Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: Ogłoszenia

Partnerstwo publiczno-prywatne w latach 2014-2020 to szkolenie dla pracowników jednostek samorządowych na poziomie gmin i powiatów, które będą realizować inwestycje w partnerstwie z jednostkami niepublicznymi, tj. przedsiębiorcami.

Termin szkolenia: 23.04.2015 r. (Warszawa)

Uwaga - przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

http://global.waw.pl/szkolenia-i-doradztwo/fundusze-eu...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź na czym polega optymalizacja składek ZUS.
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak ograniczamy koszty ubezpieczeń społecznych dla małych, średnich i dużych firm.

Obrazek
Marcin Kubiak

Marcin Kubiak Dystrybutor
suplementów NSP
Polska

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich
Zamieszczam link do bezpłatnych szkoleń i porad. Każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo prosty i rzeczowy przekaz .

http://vidmo.produktyfinansowe.pl/e/lead/1180/

Polecam

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Sp. z o.o. w Rzeszowie ogłasza zapisy na szkolenie:

„Microsoft Excel – średnio zaawansowany”

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chciałyby poznać i zgłębić wiedzę na temat programu MS Excel. Uczestnik nabędzie wiedzę na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel 2010 oraz pozna ich zastosowanie w praktyce. Każdy uczestnik posiądzie umiejętność edycji i formatowania danych, pozna możliwości wykorzystywania odwołań, funkcji logicznych i statystycznych, oraz będzie umiał wykonać popularne obliczenia za pomocą formuł i funkcji. Będzie potrafił wykonać wykresy i dostosować ich formę do typu danych. Dzięki praktycznym ćwiczeniom przygotowanym przez trenera będzie umiał sortować i filtrować dane, oraz nauczy się automatyzować pracę za pomocą prostych makr.
Wersja programu: MS Excel 2010.
Zajęcia prowadzone są przy komputerach i mają charakter warsztatowy. Zapewniamy indywidualne stanowisko komputerowe z notebookiem marki Lenovo dla każdego uczestnika.

Szkolenie prowadzi Pan Krzysztof Powaga – trener, wykładowca, właściciel firmy Edu partner. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów i szkoleń informatycznych dla firm i instytucji publicznych. Współpracuje z wieloma firmami w Rzeszowie i nie tylko. Jako trener brał udział w wielu projektach finansowanych z Unii Europejskiej.

Termin szkolenia: 23 -24 kwietnia 2015
Zapisy na szkolenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Termin zgłoszeń upływa: 17 kwietnia 2015

Miejsce szkolenia: POSD Sp. z o.o. Rzeszów, ul Rejtana 53

Szkolenie w godzinach: 8:30 - 15:30.

Cena: jedynie 329 zł brutto
Cena obejmuje cały proces szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, ciepły posiłek i serwis kawowy

Szczegółowe informacje pod nr . tel. 0178500678 lub na stronie internetowej http://posd.pl

Serdecznie zapraszamy.
Piotr F.

Piotr F. Radca prawny,
Kancelaria Radcy
Prawnego Piotr
Furmaga

Temat: Ogłoszenia

Witam,

prowadzę kancelarię radcowską świadczącą pomoc prawną przedsiębiorcom działającym w branży deweloperskiej, stalowej oraz reklamowej. Moja kancelaria zapewnia bieżącą obsługę prawną, z naciskiem na prawo umów gospodarczych (w tym w zakresie obrotu nieruchomości i realizowania inwestycji komercyjnych) oraz na sprawy sporne (dochodzenie wierzytelności oraz sprawy administracyjne) na obszarze całego kraju. W razie potrzeby zapraszam do kontaktu:

http://furmaga.com.pl

Proszę pamiętać, że podjęcie kroków w celu uniknięcia potencjalnych ryzyk wiążących się z prowadzeniem działalności gospodarczej jest dla przedsiębiorcy (i nie tylko) bardziej opłacalne (nie tylko pod względem ekonomicznym) niż rozwiązywanie problemów, gdy już się one pojawią.
Marcin Korowaj

Marcin Korowaj pedagog, terapeuta,
trener

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PRESTINA TO NOWO POWSTAŁA MARKA NALEŻĄCA DO GRUPY KAPITAŁOWEJ Z POZNANIA, W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ 3 SPÓŁKI. W ZWIĄZKU Z ROZWOJEM SIECI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH POSZUKUJEMY OBECNIE OSÓB ZAINTERESOWANYCH FRANCHISINGIEM MULTIAGENCJI UBEZPIECZENIOWEJ.

Obecnie poszukujemy: WŁAŚCICIELA PLACÓWKI UBEZPIECZENIOWEJ

W ramach województwa istnieje możliwość wyboru dowolnej miejscowości do rozpoczęcia działalności.

WIELKOPOLSKIE - AU/WLK/115
ZACHODNIO-POMORSKIE - AU/ZP/215
LUBUSKIE - AU/LB/315
DOLNOŚLĄSKIE - AU/DL/415
OPOLSKIE - AU/OP/515
ŁÓDZKIE - AU/ŁDZ/615
KUJAWSKO-POMORSKIE - AU/KP/715

GŁÓWNE ZADANIA:
• Zarządzanie funkcjonowaniem placówki multiagencji ubezpieczeniowej;
• Pozyskiwanie klientów zainteresowanych zakupem produktów;
• Odpowiedzialność za realizację planów i wzrost sprzedaży w regionie;
• Aktywna sprzedaż oraz zawieranie umów ubezpieczeniowych;
• Kontakt bezpośredni z klientami oraz dbanie o wysokie standardy obsługi klientów.
OFERUJEMY:
• Atrakcyjny system prowizyjny oferujący nieograniczone możliwości dochodowe;
• Wyselekcjonowaną ofertę produktów z wiodących Towarzystw Ubezpieczeniowych;
• Bogaty pakiet szkoleń prowadzonych przez zewnętrznych specjalistów (w tym m.in.: techniki sprzedaży danych produktów, metody pozyskiwania klientów, planowanie i realizacja celów itp.);
• Fachowe doradztwo w organizacji i uruchomieniu placówki (biznes plan, lokalizacja, wykończenie i urządzenie biura, itp.);
• Wsparcie produktowe, biznesowe i marketingowe po uruchomieniu placówki oraz przez cały okres współpracy;
• Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w ramach własnej działalności;
• Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie techniczne i merytoryczne;
• Bezpośredni kontakt i opiekę koordynatora regionu;
• Możliwość zwiększenia liczby prowadzonych placówek w oparciu o dotychczasowe wyniki.
DODATKOWO:
• Otrzymujesz szerokie wsparcie wdrożeniowe w zakresie m.in. harmonogramu działań, wyboru lokalu, rekrutacji pracowników, reklamy i promocji oraz pozyskiwania klientów;
• Nie musisz szukać nowych rozwiązań, gdyż systematycznie rozbudowujemy portfel oferowanych produktów;
• Możesz skorzystać z dofinansowania, gdyż pomagamy w uzyskaniu pomocy de minimis dzięki projektowi
OCZEKUJEMY:
• Wykształcenia min. średniego;
• Zaświadczenia o niekaralności;
• Gotowości do założenia własnej działalności;
• Łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
• Dobrych umiejętności organizowania czasu pracy;
• Dyspozycyjności i determinacji w dążeniu do celu;
• Dobrej znajomości obsługi Pakietu MS Office;
• Prawa jazdy kat. B.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@prestina24.pl z wpisanym w temacie nr referencyjnym.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Prosimy o dodanie następującej klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

"Świat zaczął się od paru Ludzi i wystarczy paru by go zmieniać"

A ja zarekomenduję grzecznościowo Panią Beatę Gołembiowską Nawrocką, która przed Świętami napisała do mnie:
"Witam Panie Tadeuszu - Wesołych Świąt! Przepraszam , że zawracam głowę, ale byłabym bardzo, bardzo wdzięczna, gdyby Pan mógł zagłosować na moją książkę Malowanki na szkle - w grupie powieść obyczajowa - i zachęcił też innych do głosowania. Wiem, że idealnie byłoby, gdyby glosowali na nią moi czytelnicy, ale myślę że lektura recenzji da jakieś wyobrażenie, a zwycięstwo w konkursie otworzy mi drogę do "rozpoznawalności" i dzięki temu będę mogła dotrzeć do szerszego grona czytelników. Malowanki na szkle zwyciężyły w I turze konkursu, a teraz czeka moja powieść II etap. Z góry bardzo, bardzo dziękuję.
http://beatagolembiowska.studiobim.ca/index.php
Beata Gołembiowska - pisarka"


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Jeśli Twoja Firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej, logo lub wizytówki zapraszam na http://www.artfield.pl
Karolina Kalińska

Karolina Kalińska Zajmuję się ogólnie
pojętym marketingiem
internetowym

Temat: Ogłoszenia

Dla właścicieli sklepów internetowych - producent Opakowań Kartonowych do wysyłki Waszych produktów http://kraften.pl/
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Ogłoszenia

"Kluczowe umiejętności efektywnej sprzedaży"


Obrazek


Niekwestionowany brytyjski autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji - RICHARD DENNY, wystąpi podczas najbliższej konferencji 15.05.2015 r.
Poprzez wykorzystanie profesjonalnych umiejętności sprzedaży, prelegent zaprezentuje sposoby uzyskiwania wyższych poziomów sprzedaży oraz podwyższania wskaźnika realizowanych transakcji.
Jego bestsellerowe książki sprzedawane są w 46 krajach i przetłumaczone zostały na 26 języków. Książka „Motywowanie do zwycięstwa" stała się lekturą obowiązkową każdego profesjonalnego sprzedawcy i najprawdopodobniej jest najlepiej sprzedającą się pozycją o tej tematyce.
Dlaczego warto?
Richard Denny pokaże, pod jakim względem jego praktyczne brytyjskie podejście do sprzedaży jest najlepsze na świecie oraz dlaczego jego proste metody za każdym razem przynoszą sukces.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak wykorzystywać nowe możliwości dostępne na dzisiejszym, szybko zmieniającym się rynku.
W czasie wykładu Richard Denny zaprezentuje odmienne od dotychczas stosowanych techniki komunikowania się z potencjalnymi i obecnymi klientami. Wyjaśni, co zrobić, aby zyskać ich lojalność i jak zmienić klientów w ambasadorów firmy.
Wytłumaczy też, czym charakteryzuje się doskonała obsługa klientów i co zrobić, aby zyskać ich uznanie.
Według Richarda główną przyczyną niepowodzeń w biznesie, czy sprzedaży jest brak strategii. Sama strategia jednak nie wystarczy. Musimy pamiętać, aby była dostosowana do warunków rynkowych i zastosowana we właściwym czasie. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu brytyjski ekspert opowie, w jaki sposób rozwijać firmę w trudnych czasach i wykorzystywać możliwości wynikające z niekorzystnej koniunktury.
Na jednej scenie wystąpią również: Mateusz GRZESIAK, Marcin MAJ, Paweł TKACZYK, Jaga FORD, Marcin ROGOWSKI, Dariusz PUZYRKIEWICZ
Więcej o prelegencie:
Richard Denny stworzył odnoszącą sukcesy hurtownię żywności. Zorganizował i poprowadził pierwszy bunt rolników w Wielkiej Brytanii. Następnie prowadził szeroki handel na Bliskim Wschodzie przeróżnymi produktami, m.in. stalą, cementem, jugosłowiańską jagnięciną, sprzętem elektronicznym. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, zapraszany jest do wielu miejsc jako prelegent oraz doradca. Doprowadziło to do utworzenia Richard Denny Group, która uznawana jest obecnie za wiodący podmiot w szkoleniach biznesowych w zakresie sprzedaży, kierowania i zarządzania, obsługi klientów oraz rozwoju działalności.
Jest on założycielem British Professional Sales Diploma i the British Leadership & Management Diploma.
Jego klienci to m.in: HSBC , KPMG, TNT, Sara Lee, BBC, Natiowide, ABB, British Teleccom.
Autor bestsellerowych książek:
Motywowanie do zwycięstwa (Selling to Win),
Succeed for Yourself,
Motivational Management,
Speak for Yourself,
Communicate to Win
Opracował ponad 30 szkoleniowych filmów video.
Jest autorem i prezenterem 3 albumów audio.
Niekwestionowany autorytet w dziedzinie sprzedaży i motywacji.
Wykorzystaj kod rabatowy 5%
13a91j1oXy
Kod obniżający cenę 5.00 %
Gdzie: Hotel AIRPORT OKĘCIE, 17 stycznia 24, Warszawa
Kiedy: 15-05-2015, godz. 08:00
Weź udział

Więcej informacji na stronie: http://efektywnasprzedaz.evenea.pl?source=zaproszenie
Do zobaczenia!
W razie pytań służymy pomocą:
Dominika Tamulis
d.tamulis@360sbc.pl
666 555 553
Karolina Matysiak
karolina.matysiak@360sbc.pl
602 500 877
Pozdrawiamy serdecznie
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w kolejnej edycji konferencji:

Business Intelligence w instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych

13 maja 2015 w Warszawie.

Już po raz szósty spotykamy się na konferencji Business Intelligence, by poprzez wymianę doświadczeń i wysłuchanie najnowszych case studies znaleźć najlepsze metody wydobywania informacji z gromadzonych danych oraz wykorzystania jej w procesach podejmowania decyzji biznesowych.

Najważniejszymi założeniami tegorocznego spotkania jest dyskusja na temat technicznych i biznesowych aspektów integracji danych oraz praktycznych aspektów wdrażania i korzystania z narzędzi i technik BI przez pracowników instytucji finansowych.

Szczegółowe informacje: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#

Konferencja poruszy wiele istotnych tematów z zakresu Business intelligence m.in.:

- BI - problemy wdrożeń a korzyści
- infrastruktura analityczna – narzędzia do zaawansowanej analityki (OLAP, analizy Ad-hoc, Data Mining - eksploracja danych, planowanie strategiczne i operacyjne, dystrybucja informacji, raportów i analiz)
- integracja z innymi systemami
- gromadzenie i integracja danych - hurtownie danych
- zarządzanie danymi i ich jakością
- BIG DATA – nowe możliwości analizy danych
- Performance Management - analiza i wydajność finansowa (planowanie, prognozowanie, budżetowanie)
- dobre praktyki wdrożeniowe

Program konferencji kierujemy do:

- kadry podejmującej decyzje strategiczne w firmie
- dyrektorów finansowych
- menadżerów Business Intelligence
- dyrektorów i kierowników IT
- kierowników projektów
- architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych
- architektów aplikacji
- osób odpowiedzialnych za rozwój firmy

Rejestracja: http://successpoint.pl/BI-w-finansach#zarejestruj-się

Czego można się spodziewać?

Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies, ciekawe dyskusje, wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami oraz słodki poczęstunek.
To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska@successpoint.pl
Andrzej Grunt

Andrzej Grunt Dyrektor,
Metal-grunt Spółka
z.o.o

Temat: Ogłoszenia

Witam.Jakie takie kontakty to mieliśmy.To może teraz jest dobry temat,w skrócie napiszę,jest to do wykonania,ale
warunek:
- zleceniodawca zapewnia materiały z transportem na budowę
- kontenery pod schowek narzędzi,szatnie,umywalnie,WC j/w
-rusztowania,windy,betoniarko-mieszarki j/w(rusztowania sami postawimy,woda,prąd sami zrobimy,dodatkowy atut)
-dzwigi,urządzenia towarzyszące na budowach j/w
- płatności do 10 -tego każdego m-ca(obmiar,odbiór robót do 25 -tego m-ca)nie przez pośrednika PL,DE do sprawdzenia wiarygodności firmy(by bez stresu wykonywać robotę)
Mam na tyle możliwości, narzędzi , ludzi ,iż jesteśmy w stanie to wykonać.
Panie Danielu,a nie potrzebuje samych brygad zbrojarzy,murarzy,elektryków,hydraulików,płytkarzy,panelarzy tzw.
wykończeniowców,w tym malarzy.
Jeśli jest tylko poważny temat,bez żadnych trików handlowych to się dogadamy,osobny temat do rozmowy na priv.
Oczekuję poważnej odpowiedzi.
Pozdrawiam.Andrzej Grunt.
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Know-how - Od czego zacząć

"W skład każdego przedsiębiorstwa wchodzić mogą zarówno rzeczy ruchome, jaki i nieruchomości.
- Oprócz nich przedsiębiorstwo dysponuje też pewnymi zasobami niematerialnymi. - Jednym z takich zasobów jest wiedza technologiczna wypracowana w określonej dziedzinie – czyli „know-how”"
.

A ja przedstawiam Ci Program Partnerski Westwing CPL + CPS, który moim skromnym zdaniem, całkiem nieźle się zapowiada.
Obrazek
Westwing - największy sklep internetowy kategorii Dom i Wnętrze w Polsce.
- Codziennie znajdziesz tu wyjątkowe produkty najlepszych polskich i światowych projektantów.
- Wynagrodzenie przyznajemy za rejestrację użytkownika w serwisie oraz dokonany przez niego zakup
.
- W nawiązaniu do wspomnianej prze zemnie cierpliwości na sąsiednim wątku, jeśli sądzisz, że efekty, niezależnie od tego czym się zajmujesz, będziesz odnosił natychmiast, to sam siebie okłamujesz.

Marketing Wizards Group wspiera swoich klientów w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji działań marketingowych w internecie. Kładziemy nacisk na analizę ilościową i rygorystyczną optymalizację zwrotu z inwestycji w online marketingu. Współpracujemy z liderami e-commerce oraz przedsiębiorstwami offline w prawie 40 krajach”".
Aleksander Łamek

Aleksander Łamek Wesoły przewodnik po
Warszawie

Temat: Ogłoszenia

Wesołe spacery po Warszawie dla firm

Organizujesz kongres, event integracyjny lub po prostu chcesz sprawić swoim pracownikom frajdę?

Jeśli tak, to zapraszam na wesołe spacery po Warszawie z przewodnikiem. Pozwolą one Państwa pracownikom miło spędzić czas na dobrej zabawie oraz poznać wiele ciekawostek i anegdot związanych z Warszawą.

Więcej informacji na temat Wesołych spacerów po Warszawie znajdziecie Państwo na stronie http://www.wesolespacerypowarszawie.pl/

Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

To już ostatni moment, aby dołączyć do prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing - 36 edycja startuje 15 maja w Warszawie.

To program oparty o solidne, brytyjskie fundamenty realizowany w oparciu o licencję The Chartered Institute of Marketing, czyli największą na świecie instytucję zrzeszającą profesjonalnych marketerów.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:
Strategic Marketing, Mastering Metrics, Digital Strategy, Driving Innovation

Możesz uczestniczyć jedynie w wybranym bloku tematycznym i uzyskać międzynarodowy certyfikat Award.

Program oferuje interdyscyplinarny charakter, oparty jest na międzynarodowych standardach działania oraz obejmuje praktyczny wymiar zajęć.

Zachęcam do zapoznania się z krótkim materiałem informacyjnym odnośnie 36 edycji programu, która startuje 15 maja w Warszawie: https://questus.pl/wp-content/uploads/Program-DM-dm-36-Warszawa-materia%C5%82-skr%C3%B3cony.pdf?protected=checked

Więcej informacji znajduje się również na naszej stronie: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
tel. 601-052-704
Paweł Musiałkowski

Paweł Musiałkowski Finanse, prawo
gospodarcze

Temat: Ogłoszenia

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i skończył Ci się, albo kończy preferencyjny ZUS, to wiem jak Ci pomóc :)
Sprawdź sam/a: http://www.zusplus.pl

Nieustannie staramy się doskonalić nasze usługi, w związku z czym serdecznie zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety: http://www.zusplus.pl/ankieta.html. Co więcej, za każdą wypełnioną ankietę wpłacamy 2 zł na konto FUNDACJI WCZEŚNIAK RODZICE-RODZICOM.


Obrazek

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Wyślij zaproszenie do