Kinga Dziwota

Kinga Dziwota Księgowość

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję firm, głównie z Zielonej Góry, jednak księgowość online w dzisiejszych czasach to już nie problem, chcących skorzystać z usług mojego biura rachunkowego. Oferuję usługi z zakresu:
– założenia firmy,
– prowadzenia książki przychodów i rozchodów,
– księga handlowa,
– prowadzenia kadr i płac, zus,
– zryczałtowany podatek dochodowy,
– rejestry podatku VAT,
– ewidencja środków trwałych,
– sporządzanie deklaracji podatkowych i zus
– sprawozdanie GUS
– administracyjna obsługa biura
– rozliczanie projektów UE

Ceny szacują się następująco (kwoty brutto, z wliczonym podatkiem VAT):
- promocja dla małych firm: pierwszy miesiąc za 1 zł
- Księga przychodów i rozchodów 61,50 zł do 20 dokumentów miesięcznie
- Pełna księgowość - do 20 faktur 492,00 zł
- Księga przychodów i rozchodów-z VAT 123,00 zł
- Kadry: umowa o pracę/zlecenie 18,45 zł/za pracownika
- Kadry: umowa o dzieło 12,30 zł/za pracownika
inne: zapraszam na swoją stronę, gdzie po wypełnieniu formularza odeślę wycenę, zapraszam również do kontaktu mailowego i telefonicznego: http://kingadziwota.pl/przykladowy-cennik/
Jakub Jaworowicz

Jakub Jaworowicz Marketing &
Automation
Consultant

Temat: Ogłoszenia

Masz bazę adresową (legalną) ze zgodami na marketing? Masz popularny kanał na YT lub Fanpage albo grupę?
Oferujemy 10% prowizji o sprzedaży za pomocą mailingów i/lub bannerów, albo jakiejkolwiek formy reklamowej.

Branża: Ogrodnicza
Rozliczenie: CPS od wartości netto koszyka (10%) + prowizje od poleconych klientów przez 365 dni od polecenia
Czas: najbliższe 2 tygodnie

Kontakt: mateusz[malpa]jaworowi.cz lub PWTen post został edytowany przez Autora dnia 30.05.15 o godzinie 14:27
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już ostatni moment, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Mirosław Mańkiewicz

Mirosław Mańkiewicz Prezes Zarządu
S7Health Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry
Jeśli ktoś jest ciekawy efektów z takiego połączenia:
Największy w Polsce rynek – warty 122 500 000 000 zł w 2015 roku + marketing 4 generacji ?
Zapraszam na PW

Pierwszych 10 osób, które dołączą do współpracy w odpowiedzi na ten wpis, włączę w darmowy program sesji coachingowych, które realizuję z najlepszymi w moim zespole.

Do usłyszenia
Mirek Mańkiewicz
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r. - Szkolenie wyjazdowe
Gdańsk, 10-12.06.2015r.

Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Prognozowanie i analizy płynności finansowej
Katowice 09-10.06.2015r.

Rozliczenia krajowych i zagranicznych podróży służbowych. Rozliczanie, dokumentacja, składki ZUS i podatek
Gdańsk, 10.06.2015r.

Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Wrocław, 17-18.06.2015r.

Cash flow - Rachunek przepływów środków pieniężnych - warsztaty
Warszawa, 23.06.2015r.

Samochody w działalności gospodarczej przedsiębiorców w podatkach - VAT, CIT i PIT
Warszawa, 23.06.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 24.06.2015r.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Letnie warsztaty z MS Excel z elementami VISUAL BASIC
Gdynia, Hotel Nadmorski, 08-10.07.2015r.
Istnieje możliwość uczestnictwa w szkoleniu bez zakwaterowania, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł
Osobom z własnym komputerem przysługuje zniżka 100 zł

Letni przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Letnie warsztaty rozliczania płac i zasiłków - urlopy, inne nieobecności, potrącenia komornicze i korekty na liście płac
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Restrukturyzacja grup kapitałowych – wybrane aspekty prawne, podatkowe i bilansowe
Sopot, Villa Baltica, 15-17.07.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 950 zł

Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych na Cyprze
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015

[url= http://www.russellbedford.pl/pl/glowna/uslugi/szkoleni...] Letnie warsztaty międzynarodowe planowanie podatkowe na Cyprze [/url]
Cypr, Larnaka, Hotel Palm Beach, 26.07-03.08.2015r.
Cena specjalna 4799 zł + VAT, cena obowiązuje do 10 czerwca 2015

[url= http://www.russellbedford.pl/pl/glowna/uslugi/szkoleni...] Dokumentacja podatkowa w praktyce - letnie warsztaty z zakresu cen transferowych [/url]
Zakopane, Hotel Litwor, 17-19.08.2015r.
Możliwe jest uczestnictwo w szkoleniu w formie otwartej, cena w takim wypadku wynosi 1050 zł

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Fotograf do usług ;-)

Fotografia reklamowa, modowa, portretowa, ślubna, obsługa konferencji, wydarzeń etc. Od koloru do wyboru :-)
Głownie Wielkopolska, ale nie jest problemem dojazd. Czego nie robi się dla klienta.

Zapraszam.

Ratajczak Fotografia


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE WEBINARIUM: 4 drogi do zwiększenia efektywności sprzedaży


Obrazek


Pracujesz w Dziale Sprzedaży lub Obsługi Klienta?

Na pewno wiesz, że kluczem do skutecznej sprzedaży jest relacja z klientem. Troska o nabywców towarów i usług - w firmach o profilu usługowym - sprzyja zwiększeniu wskaźnika relacji LTV (life time value).

Aby poprawić jakość obsługi, zacznij od podstaw. Krok pierwszy to uporządkowanie wiedzy o kliencie przy użyciu systemu klasy CRM. Świadomie zarządzaj procesem jego obsługi od zarejestrowania w bazie, poprzez sprzedaż, aż do obsługi serwisowej. Skup się na wybranej grupie klientów, tych, którzy generują najwyższą marżę lub rokują rozwojem sprzedaży w najbliższej perspektywie.

Pokażemy Ci, jak to zrobić!

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium '4 drogi do zwiększenia efektywności sprzedaży', które odbędzie się 17 czerwca o godzinie 10:00.

Zarezerwuj czas już dziś!
Maria Maciejewska

Maria Maciejewska Konsultant
Personalny

Temat: Ogłoszenia

Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 3009.

Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Zdalnej

Zadania na stanowisku:
- Zdalna sprzedaż produktów i usług IT do klientów biznesowych oraz instytucji publicznych (lokalnych),
- Realizacja strategii sprzedaży zdalnej rozwiązań IT,
- Realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych i usług IT.

Oferujemy:
- Umowę o pracę podpisywaną z naszą agencją,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Wynagrodzenie składające się z części podstawowej oraz motywującego systemu premiowego,
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opiekę medyczna oraz kartę sportowo-rekreacyjną),
- Przyjazne środowisko pracy,
- Pracę z nowoczesnymi technologiami.

Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży zdalnej oraz telefonicznej, najchętniej w branży IT lub pokrewnej,
- Znajomość specyfiki i potrzeb klientów biznesowych,
- Umiejętność komunikacji oraz nawiązywania relacji i współpracy, zwłaszcza przez telefon,
- Entuzjazm i konsekwencję w działaniu,
- Umiejętność pracy w zespole i planowania zadań,
- Analityczny umysł oraz umiejętność wyciągana i wniosków,
- Kreatywne rozwiązywanie problemów,
- Dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość oprogramowania CRM,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego - mile widziana,
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV pod adres: maria.maciejewska@workservice.pl
W tytule proszę wpisać nazwę stanowiska.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
przedsiębiorczość to umiejętność dostosowywania się do zmian, które zachodzą każdego dnia.
Dlatego właśnie chciałbym polecić darmową konferencję :Co zmieniło Pokolenie Y - w edukacji i w biznesie: http://konferencjawse.pl/
W ramach konferencji 6 bezpłatnych warsztatów prowadzonych przez doświadczonych i pełnych entuzjazmu trenerów - będzie coś o coachingu, o lojalności młodego pokolenia ale i nowoczesnych metodach przekazywania wiedzy lub po prostu informacji. Same ciekawe rzeczy :)
Konferencję współorganizuje Wyższa Szkoła Europejska w Krakowie.

17 czerwca 2015 r. - obowiązkowo klapki, smartphone i dużo humoru w otwartej głowie :)

pozdrawiam
Sebastian Kozicki

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

poszukuję profesjonalnej firmy zajmującej się direct mailingiem. Zależy mi na bazie klientów z aktualnymi danymi teleadresowymi, e-mail, numerami telefonów.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt przez Goldenline na priv.

Pozdrawiam
Aldona F.
Katarzyna Pichór

Katarzyna Pichór CEO, Project
Manager, Ekspert ds.
Funduszy
Europejskich, ...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie z dużą częścią warsztatową "Dotacje na start czyli dotacje i preferencyjne pożyczki na założenie własnej firmy"

Wszystkim zainteresowanym pozyskaniem pieniędzy na otwarcie własnej firmy podpowiemy, jakie możliwości dają Fundusze Europejskie, a jakie środki krajowe, jak wypełnić wniosek o dofinansowanie, jak oszacować swoje szanse powodzenia, kto ma największą szansę dostania wsparcia.

Szczegóły i formularz zgłoszeniowe na stronie: http://pro-perspective.pl/index.php?ram=s&id=35

Miejsce szkolenia: Kraków
Data: 27.06.2015
Koszt: 150 zł (z rabatem 120 zł)
Otrzymasz: przydatną wiedzę i umiejętności, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, przekąski

Serdecznie zapraszam!!
Katarzyna Pichór
k.pichor@pro-perspective.pl
607 455 569
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Sp. z o.o. w Rzeszowie ogłasza zapisy na szkolenie:

„Obsługa trudnego klienta”.

Dla kogo:
Dla wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy oraz dla osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem.

Co zyskasz dzięki dobremu szkoleniu z Obsługi trudnego klienta?
Będziesz potrafić zapobiegać sytuacjom konfliktowym lub łagodzić ich skutki, poprawisz umiejętność komunikowania się z klientem i nauczysz się świadomie kierować przebiegiem rozmowy, aby zmniejszyć poziom stresu pojawiający się w tego typu sytuacjach.

Wyjątkowy charakter szkolenia
Dwudniowe szkolenie oparte w 100% na formule warsztatów. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy.

Szkolenie poprowadzi
Tomasz Pielichowski – Trener, psycholog oraz ekonomista. Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Właściciel Firmy Szkoleniowo-Doradczej Instytut HR.
Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku polskim (m.in. rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne, szkolenia wewnętrzne, coaching, rozwiązywanie konfliktów). Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji.
Przeprowadził skutecznie ponad 100 projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Termin szkolenia: 14 – 15 lipca 2015 r.
Zapisy na szkolenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Zgłoszenia należy przesyłać do 6 lipca 2015 r.

Miejsce szkolenia:
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o. Rzeszów, ul Rejtana 53

Szkolenie w godzinach: 8:30 - 15:30.

Cena: jedynie 589 zł brutto
Cena obejmuje cały proces szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, ciepły posiłek i serwis kawowy

Więcej informacji na naszej stronie internetowej http://posd.pl
lub pod nr. tel. 17 85 00 678
Serdecznie zapraszamy.
Mateusz Buszkiewicz

Mateusz Buszkiewicz CEO w NextGen Group,
Wiceprezes Zarządu w
SRRP, IT Develo...

Temat: Ogłoszenia

Agencja NextGen studio zleci pozyskiwanie klientów - polskich i zagranicznych na usługi między innymi z zakresu :

IT:
- tworzenie i obsługa stron internetowych
- tworzenie i obsługa sklepów internetowych
- tworzenie i obsługa portali internetowych

Branding:
- projektowanie brandu marki - logo, księga znaku, wizualizacje itp.
- projektowanie materiałów reklamowych - ulotki, wizytówki itp.

Szersza specyfikacja oferowanych przez firme usług po kontakcie mailowym.
Podwykonawcy proponujemy ustalaną indywidualnie prowizję.
W celu ustalenia warunków współpracy prosimy o kontakt telefoniczny ( 9:00 do 17:00 ) lub mailowy.

Dane kontaktowe:
mail: DR@NextGenstudio.pl
tel: + 48 533-22-22-30 ( Daniel Rusnak / Project Manager )
http://NextGenstudio.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA


Obrazek


Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Ewa Kastory

Ewa Kastory Senior partner,
House of Skills

Temat: Ogłoszenia

Trwa rekrutacja do XVII Edycji Szkoły Treningu Grupowego prowadzonej przez Halinę Nałęcz-Nieniewską. Zapraszamy trenerów, coachów,menedżerów, ludzi pracujących z grupami. Zaczynamy już we wrześniu.

http://www.szkolatreningugrupowego.pl/
Barbara Nowikiewicz

Barbara Nowikiewicz Kierownik Działu
Podatków, Centrum
Wspierania Biznesu
"Pa...

Temat: Ogłoszenia

Skoro powstał specjalny watek ogłoszeniowo - reklamowy, to chciałam polecić usługi

BIURA RACHUNKOWEGO ABACUS Wrocław

ABACUS to konsorcjum ekspertów (doradca podatkowy i księgowi), których celem jest zapewnienie klientom maksymalnego komfortu prowadzenia działalności gospodarczej. Specjalizujemy się przede wszystkim w prowadzeniu pełnej księgowości.
Nasza oferta to:
• Kompleksowa obsługa finansowo – księgowa (prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowej książki przychodów i rozchodów),
• Prowadzenie kadr, płac i rozliczeń z ZUS,
• Doradztwo podatkowe.

Doświadczenie w branży oraz wiedza z zakresu księgowości i prawa podatkowego są gwarancją jakości świadczonych przez nasz zespół usług.

Blog:
http://podatkiabacusa.wordpress.com
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia

WITAM i zapraszam na zupełnie bezpłatne, właśnie publikowane, nowiutkie szkolenie :)

Tworzenie responsywnych mobilnych stron www szkolenie bezpłatny poradnik :
http://poswojsku.eu/poswojsku/Tworzenie-stron-www-apli...

Obrazek

serdecznie zapraszam ;)
Krystian Niedźwiecki

Krystian Niedźwiecki Marketing
internetowy i
E-commerce

Temat: Ogłoszenia

Osoby zainteresowane zarabianiem na FOREX zachęcam do udziału w darmowych szkoleniach organizowanych przez firmę Traders Centre z Wrocławia.

Najbliższe darmowe szkolenie odbędzie się 30 czerwca w Warszawie. Poniżej podaję link do wydarzenia:

http://www.traderscentre.com/maxs-forex-intro

Osobom mieszkającym daleko od Warszawy polecam najbliższy webinar (23 czerwca), zatytułowany "Wstęp do rynku FOREX" na który można zapisywać się pod tym linkiem:

https://comparic.clickwebinar.com/wstep-do-rynku-forex/...
Sylwia S.

Sylwia S. Pracownik ds.
ochrony środowiska

Temat: Ogłoszenia

WAKACYJNE CENY SZKOLEŃ 
Szanowni Państwo! Jesteśmy firmą, która organizuje szkolenia:
-z zakresu systemów zarządzania,
-dla audytorów wewnętrznych,
-behawioralne,
-kadry kierowniczej,
-z zakresu wymagań prawnych,
-HR management i rozwój osobisty.
Tematyka: jakość, ochrona środowiska, BHP, PPOŻ, energia i żywność.


Wszelkie informacje odnośnie szkoleń można uzyskać pod nr tel. 71 346 04 85,https://www.facebook.com/EcoMSConsulting i na naszej stronie internetowej http://akademiaecoms.pl.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Oferuję Państwu sprzedaż poszczególnych rozcieńczalników:

Pojemności od 5l-1000l paleto pojemnik

-Rozcieńczalnik ekstrakcyjny
-Rozcieńczalnik Nitro
- Rozcieńczalnik Uniwersalny
- Rozcieńczalnik chlorokauczukowy
-Rozcieńczalnik .aceton techniczy
Karbamidowy
Rozcieńczalnik do baz
Poliuretanowy
toluenowy
ksylenowy
i wiele innych

Zapraszam do kontaktu



Wyślij zaproszenie do