Krzysztof Krajewski

Krzysztof Krajewski 24PR.pl - Portal PR

Temat: Ogłoszenia

Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności Sp. z o.o. zapraszam do zakupu publikacji

"Zarządzanie rozwojem przedsiębiorczości lokalnej przez gminę"

(…) Polecam tę książkę zarówno, działaczom samorządowym, praktykom gospodarczym jak też pracownikom nauki i studentom

Z recenzji prof. dr hab. Michała Trockiego
Kolegium Zarządzania i Finansów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Zamówienia
http://bizneslokalny.pl/2013/07/zarzadzanie-rozwojem-p...
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Poproszono mnie o pomoc.

"Cześć!
Już od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem programu MoneyMilioner. Bardzo mi się to podoba i Tobie też to polecam! W programie MoneyMilioner zbierasz punkty, które możesz zamienić później na pieniądze.
Obrazek
Zbieraj punkty (perły) za:
- Czytanie e-maili
- Rejestrowanie się w innych programach
- Kupowanie produktów
- I wiele więcej!

Odwiedź stronę internetową i zarejestruj się, klikając ten link:
https://www.moneymilioner.pl/108203

Pozdrawiam
Elżbieta Orlenko
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Maciej Cybulski

Maciej Cybulski Magik od WordPressa,
secjalista SEO

Temat: Ogłoszenia

"Nareszcie!, znalazłam nauczyciela, który potrafi pokazać, że WordPress to nie tylko sposób na wywnętrznianie się ciuchomaniaczek i zafiksowanych na punkcie „stworzenia nowoczesnej jajecznicy” z jajek na twardo..." to tylko fragment jednych z ostatnich referencji jakie otrzymałem po ostatniej edycji warsztatów z WordPress'a. http://wordpress.edu.pl/referencje-2/

Zapraszam na kolejną edycję warsztatów w Krakowie
„Podstawy WordPress’a – projektowanie i zarządzanie własną stroną internetową”
W promocyjnej cenie tylko do 25.11 czyli do poniedziałku http://wordpress.edu.pl/warsztaty-grupowe/

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw Gigacon" - 10 grudnia 2013
Warszawa, Hotel Lord (Al. Krakowska 218)

Konferencja Systemy dla Przedsiębiorstw to wydarzenie, podczas którego dokonamy przeglądu i podsumowania dostępnych na rynku informatycznym produktów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od branży jaką reprezentuje.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY! Wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia.

Firmy uczestniczące: Touk, A+C Systems, Jabra, Alcatel-Lucent, Veracomp

Wybrane wykłady:
- Doradztwo we wdrażaniu rozwiązań IT w przedsiębiorstwie – usługi Krajowej Sieci Innowacji dofinansowane ze środków UE (Jerzy Bagiński - Krajowa Sieć Innowacji)
- Praktyczne podejście do zarządzania zasobami IT oraz bezpieczeństwem danych – systemy statlook® i bizlook™ (Piotr Kubiak - A plus C Systems)
- Jak zapewnić bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie. (Dariusz Deptała - Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych)
- Jak wykorzystać nowe trendy w CRM do zwiększenia sprzedaży (Michał Skurowski - CRM w praktyce)
- Kompletacja w Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku – proces i konfiguracja (Wojciech Gała - JYSK)
- Wybrane zagadnienia formalno-prawne dotyczące realizacji przedsięwzięcia informatycznego (Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Filipowicz)

Zakres tematyczny spotkania obejmie:
- technologie stosowane w zarządzaniu zasobami i procesami przedsiębiorstwa
- dobór odpowiednich produktów, usług i rozwiązań IT
- szereg technologii teleinformatycznych (budowę i rozwój) stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji
- platformy sprzętowe i systemowe
- aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy
- oraz wiele innych...

Bliżej wydarzenia będziemy sukcesywnie uzupełniać agendę o nowe ciekawe wykłady.

Pod koniec konferencji zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: 2 zaproszenia na indyjską kolację w restauracji Ganesh, książki ufundowane przez wydawnictwo PWN, 3 podwójne zaproszenia na wybrane spektakle w Teatrze Dramatycznym, 12 butelek wina ufundowanych przez Sklep Czerwone Wino, 5 zaproszeń na lecznicze masaże kręgosłupa w Instytucie Zdrowia i Urody Feniks Spa oraz voucher uprawniający do lotu testowego w symulatorze ufundowany przez Szkołę Awiacji SILVAIR.

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Więcej informacji na stronie konferencji: http://gigacon.org/sdp/warszawa

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org//sdp/rejestracja/network_warszawa_2013

W konferencji może uczestniczyć dowolna ilość reprezentantów firmy. Wymagana jest jedynie każdorazowo bezpłatna rejestracja. Osoby zarejestrowane będą miały dostęp do materiałów konferencyjnych online. Przed konferencją wyślemy również informację przypominającą o spotkaniu i szczegółowy program.

W razie wszelkich pytań, zapraszam do kontaktu:
Justyna Cieślak
justyna.cieslak@gigacon.org
tel. 600 814 645

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Ogłoszenia

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Łukasz Wiaderny

Łukasz Wiaderny Cały czas do przodu!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia z Excela w Świątecznej cenie!

Święta to czas spędzany w gronie rodziny i przyjaciół, zapach choinki, pierników i harmonijna melodia kolęd. To także czas, w którym pokazujemy bliskim, że są dla nas ważni poprzez wzajemne obdarowywanie się tym, co najlepsze. Zamiast kolejnej pary kolczyków, perfum czy rękawiczek, polecamy praktyczny zakup, który na pewno uszczęśliwi każdą ambitną, stawiającą na rozwój osobę! Właśnie z tego powodu przygotowaliśmy dla Państwa specjalną świąteczną promocję.

Proponujemy dwa dwudniowe szkolenia w Świątecznej cenie prowadzone przez wybitnego specjalistę – p. Wojciecha Próchnickiego.

Oferta Świąteczna 475 zł (VAT zw.)

9-10.12.2013r. 9:00-15:00 Zastosowanie Excela w pracy analityka sprzedaży (http://www.taxconsilium.com/szkolenia/210-Zastosowanie...
16-17.12.2013r. 9:00-15:00 MS Excel w finansach i controllingu (http://www.taxconsilium.com/szkolenia/211-MS_Excel_w_f...

Wybór takiej tematyki szkoleń nie jest przypadkowy - MS Excel jest najważniejszym programem stosowanym w księgowości i finansach. Jego ogromne możliwości ułatwiają pracę milionom specjalistów na całym świecie. Trudno wyobrazić sobie pracowników działów sprzedaży, finansów lub controllingu, którzy nie stosują tego oprogramowania. Dlatego właśnie gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w kursie, na którym nie tylko poznają Państwo jego najważniejsze narzędzia, ale przede wszystkim przykłady praktycznych rozwiązań. Nasz wykładowca posiada ogromne doświadczenie – pracował jako specjalista ds. controllingu i raportowania oraz analityk finansowy w wielu międzynarodowych korporacjach. Jest także autorem licznych artykułów i publikacji branżowych, m.in. „Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży”, „BSC i KPI jako narzędzie rachunkowości zarządczej”, „Graficzna prezentacja składowych wyniku brutto na sprzedaży” itd.
Gwarantujemy, że szkolenia te będą odbywały się na najwyższym poziomie. Warto wykorzystać ten przedświąteczny czas na naukę, aby w Nowy Rok wkroczyć z nowymi umiejętnościami!

Zakup kursów polecamy również firmom – jeżeli nie mają jeszcze Państwo pomysłu na gwiazdkowy prezent dla swoich pracowników, jest to doskonała okazja! Szkolenia są objęte promocją, a sam prezent przyniesie korzyści także Państwu – jest więc on pewną inwestycją, która zwróci się w 100%!

Renata Petryka
Tax Consilium Sp z o. o.
ul. Szlak 65/803
31-153 Kraków
tel.: 12 623 73 43
fax: 12 291 90 93
taxconsilium@taxconsilium.com

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Kaliska

Justyna Kaliska stylista, doradca
ds. wizerunku,
założyciel "tolook"

Temat: Ogłoszenia

PREZENT - spotkanie ze stylistą.
Bądź oryginalny.. Kup dla bliskiej Ci osoby prezent, o którym zadecyduje sama. Zapłać 300 zł a on czy ona wybierze sobie pozycję z oferty to look. Termin do wykorzystania vouchera upominkowego to 6 miesięcy od dnia wręczenia prezentu. Możliwy dojazd do klienta.
Szczegóły na http://stylistkalodz.com
Konrad Szczypczyk

Konrad Szczypczyk Członek zarządu w
BRAINODE sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia

Witajcie, właśnie uruchamiamy projekt dla szeroko pojętej branży IT (www, aplikacje, SEO, web design, copywriting, grafika, marketing internetowy). Wszystkich z Krakowa i okolic zapraszam do zapoznania się z ofertą, która dostępna jest pod adresem http://sayansi.pl/wp-content/uploads/2013/12/hub.pdf

pozdrawiam :)
konrad

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do nowo powstałego serwisu wiedzy biznesowej. Dziś Wielki Start!:)
Mamy blog, mamy ciekawe publikacje, mamy wartościowych ludzi;)

Ideą serwisu jest szerzenie eksperckiej wiedzy i stworzenie nowoczesnej społeczności biznesowej, która będzie mogła czytać treści za darmo oraz w modelu Płać wg uznania. Stawiamy na współpracę, zaufanie i inspirujące treści.

Oczywiście mała promocja na Start do końca tego weekendu:) Zapraszam serdecznie na stronę po więcej szczegółów. Pozdrawiam. Małgorzata
http://novense.com
Adam Grzesiak

Adam Grzesiak Współwłaściciel, YO!
Studio Mebli

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Jestem mocno zainteresowany współpracą z importerami lub producentami ciekawych, „ dizajnerskich” :
- mebli
- oświetlenia
- dodatków
- luster oraz innych elementów wystroju wnętrz…
Zainteresowanych proszę o kontakt w celu omówienia oferty oraz warunków współpracy.

Pozdrawiam
Adam Grzesiak

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Szukam Specjalisty ds. Rozwoju Sprzedaży Zagranicznej w Łodzi.
Zainteresowanych proszę o kontakt meilowy: kontakt@profas.com.pl
Roman Z.

Roman Z. import/export Profil
niealtywny kontakt
dla zinteresowany...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuje dobrego finansowania dla rolników (zakup sprzętu itp )
Kontakt na Gl
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam serdecznie,
W imieniu firmy Tax Consilium Sp z o.o. mam zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję kursu kadry i płace od podstaw z obsługą programów Płatnik oraz Symfonia - poziom I

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości oferowanych usług oraz dzielenie się doświadczeniem i wiedzą. Dlatego zapewniamy wysoki poziom kształcenia. Kurs podzielony jest ze względu na zasób wiedzy uczestników. W ofercie mamy zatem kurs od podstaw-poziom I oraz kurs dla zaawansowanych-poziom II.

Kurs prowadzony jest w oparciu o skrypt wyłącznie poprzez rozwiązywanie casusów, wypełnianie druków oraz praktyczną obsługę programów Płatnik oraz Symfonia.

Kurs kadrowo-płacowy skierowany jest do:
-osób, które nie miały styczności z zagadnieniami dotyczącymi wynagrodzeń, prawa pracy oraz programami płatnik oraz symfonia
-wszystkich osób chcących podnieść swoje kwalifikacje w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i płac.

Cel kursu
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z dziedziny prawa pracy, rozliczania czasu pracy, wynagrodzeń, składek ZUS, zasiłków oraz zakresem obowiązków pracodawcy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych.

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/kategoria2-2-kur...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Agnieszka Noculak

Agnieszka Noculak Jednostka Kreatywna
do Zadań Specjalnych
:) online market...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy wszystkich przedsiębiorców z Dolnego Śląska, zainteresowanych rozwojem firmy przez eksport do udziału w naszym Seminarium.
Seminarium będzie dotyczyć :
>>>możliwości jakie niesie działalność eksportowa i sprzedaż Twoich towarów/usług na rynkach zagranicznych<<

Więcej o samym spotkaniu przeczytacie na stronie seminarium

KIEDY
19 grudnia godz. 14
GDZIE
Wrocław, ul. Biskupa Tomasza Pierwszego 4-6, 50-221 Wrocław
DLACZEGO WARTO?
• dowiesz się jak rozszerzyć działalność na rynki zagraniczne
• otrzymasz praktyczne porady – poparte przykładami – dobrych praktyk eksportowych
• dostaniesz możliwość skorzystania z bezpłatnego 60 minutowego indywidualnego coachingu w zakresie wyznaczania strategii eksportowej z naszym ekspertem

WIĘCEJ INFORMACJI: na stronie seminarium

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Gorąco zachęcamy do udziału w szkoleniach organizowanych przez Abilit Szkolenia i Doradztwo.

A już w styczniu szkolenia otwarte:

ABC Prawa Zamówień Publicznych
ABC programu Płatnik
Efektywna komunikacja
Efektywne negocjacje w biznesie
Motywowanie zespołu
Negocjacje w praktyce
Nowelizacja ustawy Prawo Budowlane 2013/2014
Nowy PŁATNIK 9.01.001
Obsługa klienta urzędu
Podatki 2013/2014
Prawo budowlane
Prawo zamówień publicznych dla zaawansowanych
Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. zamówień publicznych
Telefoniczna sprzedaż usług
Zarządzanie czasem i osiąganie celów biznesowych
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

Znajdź nas w Warszawie,Poznaniu,Krakowie czy Wrocławiu!

Zapraszamy: http://abilit.pl

Sprawdź,co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić.

http://abilit.pl, http://szkoleniaidoradztwo.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W JAKIEJ KONDYCJI JESTEŚ TY I TWOJA FIRMA?

Jeśli chcesz mieć w swoim składzie pierwszoligowych pracowników to już dzisiaj firma szkoleniowo-rozwojowa AKTYWNA WIEDZA zaprasza na:
• BEZPŁATNE
• 3 GODZINNE
• PILOTAŻOWE
szkolenia, podczas których przekonasz się w jaki sposób można:
- poszerzyć wiedzę z wykorzystaniem odpowiedniej dyscypliny sportu
- doświadczenia z treningu przenieść na płaszczyznę zawodową lub prywatną
- połączyć rozwój fizyczny, osobisty i duchowy.

Na spotkania zapraszamy do Poznania, Gdańska i Wrocławia w styczniu 2014 roku.
W każdym mieście odbędą się szkolenia o różnej tematyce:
• Poznań - OBSŁUGA KLIENTA - 9 lub 11.01.
• Gdańsk - ZARZĄDZANIE CZASEM - 23 lub 25.01.
• Wrocław - MOTYWACJA - 14 lub 18.01.

Zapraszamy również przedstawicieli firm, które poszukują firm szkoleniowych do współpracy.
Dla 2 pierwszych przedstawicieli firm, które zgłoszą chęć udziału w szkoleniach przygotowaliśmy
OFERTĘ SPECJALNĄ.

Ilość miejsc ograniczona, dlatego zachęcamy do dokonania zapisów już dziś!!!
Dla uczestników szkoleń są przewidziane dodatkowe niespodzianki.

Więcej informacji znajdziecie na stronie http://www.aktywnawiedza.pl/bezplatne.html
Zgłoszenia i pytania proszę kierować na adres: biuro@aktywnawiedza.pl



Wyślij zaproszenie do