Jacek S.

Jacek S. Business Development
Manager

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

17 grudnia, w miejscowości Oprzężów, niedaleko Woli Krzysztoporskiej, w Województwie Łódzkim, Pracownia Finansowa - firma z którą współpracuję, organizuje Dzień Otwarty Elektrowni Wiatrowej. W trakcie tego wydarzenia, planujemy:
zwiedzanie parku wiatrowego złożonego z 4 turbin wiatrowych, z przewodnikiem –kierownikiem budowy – przedstawicielem generalnego wykonawcy inwestycji,
wjazd windą na szczyt elektrowni wiatrowej,
piknik z gorącym poczęstunkiem,

Zapraszamy!

Więcej informacji tutaj:

http://www.ekologicznaelektrownia.pl/dzien-otwarty-ele...

Bardzo proszę o potwierdzenie chęci wzięcia udziału w dniu otwartym, odpowiadając na ten list.

Pozdrawiam serdecznie,
Jacek Stefaniak
tel.: 793 112 919

http://www.ekologicznaelektrownia.pl/?form=16
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu
Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
Czas trwania szkolenia: 2 dni

>>więcej informacji<<

trener: Jolanta Gasiewicz
Ekspert w zakresie bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych. Posiada wieloletnie, specjalistyczne doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji i ochronie danych osobowych w związku z pełnieniem funkcji Szefa działu bezpieczeństwa informacji i Administratora Bezpieczeństwa Informacji, dodatkowo również w realizacji obowiązków w zakresie retencji danych, realizacji zgłoszeń o nadużycia oraz współpracy z organami państwowymi.

Korzyści dla uczestnika:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Kontakt w sprawie uczestnictwa
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 02.03.16 o godzinie 09:36

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Jeszcze jest czas! :)
Klik!
Marta P.

Marta P. Przedsiębiorca

Temat: Ogłoszenia

KURS ONLINE- BUDOWANIE BLOGA PODSTAWY i BUDOWANIE BLOGA- KOLEJNE KROKI!!! 26 tutoriali/ filmików o łącznej długości ponad 145 min!!! A to tylko początek!!!
Wszystko po to, aby ułatwić Wam założenie Waszego Bloga lub stworzenie Waszej strony internetowej używając platformy Wordpress. Poznaj platformę Wordpress razem z nami krok po kroku! I stwórz swoją stronę już teraz!!!! Zarejestruj się już dziś: http://www.problogbloggers.com/membership-join/ i dołącz do nas na Facebooku: https://www.facebook.com/problogbloggers/
Zapraszamy,
ProBlogBloggers

Obrazek
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE - RUSSELL BEDFORD
Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Prawo pracy i wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w 2016 r.
Wisła, Hotel Vestina, 24-26.02.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Zakopane. Hotel Czarny Potok, 24-26.02.2016r.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Najnowsze zmiany w prawie pracy w 2016 roku
Warszawa, 12.01.2016r.

Faktura VAT 2016 - przepisy obowiązujące po nowelizacji ustawy VAT i implementacji Dyrektywy 2010/45/UE
Warszawa, 14.01.2016r.

Excel dla księgowych
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Przegląd podatkowy 2016 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Budżetowanie i kontrola kosztów
Warszawa, 18-19.01.2016r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne - dlaczego warto wyznaczyć ABI?
Warszawa, 19.01.2016r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 19.01.2016r.

Nowa dokumentacja podatkowa cen transferowych w oparciu o regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. / 1 stycznia 2017 r. – Praktyczne warsztaty 2 dniowe dla zaawansowanych
Warszawa, 19-20.01.2016r.

Podatek od nieruchomości 2016. Zmiana przepisów. Aktualne interpretacje i wyroki.
Warszawa, 19.01.2016r.

VAT w Niemczech – inwestycje w Niemczech, relacje z niemieckim kontrahentem, obsługa księgowa niemieckich firm, zmiany na 2015 r.
Warszawa, 22.01.2016r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam serdecznie do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Wojciech Dąbek

Wojciech Dąbek Żywiołowy i
energetyczny
Entuzjasta/Manager w
O&B LTD.

Temat: Ogłoszenia

--- English version below ---

Mam do sprzedania spółkę z aktywnym numerem VAT GB.

Spółka zarejestrowana 15 września 2015, nie było prowadzonych na niej żadnych zdarzeń gospodarczych.

Samo przepisanie udziałów w spółce zajmie 1-3 dni roboczych, po upływie których już będziesz mógł dokonywać transakcji wewnątrz Unii Europejskiej na stawce VAT 0% .

Jeśli będziesz chciał zmienić jej obecną nazwę, zajmie to trochę dłużej zanim zmiana będzie widoczna w rejestrze VIES.

Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie!

---

I would like to sell a UK Limited Company with active VAT number.

Registration date: September 15th; no transactions have been made since that time.

Change in the ownership is possible within 1-3 days. After that, the owner of the company is able to run his/her business and make transactions with 0 % VAT within the EU.

If you would like to change the company's name, it might take more time until it will be visible in VIES register.

I will have all the formalities done for you.

Should you have any question please do not hesitate to contact me.
Karolina Kowalska

Karolina Kowalska Pracownik Biurowy,
Ale-biuro.pl

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli pracujesz z domu lub jesteś w ciągłym ruchu, a chcesz posiadać prestiżowy adres firmy na warszawskim Żoliborzu, to wirtualne biuro będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.
Wirtualne Biuro jest to usługa, która polega na zewnętrznej obsłudze firmy (np.: odbiór korespondencji przychodzącej, skanowanie dokumentów, wysyłka na życzenie). Nasi Klienci uzyskują prawo do rejestracji swojej firmy pod adresem naszego Biura bez konieczności fizycznej obecności firmy w danym miejscu.
Zaletą naszej lokalizacji jest fakt, że podlegamy pod Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście, a Żoliborska lokalizacja pozwala na łatwy i szybki dojazd oraz bezproblemowe zaparkowanie samochodu w bezpłatnej strefie.

Dodatkowe korzyści skorzystania z naszych usług:

* Brak kosztów utrzymania biura
* Spadek kosztów związanych z zatrudnieniem pracownika
*Podwyższenie prestiżu firmy
*Profesjonalny personel
*Anonimowość prywatnych danych

Jeżeli nie masz jeszcze firmy, a wahasz się nad tym, czy założyć działalność gospodarczą czy spółkę, zadzwoń, pomożemy Ci podjąć tę decyzję, Dodatkowo, możemy wyręczyć Cię w żmudnym procesie zakładania spółki.

Zapraszamy do kontaktu :)
http://www.webartstudio.pl/projekty/alebiuro/cms/kontakt

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam, zapraszam na szkolenia w ramach AKADEMII HR.
Prowadzone są one przez doświadczonych specjalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Akademia HR adresowana jest do osób odpowiedzialnych w organizacji za rozwój i efektywność pracowników. Polecane m.in. szefom zespołów, kierownikom, koordynatorom, pracownikom działów personalnych, specjalistom ds. kadr a także osobom, które planują pracę w branży HR.
Miejsce: Opole
Szczegóły: http://proiz.pl/oferta/szkolenia/akademia-hr/

AKADEMIA HR
Wywiad behawioralny – najważniejsze narzędzie selekcyjne
1 dniowe, I termin: 21.01.2016 ( czwartek ), II termin: 04.02.2016 ( czwartek )

Informacja zwrotna w pracy zawodowej czyli jak bezpiecznie rozwijać siebie i innych
1 dniowe, I termin: 28.01.2016 ( czwartek ), II termin: 12.02.2016 ( piątek )

Mapowanie kompetencji pracowników
2-dniowe, I termin: 19-20.02.2016 ( piątek-sobota ), II termin:18-19.03.2016 ( piątek-sobota )

HR-owiec jako trener
1 -dniowe, I termin: 25.02.2016 ( czwartek ), II termin: 10.03.2016 ( czwartek )

W ramach Akademii HR można wziąć udział w dowolnej ilości szkoleń. Cena szkolenia 1-dniowego: 290 zł brutto, cena szkolenia 2-dniowego: 480 zł brutto. Na każde kolejne szkolenie przysługuje zniżka. Również dokonując opłaty 21 dni przed szkoleniem można skorzystać z dodatkowego rabatu. W przypadku I terminu szkoleń "Wywiad behawioralny" oraz "Informacja zwrotna" termin ten wynosi 14 dni!

tel. 781-041-025, biuro@proiz.pl
Dagmara Troska

Dagmara Troska Dyrektor ds.
Organizacji Szkoleń,
Talo Group

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich do udziału w szkoleniu w obszarze skutecznej rekrutacji!

Prawidłowo przeprowadzony proces rekrutacji może zagwarantować sukces w firmie dzięki pozyskaniu odpowiednich kompetencyjnie pracowników. Dlatego warto wiedzieć jak przygotować odpowiedni profil kandydata, jak przygotować scenariusz rekrutacji, przeprowadzić spotkanie i w końcu zaprosić do współpracy najbardziej dobraną do profilu osobę.

PROGRAM SZKOLENIA:
1.Jak maksymalizować szanse i minimalizować zagrożenia związane z zatrudnieniem nowego pracownika
2.Czym są i jak weryfikować kompetencje zawodowe kandydatów do pracy.
3.Co to są style społeczne i w jaki sposób można sprawdzić predyspozycje osobowościowe kandydata na dane stanowisko podczas rozmowy rekrutacyjnej?
4.Od czego zależy motywacja pracownika i jak ją sprawdzić?
5.Co to są błędy poznawcze i jak ich unikać?

BIOGRAM TRENERA:
Marcela Kowanda - trener praktyk; headhunterka z przeszło 10 letnim doświadczeniem rekrutacyjnym; konsultantka biznesu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi; dyrektor niemieckiej firmy doradztwa przemysłowego Jacobi & Partner Industrieberatung GmbH oddział w Polsce w latach 2004-2014; obecnie właścicielka firmy rekrutacyjno-szkoleniowej i doradca kariery http://headhunterka.pl absolwentka Kolegium Języka Biznesu na Uniwersytecie Śląskim i Magisterskich Studiów Managerskich na Uniwersytecie Warszawskim; akredytowany coach ACC ICF.

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE:
Selekcja pracowników - Jak prawidłowo weryfikować kompetencje kandydatów

Już 15 stycznia 2016r. w Katowicach! Hotel Best Western Premier Katowice Hotel****

INWESTYCJA W SZKOLENIE: 400 ZŁ + 23% VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe
• certyfikat uczestnictwa
• dostęp do platformy e-learningowej
• lunch
• przerwy kawowe
• pomoc przy rezerwacji noclegu
• miejsce parkingowe

Kontakt:
biuro@talogroup.com.pl / tel.+48 794 233 331
Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: Ogłoszenia

Kim zostanę, kiedy dorosnę?

Mamo, Tato – przedstawiamy Ci Akademię Kariery Kids.


Obrazek


UWAGA! Dodatkowy termin Kraków 28.01, godz. 17:30 - 20:00
Zapraszamy :)
Program dla najmłodszych działa w/g autorskiego modelu CAREER DESIGN MODEL
(Discover Yourself, Build Yourself, Show Yourself – Action!) - świadomego Projektowania Ścieżki Kariery Zawodowej.

Prowadząca:
Anna Żabińska - Dyrektor programowy Akademii Kariery Kids i Młodzież, psycholog, trener
Psycholog, specjalista ds. rekrutacji, trener; Absolwentka studiów psychologicznych na Wydziale Zarządzania i‏ Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, socjoterapeutka Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego, trenerka Treningu Zastępowania Agresji; Projektant Kariery. Lubi wyzwania przy których może pokazać swoją wiedzę, determinację i nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań ( np. w zakresie innowacyjnych sposobów docierania do kandydatów)

Spotkaj się z nami w KRAKOWIE I WARSZAWIE i sprawdź na!

Szczegóły i zapisy tutaj: http://careerdesign.pl/component/k2/item/317-akademia-...

Kraków, 14.01, godz. 17:30 - 20:00
Kraków, 15.01, godz. 17:30 - 20:00
Kraków 28.01, godz. 17:30 - 20:00
Warszawa, 16.01, godz. 11:00-14:00
Warszawa 30.01, godz. 11:00 - 14:00

Wrocław wkrótce :)

Zapraszamy
Zespół Career Design

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Zapraszam na mój blog o szeroko pojętym e-marketingu. Tematyka taka jak: tworzenie swojego wizerunku, działalność w konkretnych firmach MLM czy programach partnerskich, sprawy technicznie, budowanie listy adresowej, copywriting. Blog porusza również tematykę rozwoju osobistego

Wejdź:
http://drugapensja.com
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia z prezentacji

► Dowiedzą się, jak wzmocnić wyrazistość przekazu
► Rozwiną umiejętność dostosowania przekazu do typu odbiorców
► Dowiedzą się jak zaangażować uczestników

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Robert Cybulak

Robert Cybulak Pracownik
administracyjny

Temat: Ogłoszenia

Konferencja: Planowanie spadkowe. Budowa sukcesji w firmie i w rodzinie.

Pracodawcy Lubelszczyzny “Lewiatan” we współpracy z Kancelarią Finansową LEX zapraszają na śniadanie biznesowe połączone z konferencją pt. Planowanie spadkowe. Budowa sukcesji w firmie i w rodzinie.

Pokolenie pionierów polskiego kapitalizmu czeka wyzwanie polegające na konieczności sprawnego przekazania firm swoim następcom. Zdecydowana większość przedsiębiorstw nie jest odporna na skutki nagłej śmierci właściciela lub jednego ze wspólników – w większości przypadków wystąpienie takiego zdarzenia może skutkować likwidacją biznesu lub w najlepszym razie wieloletnimi problemami dotyczącymi płynności finansowej albo kryzysem zarządzania. Jedynym rozwiązaniem, które pozwala zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami opisanych zjawisk, jest stworzenie planu sukcesji. Podczas konferencji omówimy zagadnienia związane z sukcesją i planowaniem spadkowym. Podpowiemy, jak przygotować się do przekazania firmy oraz skąd wziąć środki na zrealizowanie planów sukcesyjnych. W trakcie spotkania będzie można również skorzystać z indywidualnych porad.

Konferencja odbędzie się 26 stycznia 2016 r. w Hotelu Locomotiva, ul. Północna 28C, w godz. 09.30-11.30 (11.30-13.30 - indywidualne konsultacje).

Opłata za udział w konferencji - 100 zł/osoba.

W sprawie zgłoszeń prosimy o kontakt z biurem PL “Lewiatan” telefonicznie: 81 532 43 33 lub mailowo: biuro@prywatni.lublin.pl.

Więcej informacji nt. spotkania na stronie: http://prywatni.lublin.pl/?p=5000
Mirosław Bzura

Mirosław Bzura właściciel, BAM

Temat: Ogłoszenia

Impreza, turniej, koncert???
zapraszamy do współpracy:

http://www.mobilnatrybuna.pl

Pozdrawiam,
Mirosław Bzura
Oleksii P.

Oleksii P. Art & Design

Temat: Ogłoszenia

Studio O’Prime oferuje -

aranżacja wnętrz,
obrazy malowane,
malowanie artystyczne,
optyczne iluzje,
obrazy w 3d,
murale,
graffiti na zamówenie,
aranżacja elewacji domu,


O'Prime -wielobranżowa firma. Pracujemy we wszystkich artystycznych kierunkach.
Studio O'Prime pracuje od idei do realizacji, od tradycji do innowacji.
Na koncie Studio O’Prime ponad 10 000 m2 zrealizowanych projektów na zupełnie różnych powierzchniach, zaczynając od asfaltu i kończąc dachem.

Indywidualność jest priorytetnym elementem naszej działalności, każda praca jest oryginalną.
Nasz zespół starannie podchodzi do opracowania artystycznego projektu, biorąc pod uwagę charakter obiektu i życzenie zleceniodawcy.

Cena zależ od składności projektu.
Zapraszam do kontaktu mailowo.
oprimeart@gmail.com
Umowa + faktura VAT
Więcej informacji –
http://studio.oprimeart.com/ - malowanie artystyczne
http://design.oprimeart.com/ - architektura & design


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.01.16 o godzinie 14:51
Marta Hycnar

Marta Hycnar Trener biznesu,
szkoleniowiec

Temat: Ogłoszenia

Ponad 90% firm, które z nami współpracuje deklaruje, że zauważyło realne korzyści z wdrożenia strategii marketingowych. Chcesz być jednym z nich? Skontaktuj się z nami http://strategie.harmoniquepr.pl/
Anna Rączkowiak

Anna Rączkowiak Doradca
biznesowy/Trener
biznesu/Job Coach

Temat: Ogłoszenia

Współpraca z VIVIAMO - to możliwość pracy we własnym biznesie w oparciu o umowę franchisingową, w branży, która stale się rozwija, a jej zyskowność rośnie. To możliwość zdobycia nowego doświadczenia i niezależności pod okiem sprawdzonego Partnera, gwarantującego ze swoje strony:
dostęp do bogatej oferty produktowej Towarzystw Ubezpieczeniowych, także tych niedostępnych dla samodzielnych agentów,
rozwój nowych produktów, także dedykowanych wyłącznie dla sieci VIVIAMO,
prowadzenie szkoleń produktowych, sprzedażowych, obsługi Klienta,
wsparcie systemami transakcyjnymi VIVIAMO,
szybką realizację procesu rozliczeń z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
wspólne prowadzenie działań marketingowych na rynku lokalnym Partnera,
ochronę polisą ubezpieczeniową OC agenta VIVIAMO,
opcję auta służbowego dla wyróżniających się biur VIVIAMO,
promocję silnej i przejrzystej marki VIVIAMO!

http://www.viviamo.pl/wlasny-biznes-z-viviamo.html
Anna K.

Anna K. specjalista ds.
wizerunku,
copywriter,
marketing,
naming,...

Temat: Ogłoszenia

Poszukiwany inwestor do nowej spółki
- zakład produkcji stoisk targowych, ekspozytorów i mebli firmowych.

- ponad 10 lat doświadczenia w branży reklamy i marketingu
- sukcesy i ciekawe realizacje w portfolio
- własne pomieszczenia produkcyjne i niskie koszty produkcji
- autorskie projekty systemów i kompletne koncepty
- duża baza partnerów biznesowych i potencjalnych klientów
- opracowana marka własna polska i globalna (profesjonalna autorska nazwa marki i firmy, domeny .com i pl, logo)
- zaplecze pod sprzedaż i baza handlowców do współpracy lub z możliwością zatrudnienia od zaraz
- profesjonalny biznesplan i strategia
- wysoki poziom zwrotu z inwestycji i marże (od 30% do 400%)
- własne zaplecze w postaci studia graficznego i zespołu doświadczonych grafików
- współpraca z innymi podmiotami (praca jakościowa i rozwój)
- możliwość uzyskania korzystnego finansowania i dotacji (minimum 50%)
- zyski z działalności dodatkowej (usługi graficzne, montaż, konsulting)
Wkład minimalny 2 mln zł. (i zależny od % udziałów).

Wkład Inwestora przeznaczony głównie na remont i adaptację pracowni, magazynu i biura, zakup urządzeń i sprzętu, wyrób i zakup pierwszej serii systemów i półproduktów, marketing i promocję, koszty operacyjne i bieżącej obsługi działalności.

Pierwsze zyski możliwe już do kilku tygodni od uruchomienia spółki i produkcji.

Poważnie zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Chętnie przedstawię więcej szczegółów (informacje i dokumenty strategiczne po podpisaniu umowy o poufności).
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski Virtual SMS -
Zintegrowane systemy
zarządzania -
bezpiecz...

Temat: Ogłoszenia

Jestem właścicielem oprogramowania V-SMS - zarządzanie ryzykiem, bezpieczeństwem, jakością bez - ponad 30 modułów! Zrobione na podstawie wymagań obowiązujących w lotnictwie ( zgodność z większością obowiązujących norm) - szukam osób do współpracy (wspólnik) z doświadczeniem w marketingu i sprzedaży.

Więcej info priv.

http://www.Virtual-SMS.com

Obrazek

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do