konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Firma HRP Group zaprasza na 4-godzinny bezpłatny warsztat z zakresu budowania kompetencji liderskich Czy chcesz być skutecznym przywódcą? - Jak być Omegą wśród Alf i Ygreków

Warsztaty odbędą się w dwóch miastach: Kraków (23 czerwca 2015) oraz Rzeszów (24 czerwca 2015)

Jeśli zastanawiasz się czasem:
- Skąd wziąć pracowników o kompetencjach, których potrzebuje firma?
- Jak zatrzymać młodych, w których firma tyle inwestuje?
- Jak rozwijać pracownika z długoletnim stażem?
- Dlaczego ludzie nie chcą korzystać z programów rozwojowych, które im proponujemy?
- Co stanie się jeśli zignorujesz temat zarządzania międzygeneracyjnego o którym tyle się teraz mówi?

To nasze spotkania są dla Ciebie!

Warsztat jest dedykowany do kadry zarządzającej, właścicieli firm, dyrektorów personalnych, specjalistów działów HR oraz wszystkich, dla których istotna jest najnowsza wiedza z obszaru zarządzania pracownikami i firmą.

Więcej informacji na http://hrstream.pl/day/pierwszy/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy Państwu w promocyjnej cenie salę do organizacji szkoleń, spotkań, narad biznesowych, bankietów do 40 osób oraz ćwiczeń w gronie do 15 osób. Gwarantujemy atmosferę spokojnej pracy.

Sala mieści się w Restauracji Vega na al. Jana Pawła II 36c (tyły Kina Femina), w bardzo dobrym punkcie komunikacyjnym w centrum miasta, przy skrzyżowaniu al. Jana Pawła II i al. Solidarności. Salę wynająć można zarówno na godziny lub na cały dzień.

Sala szkoleniowa o powierzchni 50 m2 z podłogą panelową i dużymi oknami na dwóch ścianach. Cena wynajmu - 45 zł/h + VAT, wynajem sali po 21.00 - 15zł/h + VAT. W cenie oferujemy tablicę z pisakami, flipchart oraz sprzęt audio.

Ponadto na kameralne spotkania idealna będzie:

Mała sala bankietowa o powierzchni 40 m2 w pobliżu baru. Sala jest jasna i przestronna. Cena wynajmu 30zł/h + VAT.

Oferujemy również catering i przerwę kawową w atrakcyjnych cenach.

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt:
tel. 507 027 150
e-mail: warsztaty@vega-warszawa.pl
Jakub Jaworowicz

Jakub Jaworowicz Marketing &
Automation
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Masz bazę e-mail marketingową ?
10% CPS

kontakt: mateusz@sadowniczy.pl
Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Ogłoszenia

bezpłatne szkolenie z webmasteringu Tworzenie responsywnych stron www- zapraszam http://poswojsku.info :)
Agnieszka K.

Agnieszka K. Psycholog, grafolog

Temat: Ogłoszenia

Witam,

specjalizuję się w ekspertyzach grafologicznych pisma:

- ekspertyzy sądowe,
- badanie autentyczności podpisów,
- identyfikacja autora na podstawie badania pisma odręcznego,
- tworzenie portretu psychologicznego na podstawie pisma,
- wykorzystanie ekspertyz, jako narzędzia w rekrutacji i selekcji pracowników.

Pomagam zarówno firmom, jak i osobom prywatnym.
Więcej szczegółów o moich uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym jest na mojej stronie,
na którą serdecznie zapraszam:

http://twojgrafolog.pl

Agnieszka Kazimierska
696 620 462
akazimierska@o2.pl
Justyna Kościelska

Justyna Kościelska Organizatorka imprez
weselnych,
zaręczynowych i
jakich ty...

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie rozwijające kreatywność w biznesie i życiu codziennym!

Już w czwartek, 25 czerwca 2015 - od 18.00 do 21.00. OrtoKursy – Warszawa, ul. Ostrzycka 2/4 (I piętro)

Poznasz techniki wspomagające wzrost pomysłowości. Szereg prostych metod pomaga naszemu umysłowi osiągnąć wyższy poziom. Dowiesz się, jak przenieść te sposoby w świat swojego biznesu. Nauczysz się technik, dzięki którym doskonałe pomysły i niestandardowe rozwiązania staną się Twoim znakiem rozpoznawczym.

Na szkoleniu dowiesz się m.in.:

jak stworzyć kreatywny "dream team";
jak pozbyć się "rozpraszaczy" i utrzymać 100% koncentracji na najważniejszych celach;
jak mądrze i efektywnie zorganizować swój czas;
skąd brać codzienną energię do działania, a zarazem uchronić się przed wyczerpaniem i zniechęceniem.
Kreatywność na zawołanie to doskonała okazja, by poszukać inspiracji lub konkretnych rad, które pozwolą rozwinąć Twój biznes. Wprowadź swoją działalność na wyższy poziom!

Specjalny prezent dla uczestników:

Każda osoba, która zarejestruje się na szkolenie, otrzyma drukowaną wersję rewelacyjnej książki Todda Henry'ego Kreatywność na zawołanie. To ponad 300 stron porad dla profesjonalistów, którzy muszą codziennie zmagać się
z presją deadline'u, wygórowanych oczekiwań i ciągłego wykonywania jak najlepszej pracy.

Koszt szkolenia to 45 zł, w tym książka dla każdego uczestnika.

Zapisy na stronie:
http://kreatywnosc-warszawa.evenea.pl/
Magdalena W.

Magdalena W. Specjalista ds.
Rekrutacji

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Poszukuję osób na stanowisko Opiekun Klienta T-Mobile Usługi Bankowe.
Lokalizacje:
Bielsko-Biała
Elbląg
Inowrocław
Kraków
Nysa
Lubin
Słupsk

OPIS TWOJEGO STANOWISKA:
obsługa Klientów w Salonie Sprzedaży T - mobile
aktywna sprzedaż produktów bankowych (głównie produkty kredytowe)
analiza potrzeb Klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
doświadczenia w aktywnej sprzedaży bezpośredniej poparte wymiernymi sukcesami
gotowości do pracy w trybie zmianowym – również w weekendy
umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta
umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji z Klientami
realizacji celów sprzedażowych
podstawowej wiedzy z zakresu produktów bankowych
znajomości pakietu MS Office

WYBRANYM OSOBOM OFERUJEMY:
umowę o pracę
możliwość pracy przy prestiżowym projekcie
elastyczne godziny pracy
bogaty schemat gratyfikacji
stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku
przyjazne warunki pracy w młodym, energicznym Zespole

Zainteresowane osoby proszę o bezpośredni kontakt ze mną przez GL bądź mail: magdalena.wyra@alior.pl

Zachęcam do aplikowania!
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Prognozowanie i analizy płynności finansowej
Warszawa, 09-10.07.2015r.

CIT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa 15.07.2015r.

Prawidłowe przyznawanie świadczeń z ZFŚS i ich rozliczanie w świetle najnowszego orzecznictwa i wytycznych instytucji skarbowych
Gliwice, 15.07.2015r.

Płatnik kontra ZUS - ubezpieczeniowe problemy płatników składek 2015 z uwzględnieniem zmian
Warszawa, 15.07.2015r.

Rozliczenia krajowych i zagranicznych podróży służbowych. Rozliczanie, dokumentacja, składki ZUS i podatek
Warszawa, 17.07.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Katowice, 17.07.2015r.

VAT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa, 22.07.2015r.

Faktura VAT 2015 - wakacyjne warsztaty podatkowe
Katowice, 29.07.2015r.

Podatek u źródła – według stanu prawnego obowiązującego w 2014 rok
Warszawa, 07.08.2015r.

CIT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Katowice, 17.08.2015r.

Podatki VAT i CIT w 2015 roku – po nowelizacji ustaw podatkowych
Warszawa 17-18.08.2015r.

Istnieje możliwość uczestnictwa w wybrany dniu szkolenia, cena wynosi 490 zł netto.

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.

Letnie warsztaty międzynarodowe planowanie podatkowe na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.

Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Grzegorz Ciszewski

Grzegorz Ciszewski Radca prawny, Własna
działaność

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję osoby, która nagra kilkuminutowe video motywacyjne dla kandydatów do służby w policji. Poza wynagrodzeniem dobra możliwość autopromocji.
Propozycje na kontakt@zdajdopolicji.pl

Temat: Ogłoszenia

Ponad 50 paneli dyskusyjnych w ramach 6 ścieżek tematycznych, Targi Usług i Produktów dla MŚP BIZNES EXPO oraz Program „Samorząd, który wspiera MŚP” to tylko niektóre z wielu wydarzeń towarzyszących V Europejskiemu Kongresowi MŚP w Katowicach. Po raz pierwszy odbędzie się on w oddanym w tym roku do użytku Międzynarodowym Centrum Kongresowym w dniach od 12 do 14 października br.


Co roku Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Jego program adresowany jest do biznesmenów z sektora MŚP, którzy już funkcjonują na rynku, jak również do osób planujących dopiero rozpoczęcie działalności gospodarczej. To platforma wymiany myśli i doświadczeń pomiędzy biznesem, światem nauki, przedstawicielami samorządu, instytucji państwowych i okołobiznesowych.


W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić swoją firmę w sposób innowacyjny, optymalizować koszty czy zarządzać wiedzą w swojej firmie, korzystać z leasingu, a także jak zabezpieczyć firmę przed niewypłacalnością kontrahenta. Również zainteresowani międzynarodową współpracą gospodarczą znajdą w programie zagadnienia dotyczące m.in. rynku amerykańskiego, miejskich technologii i inteligentnych domów w Austrii, czołowych partnerów biznesowych Polski – Czech i Słowacji, czy prowadzenia interesów z Rosją, a także wieloma innymi krajami. Nie zabraknie także wydarzeń dla osób zainteresowanych tematyką start-upów, marketingiem i promocją, a także przywództwem i efektywnym zarządzaniem.


To tylko niewielka część z bogatej oferty wydarzenia. Kongres potrwa 3 dni i odbędzie się pod hasłem „Nauka – Biznes – Samorząd. RAZEM DLA GOSPODARKI”. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Komisja Europejska, a Wysoki Patronat – Parlament Europejski. Warto podkreślić, że udział w Kongresie jest bezpłatny – program wydarzenia oraz formularz rejestracji można znaleźć na stronie http://ekmsp.eu


Zapraszamy do Katowic!


Obrazek


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Palarnia kawy Finest Coffee serdecznie zaprasza wszystkich miłośników kawy do współpracy w zakresie dostaw świeżo palonej kawy do biura, gastronomii czy sklepów.
Finest Coffee to producent kawy zajmujący się importem, wypalaniem oraz sprzedażą najlepszych kaw z gatunku arabica. Kawy wypalane są wyłącznie po złożeniu zamówienia, dlatego też każdy klient otrzymuje pod drzwi domu lub biura przesyłkę zawierającą niesamowicie aromatyczną i świeżą kawę.

Poznajmy się przy kawie! ;)
https://finestcoffee.pl
Kamila Stanek

Kamila Stanek Koordynator
Projektów
Rekrutacyjnych

Temat: Ogłoszenia

Telekadra, wpisana do rejestru pod numerem 11336, jest agencją zatrudnienia inną niż te, które spotkałeś na rynku do tej pory. Nasze działania skupiamy na profesjonalnych usługach, które zapewniają satysfakcję firmom, które nam zaufały. W branżach, które stawiają na ciągłą optymalizację sprzedaży, Telekadra jest alternatywą gwarantującą wysoce wyspecjalizowanych pracowników.

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Obowiązki:

* Przygotowanie i rozliczanie listy płac,

* Administracja dokumentacją personalną,

* Aktualizacja danych w systemie kadrowym,

* Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, itd.

* Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON,

* Kontakt z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.

Oferujemy:

* Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

* Możliwość rozwoju zawodowego,

* Komfortowe warunki pracy,

Wymagania:

* Doświadczenie min. 1 rok w dziale kadr w Agencji Zatrudnienia (warunek konieczny),

* Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych (OPTIMA, Płatnik),

* Praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,

* Zdolność analityczne, terminowość, systematyczność,

* Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z dużą ilością dokumentów,

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zajmuję się konfiguracją i optymalizacją kampanii reklamowych Facebook Ads. Zapraszam do współpracy agencję oraz klientów indywidualnych.

http://facebookreklama.pl/
https://www.facebook.com/proadviserpolska

Zapraszam!


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

WSPÓŁPRACA

Jeżeli organizujesz targi, konferencję lub inne wydarzenie? Chcesz je wypromować, potrzebujesz wsparcia? Zaproś nas:

· jako partnera wydarzenia
· jako patrona medialnego
· do udzielenia wypowiedzi i zarekomendowania Twojego wydarzenia
· napisania artykułu
· wystąpienia na Twoim wydarzeniu
· jeżeli masz inny pomysł na podjęcie z nami współpracy

Patronujemy i bierzemy udział w wydarzeniach biznesowych, skupionych wokół tematyki sprzedaży, zarządzania, marketingu, wspieramy także inicjatywy związane z rozwojem kadry i rynkiem pracy.

Zapraszamy do zgłaszania swoich inicjatyw na adres:
Agnieszka.Zalewska@aliorinstytut.pl

aliorinstytut.pl
Olga Kozłowska

Olga Kozłowska www.scantravel.pl

Temat: Ogłoszenia

Roczna Kobieca Grupa Rozwojowa - "Sztuka bycia sobą"

Przez kolejnych 14 miesięcy będziemy spotykać się raz w miesiącu na 4-godzinnym warsztacie, by wspólnie towarzyszyć Wam w poznawaniu siebie, pogłębianiu własnego rozwoju i w zmianach jakie będą w Was zachodziły.

Dzięki temu:
• Lepiej poznacie siebie – Wasze potrzeby, uwarunkowania, lęki, które mogą mieć istotny wpływ zarówno na życie prywatne jak i zawodowe;
• Odkryjecie własny potencjał i możliwości;
• Stworzycie swój harmonijny wizerunek (za pomocą m.in. analizy kolorystycznej i poradnictwa stylistycznego);
• Doświadczycie terapeutycznego wpływu sztuki na swój rozwój - przede wszystkim za pośrednictwem arteterapii (rysunku, rzeźby, tańca, wspólnego gotowania);
• Pogłębicie umiejętności interpersonalne;
• Będziecie bardziej akceptować siebie, swój wygląd, ciało.

Na zakończenie grupy każda z Pań weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Regularną pracę zaczynamy W PAŹDZIERNIKU, PO wrześniowym warsztacie otwierającym.

Warsztat Otwierający
Miejsce: ul. Lekarska 3 m 3, Warszawa
Data: 26-27.09 (sobota 9.00-18.00, niedziela 9.00-18.00)
Wstęp: 660 zł (w cenę wliczono koszt warsztatu, materiałów oraz poczęstunku) Obiad można zjeść w okolicznych knajpkach. Istnieje też możliwość podgrzania posiłku na miejscu.
Ilość miejsc: 12
Zapisy: pracownia@zielonapomarancza.pl, tel. 502 024 511; kwalifikacja następuje na podstawie rozmowy konsultacyjnej

Cykl 14 spotkań
Miejsce: ul. Lekarska 3 m 3, Warszawa
Data: każdy pierwszy lub drugi piątek miesiąca w godzinach 18-22. Start w październiku.
Cena spotkania: 400 zł
Ilość miejsc: 12

Rezerwacja: wpłata bezzwrotnej zaliczki w wysokości 330 zł na nr konta: 04 1950 0001 2006 0072 8845 0002
Więcej informacji: 502 024 511 (Iwona Centka), 605 100 387 (Ania Dąbrowska)
UWAGA - rezerwacja oznacza zapisanie się na pełny cykl rozwojowy t.j. 15 spotkań.

Wiecej szczegółów: https://www.facebook.com/events/926209724065190/
Sebastian Konkol

Sebastian Konkol Aplikacje pisane z
pasją

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,
pozwolicie, że podzielę się takim newsem: http://system.way2learn.pl/2015/06/29/oferta-specjalna/. Way2 ma promocję na bezpłatne wytworzenie szkolenia do 50 ekranów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu.

Pozdrawiam
Sebastian Konkol
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzanie Kryzysowe w praktyce" 28-29 września 2015r., Warszawa

Szkolenie jest kontynuacją cyklu szkoleń dla managera/Koordynatora systemu zarządzania ciągłością działania. Jednym z kluczowych elementów, które wymuszają wdrożenie i realizację planów ciągłości działania jest kryzys lub sytuacja kryzysowa (zależnie od przyjętych rozwiązań). Często odróżnienie kryzysu od incydentu jest bardzo trudne, dlatego w niektórych przypadkach uruchomienie planów ciągłości działania, czy planów reagowania kryzysowego jest spóźnione. Może to spowodować eskalację siły zdarzenia, oddziaływania (impactu), a w niektórych przekroczyć założone parametry co do przestoju, zarówno co do czasu przestoju jak i jego skutku (w zależności od przyjętych rozwiązań – MAO, MTPD, BIL lub podobne). Dlatego właściwe przygotowanie działań kryzysowych jest kluczowe, do ograniczenia skutków zdarzenia.

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.

A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Więcej informacji o szkoleniu tutaj

Kontakt:
Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org
600-811-803
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Trudne Rozmowy z Pracownikami - wakacyjne warsztaty HR
Warszawa, 13.07.2015r.

CIT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa, 15.07.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Katowice, 17.07.2015r.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji - warsztaty praktyczne
Warszawa, 21.07.2015r.

VAT od podstaw - wakacyjne warsztaty podatkowe
Warszawa, 22.07.2015r.

Koszty uzyskania przychodów 2015 – na gruncie ustaw o podatku dochodowym, nowelizacja przepisów stosowanie przepisów obowiązujących w 2015 roku, przegląd orzecznictwa i interpretacji
Warszawa, 27.07.2015r.

Coachingowy styl zarządzania
Warszawa, 28-29.07.2015r.

Podatek u źródła – według stanu prawnego obowiązującego w 2014 rok
Warszawa, 07.08.2015r.

Podatek VAT w 2015 - omówienie zmian po 1 lipca 2015 i aktualny stan prawny
Wrocław, 07.08.2015r.

Efektywna Komunikacja - Przydatne Techniki, Praktyczne Rozwiązania
Warszawa, 10.08.2015r.

Podatki VAT i CIT w 2015 roku – po nowelizacji ustaw podatkowych
Warszawa, 17-18.08.2015r.
Istnieje możliwość uczestnictwa w wybrany dniu szkolenia, cena wynosi 490 zł netto.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015r.

[urlhttp://www.russellbedford.pl/pl/glowna/uslugi/szkoleni...]Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych[/url]
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł
Cena specjalna 1899zł, cena obowiązuje do 17 lipca 2015 roku.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

Temat: Ogłoszenia

Informacja dla osób zainteresowanych. Proszę o zapoznanie się z opisem grupy i jeżeli zgadzacie się z jej postulatami, to proszę o dołączenie i rozpowszechnianie informacji o grupie pośród osób zainteresowanych.

Zapraszam osoby nie tylko związane z rynkiem Forex, ale każdego, kto nie lubi jak urzędnik sądzi, że wie lepiej co obywatelowi wolno a czego nie.

https://www.facebook.com/groups/1589164524668707/
Justyna Woźniak

Justyna Woźniak Konsultant,
Strategie Personalne

Temat: Ogłoszenia

Sprawa jest świeża, więc myślę że warto dać Wam- PRACODAWCOM o tym znać.

Powstał innowacyjny portal z ogłoszeniami o pracę, gdzie łatwo (jak nigdzie wcześniej) można dodawać samemu ogłoszenia.
Do 31 sierpnia można BEZPŁATNIE dorzucać swoje oferty.
Nie namawiam, sami wypróbujcie. Ja korzystam i widzę mega różnicę;)

Łapcie adres: https://pracodawca.pracaokej.pl/



Wyślij zaproszenie do