacja: Współpraca na terenie Polski, Studio - Łódź

Z nami możesz mieć pewność najwyższej jakości i doskonałej formy zdjęć produktowych,

Zapraszamy!Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.01.16 o godzinie 16:45
Marta Roszak

Marta Roszak www.crazydaisy.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam :)

Zajmuję się rękodziełem - malowanie na tkaninach: Poszewki, T-shirty, Torby ...

Przyjmuję zamówienia na indywidualne projekty.
Mogę namalować wg dowolnego wzoru, pomysłu.
Grafika, Napisy, Inne zdobienia - każdy projekt będzie oryginalny i wyjątkowy.

TANIO I SZYBKO !

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

Moje aktualne aukcje na Allegro- pod nickiem: Daisy_m30

PS: FAJNY POMYSŁ NA PREZENT WALENTYNKOWY !

----------------------------------------------
POSZUKUJĘ --- > Osoby do współpracy - która potrafi szyć
na maszynie i ma odrobinę zmysłu artystycznego, ale nie jest to warunek konieczny :)
Kraków i okolice - współpraca stała w pracowni rękodzielniczej. Kontakt na priv.
-----------------------------------------------

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=27373405

Pozdrawiam serdecznie.
Marta R.
Magdalena Cerecka

Magdalena Cerecka Kreacja Doskonałych
Rozwiązań

Temat: Ogłoszenia

Kreacja Doskonałych Rozwiązań jest firmą szkoleniowo - coachingową.
Aktualnie oferujemy cykl szkoleń z zakresu Relacji z klientem.
Więcej szczegółów na stronie: http://kreacjadr.com

Pierwsze szkolenie już 11.02!
Liczba miejsc ograniczona!
Sylwia Fleischer

Sylwia Fleischer Trener i właściciel:
Holistic - Centrum
odnowy i rozwoju

Temat: Ogłoszenia

Chcesz budować listę kontaktów, zautomatyzować swoje działanie, rozwijać biznes? Zapraszam na Workshop dla biznesu: http://holistyczni.com.pl/workshop
Kinga Wanda Michalak

Kinga Wanda Michalak Psycholog Biznesu,
Trener

Temat: Ogłoszenia

Strategy Manager/PR Manager

Obecnie poszukuje osoby na stanowisko Strategy Manager oraz PR Manager.

Zachęcam do zapoznania się z ofertami załączonymi pod linkami:
http://makemymind.pl/oferty/pr_manager.pdf
http://makemymind.pl/oferty/strategy_manager.pdf

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Chętnie opowiem więcej o ofercie, oraz przedstawię firmę.

Kinga Michalak
531288287
kinga.michalak@makemymind.pl
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Państwa do udziału w Ogólnopolskim Forum Biznesu:


Obrazek
HOTEL SPA DR IRENA ERIS Krynica Zdrój

Wysoka konkurencyjność dzisiejszego środowiska biznesowego sprawia, że tylko firmy, które mają jasne i spójne cele realizowane przy pomocy starannie przygotowanej i skutecznie wdrożonej strategii są w stanie odnieść długotrwały sukces. Niezbędnym elementem jest także skuteczne strategiczne zarządzanie firmą, co oznacza, że firma nie tylko jest w stanie wyznaczyć i wdrożyć strategiczne kierunki rozwoju, lecz także na bieżąco monitoruje swoją sytuację oraz, w razie potrzeby, szybko i efektywnie podejmuje odpowiednie działania korygujące.

W jaki sposób zbudować skuteczną strategie zarządzania firmą?
Jak uzyskać przewagę nad konkurencją?
W ilu procentach przedsiębiorstwa wykorzystują potencjał zatrudnionych w nich ludzi?


Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych przedsiębiorstw i instytucji centralnych w Polsce.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM FORUM

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Z początkiem roku ruszyła rekrutacja do kolejnej, grupy programu Diploma in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing. Prestiżowy certyfikat potwierdza profesjonalne kwalifikacje, otwierając drzwi do kariery, nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. To roczny cykl spotkań i warsztatów, w czasie których profesjonaliści, praktycy i eksperci w swoich dziedzinach prowadzą inspirujące i rozwijające zajęcia.

Najbliższe edycje programu
• Warszawa - 11 marca
• Kraków - 6 maja
• Warszawa - 7 października
• Trójmiasto - 14 października

Dowiedz się więcej: http://questus.pl/CIM
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Wiktor Zawadzki

Wiktor Zawadzki Właściciel, Studio
Form Dom i Ogród
Artefakt

Temat: Ogłoszenia

Witam osoby zainteresowane tematyką dekoracji w domu, ogrodzie, biurze.

Rozwijam swe własne pomysły na elementy dekoracyjne z betonu architektonicznego.
http://www.studioartefakt.pl/galeria
W tym linku są obecnie produkowane rzeczy, głównie donice, doniczki, misy .
Szukam osób/ firm zainteresowanych odbiorem takiego asortymentu, ale także
projektantów chcących zrealizować swoje pomysły w tematyce głównie betonu, choć nie tylko.
Potrafię wykonać formę do odlewu geometrycznych kształtów , a następnie wykonać odlew
z betonu lżejszego o 30% od konkurencji, a w przypadku np. designerskich nóg do stołów
poprzez zastosowanie innego wypełnienia zredukować dodatkowo wagę takiego elementu o kilkadziesiąt procent.
Zapraszam do kontaktu wszystkie osoby, które interesuje ta tematyka do wymiany poglądów.
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne uwagi.
Z góry dziękuję :)
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

W życiu zawodowym każdego z nas przychodzi taki moment, w którym zaczyna nam doskwierać rutyna. Działania, które do tej pory sprawiały radość, przestają bawić, stając się jedynie utrapieniem.

Z pomocą przychodzi questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo – Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing. Oferujemy program, który pozwoli Ci nabrać nowych sił w dotychczasowej pracy. Albo zmienić pracę.

Z certyfikatem CIM nie stanowi to problemu. Wiemy co mówimy, bo w ciągu 16 lat naszej działalności pomogliśmy go zdobyć ponad 1000 uczestnikom.

Aktualnie prowadzimy otwartą rekrutację do poziomu Diploma in Professional Marketing. Program złożony z czterech bloków tematycznych pozwala nie tylko zgłębić i zrozumieć współczesny świat biznesu, ale też rozwinąć profesjonalne kompetencje, i przygotować uczestników do oficjalnych egzaminów brytyjskiego Instytutu. Ten prestiżowy, uznawany na całym świecie certyfikat potwierdza profesjonalne kompetencje, otwierając drzwi do kariery również poza terenem Polski.

Najbliższe edycje programu:
Warszawa 11 marca
Kraków 6 maja
Warszawa 7 października
Trójmiasto 14 października

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami w Polsce i na świecie. Zgodnie twierdzą, że program realizowany z questus przyniósł im nie tylko wiedzę, kompetencje i unikalne umiejętności, ale również bezcenne kontakty biznesowe.

Dowiedz się więcej: http://questus.pl/CIM

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Anna Anwajler

Anna Anwajler People &
Culture/Recruitment
Specialist/Headhunte
r/People...

Temat: Ogłoszenia

Social Media / Content Marketing Manager

App'n'roll, a venture building company is looking for an Engagement Manager for our team in Warsaw. The person will be responsible for managing internal (team) and external (clients & job candidates) relations.

Requirements:
- Fluency in English (written and spoken)
- Being people person & good listener
- Excellent organization & communication skills
- Social media expert
- Basic Photoshop/Sketch skills
- Sense of humour

Your responsibilities:
- Managing Facebook / Twitter / Instagram / Linkedin/ Snapchat / Quora
- Content marketing on our blog
- Supporting sales activities
- Office management
- Organizing company events

Nice to have:
- Experience with Adwords
- Being a child of Mark Zuckerberg
About us:
Top-notch people:
- builders of international successful companies
- diversified team
- creators of Top 10 and Featured Apps on Google Play and Appstore

Cool work environment:
- flat structure
- freedom and transparency
- flexible working hours

Great office:
- superb location, walking distance from Metro Racławicka
- parking spots without parkometers, or underground slots
- excellent coffee (!)
- free gym, jaccuzi and sauna without leaving the building
- loggia for summer chilling
- PlayStation 4 & Netflix on 200"+ screen

Salary]:
- starts with 2k PLN net (employment agreement), part-time is an option too.
Please send your CV/Linkedin and sample of your social media campaigns/actions or other works that drive engagement to while1do@appnroll.com
Selected candidates may receive a simple task request to demonstrate their skills before the final interview.
Przemysław Jakubowski

Przemysław Jakubowski 400 Meadow Lane,
Oxford, OX4 4ED UK
Prezez Zarządu

Temat: Ogłoszenia

Dystrybutor produktów konopnych

Reprezentuję polską firmę, która jest jednocześnie największym producentem oleju z konopi. Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która na bazie naturalnego oleju konopnego tworzy linę kosmetyków pod marką INDIA. W swojej ofercie posiadamy również krople z CBD oraz preparaty na bazie naturalnych składników zapobiegające powstawaniu odleżyn. Oferujemy regenerujące maseczki do twarzy w 100% oparte na naturalnych składnikach. Nasze wody toaletowe i perfumy nawiązują do filozofii liścia konopnego.

Dystrybucje można prowadzić poprzez swój sklep internetowy, allegro lub inną platformę teleinformatyczną.
Skuteczną metodą sprzedaży jest dotarcie do sklepów ze zdrową żywnością, salonów kosmetycznych, salonów fryzjerskich.
Dla odważnych polecamy zbudowanie własnego stoiska w galeriach handlowych lub otwarcie punktu z produktami konopnymi.

Oferujemy bardzo korzystne marże dla dystrybutorów oraz zindywidualizowane cenniki uzależnione od wielkości zamówienia i długości wspópracy.

Z wszelkimi pytaniami proszę dzwonić pod nr +48 690 001 888

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Analityka biznesowa i procesy w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych
23 luty 2016r. | Warszawa


Więcej informacji: http://successpoint.pl/analityka-biznesowa

W programie m.in.:
Zarządzanie procesami biznesowymi a prognozowanie i budżetowanie w instytucjach finansowych
Andrzej Kraszewski - Ekspert niezależny
Wyprzedzić CRM - wykorzystanie BI do anlizy e-mail w procesie sprzedaży
Jakub Cel - Product Manager w Grupie Interia.pl
BPMNowy model procesu jako metoda dokumentacji, analizy i komunikacji procesów
Piotr Biernacki - MGX Infoservice.

Patronat Honorowy:
Europejska Akademia Planowania Finansowego,
Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Krajowy Instytut Ubezpieczeń

Partnerzy konferencji:
DomData AG Sp. z o.o.
Mineral Midrange S.A.
Arrow ECS Sp. z o.o.
Voice Lab Sp. z o.o.
Sprint S.A.

I.BPM – zarządzanie procesami biznesowymi
1. analiza i opis procesów
2. projektowanie procesów
3. modelowanie procesów biznesowych
4. zarządzanie i audyt procesów
5. symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
6. technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
7. Business Process Outsourcing (BPO)
8. Business Activity Monitoring (BAM)
9. Service Oriented Architecture (SOA)

II.BI - problemy wdrożeń a korzyści
1. infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych,
planowanie - strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
2. integracja z innymi systemami
3. gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
4. zarządzanie danymi i ich jakością
5. BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
6. Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
7. dobre praktyki wdrożeniowe

Lokalizacja: Golden Floor Plaza - Aleje Jerozolimskie 123A
Fundator książek: PWN

Zapraszamy do bezpłatnego udziału:
- przedstawicieli branży finansowej,
- przedstawicieli i członków zarządów,
- osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację,
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi,
- menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/analityka-biznesowa#zarejestruj...

Specjalista ds. promocji
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Artur Penar

Artur Penar "A co jeśli to
mogłoby zadziałać
dla Ciebie, a Ty
tego ni...

Temat: Ogłoszenia

Jakiej współpracy? Czego dotyczącej?
Justyna K.:
Propozycja dla osób przedsiębiorczych!

Spotkanie on-line, które da Ci możliwość nawiązania współpracy biznesowej.
Szczegóły pod poniższym linkiem:
http://www.zlotemysli.pl/p/wspolpraca-biznesowa.html

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam Major

Adam Major Właściciel,
Freshdata

Temat: Ogłoszenia

Sprzedam domenę: szofer24.pl

Domena idealnie nadaje się dla firmy oferującej wynajmowanie
(lub serwisu pośredniczącego w takich usługach)
samochodu z kierowcą:
dla VIPów, transfer z lotnisk, imprezy okolicznościowe np. wesela, bankiety, odwiezienie klienta i odprowadzenie jego samochodu etc.

Bardzo dobra nazwa, krótka, łatwa do zapamiętania, wymówienia
i dyktowania, a także stworzenia ciekawego logo.

Pozytywnie kojarzy się z wyższymi sferami i luksusem, czyli najwyższą możliwą jakością obsługi.

Przyrostek 24 informuje, że usługi są zawsze dostępne i firma jest wstanie sprostać każdemu wyzwaniu jakie postawi przed nią klient.

Bezpieczna i wygodna sprzedaż przez serwis Premium.pl

Szczegóły pod adresem: szofer24.pl



Wyślij zaproszenie do