Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia

http://doktoraty.com.pl

USŁUGI:
• pomoc w wyborze tematu pracy doktorskiej,
• opieka naukowa i doradztwo przy pisaniu publikacji "dorobkowych" wymaganych przed
otwarciem przewodu,
• pomoc w konstrukcji koncepcji / konspektu rozprawy,
• pomoc w budowie metodologii badań,
• opieka merytoryczna w trakcie badań do pracy doktorskiej,
• wsparcie techniczne w wykonaniu badań,
• wsparcie w pisaniu pracy doktorskiej.

USŁUGI DODATKOWE:
• publikowanie artykułów i prac klienta w repozytoriach naukowych /on-line,
• projektowanie stron WWW dla naukowców i konferencji,
• korekta językowa (stylistyka, ortografia i interpunkcja) i techniczna (adiustacja),
• wydruki laserowe cz-b i kolorowe,
• OCR z dowolnego nośnika oraz skanowanie,
• oprawa prac,
• zakup książek i publikacji z zagranicznych wydawnictw naukowych i baz danych,
• tłumaczenia językowe,
• zajmujemy się kompleksową obsługą procesu wydawniczego (wydanie publikacji w
formie papierowej) lub poszczególnymi jego etapami -dodatkowo przygotowujemy
publikacje w formie książki elektronicznej (ebook).
• usługi Infobrokeringu naukowego (wyszukiwanie informacji naukowej w bazach,
katalogach i repozytoriach czy archiwach).

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj,
Zapraszam Cię serdecznie do obejrzenia kolejnej analizy tygodniowej Roberta Smuga ale nie ma się co rozpisywać o rynkach w tym tygodniu po prostu na rynkach będzie rządził FED a wszystko wyjaśni się dokładnie w środę o godzinie 20.00.
Zobacz co może wydarzyć się tego dnia i gdzie dokładnie znajduje się obecnie rynek na EURUSD, GBPUSD, USDJPY, DAX i Złocie. Więcej szczegółów poznasz w analizie, która jest bardzo konkretna i dość krótka tym razem.
Film z analizą można zobaczyć pod tym linkiem.

http://blogfx.pl/

Pozdrawiam
Darek
Mirosław Macioł

Mirosław Macioł specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Szukamy Partnerów Biznesowych. Osoby budujące własny biznes. Kawiarnie oraz restauracje,ośrodki wczasowe,pensjonaty,ośrodki szkoleniowe,firmy kateringowe,fundacje i hotele. Naszym produktem jest świeża kawa klasy premium w różnych smakach.

Płacimy do 45% z obrotu naszej kawy.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem tel. 509 726 075

Temat: Ogłoszenia

Fundacja Drugi Domek poszukuje kandydata do pracy w Warszawie na stanowisku Dyrektor Operacyjny.

O fundacji można poczytać tu: http://www.fundacjadrugidomek.pl/

To duże wyzwanie, ale i ogromna fraja!

Od kandydata oczekujemy:

- zdolności do samodzielnego, sprawnego działania i podejmowania decyzji w warunkach stresu i niepewności;

- wiedzy z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3, w tym: znajomości ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 ze szczególnym uwzględnieniem dziennej formy opieki, znajomości podstaw fizjologii, psychologii i rozwoju dzieci do lat 3;

- znajomości zasad udzielania i rozliczania dotacji z programu MALUCH, dotacji gminnych, z UE i ew. innych źródeł finansowania opieki nad małymi dziećmi;

- znajomości formalno-prawnych aspektów zarządzania firmą (w szczególności: fundacją);

- umiejętności komunikacji z mediami i urzędami, w tym: umiejętności pozyskiwania mediów i grup interesów,

- gotowości do pracy wolontariackiej w okresach oczekiwania na wpływ środków z dotacji i innych źródeł finansowania działalności fundacji,

- znajomości programów biurowych i sieciowych metod komunikacji,

- pracy wyłącznie na rzecz fundacji, pełnej dyspozycyjności, z możliwością pracy w soboty, niedziele i w godzinach wieczornych,

- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych, umiejętności planowania i organizacji pracy własnej przy jednoczesnej efektywnej współpracy z grupą oraz wysokiej odporności psychicznej.



Oferujemy:
•możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
•stabilne zatrudnienie
•atrakcyjne wynagrodzenie
•pracę w ciekawej fundacji przy dużym projekcie

Aplikacje (CV oraz list motywacyjny) proszę przesyłać na adres mailowy: sekretariat@fundacjadrugidomek.pl do dnia 25.09.2013 r.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Sylwia Rogala-Marciniak

Sylwia Rogala-Marciniak Erickson Coach,
Trener, Nauczyciel
Mindfulness (MBSR)

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

pragnę przedstawić Państwu studia podyplomowe z zakresu coachingu, które realizujemy przy Uniwersytecie Łódzkim.


Obrazek

W ofercie dwa rodzaje studiów - biznesowe oraz dotyczące rozwoju osobistego:

”Coaching i Mentoring Organizacyjny” to oferta dla osób pragnących rozwinąć swoje kompetencje zawodowe w obszarze coachingu biznesowego oraz mentoringu organizacyjnego.

Na tych studiach:
• Świadectwo państwowego kształcenia
• Certyfikaty CoachWise Coaching & Mentoring Essentials™
• Superwizowany projekt wdrożeniowy
• Praktyka prowadzenia sesji
• Podstawy edukacyjne do akredytacji w ICF
• Ponad 230 godzin praktycznej nauki
• Program doskonalenia absolwentów

Więcej informacji na http://coach-mentor.edu.pl

”Life-Coaching – studium wspierania relacji międzyludzkich” to oferta dla osób pragnących własnego rozwoju osobistego, a jednocześnie myślących o zawodzie life-coacha.

Na tych studiach:
• Świadectwo państwowego kształcenia
• Międzynarodowy certyfikat Transforming Communication™
• Superwizowany projekt wdrożeniowy
• Praktyka prowadzenia sesji
• Podstawy edukacyjne do akredytacji w ICF
• Ponad 220 godzin praktycznej nauki
• Program doskonalenia absolwentów
• Rok transformacji i pozytywnych zmian w życiu

Więcej informacji na http://life-coaching.edu.pl

Serdecznie zapraszamy – rekrutacja trwa do końca września!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Milewski

Krzysztof Milewski właściciel, Firma
Milew

Temat: Ogłoszenia

Przeprowadzki Wrocław

PRZEPROWADZKI OSÓB PRYWATNYCH
PRZEPROWADZKI FIRM, BIUR, MAGAZYNÓW
TRANSPORT I PRZEWOZY PIANIN, ANTYKÓW, SEJFÓW
KONKURENCYJNE CENY

tel. 509 498 942

http://www.przeprowadzki-509498942.wroclaw.pl
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


W naszej branży, pojęcie “cięcie stron” jest ważne i właściwie nieodłączne. I dlatego właśnie obcięliśmy o 50% cenę na strony WWW :) Od teraz, w limitowanej ofercie, pakiet oneBusiness Standard, w skład którego wchodzi strona WWW wraz CMS oraz domena i hosting, zamiast 1200 zł kosztuje tylko 600 zł netto! Oferta jest limitowana więc warto się spieszyć:)
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj

Bardziej wymagający Klienci mogą liczyć na strony "szyte na miarę", z indywidualnym projektem graficznym i mocniej rozbudowanym CMS-em. Szczegóły dotyczące pakietu Premium znajdziesz tutaj
Anna Diana Dąbrowska

Anna Diana Dąbrowska DIF BROKER Dom
Maklerski

Temat: Ogłoszenia

W imieniu Domu Maklerskigo DIF BROKER S.A., zapraszam na

SZKOLENIE GIEŁDOWE W GDAŃSKU
21-23 października


Obrazek


Po 3 dniach szkolenia zdobędziesz wiedzę oraz odpowiednie umiejętności, aby z sukcesem dokonywać inwestycji na giełdzie. Będziesz wiedział jakie akcje kupować, kiedy je kupować oraz kiedy zakończyć inwestycje.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób bez doświadczenia, a także dla inwestorów z wiedzą oraz doświadczeniem. To co najważniejsze, szkolenie skierowane jest dla osób, które chcą rozpocząć zarabianie pieniędzy poprzez inwestycje giełdowe.

Aby w pełni skorzystać ze szkolenia nie jest potrzebne wcześniejsze przygotowanie, ani doświadczenie. Celem szkolenia jest nauczenie w jaki sposób zarabiać na giełdzie, poznając praktyczne mechanizmy oraz użyteczne narzędzia. Podczas szkolenia zaprezentujemy rynek giełdowy wraz ze skutecznymi strategiami oraz sposobem przeprowadzania skutecznych transakcji. Wszystko w prosty i bardzo przystępny sposób.

Paulo Pinto, Menadżer Zarządzający Kapitałem dla Klientów VIP oraz Dyrektor Domu Maklerskiego DIF BROKER S.A, uczy samodzielnego inwestowania, bycia niezależnym w podejmowaniu decyzji, w taki sposób, iż będziesz miał możliwość rozpoczęcia samodzielnego, profesjonalnego inwestowania na giełdzie. Paulo Pinto jest na tyle przekonany o skuteczności swojego szkolenia, iż jeśli z jakichkolwiek przyczyn, pod koniec pierwszego dnia, nie będziesz w pełni zadowolony ze szkolenia, otrzymasz pełny zwrot kosztów szkolenia.

Paulo Pinto wierzy, iż każdy może zostać skutecznym inwestorem giełdowym, jeśli tylko posiada odpowiednią wiedzę. Jest to doskonała okazja dla każdego kto chce rozpocząć inwestowanie na giełdzie oraz dla tych którzy chcą powiększyć swoją wiedzę na temat inwestowania na rynkach kapitałowych.

KIEDY 3 dni: 21 - 23 października, w godzinach od 18.00 do 2

GDZIE w Gdańsku

CENA

2000, 00 PLN od osoby

1700,00 PLN jeśli zapiszesz się do dnia 10 paźdzernika

SATYSFAKCJA LUB ZWROT KOSZTÓW (Jeśli po koniec pierwszego dnia, z jakichkolwiek przyczyn, nie będziesz zadowolony ze szkolenie,

gwarantujemy pełny zwrot zapłaconej kwoty).

ZAPISY

tel. (22) 219-50-91 oraz pod adresem e-mial: poland@difbroker.com

http://www.difbroker.com/web/pl_pl/home

Zapisz się już dziś, ilość miejsc ograniczona!
Piotr Łochowski

Piotr Łochowski Wrażenia i opinie
trzeba zbierać, a
nie mieć!

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE SEMINARIA DLA MAZOWSZA

Uczelnia Collegium Civitas ma zaszczyt zaprosić Pracodawców/Przedstawicieli reprezentujących przedsiębiorstwo do udziału w bezpłatnym seminarium, którego celem jest prezentacja nowatorskiego narzędzia do kompleksowego zarządzania firmą, dedykowanego małym firmom, do którego dostęp otrzymają Państwo podczas spotkania.

Korzyści z uczestnictwa w seminarium, to:

• stały, bezpłatny dostęp do nowoczesnej, innowacyjnej aplikacji on – line - Platforma Zarządzania Kompetencjami (narzędzie do zarządzania strategicznego i zasobami ludzkimi w małej firmie),
• wiedza na temat wykorzystania potencjału starszych i młodszych pracowników
w firmie - Intermentoring,
• możliwość nawiązania kontaktów biznesowych.

Terminy seminariów (do wyboru): 11.X.2013; 15.X.2013; 18.X.2013; 22.X.2013; 25.X.2013; 29.X.2013
Miejsce seminarium: PKiN, Collegium Civitas, pl. Defilad 1, Warszawa, Aula A, piętro 12.
Czas trwania: godz. 10.00 – 12.00.

Zapewniamy profesjonalne materiały dydaktyczne i poczęstunek.
Liczba miejsc ograniczona! Obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Aby zapisać się na seminarium, zgłoś chęć udziału mailowo/telefoniczne:
• Piotr Łochowski - Asystent Projektu, piotr.lochowski@collegium.edu.pl,
tel. 022 656 71 34 lub
• w biurze projektu: Collegium Civitas, PKIN, pok.1107, XI p., Pl. Defilad 1, Warszawa.

Seminarium organizowane w ramach realizacji projektu: Intermentoring w małej firmie – zarządzanie kompetencjami. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.1., Poddziałanie 8.1.1.

Serdecznie zapraszamy!Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.10.13 o godzinie 16:23
Tadeusz Woskowiak

Tadeusz Woskowiak Dyrektor, Firma
Monit

Temat: Ogłoszenia

FIRMA MONIT PRZEPROWADZI DLA KAŻDEJ FIRMY BEZPŁATNA AKCJE REKLAMOWA W POSTACI UMIESZCZENIA LOGO FIRMY NA STRONIE INTERNETOWEJ FIRMY MONIT ORAZ WE WKŁADKACH REKLAMOWYCH DODAWANYCH DO KATALOGÓW FIRMOWYCH.
NASZA FIRMA DOCIERA DO WIELU KONTRAHENTÓW SZKÓŁ ,FIRM PRYWATNYCH ,OŚRODKÓW POMOCY ,DOMÓW DZIECKA ,ORAZ OSÓB PRYWATNYCH.
JEDYNYM WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO AKCJI JEST ZŁOŻENIE W NASZEJ FIRMIE ZAMÓWIENIA NA ARTYKUŁY CHEMICZNE W KWOCIE 140 ZŁ BRUTTO.
ZAMÓWIENIA MOŻNA SKŁADAĆ POPRZEZ SKLEP INTERNETOWY
http://sklep.monit.pusku.com
DODATKOWE INFORMACJE POD NR TEL:530983828

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Adam J.

Adam J. Entrepreneur,
Businessman,
Visioner

Temat: Ogłoszenia

Biznesprzykawie.pl - zapraszam serdecznie.


Obrazek
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

WYPEŁNIJ ANKIETĘ i WYGRAJ NAGRODĘ!

Może jesteś freelancerem, męczy Cię praca w domu i chcesz od czasu do czasu popracować w inspirującym miejscu, wśród ciekawych ludzi?

Być może pracujesz z ludźmi jako coach, trener, psycholog, terapeuta, dietetyk, doradca zawodowy, rekruter, itp. i potrzebujesz do tego odpowiedniej sali warsztatowej lub klimatycznego gabinetu?

A może już korzystasz z przestrzeni coworkingowych?

Jeśli tak, koniecznie weź udział w krótkim badaniu preferencji i oczekiwań dotyczących korzystania z coworkingu, wypełnij ankietę (zajmie Ci to ok. 5 minut), a otrzymasz atrakcyjną nagrodę - do wyboru:
- 2 GODZINY WYNAJMU GABINETU NA SPOTKANIE Z KLIENTEM, kupon o wartości 50-60 zł w zależności od wybranego gabinetu
- 2 GODZINY WYNAJMU SALI WARSZTATOWEJ, kupon o wartości 80-130 zł w zależności od wybranej sali
- 1 DZIEŃ WYNAJMU BIURKA W PRZESTRZENI COWORKINGOWEJ, kupon o wartości 40-80 zł, w zależności od tego na ile godzin dokonasz rezerwacji biurka.

Link do ankiety znajdziesz tutaj.

Ankieta będzie aktywna do 15 października.
Grażyna Ż.

Grażyna Ż. właściciel, AS-QUAL
Szkolenia Doradztwo
Audity Grażyna Ża...

Temat: Ogłoszenia

Witam
Chciałabym zaprosić wszystkich, którzy w swojej pracy mają kontakt z klientem na rożnych płaszczyznach, a także osób nadzorujących systemy zarządzania w organizacjach do rozwoju i wzbogacania swojej wiedzy, a także wiedzy o skoordynowanych, kompleksowych, systemowych działaniach w ramach WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM.

Seminarium szkoleniowe 24-25 październik 2013 - dla handlowców, marketingowców, osób zajmujących się badaniem zadowolenia klienta oraz tych które analizują ryzyko handlowe, a także zarządzają, chronią lub biorą udział świadomie lub nieświadomie w ochronie danych klienta.

Do szkolenia pozostało kilka dni, ale są jeszcze wolne miejsca.

W Programie seminarium przedstawione zostaną następujące tematy:
• Proces współpracy z klientem – Elżbieta Krodkiewska- Skoczylas, Prezes Klubu PF ISO 9000 Warszawa, Grażyna Żarlicka – Klub PF ISO 9000 Warszawa, Klub Trenerów Biznesu FIRMY 2000
• Bezpieczeństwo informacji w procesie współpracy z klientem – Grzegorz Krzemiński, Instytut Bezpieczeństwa i Informacji Sp. z o.o. Warszawa
• Ocena ryzyka w umowach z klientem – Witold Pokora, WAT ZSJZ Warszawa
• Prospecting- sztuka „łowienia” klientów – Kamila Kinalska – Budna, Skrzydła Sukcesu Kamila Kinalska-Budna Poznań, Klub Trenerów Biznesu FIRMY 2000
• Znaczenie klienta w zwinnym przedsiębiorstwie – Paweł Królas, Ośrodek Kwalifikacji Jakości Wyrobów "SIMPTEST" Sp. z o.o. S.k. Poznań
• Budowanie lojalności i długofalowych relacji z klientem – Kamila Kinalska – Budna, Skrzydła Sukcesu Kamila Kinalska-Budna Poznań, Klub Trenerów Biznesu FIRMY 2000
• Jakość obsługi klienta a standaryzacja – Beata Jakubowska, FIRMA 2000 Warszawa
• Badanie satysfakcji klientów i zarządzanie satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie, Violetta Rutkowska, SYNERGIA Badania Analizy Doradztwo, Klub Trenerów Biznesu FIRMY 2000
• CRM na przykładzie firmy IT - TKomp

Seminarium odbędzie się:
24-25 październik 2013 w Poznaniu
HOTEL TOPAZ, ul. Przemysłowa 34A, 61-579 Poznań

Organizowane jest przez Klub POLSKIE FORUM ISO 9000
szczegóły programu oraz karta zgłoszenia wraz z tabelą opłat jest dostępna na sstronie internetowej
http://pfiso9000.pl

Serdecznie zapraszam.
Grażyna Żarlicka
Przewodnicząca Sekcji Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Klub POLSKIE FORUM ISO 9000
menadżer Semianrium

Temat: Ogłoszenia

Polecam i zapraszam na szkolenie: Zarządzanie zespołem w firmie o charakterze produkcyjnym, 21-22.10. 2013, Kraków.

Ponieważ powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, pojawia się pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie sie dużo łatwiejsze.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach.
Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
Przyjmować i udzielać informację zwrotną
Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...
Krzysztof Janowski

Krzysztof Janowski właściciel, Janmax
GROUP

Temat: Ogłoszenia

BEST SELLER, 2 dni, 2 Trenerów, 2 perspektywy

Imponujące wyniki sprzedaży, genialne plany handlowe, pozyskiwanie nowych klientów… Będąc ambitnym i poszukującym nowych wyzwań handlowcem, czy też właścicielem firmy, dążysz do ciągłego poprawiania swoich wyników i osiągnięć. Nieustannie zatem poszukujesz innowacyjnych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię do sukcesu, a także pieniędzy.

EFEKTYWNOŚĆ SPRZEDAŻY ZALEŻY OD CIEBIE!

Bestseller to unikalny warsztat szkoleniowy, w którym oprócz praktycznych metod bazujących na doświadczeniach najlepszych sprzedawców poznasz sprawdzone techniki i narzędzia efektywnej sprzedaży.

Korzyści z udziału w warsztatach:
- poznasz sekrety budowania relacji z klientem;
- zdobędziesz mistrzowskie techniki finalizacji transakcji;
- najważniejsze czego doświadczysz i się nauczysz to: jak zostać partnerem klienta, by zyskać jego zaufanie, zidentyfikować jego prawdziwe potrzeby i zwiększyć sprzedaż.

Jeśli:
Chcesz poznać najlepsze narzędzia realizacji celów sprzedażowych?
Potrzebujesz praktycznej wiedzy, która gwarantuje najlepsze wyniki?
Chcesz zbudować relacje, a w konsekwencji sprzedawać przez zaufanie?
Chcesz poznać skuteczne techniki finalizacji transakcji?
Chcesz wiedzieć jak wywołać w kliencie pragnienie zakupu?

Jeśli chcesz podnieć swoje kompetencje, umiejętności, nastawienie i motywację, a Twoje wyniki mają się wznieść i utrzymać na wyżynach Twoich możliwości... TE WARSZTATY SĄ DLA CIEBIE!!!

Zagadnienia, które poruszymy na warsztatach:
- budowanie wizerunku sprzedawcy;
- przygotowanie profesjonalnego spotkania z klientem;
- skuteczna komunikacja, mowa ciała;
- sztuka wzbudzania zainteresowania i budowania relacji;
- motywacja i nastawienie – kluczem do sukcesu;
- narzędzia i techniki sprzedaży;
- typologia klientów i osobowości;
- złote zasady obsługi klienta;
- „trudny klient” – czyli w co grają klienci i jak to rozpoznać;
- budowanie strategii na bazie zebranych informacji od klienta;
- mistrzowskie metody prezentacji produktu.

DATA: 26-27.10.2013 (2 dni)
MIEJSCE: Sonina k/Łańcuta (ok. 20 min od Rzeszowa)
GODZINA: 10.00-18.00
TRENERZY: I dzień - Krzysztof Janowski, II dzień - Artur Wikiera

Zobacz zapowiedź Best Sellera:
http://www.youtube.com/watch?v=i9orTMdD_2o

ZAREJESTRUJ SIĘ: https://ssl.dotpay.pl/?pid=4VW6R951ZUZVSH524KJG8RBZ7CFT...

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym co zyskasz na tym szkoleniu? Skontaktuj się z nami:
Krzysztof +48 531 745 006
Agnieszka +48 730 608 758
biuro@krzysztofjanowski.pl

Sprawdź kalendarz szkoleń: http://krzysztofjanowski.pl/szkolenia/kalendarz/
Więcej informacji znajdziesz na stronie http://krzysztofjanowski.pl/

DOŁĄCZ DO NAS!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj,

Dzisiaj mam dla Ciebie coś naprawdę wyjątkowego.

To bardzo nietypowe wideo, nagrane przez Inwestora/Tradera Roberta.
Dowiesz się z niego czym jest dla niego trading i poznasz jego najskuteczniejsze techniki inwestycyjne.
To bezpłatne video warto zobaczyć, ponieważ taka możliwość pojawia się tylko raz do roku.
Kliknij poniżej aby je zobaczyć:
http://bit.ly/18eRkuk

Pozdrawiam
Darek
Anastazja Teodorczyk

Anastazja Teodorczyk Manager, tłumacz
przysięgły j.
rosyjskiego

Temat: Ogłoszenia

Profesjonalne szkolenia językowe i tłumaczenia z zakresu języka rosyjskiego

Firma LANGPROF zajmuje się profesjonalną obsługą językową w zakresie języka rosyjskiego i oferuje:
- kompleksowe usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych (tłumaczenia prawniczo-sądowe, ekonomiczne, finansowo-księgowe, ubezpieczeniowe, marketingowe, turystyczne, medyczne, korespondencja, strony internetowe, profile działalności firmy itd.) oraz obsługi językowej spotkań biznesowych, targów, itp.
- szkolenia językowe dla osób indywidualnych, firm i instytucji z zakresu języka ogólnego i specjalistycznego;
- wsparcie językowe dla firm oraz pośrednictwo w nawiązywaniu kontaktów biznesowych m. in. z Rosją, Ukrainą i Białorusią.

Organizujemy także wyjazdowe szkolenia językowe, mające na celu nie tylko naukę języka w nieoficjalnej atmosferze, ale również integrację pracowników. W ramach wyjazdowego szkolenia językowego istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej lub komunikacji międzykulturowej.

Jesteśmy również otwarci na propozycje współpracy związanej z językiem rosyjskim oraz w zakresie komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej.

Gwarantujemy rzetelność i profesjonalność wykonywanych tłumaczeń, poufność oraz konkurencyjne ceny.

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń językowych z języka rosyjskiego oraz tłumaczeń polsko-rosyjskich.
Michał Grela

Michał Grela Student, Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w
Toruniu

Temat: Ogłoszenia

Polecam wzięcie udziału w grze VCR (http://gra-vcr.pl). Jest to edukacyjna gra internetowa, która ma za zadanie nauczenie graczy specyfiki działania funduszy VC oraz wyrobienia nawyku oceny inwestycji. Dla najlepszych są przewidziane nagrody!!! VCR można znaleźć również na facebooku: https://www.facebook.com/VentureCapitalResearch?fref=ts
Isaura F.

Isaura F. biotechnolog

Temat: Ogłoszenia

POSZUKIWANY STRATEG MARKETINGOWY

Firma zajmująca się sprzedażą za pośrednictwem sieci internet, poszukuje osoby do opracowania strategii marketingowej dla wejścia na rynek niemiecki (mogą być to osoby studiujące dziennie lub zaocznie). Praca w 80% zdalna o charakterze home office. Wymagana bardzo dobra znajomość realiów rynkowych.
Kontakt: info@pamista.pl



Wyślij zaproszenie do