Monika Kowalska

Monika Kowalska właścicielka
specjalistycznego
centrum języka
angielskieg...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Z myślą o trójmiejskich firmach, kancelariach, instytucjach i placówkach medycznych stworzyliśmy specjalistyczne centrum języka angielskiego, w którym stawiamy na innowacyjność, profesjonalizm, warsztatowe podejście do zajęć i kreatywność. Chcemy pokazać, że można szkolić inaczej.


Obrazek


PIERWSZE W TRÓJMIEŚCIE
nowoczesne centrum języka angielskiego
SPECIALIZE YOUR ENGLISH http://kowalska.com.pl

Naszym celem jest podnoszenie kompetencji językowych przedstawicieli środowiska biznesowego, prawniczego i medycznego już od podstaw.

Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę, która obejmuje:
--> kursy branżowe (język angielski biznesowy, finansowy, prawniczy, medyczny, dla specjalistów ds. HR, marketingu i PR, IT, Unii Europejskiej, inżynierów, menedżerów, pracowników administracyjnych, etc.),
--> warsztaty profilowane (warsztaty komunikacyjne, terminologii biznesowej/prawniczej/medycznej, prowadzenia korespondencji firmowej i analizy umów/dokumentów finansowych),
--> kursy egzaminacyjne BEC (biznes), TOLES i ILEC (prawo) oraz ICFE i ACCA (finanse),
--> kompleksową obsługę językową firm, w tym szkolenia i warsztaty językowe dla pracowników i kadry zarządzającej, tłumaczenia ustne i pisemne (zwykłe i przysięgłe), obsługę językową procesu rekrutacji, obsługę gości zagranicznych czy przygotowanie profilu strony internetowej firmy w języku angielskim.jgb

Wierzymy, że innowacyjność nie jest zarezerwowana wyłącznie dla branż technologicznych. Dbamy o zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie językowym, merytorycznym i metodycznym. Realizujemy warsztatowe podejście do zajęć. Podnosimy kompetencje językowe w oparciu o najnowocześniejsze i kreatywne metody nauczania oraz interaktywne pomoce dydaktyczne.

Zajęcia możemy poprowadzić w PAŃSTWA FIRMIE lub w naszych salach, znajdujących się w centrum konferencyjno-szkoleniowym STARTER, Gdańsk, ul. Lęborska 3b, teren Arkońska Business Centre. Jesteśmy otwarci na współpracę, wszelkie propozycje i sugestie. Chętnie pojawimy się w Państwa firmie, aby odpowiedzieć na powstałe wątpliwości i przeprowadzimy bezpłatnie lekcję próbną.

Uprzejmie zapraszamy do kontaktu.
Zespół Specialize your English
http://kowalska.com.pl
office@kowalska.com.pl
505 504 475
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy wszystkich przedsiębiorczych:) do udziału w wakacyjnej edycji szkolenia Kurs Mikrofonowy, którego celem jest zwiększenie skutecznoości przekazu.
Poniżej fragment wywiadu z jednym z trenerów - Wojciechem Gąssowskim:

http://www.youtube.com/watch?v=RVnnLoj8ibI

Szkolenie odbędzie się w dniach: 29.08.2013-01.09.2013 (od czwartku do niedzieli) w Warszawie.

Zgłoszenia przyjmujemy drogą mailową: kontakt@moovdobrze.pl lub telefonicznie: 790 570 770, 509 761 182.
Jacek Barcikowski

Jacek Barcikowski trener, wykładowca,
konsultant (Akademia
Praxe, Polish Op...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na warsztaty menedżerskie online dla osób, które planują uruchomić własną działalność gospodarczą lub już ją prowadzą i chciałyby rozszerzyć swoje umiejętności menedżerskie.

Program warsztatów obejmuje szereg podstawowych, ale jednocześnie kluczowych zagadnień z zakresu różnych form prowadzenia działalności, finansów, tworzenia strategii przedsiębiorstwa, prawa, marketingu, negocjacji. zarządzania ryzykiem. Warsztaty mają charakter praktyczny i są nastawione na naukę rozwiązywania różnego rodzaju problemów przed jakimi stają przedsiębiorcy czy kandydaci na nich: wybór formy prawnej działalności, osiąganie przewagi konkurencyjnej, zarządzanie finansami, w tym ich planowanie (określanie potrzebnego kapitału na prowadzenie działalności), wybór źródeł finansowania (kredyt, leasing,faktoring), wybór skutecznych działań marketingowych i wiele innych.

Więcej informacji na temat warsztatów jest dostępne na stronie Akademii Praxe http://praxe.pl

Zapraszam także na bezpłatne warsztaty "Meandry zatrudnienia" poświęcone porównaniu wad i zalet różnych umów: o pracę, zlecenia, o dzieło, w ramach samozatrudnienia. Więcej informacji na stronie http://praxe.pl/?page_id=1598
Marzena Gabor

Marzena Gabor Doradca Finansowy
Klienta/ Kredyty
gotówkowe oraz
konsoli...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Nasze pośrednictwo finansowe MG Finanse Marzena Gabor http://mgfinanse.pl posiada najlepsze stawki prowizyjne w sprzedaży produktów kredytowych Banku: Credit Agricole, PNB Paribas, BPH i kilka innych kluczowych.

Zapraszam do współpracy!

Marzena Gabor
kontakt :730137377

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Podejmę stałą lub okazjonalną współpracę z doradcami finansowymi lub ubezpieczeniowymi, którzy mają w swojej ofercie tzw. polisy inwestycyjne (polisolokaty).

Więcej informacji udzielę na priv - tomaszwasniowski@pl

Pozdrawiam

Tomasz Waśniowski
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

Inne Programy Partnerskie - jak na razie fajna zabawa :)

http://www.ermail.pl/klik/UHJUYmU=

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Chcesz dokonać bilansu swoich kompetencji i zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku pracy?

Jesteś zatrudniony na umowę o pracę w małym lub średnim przedsiębiorstwie z woj. mazowieckiego?

Masz pomiędzy 30-55 lat i wykształcenie średnie lub wyższe?

Zgłoś się do naszego polsko-francuskiego Projektu!

„Strategia i szkolenia” to wyjątkowy na polskim rynku program szkoleniowo-doradczy stworzony dzięki współpracy polskich szkoleniowców z ekspertami z Francji.

Oferujemy Ci BEZPŁATNY pakiet 3 modułów szkoleniowych i doradztwa z zakresu kompetencji adaptacyjnych. Pomożemy Ci dokonać diagnozy Twojego potencjału, sporządzić bilans umiejętności zawodowych i społecznych, opracować swój profil zawodowy oraz określić najlepszą dla Ciebie ścieżkę profesjonalnego rozwoju.

Więcej informacji dotyczących założeń Projektu i możliwości uczestnictwa możesz uzyskać dzwoniąc do Biura Projektu pod nr 720 833 272, pisząc na adres biuro@brightteam.pl lub odwiedzając stronę http://strategia-szkolenia.pl.

Zapraszam do kontaktu

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zbigniew W.

Zbigniew W. doradca -
konsultant, trener,
coach, mentor

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na

http://www.goldenline.pl/spotkanie/sniadanie-biznesowe...

ŚNIADANIE BIZNESOWE GRUPY BNI CONNECTORS w Łodzi
Piotr P.

Piotr P.
OcenaPracownikaOnlin
e.pl - know-how,
kryteria oceny,
wska...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

→ W odpowiedzi na potrzeby wielu polskich przedsiębiorstw stworzone zostało narzędzie informatyczne ułatwiające przeprowadzanie oceny pracowników.

→ Ocena pracowników jest procesem, który pozwala przedsiębiorcom na wartościowanie cech osobowych, postaw, zachowań oraz poziomu wykonania zleconych pracownikom zadań. Ocenianie powinno być prowadzone cyklicznie i mieć charakter procesu długofalowego. W wielu przedsiębiorstwach czynności związane z tym procesem zajmują zbyt wiele czasu, przez co Ocena Pracowników staje się czymś zbędnym zamiast, koniecznością prowadzącą do dalszego rozwoju firmy.

→ Wykorzystując nasze narzędzie, można zapomnieć o pojawiających się pytaniach jak ocenić pracownika oraz o stosach dokumentów gromadzonych w archiwach. Narzędzie to stworzone jest dla każdego przedsiębiorstwa bez względu na jego wielkość i zapewnia wysoką skuteczność przy zachowaniu niskich kosztów, oszczędności czasu oraz gwarancji bezpieczeństwa danych.


Obrazek

Poszukujemy partnerów handlowych - dystrybutorów (firmy i osoby prywatne), które są zainteresowane współpracą w zakresie sprzedaży i rozwoju serwisu http://www.oceniaj.com.pl

Szczegóły na Priv


Obrazek
Wojciech Kaniuka

Wojciech Kaniuka Magister Politologii

Temat: Ogłoszenia

Witam.

Pragnę zachęcić do zapoznania się z moją ofertą, którą kieruję do małych przedsiębiorstwo i osób prywatnych. W tym celu zachęcam do odwiedzenia strony: http://obslugafirmiosob.strefa.pl.

Zapraszam i pozdrawiam.
Jacek Janota

Jacek Janota Zapraszam do
współpracy.

Temat: Ogłoszenia

OFERTA DLA OSÓB Z TERENU ŚLĄSKA

Witam
Proponuję prowizję dla osób chcących nieco dodatkowo zarobić.
Nie obiecuję dziesiątek tysięcy złotych a jedynie od 200,00 zł do 3000,00 zł prowizji w zależności od kontraktu.

Działam w branży obsługi biur i firm produkcyjnych w zakresie dostaw wysokiej jakości kawy Dallmayr i urządzeń do kawy. Posiadam już ponad 4 letnie doświadczenie w tej branży i obecnie obsługuję wiele różnych obiektów na terenie Śląska od niewielkich uczelni, przez najlepsze hotele aż po duże fabryki.

http://dallmayr.pl

Jeśli masz dobry kontakt z biurem zatrudniającym od 15 osób, może to być firma z którą współpracujesz, firma którą obsługujesz, firma która jest za ścianą Twojego biura ale którą znasz i znasz w niej ludzi, i wiesz że są zainteresowani dobrymi produktami, to może warto wykorzystać sytuację?

Wystarczy, że zgłosisz się do mnie i podasz kontakt do odpowiedniej w danej firmie osoby, oczywiście za jej wiedzą i zgodą oraz uprzedzisz tę osobę, że zadzwonię z ofertą. Niczego nie musisz sprzedawać.
Jeśli Twoja zaprzyjaźniona firma, klient, znajoma Ci firma, wybiorą firmę Dallmayr do obsługi, to masz prowizję.

Po podpisaniu umowy z danym klientem oraz po jej uruchomieniu (np. instalacja maszyny) w terminie 7 dni kalendarzowych rozliczam się z osobą przekazującą kontakt.

Preferuję:
przelewy elektroniczne
proste umowy
faktury VAT za usługę (chyba że nie masz możliwości jej wystawienia)

Przykład:
Biuro X zatrudniające 20 osób
Zużycie kawy ziarnistej 15 kg/miesiąc
Prowizja za umowę 2 letnią 500,00 zł netto

Szczegóły pod adresem: j.r.janota@interia.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na Venture Day w Gdańsku!
Venture Day to międzynarodowa konferencja, pitching, warsztaty, prezentacje i networking.
Wydarzenie łączy w sobie elementy nauki i biznesu oraz ma na celu ich integrację. To konferencja zorganizowana z myślą o przedstawicielach firm, uczelni wyższych, instytucji otoczenia biznesu. Podczas Venture Day młodzi wynalazcy i przedsiębiorcy będą mogli zaprezentować swoje pomysły biorąc udział w indywidualnych spotkaniach z inwestorami z całego kraju.
Konferencja organizowana jest w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Program Venture Day:
- indywidualne spotkania z inwestorami z całego kraju,
- konferencja wokół innowacji z branż: ICT i biotechnologii,
- konkurs „Startup Venture – projekt na biznes” (szczegóły poniżej)
- warsztaty mające na celu przygotowanie młodych przedsiębiorców do zaistnienia na globalnym rynku,
- indywidualne spotkania przedstawicieli nauki, wynalazców z inwestorami,
- networking dający mo wystawa ciekawych projektów, które już są realizowane,
- możliwość swobodnej rozmowy, dyskusji i nawiązywania nowych kontaktów.
Miejsce: Amber Expo Gdańsk.
Kiedy: 19 listopada 2013 roku.

Aktualności:
https://www.facebook.com/pages/Venture-Day/155807047959301
@VentureDay
Wojciech Koziar

Wojciech Koziar Project Manager,
Redaktor Naczelny

Temat: Ogłoszenia

Zgodnie z treścią wątku:

Mili Państwo, ogłaszam że niedawno ukazał się trzeci numer Projekt Firma - magazynu dedykowanego przedsiębiorcom. Zapraszam do darmowej lektury:

http://projekt-firma.pl/magazyn-03-2013


Obrazek
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Ogłoszenia

Witaj.
Chciałabym Cię zaprosić na szkolenie MLMBA - sesja Frankfurt - Skuteczna Rekrutacja, które po raz pierwszy odbędzie się już 11 września w Chorzowie.
Należy pamiętać, że rekrutacja to najważniejsza kompetencja w biznesie MLM. To dzięki niej jesteśmy w stanie przekonać innych do współpracy z nami i tym samym zwiększać swoje dochody. Do skutecznej rekrutacji dochodzi, kiedy prowadzimy rozmowę rekrutacyjną i na końcu podpisujemy z rozmówcą umowę o współpracy!
O tym właśnie opowie Daniel Kubach, który właśnie dzięki umiejętności skutecznej rekrutacji zarobił swój pierwszy milion złotych, a następnie kolejne. W swojej 18 letniej karierze zrekrutował bezpośrednio ponad 1000 WSPÓŁPRACOWNIKÓW i zbudował sieć 30000 sprzedawców bezpośrednich w kilku krajach. Osobiście przetestował setki metod rekrutacji i sprawdził, które działają, a które nie. Teraz natomiast pragnie podzielić się swoja wiedzą z Tobą!

Sesja FRANKFURT to szkolenie bardzo praktyczne, na którym dowiesz się między innymi:
- Jak rozpoznać potrzeby Twojego potencjalnego kandydata na współpracownika,
- Jakie pytania zadać, aby zaczął myśleć o współpracy z Tobą,
- Co zrobić, aby ludzie chcieli z Tobą współpracować?
- Poznasz metody zwiększające efektywność rekrutacji.
- Otrzymasz zestaw gotowych narzędzi do rekrutacji.

Szkolenie odbywa się w pięciu miastach w Polsce:
• 11 września w Chorzowie – Hotel Arsenal Palace, ul. Paderewskiego 35, Chorzów;
• 12 września we Wrocławiu - Hotel Orbis, ul. Powstańców Śląskich 7, Wrocław;
• 17 września w Gdańsku – Hotel Novotel Marina, ul. Jelitkowska 20, Gdańsk;
• 18 września w Poznaniu – Hotel Poznański – Centrum Konferencyjne Miralex, ul. Krańcowa 4 (wjazd od ul. 3 Maja), Luboń k/Poznania;
• 21 września w Warszawie – Sound Garden Hotel Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa;

Zainwestuj w swoją wiedzę i zarejestruj się już teraz:
http://www.szkolenia.inway.pl/index2.php

Specjalnie we wrześniu przygotowaliśmy specjalną ofertę i obniżyliśmy cenę szkolenia do 190 zł netto (233,7 zł brutto)!!! Tej okazji nie możesz przegapić i dlatego na szkolenie zapisz się już teraz!

UWAGA! Ten sam kurs możesz mieć za 55zł brutto w ramach Programu Partnerskiego. Wystarczy, że zaprosisz jedną osobę na sesję FRANFURT, a kolejne szkolenie RZYM przywództwo i coaching warte 356,7 zł otrzymasz za 55 zł!

Zobacz także, co sądzą na temat szkoleń MLMBA inni uczestnicy:
http://inway.pl/zobacz-opinie-uczestnikow-sesja-istamb...
http://inway.pl/zobacz-opinie-uczestnikow-o-szkoleniac...
http://inway.pl/zobacz-co-mowia-uczestnicy-kursu-mlmba...

W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszam do kontaktu.
Do zobaczenia na szkoleniu!
Raisa Chudek
Koordynator Programu MLMBA
Inway
Tel.+ 48 730 554 545
r.chudek@inway.pl
http://inway.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Klub Znośna Lekkość Bytu – orginalne miejsce na szkolenie, event firmowy!


Zorganizuj swoją imprezę w kamienicy artystycznej na warszawskiej Pradze - z pełną obsługą, ochroną i nagłośnieniem. U nas zrobisz urodziny, jubileusz, spotkanie firmowe, prezentację, a nawet wesele klubowe.
Oferujemy doskonały catering oraz bar pełen alkoholi. Można wybrać odpowiedni dla swoich potrzeb program Open Baru w określonym zakresie lub ustalić zakładany limit.

Współpracujemy z dj-mi grającymi w wielu warszawskich klubach oraz z zespołami poruszającymi się w najróżniejszych stylach muzycznych. Służymy pomocą w wyborze dja bądź zespołu, a także wynegocjujemy dla Ciebie najlepszą cenę za występ i zajmiemy się jego organizacją.

KONTAKT:
Rezerwacje Tel:502060450

Eventy, wynajem, koncerty, sztuka, kultura: Tel: 502 060 450 zlbimprezy@gmail.com

Promocja, reklama: Tel: 533 455 266 zlbpromocja@gmail.com


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Wojciech Koziar

Wojciech Koziar Project Manager,
Redaktor Naczelny

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie!


Obrazek


Tutaj możesz wziąć udział!

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie: ,,Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych", 18-19.09.2013, Poznań.

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych to wyzwania jakie stawiają przed nami współczesne realia zawodowe i osobiste. Znajomość skutecznych i sprawdzonych zasad ułatwia osiągnięcie sukcesu w realizowanych celach wystąpień przed małym i licznym audytorium, zwiększa poczucie pewności siebie i umiejętności perswazji, a poczucie tremy zostaje zminimalizowane do funkcji motywującej.

Warsztat szkoleniowy porusza wszystkie etapy procesu prezentacji i wystąpień publicznych. Począwszy od przygotowania wystąpienia, przez przyciągające rozpoczęcie, atrakcyjne rozwinięcie i mocne zakończenie. Pokazuje możliwości i daje efektywne narzędzia do prezentacji stanowiska, negocjacji, odpowiadania na pytania, panowania nad poziomem uwagi i koncentracji uczestników oraz przyjmowaniem pochwał.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/s...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Pojawiła się prawdziwa oferta dla Twardzieli. Masz teraz szanse otrzymać na własność 80% kasy. To jest chyba pierwsza taka oferta brokera na rynku FOREX na świecie. Jak to działa? Po prostu wpłacasz np. 3000zł i otrzymujesz ekstra bonus 2400zł, który będziesz mógł potem NAPRAWDĘ wypłacić. Zero ściemy zresztą Sprawdź i ZOBACZ http://bit.ly/17KUGD0 Po co odpuszczać taką okazję i nie zarobić JESZCZE więcej.

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie: Zarządzanie zespołem w firmie o charakterze produkcyjnym, 23-24.09.2013, Kraków.

Ponieważ powstaje coraz więcej podręczników związanych z zarządzaniem ludźmi, pojawia się pytanie: jak przełożyć teoretyczne zagadnienia na praktykę. Szkolenie podejmuje wyzwanie wyboru praktycznych teorii i wskazania ich możliwego zastosowania. Zarządzanie ludźmi z zasobem narzędzi i praktycznych rad stanie sie dużo łatwiejsze.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z zarządzaniem ludźmi, organizacją pracy podwładnych oraz umiejętnościami psychologicznymi szefa. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z etapami powstawania zespołów, teorią ról, przepływem informacji w zespole, komunikacją, zarządzaniem zespołem.

Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych, laboratoryjnych warunkach.
Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

Przedstawić niezbędne cechy, charakterystyczne dla efektywnego zespołu
Praktycznie tworzyć zespoły, w oparciu o teorię ról
Zastosować zasady przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku „szefa”
Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole (pomiędzy współpracownikami i na płaszczyźnie szef - pracownik)
Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
Przyjmować i udzielać informację zwrotną
Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
Przeprowadzić analizę swojego zespołu pod kątem rozwoju kompetencji i motywacji poszczególnych pracowników i dostosować działania kierownicze do indywidualnych osób.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...
Anna M.

Anna M. freelancer

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałam Państwu przedstawić naszą ofertę usług biurowych i tłumaczeniowych! Oferujemy usługi recepcyjno-sekretarskie dopasowane do Twoich potrzeb, a także tłumaczenia pisemne, redagowanie dokumentów.

Zapraszam na naszą stronę http://businessandlingua.pl oraz na https://www.facebook.com/BusinessAndLingua gdzie mogą Państwo śledzić nasze aktualne promocje!

Pozdrawiam,

Business and Lingua



Wyślij zaproszenie do