Sylwia Giemza

Sylwia Giemza Student, Uniwersytet

Humanistyczno-Przyro
dniczy Jana Koch...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo.
Startujemy z projektem promującym firmę odzieżową. Prosiłabym o odwiedzenie i polubienie strony: https://www.facebook.com/pages/DGcompany/66860150323718...
Dziękuję bardzo.
Pozdrawiam.
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Ogłoszenia

***UWAGA*** WAŻNA INFORMACJA DLA SPRZEDAWCÓW, PRZEDSIĘBIORCÓW, MENADŻERÓW, MARKETERÓW***

Już W Dniu 27.01.2015 Odbędzie Się Szkolenie PRO z Marketingu Internetowego, Podczas Którego Przedstawione Zostaną Zasady, Jakimi Kieruje Się Marketing Internetowy. Dowiesz Się W jaki Sposób Zwiększyć Ruch Na Swojej Stronie Kilkukrotnie, Oraz Jak Generować Sprzedaż W Krótkim Czasie. Szkolenie Jak i Zapis Są Bezpłatne, Natomiast Ograniczona Została Liczna Osób do 500. Zapisz Się klikając w link: http://bit.ly/zapisfree


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

DNI OTWARTE NOWEGO GABINETU PSYCHOLOGICZNEGO I EEG BIOFEEDBACK!

W SOBOTY 26 stycznia oraz 21 lutego 2015r. w godzinach 9-16

Będzie to niepowtarzalna możliwość skorzystania z BEZPŁATNYCH konsultacji z psychologiem w sprawie indywidualnej ścieżki rozwoju dziecka, budowania relacji z nastolatkiem czy osobistego rozwoju
oraz
BEZPŁATNEGO, próbnego treningu EEG Biofeedback dla dzieci oraz dorosłych.

szczegóły:
https://www.facebook.com/OsrodekDamb/photos/a.440687415...¬if_t=like

Temat: Ogłoszenia

Witajcie!

Magmillon - dynamicznie rozwijająca się firma inwestycyjna - rozpocznie wkrótce nowy projekt inwestycyjny.

Jego przedmiotem będzie niezamieszkała, zabytkowa kamienica z początku XX w. Została ona wybudowana w stylu secesyjnym i znajduje się w jednej z najbardziej perspektywicznych lokalizacji w całej Warszawie, w świetnym punkcie komunikacyjnym, w otoczeniu obiektów kulturalnych i handlowych.

Gdzie dokładnie znajduje się kamienica? Jak będzie wyglądała po remoncie? Ile zysku przewidujemy na projekcie?

Dowiedzcie się więcej na: http://www.magmillon.pl/nowy_projekt/ lub http://magmillon.eu/Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.01.15 o godzinie 11:11

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa

Prowadzę działalność oferującą tanie rozwiązania telekomunikacyjne. Do współpracy zapraszam wszystkie firmy chcące realnie obniżyć swoje rachunki za telefon stacjonarny. Dodatkowo we Wrocławiu i okolicach oferujemy również kompleksową obsługę informatyczną dla firm
Poszukuję również do współpracy przedstawiciela handlowego na terenie Dolnego Śląska

Kontakt serwis@mktel.pl tel. 71 308 08 08 http://mktel.pl

Temat: Ogłoszenia

„CZY TO PRAWDA, ŻE MĘŻCZYŹNI I KOBIETY KOMUNIKUJĄ SIĘ NA RÓŻNE SPOSOBY? BO JEDNI SĄ Z MARSA, A DRUDZY Z WENUS?”

Zapraszamy na dwudniowe warsztaty rozwoju osobistego wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej o komunikacji w bliskich związkach i znaleźć odpowiedź na odwieczne pytanie „jak mam się z nim/nią dogadać??” :)


Obrazek

ZAKRES TEMATYCZNY

* emocjonalna kobieta i racjonalny mężczyzna – różnice w komunikacji kobiet i mężczyzn
* wielopoziomowość komunikatów kobiet i mężczyzn
* „Słucham… nie słyszę?” O barierach w komunikacji
* umiejętne wyrażanie siebie, swoich potrzeb
* umiejętność prostego mówienia o rzeczach trudnych czy nieprzyjemnych
* kłopoty z interpretacją usłyszanych wypowiedzi
* wpływ sposobu komunikowania się na postrzeganie zawodowe
* zamiast oczekiwania, by partner/ka domyślił się czego potrzebujesz, powiedz o tym otwarcie

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W WARSZTACIE

* nabycie umiejętności wyrażania własnych emocji
* rozwijanie umiejętności słuchania i empatii
* nabycie umiejętności aktywnego słuchania
* wzrost poziomu asertywności
* zwiększenie świadomości własnych granic
* doskonalenie umiejętności odmawiania i przyjmowania odmowy
* rozwijanie umiejętności komunikowania swoich potrzeb
* zrozumienie perspektywy drugiej osoby
* nabycie umiejętności prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych emocjonalnie oraz wspólnego poszukiwania rozwiązań

DODATKOWE INFORMACJE:
Prowadzący: Magdalena Melerowicz, Marek Grajcar (http://www.strefarozwoju.org.pl)
Cena: 250 zł/osobę (w cenie przerwy kawowe i przekąski)
Data: 31.01-01.02.2015 r., 9:00 - 17:00
Ośrodek STREFA ROZWOJU, ul. Kościuszki 55/3 ,40-047 Katowice
Zapisy: kontakt@strefarozwoju.org.pl
Patricia M.

Patricia M. Communication
Strategy, business
incubation &
transformat...

Temat: Ogłoszenia

Przygotowujesz się do negocjacji lub prezentacji w języku angielskim?
Myslisz o zmianie pracy, czeka Cię rozmowa kwalifikacyjna w obcym języku?
Chcesz nawiazać nowe kontakty na brytyjskim rynku?

Zapraszam na krótkie, wyjazdowe szkolenia Business & Language Immersion w Londynie w naszym centrum szkoleniowym Open Solutions na Twickenham.

Oferujemy szkolenie, networking, możliwość udziału w seminariach na lokalnych uczelniach oraz ciekawe formy spedzania czasu wolnego.

Nasze szkolenia Business & Language Immersion to nie tylko szansa na naukę, nabycie lub zwiększenie umiejętności językowych czy miękkich, ale także wyjątkowa szansa na wypróbowanie tych umiejętności na żywo, w środowisku biznesowym, na nawiązanie nowych kontaktów.

Open Solutions wspiera zarówno firmy, organizacje jak i osoby indywidualne, w biznesie i karierze.
Z pomocą współpracujących z nami doświadczonych i zaangażowanych trenerów oferujemy odpowiednie rozwiązania, aby rozwinęli Państwo swoje kompetencje językowe oraz komunikacyjne na światowym poziomie, zwiększyli szanse na nowe możliwości kariery, a także rozwinęli biznes na globalną skalę.

Open Solutions London to więcej niż typowy kurs w szkole językowej.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj miejsce:
http://www.opensolutions-london.co.uk
elt@opensolutions-london.co.uk

Jesteśmy członkiem PBLink oraz FSB
Open Solutions London, Regal House, 70 London Road, TW1 3QS, London, UK
Jacek P.

Jacek P. Duza znajomość
rynku niemieckiego w
dziedzinie
handlowej.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szanowni Państwo,

Prezentuje technologie drukowania wykładzin dywanowych farbami fluorescencyjnymi w technice 3 D podświetlanym światłem UV.
Na zdjęciach jeden z pierwszych minigolfów pod dachem w technologi 3 D w Niemczech.Kapitalny pomysł realizowany jest w na bawialniach dla dzieci ,wystrojach dyskotek l,barów trendy i rożnych eventach .Produkujemy z wykładzin najwyższych jakości i standardach.Drukujemy również foto realistycznie wykładziny dywanowe w rozdzielności 76 dpi i wszystko co zapewni Państwu piękna niepowtarzalną prezencje
Chętnie nawiążemy współprace z agencjami reklamowymi które szukają niepowtarzalnych rozwiązań.
Kontakt na GL lub j.piotrowski.ihs@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 22.01.15 o godzinie 09:06
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
Damian Strzelczyk

Damian Strzelczyk co-founder Startup
Academy

Temat: Ogłoszenia

Startup Academy po X edycjach zrealizowanych w Warszawie i 170 absolwentach programu wyjeżdża w Polskę. Gdzie można nas spotkać? W Katowicach, Krakowie, Warszawie i Poznaniu. Oczywiście to nie koniec. W drugim kwartale kolejne miasta.

Czujecie, że praca na etacie nie daje Wam satysfakcji? Chcecie spróbować się w roli przedsiębiorcy? Program jest dla Was.

Rejestracja: http://www.startupacademy.pl


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

.Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.05.16 o godzinie 09:55

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Arkadiusz Bednarski

Arkadiusz Bednarski Trener sprzedaży i
rozwoju osobistego,
Szkolenia
sprzedaż...

Temat: Ogłoszenia

Seminarium szkoleniowe "Sekret Mistrza Sprzedaży" 21.02.2015
Zajmujesz się sprzedażą? Musisz tu być!

Obrazek


Tematyka: Seminarium szkoleniowe poświęcone sprzedaży
Czas trwania: jednodniowe
Cena: 99 zł netto od osoby
Termin: 21.02.2015
Miejsce: Warszawa
Strona internetowa: http://sms.arkadiuszbednarski.pl
Jakub Kucmida

Jakub Kucmida Zarządzanie
projektami (w tym
współfinansowanymi
ze środk...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
oferujemy usługi w zakresie rozliczania projektów oraz rozwiązywaniem trudności beneficjentów programu PO IG, szczególnie działań 1.4 – 4.1, 4.4, 5.4.1, 6.1, 8.1, 8.2.

Nasz zespół składa się z osób posiadających wieloletnie doświadczenie w instytucji zajmującej się aneksowaniem i kontrolowaniem projektów, a także weryfikacją oraz rozliczaniem wniosków o płatność – Regionalnej Instytucji Finansującej (Agencji Rozwoju Pomorza S.A.). Zdobyta wiedza pozwoliła nam doskonale poznać specyfikę Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jesteśmy w stanie zaoferować Państwu korzystne ceny dostosowane do Państwa oczekiwań.

Zajmujemy się również sporządzaniem analiz oraz opracowań (marketingowych, eksportowych biznesplanów itp.) przygotowywanych w trakcie realizowanych projektów.

Serdecznie zapraszam Państwa do kontaktu i współpracy.

Onesta s.c.

http://onesta.gda.pl
http://facebook.com/onesta.gda
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

VAT, CIT i Ordynacja podatkowa w 2015 r. oraz aktualne zagadnienia podatkowe w bieżącej działalności przedsiębiorców
Warszawa, 9-10.02.2015r.

Istnieje możliwość uczestnictwa w wybrany dniu szkolenia, cena wynosi 490 zł netto.

Podatek u źródła – według stanu prawnego obowiązującego w 2014 rok
Warszawa, 16.02.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 19.02.2015r.

Sponsoring, reklama, promocja i reprezentacja - istotne zagadnienia w zakresie podatków CIT, PIT i VAT
Katowice, 25.02.2015r.

Cash Pooling - zagadnienia operacyjne i prawno-podatkowe - jak optymalizować zarządzanie gotówką na poziomie grupy
Warszawa, 19.03.2015r.

Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne
Warszawa, 12.03.2015r.

Dokumentacja podatkowa i ceny transferowe – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Warszawa, 16-18.03.2015r.

SZKOLENIA WYJAZDOWE !

Dokumentacja podatkowa i ceny transferowe – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r. - Szkolenie wyjazdowe
Hotel Litwor ***** Zakopane, 25-27.02.2015r.

Jak skutecznie przygotować się do Interaktywnego Płatnika Plus praktyczne warsztaty komputerowe na Płatniku 9.01.001E - warsztaty komputerowe
Hotel Litwor ***** Zakopane, 25-27.02.2015r.

Excel w finansach dla zaawansowanych - Szkolenie wyjazdowe
Hotel Litwor ***** Zakopane, 25-27.02.2015r.

Excel w finansach dla zaawansowanych - Szkolenie wyjazdowe
Wierchomla Mała, Hotel Wierchomla, 02-05.03.2015r.

Cena specjalna 1799 zł, cena obowiązuje do 2 luty 2015 roku.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Aleksandra Kwolek

Aleksandra Kwolek Grafik -
behance.net/designer
KA

Temat: Ogłoszenia

[SPRZEDAM]
Sprzedam projekty dwóch layoutów :

https://www.behance.net/gallery/13943443/InterActive-We...

https://www.behance.net/gallery/13943321/GameIpsum

Wykonane są przeze mnie, dołączam do nich plik *.PSD, na potrzebę klienta zmienię według upodobań.
Zainteresowanych proszę o priv lub mail : designerka@hotmail.com

WYKONAM RÓWNIEŻ CAŁKIEM NOWY PROJEKT, logo, layout, banner, wizytówka itp.

Pozdrawiam,
Aleksandra Kwolek
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia z autoprezentacji Warszawa

Cele szkolenia:
Uczestnicy podczas szkolenia:
► Dowiedzą się, jak zapanować nad tremą
► Dowiedzą się, jak przygotować prezentacje, aby zrealizować zamierzone cele
► Dowiedzą się, jak zastosowanie komunikacji niewerbalnej wspiera komunikację werbalną
► Dowiedzą się, jakie gesty, postawa budują wiarygodność i wzmacniają siłę Twojego przekazu
► Poznają techniki pobudzania aktywności słuchaczy
► Rozwiną umiejętność posługiwania się przekonującą argumentacją

Terminy realizacji szkoleń:

Warszawa 26-27 luty 2015 - Trwają zapisy - 745zł netto
Warszawa 30-31 marzec 2015 - Trwają zapisy - 745zł netto
Warszawa 27-28 kwiecień 2015 - Trwają zapisy - 745zł netto

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Współczesny lider- trening mentalny charyzmy z Jakubem B. Bączkiem
Jakub B. Bączek-Kreator swojego życia, wolny finansowo i duchowo twórca. Złoty medalista Mistrzostw Świata siatkarzy jako trener mentalny kadry Stephana Antigi. Podczas licznych podróży pogłębia swój wgląd w osobowość, relacje i rozwój osobisty. Jest na emeryturze, więc swoje praktyczne warsztaty traktuje jako pasję i misję. Ma dar przekazywania wiedzy w sposób nieszablonowy, humorystyczny i... bardzo skuteczny. Zachęca do bardzo konkretnego działania, nie pozostawiając Cię z teorią, która z dnia na dzień uleci przecież z Twojej głowy. Łatwo mu uczyć czegoś, co sam osiągnął. Jest bardzo szczery, ale też wymagający. Mówi o sprawach, o których inni boją się powiedzieć. Zachęca słuchaczy do wychodzenia ze strefy komfortu, do ryzykowania i działania pod prąd. Dzięki temu, udaje mu się inspirować zarówno osoby młode z pokolenia Y, jak i osoby doświadczone życiem. Jest częstym gościem mediów i autorem 11 książek oraz ponad 90-ciu publikacji. Jeden z jego przyjaciół powiedział kiedyś: "Przejść obok wiedzy Jakuba obojętnie to tak, jakby mieć w ręku kupon lotka na pewną wygraną i wyrzucić go do kosza". Jest duże prawdopodobieństwo, że masz pod ręką swój "kupon" w tej chwili...
3 największe Korzyści z uczestnictwa:

- Po pierwsze: Oprócz wiedzy, przetestujesz najważniejsze umiejętności charyzmatycznego lidera!
- Po drugie: Poznasz trening mentalny Mistrzów Świata i jego niewiarygodną skuteczność!
- Po trzecie: Otrzymasz wyjątkowe narzędzia motywacyjne, gdyby czasem brakowało sił!

Współczesny lider - trening mentalny charyzmy

cena do 10 lutego 2 447 zł
cena od 11 lutego 2997 zł
cena od 21 lutego 3497 zł

AGENDA 2 - DNIOWYCH WARSZTATÓW

Dzień pierwszy 28 lutego 2015 - sobota:

10:00 - 11:30 Określanie swojej wizji, misji, zasobów i celów
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:15 Wywieranie wpływu na ludzi
13:15 - 14:30 Lunch time
14:30 - 16:00 Rekrutacja ludzi do zespołu
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
16:15 - 17:45 Budowanie oddanego zespołu
17:45 - 18:00 Ewaluacja i program na jutro

Dzień drugi 1 marca 2015 - niedziela:

10:00 - 11:30 Motywowanie siebie, motywowanie ludzi
11:30 - 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 13:15 Charyzma i postawa eksperta
13:15 - 14:30 Lunch time
14:30 - 16:00 Delegowanie zadań i automatyzacja
16:00 - 16:15 Przerwa kawowa
16:15 - 17:45 Trening mentalny: Lider ostrzy piłę…
17:45 - 18:00 Rozdanie dyplomów

MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA CENTRUM KONFERENCYJNE 360SBC

Możliwość nabycia rabatu na bilet, w razie pytań proszę o kontakt:
Justyna Zalewska
e-mail: justyna.zalewska@360sbc.pl
tel.731-170-770Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.02.15 o godzinie 10:27

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Cuda wianki się porobiły ostatnio: treningi, super spotkania w super obniżonych cenach i to już ostatnie bilety. Przeglądając dorobek niektórych super wykładowców nie znajdujemy nic, lub prawie nic.
Ostatnio odnalezione, z ogłoszenia Pana wyżej: ta sama ksiażka w paru innych okładkach na stronie, aby pokazać ile to nie było w jego dorobku książek.

Ktoś się na to ludziska nabiera i buli takie pieniądze, aby posłuchać to co można przeczytać w kilku książkach ?



Wyślij zaproszenie do