Adrian Kaproń

Adrian Kaproń Vice Dyrektor w
Europejskim Centrum
Odszkodowań

Temat: Ogłoszenia

Myślałeś kiedyś jak wyglądało by twoje życie gdybyś nie musiał pracować 10h dziennie, ile byś zaoszczędził dzięki temu czasu? A skąd w takim razie brać środki do życia ? Jeżeli jesteś znużony swoją własną pracą i marzą Ci się wakacje bez zastanawiania się nad tym, czy mój szef da mi urlop, zobacz moją stronę internetową http://xignisxd2.jimdo.com/

Temat: Ogłoszenia

Chcesz założyć własną firmę i wygrać 10 000 zł?

Wstąp do Virtualnego Inkubatora Przedsiębiorczości i bez zbędnych formalności zacznij swoją przygodę z biznesem, jednocześnie otrzymując od nas bezpłatnie pełne wsparcie. A wszystko to on line, bez konieczności wizyt w naszej siedzibie.

Virtualny Inkubator Przedsiębiorczości to projekt współfinansowany ze środków UE, skierowany do osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, zamieszkujących wielkopolskie powiaty (lista powiatów dostępna na stronie projektu). Realizacja projektu nie ma na celu osiągnięcia zysku.

Wstępując do naszego preinkubatora osoby, które mają pomysł na biznes, mogą go przetestować bez formalnego zakładania firmy (działalność pod nr NIP preinkubatora).

Udział w projekcie jest BEZPŁATNY, a każdy uczestnik ma zagwarantowane:
• bezpłatną pełną obsługę księgową
• bezpłatne konsultacje prawne oraz księgowe
• bezpłatne szkolenia e-learningowe
• bezpłatny dostęp do ciekawych artykułów
• bezpłatny dostęp do forum

Dodatkowo co piąta osoba wygra 10 000 zł na dowolny cel, wystarczy aktywnie uczestniczyć w VIP.

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie http://vip.proregio.org.pl. Zapraszam też na naszego fan page’a: https://www.facebook.com/virtualnyinkubatorprzedsiebior....

Aby się z nami skontaktować:
Tel.: 61 855 05 28
Bezpłatna infolinia: 800 151 504
E-mail: vip@proregio.org.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Majątek ukryty w Twoim startup lub firmie: http://raisedcapitalexperts.com/wycena-startup
Łukasz Gaszewski

Łukasz Gaszewski Doradca klienta,
Credit Agricole Bank
Polska SA

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Nawiążę współpracę z pośrednikami działającymi na terenie Warszawy i okolic w zakresie kredytów gotówkowych i samochodowych dla Klientów indywidualnych. Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy Lukaszgaszewski@wp.pl
Pozdrawiam
Michalina Konkel

Michalina Konkel Trener
międzykulturowy,
Konsultant

Temat: Ogłoszenia

Intercultural communication: “Passport To Export”

Do you see exporting as a growth area for your business?


If the answer is ‘Yes’ then this short, focused workshop is for you. Whether you are new to exporting, just thinking about it, or are a seasoned international business, this session is for you.

Being able to make a winning sales pitch and communicate effectively across cultural difference both right here in Poland, and abroad, is becoming a critical success tool for leaders at all levels. Our guest speaker, Dr Deborah Swallow, literally wrote the book on how to do it well.

In fact, she’s written 6 of them! All based on her Doctoral research and 15 years of experience working with clients in over 30 countries. Those clients run from NATO and the Red Cross, to Nokia and Philips.

So come and join us to learn:
• the 10 key tips to consider when you are exporting
• how to adapt your sales techniques for an international audience, and
• how to make a winning sales pitch


WHEN & WHERE?
7th of February 11:00 - 12:30
Business Link, ul. Mogilska 65, 4th floor, Kraków
Investment: 25zł payment upon arrival (SIETAR and BL members- no charge)

Sign up at: http://export.evenea.pl/
Organisator: SIETAR Polska http://www.sietar.pl
Dawid Markowski

Dawid Markowski transporty77.pl

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry,

Zapraszam Państwa do korzystania z darmowego katalogu firm.

ZOBACZCIE JAKIE TO PROSTE: dodaj firmę w minutę, bez rejestracji!


Obrazek
Artur Gocel

Artur Gocel Prywatny
przedsiębiorca,
inwestor.

Temat: Ogłoszenia

Michalina K.:
Intercultural communication: “Passport To Export”

Do you see exporting as a growth area for your business?


If the answer is ‘Yes’ then this short, focused workshop is for you. Whether you are new to exporting, just thinking about it, or are a seasoned international business, this session is for you.

Being able to make a winning sales pitch and communicate effectively across cultural difference both right here in Poland, and abroad, is becoming a critical success tool for leaders at all levels. Our guest speaker, Dr Deborah Swallow, literally wrote the book on how to do it well.

In fact, she’s written 6 of them! All based on her Doctoral research and 15 years of experience working with clients in over 30 countries. Those clients run from NATO and the Red Cross, to Nokia and Philips.

So come and join us to learn:
• the 10 key tips to consider when you are exporting
• how to adapt your sales techniques for an international audience, and
• how to make a winning sales pitch


WHEN & WHERE?
7th of February 11:00 - 12:30
Business Link, ul. Mogilska 65, 4th floor, Kraków
Investment: 25zł payment upon arrival (SIETAR and BL members- no charge)

Sign up at: http://export.evenea.pl/
Organisator: SIETAR Polska http://www.sietar.pl
Po Polsku zapomniała gadać ???

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Chciałbym zaprosić państwa do współpracy przy rozwoju nowego modułu programu zakupowego. Współpraca nie wymaga wkładu finansowego, i w fazie początkowej może być traktowana jako zajęcie dodatkowe. Aby rozpocząć współpracę wystarczy odpowiedzieć sobie na dwa podstawowe pytania. Czy robią państwo zakupy? Czy znają państwo osoby które robią zakupy? Jeśli na oba pytania odpowiedź brzmi TAK!, to wystarczy aby rozpocząć swój biznes.
Pozdrawiam!
Anna Jankowiak

Anna Jankowiak Key Account Manager,
StillWell Polska Sp.
z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Firma StillWell Polska specjalizuje się w sprzedaży gotowych spółek z o.o.
Wszystkie spółki mają wpłacony kapitał zakładowy, czystą historię księgową, nigdy nie prowadziły działalności gospodarczej oraz są w pełni zarejestrowane (posiadają KRS, NIP, Regon). Dodatkowo spółki posiadają w umowie szeroki zakres PKD umożliwiający rozpoczęcie każdego rodzaju działalności.

Cena sprzedaży udziałów 3690zł

Cena zakupu spółki obejmuje:
- przygotowanie dokumentów związanych ze sprzedażą u notariusza
- możliwość dostosowania umowy spółki do potrzeb nowego właściciela (np. zmiana firmy, siedziby, PKD)
- powołanie nowego zarządu
- przygotowanie dokumentów aktualizacyjnych do KRS, Urzędu Statystycznego i Urzędu Skarbowego
- nadzór nad procesem zmian w odpowiednich urzedach
- pomoc w założeniu rachunku firmowego

Dlaczego warto skorzystać z usług StillWell Polska?
- działamy na terenie całego kraju
- wszystkich formalności możemy dopełnić nawet w ciągu 24 godzin
- posiadamy duże doświadczenie w sprzedaży oraz rejestracji spółek
- zapewniamy wsparcie prawników, zespołu księgowego czy doradców podatkowych
- oferujemy kompleksową obsługę przedsiębiorców. W naszej ofercie posiadamy również bieżącą opiekę prawną związaną z działalnością spółki, obsługę księgową czy usługi wrtualnego biura

Zapraszamy do kontaktu.
Mail: biuro@stillwell.pl, tel. 61 610 03 43
http://stillwell.pl
Sławomir Bednarek

Sławomir Bednarek Associate Consultant
SSC / BPO

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

Specjalnie dla Was, ludzi związanych z biznesem, tworzymy Magazyn Business Code - kompendium wiedzy niezbędnej w karierze zawodowej. W nowym numerze znajdziecie między innymi:

- Negocjacje - o tym jak się do nich przygotować opowiada Krzysztof Sarnecki, zawodowy negocjator.
- Zarządzanie sobą w czasie - jak pogodzić wszystkie obowiązki i nie zwariować?
- Sprzedaż - kilka zasad dla początkujących. To łatwiejsze niż myślicie!
- „Pocztówki z Europy” - artykuł Przemka Skokowskiego, autora bloga autostopem-przez-życie.pl

Zachęcam do lektury, ponieważ "JUTRO NALEŻY DO LUDZI DZIAŁAJĄCYCH OD DZISIAJ"!

Pozdrawiam,

Sławomir Bednarek

Redaktor Magazynu Business Code -> http://tinyurl.com/magazynbcode

P.S. Zachęcam także do polubienia naszej strony aby być z informacjami na bieżąco -> https://www.facebook.com/pages/Business-Code/1821654318...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Psychologiczny profil predyspozycji zawodowych za 9,80 zł.

http://tomastest.eu

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał. Zig Ziglar

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam Groff

Adam Groff Manager, Fullmen

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na III edycję Seminarium Fullmen.

Fullmen to seminaria łączące tematykę rozwoju osobistego, męskości i relacji damsko męskich.

Wrocław, 8-9 marca!

Najlepsi trenerzy, niesamowita atmosfera, dużo praktycznej wiedzy.

Więcej informacji na stronie :

http://fullmen.com.pl/seminarium/
Adam Wiśniewski

Adam Wiśniewski Kierownik projektów

Temat: Ogłoszenia

Specjalna propozycja dla osób chcących rozwijać swoje umiejętności zarządcze. Spotkania z mentorem pozwalają na rozwój swoich dotychczasowych zdolności, oraz spojrzenie na wiele zagadnień z innej, twórczej strony.

Mentoring skierowany jest do managerów i dyrektorów. Prosimy kontaktować się wysyłając swoje zgłoszenia na adres: biuro@grupawis.eu
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Zastanawiasz się od czego zacząć projektowanie swojej ścieżki rozwoju? A czy znasz już swój styl uczenia się, styl myślenia oraz poziom wiedzy marketingowej? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje poznawcze i społeczne?

Gorąco zachęcam do wypełnienia pretestów, które są jednym z kryteriów weryfikacji na prestiżowy program Professional Diploma in Marketing: http://www.questus.pl/pl/page/242

Najbliższe edycje:

Kraków 28 lutego
Warszawa 28 marca
Poznań 9 maja

Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj: http://www.questus.pl/pl/page/228

Gorąco zachęcam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do wspolpracy z domem brokerskim Portfx LTD (licencja MFSA) w charakterze brokera wprowadzajacego -osoby z doswiadzczeniem na rynku Forex badz GPW, w branzy bankowej , handlowej badz ubezpieczeniowej. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz elastyczne godziny pracy.
Prosze o kontakt mailowy info.pl@portfx.com.
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Właściciel, Ambelove

Temat: Ogłoszenia

Witam

Zapraszam do współpracy z moją prężnie rozwijającą się firmą wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych sprzedażą mojego produktu.

Posiadam oryginalny, eskluzywny produkt - bursztyn bałtycki w drewnie - niesamowita,
ręcznie robiona biżuteria dla koneserów piękna.

Poszukuję osób do pozyskiwania współpracy ze sklepami i salonami oraz nawiązywania kontaktów zagranicznych
Moja frima dziala nie tylko na rynku polskim, ale także za granicą i również takiej - międzynarodowej współpracy - oczekuję.Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.02.17 o godzinie 11:01

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

skup długów,
bezkosztowa obsługa wierzytelności,
faktoring

500 404 135
Artur.Baksalary@financeproject.pl

Pozdrawiam,
Artur Baksalary

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy serdecznie na Warsztat Ustawień Organizacyjnych - Twój Biznes i Twoja kariera w czasach kryzysu.

1,2,3,4 Marca 2014 r. Wrocław.

W ramach warsztatu przewidziany jest darmowy wykład i przykład objaśniający metodę ustawień organizacyjnych.

Zapewniamy pełną dyskrecje poprzez ustawienia SHADOW.

Więcej o Warsztacie i prowadzącym znajdziesz na :

http://mir820.wix.com/marekmatusiewicz#!nowosci/c2t8

Warsztaty prowadzi Marek Matusiewicz. Menadżer z 17 letnim doświadczeniem w korporacjach i 12 letnią pracą w rozwijaniu swojej osoby. Marek ustawień uczył się u samego ich twórcy Berta Hellingera.

Marek Matusiewicz urodził się w 1964 roku w Krakowie. W 1991 ukończył studia na kierunku nauki społeczne .Od 1994 roku związał się zawodowo z Warszawą. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako pracodawca jak również manager pracując dla większych i mniejszych korporacji. Zajmował się prowadzeniem, rekrutacją, zarządzaniem dużymi zespołami ludzi, a także tworzył, modyfikował i zarządzał procesami sprzedaży. Przełom w pracy z ludźmi nastąpił w roku 2003 kiedy to spotkał Berta Hellingera i doświadczył metody ustawień jego pracy na sobie. Przez następne kilka lat zgłębiał tą metodę pracy u samego jej twórcy Berta Hellingera.

Uczestniczył w wielu kursach i szkoleniach zarówno w kraju jak i zagranicą. Kolejnym etapem poszukiwań i badań w obszarze ustawień rodzinnych było spotkanie dr Ilse Kutschery, która wprowadziła kolejne doświadczenie w pracy z tą metodą.

Skierowanie tej wiedzy w obszar zawodowy - dla klientów indywidualnych i firm - było z kolei wynikiem spotkania dwóch Portugalczyków Cecilio Regojo i prof.Joaguima Marujo, którzy to wnieśli wiedzę z obszaru biznesu do pracy z ustawieniami. Dzisiaj Marek Matusiewicz współpracuje z większymi i mniejszymi korporacjami, firmami z różnych branż, stosując zdobytą wiedzę w praktyce. W efekcie pracy nad różnymi organizacjami, Marek posiada wiele sukcesów. Jego klientom udało się wdrożyć mniejsze i większe zmiany w swoich organizacjach i biznesach, nie jednokrotnie wychodząc z dużych kryzysów.

więcej informacji o samym warsztacie znajdziecie Państwo tutaj :

http://mir820.wix.com/marekmatusiewicz#!nowosci/c2t8
Ilona J.

Ilona J. Human Resources, Job
Coaching, Public
Relations

Temat: Ogłoszenia

Smart-HR zaprasza na szkolenie otwarte z zakresu pozyskiwania środków na projekty z Komisji Europejskiej, które odbędzie się 28 lutego 2014 w Katowicach. Udział w zajęciach jest płatny.

Fundusze z nowej perspektywy budżetowej 2014-2020 są już dostępne. Komisja Europejska jeszcze w grudniu ogłosiła konkursy, które wspierają niemal wszystkie sektory. Wsparcie uzyskać mogą min. szkoły, uczelnie, samorządy, instytucje kultury, organizacje pozarządowe czy przedsiębiorcy. Pierwsze konkursy to najlepszy możliwy czas, by starać się o uzyskanie dofinansowania. Tym bardziej, iż wciąż dokładnie nie wiadomo, kiedy zostaną ogłoszone konkursy w ramach programów operacyjnych w Polsce. Nasze szkolenie ma na celu przygotowanie Państwa do złożenia wniosku na już ogłoszony konkurs, a także zapoznanie Państwa z mechanizmem finansowania projektów bezpośrednio z Komisji Europejskiej, aby ułatwić Państwu świadome i efektywne pozyskiwanie środków na realizację projektów i finansowanie działań Państwa organizacji.

Adresaci szkolenia

Wszystkie osoby, które chcą zdobyć wiedzę na temat przygotowania i realizowania projektów, finansowanych bezpośrednio przez Komisję Europejską, reprezentujące podmioty z sektora prywatnego, publicznego i pozarządowego. Zakres merytoryczny szkolenia przygotowany został tak, aby mogły w nim uczestniczyć zarówno osoby z doświadczeniem w zakresie realizacji projektów współfinansowanych, jak również przedstawiciele instytucji, organizacji i przedsiębiorstw, którzy nie mieli jeszcze styczności z procesem realizacji przedsięwzięć dotowanych.

Cel szkolenia

Przedstawienie informacji dotyczących specyfiki aplikowania o dotację bezpośrednio z Komisji Europejskiej, a także przekazanie praktycznych wskazówek, związanych z przygotowaniem i realizacją projektów.

Korzyści z udziału w szkoleniu to m.in.:

poznanie atrakcyjnych i alternatywnych źródeł finansowania przedsięwzięć,
nabycie umiejętności, związanych z wyszukiwaniem informacji na temat ogłoszonych konkursów,
zdobycie wiedzy na temat metod analizy instrukcji i wytycznych do składania wniosków projektowych,
nabycie praktycznych umiejętności związanych z wypełnianiem wniosku o dofinansowanie,
zdobycie wiedzy opartej o doświadczenia na temat procesu przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów finansowanych bezpośrednio przez Komisję Europejską,
poznanie dokumentów, praktycznych wskazówek, związanych z aplikowaniem o środki,
zdobycie wiedzy na temat praktycznych aspektów realizacji przedsięwzięć partnerskich w całym cyklu życia projektu,
nabycie praktycznych umiejętności, związanych z tworzeniem strategii pozyskiwania dotacji,
możliwość odbycia indywidualnych konsultacji z trenerem.
Program szkolenia

I BLOK

Komisja Europejska jako grantodawca
największe aktualne programy w perspektywie budżetowej 2014-2020
mechanizmy finansowania projektów przez Komisję Europejską
II BLOK

metody analizy instrukcji i wytycznych do składania wniosków projektowych
procedury tworzenia efektywnych i skutecznych projektów
zasady nawiązywania współpracy i kontaktów partnerskich
III BLOK

Warsztaty praktyczne – jak przygotować dobry wniosek na przykładzie aktualnego zaproszenia do składania wniosków (praca z formularzem wniosku).

Sesja pytań i odpowiedzi, indywidualne konsultacje

Opis metodyki szkolenia

Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładu uzupełnianego ćwiczeniami warsztatowymi podsumowującymi poszczególne sesje oraz przykładami z rzeczywistych projektów. Stosowane metody dydaktyczne: wykłady, ćwiczenia, sesje pytań i odpowiedzi, burza mózgów, studium przypadku.

Trener

Doświadczona specjalistka i praktyk w zakresie pozyskiwania, realizowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych. Współpracowała z podmiotami z sektora publicznego, prywatnego i pozarządowego w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie różnych przedsięwzięć oraz zarządzania projektami. Trenerka oraz wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii. Autorka publikacji i artykułów. Ekspert zewnętrzny Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

materiały szkoleniowe,
certyfikat ukończenia szkolenia,
indywidualne konsultacje,
lunch, przerwy kawowe
Termin:

28.02.2014 (piątek) – Katowice

Cena za uczestnika: 399 zł netto

Podana cena jest ceną netto w PLN, należy do niej doliczyć aktualnie obowiązujący podatek Vat 23%.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o kontakt z panią Iloną Jaksą, tel. 668-304-562

oraz o przesłanie formularza zgłoszeniowego na adres: szkolenia@smart-hr.pl



Wyślij zaproszenie do