Wojciech Koziar

Wojciech Koziar Project Manager,
Redaktor Naczelny

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy również na: http://www.Projekt-Firma.plTen post został edytowany przez Autora dnia 15.05.13 o godzinie 13:20
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
serdecznie zapraszam na Kurs kadrowo - płacowy od podstaw z obsługą programów Płatnik i Symfonia

Miejsce: Kraków, ul. Karmelicka 55/3

Kurs przeznaczony jest dla osób, które:
-chcą podnieść swoje szanse na rynku pracy,
-rozpoczynają pracę w działach kadr i płac,
-szukają swojej szansy na przekwalifikowanie się i nowy zawód,
-wracają po dłuższej przerwie do działu kadr i płac,

Na kurs składa się:
40 godzin lekcyjnych wykładów
20 godzin lekcyjnych warsztatów komputerowych

Zajęcia odbywają się:
15 - 16.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
22 - 23.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
29 - 30.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
06 - 07.07.2013r. w godz.: 9.00-13.30

Cena:783.00 PLN netto (783.00 PLN brutto)

Szczegółowy opis kursu znajdą Państwo na stronie http://merton.edu.pl

Jesteśmy Niepubliczną Placówką Kształcenia Ustawicznego wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa (decyzja nr EK-05.4430.13.109.1.2012).

MERTON Instytut Szkoleń widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie pod numerem ewidencyjnym 2.12/00090/2011.
Agnieszka C.

Agnieszka C. Szukam pracy/stażu
jako tester
automatyczny.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zachęcam wszystkich Przedsiębiorców, którzy prowadzą firmy usługowe, do odwiedzenia strony superloyal.pl

Jeśli wiecie już, że skuteczna promocja firmy wychodzi od zadowolonych klientów, dajcie im powody, by chcieli do Was wracać i o Was mówić.

Oferujemy Mobilny program lojalnościowy, działający w przeglądarce internetowej. Program jest atrakcyjny dla klientów dzięki temu, że NIE korzysta z kart magnetycznych. Oparty jest o technologię QRCode - sprzedawca skanuje kod klienta i nalicza mu punkty, które są wymieniane na nagrody.

Program informuje klientów o aktualnej ofercie i promocjach w firmie, pokazuje dostępne nagrody. I jeszcze jedno - jest szybki i prosty w obsłudze.

Zapraszam do kontaktu - oczywiście chętnie podam więcej informacji o SuperLoyal.

Pozdrawiam,
Agnieszka Chrzanowska

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zapraszam na warsztat Business Power Time.
Spotkania Business Power Time to przekazanie unikalnej wiedzy z dobrą zabawą, humorem i dystansem do rzeczywistości.

Najbliższy warsztat będzie poświęcony sekretom zarządzania ludźmi, czyli „Co uwiera menedżera?”.

W niezwykle zabawny sposób dowiecie się i zapamiętacie na zawsze:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Więcej na stronie http://businesspowertraining.pl/

Zapraszam do kontaktu.
Agnieszka Adamczyk
Tel: 22 290 66 20
Kom: 515030001

Temat: Ogłoszenia

Konkurs! - Wygraj sesję coachingową!
Możesz wygrać sesję coachingu biznesowego z Martą Gierlińską - Jedna, godzinna konsultacja on-line o wartości 350 PLN.
Przygotuj krótki tekst reklamowy swojego produktu. Nagrodzimy 10 najciekawszych odpowiedzi. Konkurs trwa od 17 do 24 maja do północy.
O wynikach poinformujemy zwycięzców drogą mailową.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy
Piotr Brożek

Piotr Brożek ?‍? Przedsiębiorca |
Stwórzmy razem coś
wspaniałego, przy...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na Otwarte Spotkanie Informacyjne "Zdrowie i Sukces" firmy Akuna, które odbędzie się już w najbliższą środę 22 maja 2013 w Gliwicach w Hotelu "Mikulski".

W trakcie spotkania dowiesz się:
• Jakie zagrożenia niesie obecny styl życia i szybko rozwijająca się cywilizacja.
• Dlaczego suplementacja jest nam obecnie niezbędna, by móc cieszyć się dobrym zdrowiem i samopoczuciem.
• O firmie Akuna i jej produktach.
• Jak produkty z serii Alveo Family mogą pomóc w zadbaniu o dobrą kondycję organizmu.

Osobą zainteresowanym zostaną również przedstawione możliwości współpracy z firmą Akuna.

Serdecznie zapraszamy!!!

Strona wydarzenia na GoldenLine:
www.goldenline.pl/spotkanie/akuna-otwarte-spotkanie-informacyjne-w-gliwicach

W związku z ograniczoną liczbą miejsc prosimy o wcześniejsze telefoniczne potwierdzenie chęci uczestnictwa w spotkaniu.
• Piotr Brożek TEL. 795 593 693
• Paulina Hamerlak TEL. 502 873 842



Obrazek
Daniel Ballon

Daniel Ballon BALLON Business
Project Management

Temat: Ogłoszenia

Aktualnie dla nowych projektów zagranicznych (uzupełnienia listy dostawców) poszukujemy producenów ze specjalizacji:
EPS, EPP; oraz wszelkich produktów pokrewnych.
Producentów form wtryskowych.
Producentów pasmanterii, dzianin, tekstyliów oraz dodatków.
Wytłacznia ozdobnych blach aluminiowych oraz metalowych.
Info na Priv.
Alicja Chlasta

Alicja Chlasta Alcha Ośrodek
Rozwoju Osobistego

Temat: Ogłoszenia

Długi weekend nad Wigrami

Termin: 29 maja – 2 czerwca 2013
Miejsce: Rosochaty Róg nad Wigrami/ Suwalszczyzna
Szczegółowe informacje: http://www.alcha.pl/?page_id=4756

W programie:
- spływ kajakowy Czarną Hańczą
- zwiedzanie Pokamedulskiego klasztoru nad Wigrami oraz rejs statkiem po Wigrach
- warsztat wypieku chleba
- warsztat robienia sękacza
- czarna bania
- warsztat kuchni suwalskiej
- piesza wycieczka z przewodnikiem do Wigierskiego Parku Narodowego
- pokaz zdjęć z Suwalszczyzny w Galerii Piotra Malczewskiego w Budzie Ruskiej
- masaże

Miejsce: Rosochaty Róg – malownicza wieś nad Wigrami na Suwalszczyźnie.
Wieś, położona jest nieopodal Pokamedulskiego klasztoru w Wigrach.
Rosochaty Róg nazwę swą zawdzięcza urozmaiconej linii brzegowej przypominającej poroże jelenia.
Do dyspozycji mamy duży, wygodny dom z pokojami dwu, trzy i czteroosobowymi, każdy z łazienką oraz mniejszy dom z dwoma apartamentami 4 osobowymi. Domy położone są nad jeziorem Wigry.
Proponujemy wyśmienitą kuchnię domową, a w niej potrawy polskie, litewskie i przede wszystkim regionalne . Wszystkie posiłki przygotowane będą z produktów pochodzących z gospodarstwa.

Szczegółowe informacje: http://www.alcha.pl/?page_id=4756

Organizator: Alcha - Ośrodek Rozwoju Osobistego
ul. Freta 14 lok.2
00-227 Warszawa
http://alcha.pl

tel: 608 028 124
e-mail: alcha.osrodek@alcha.pl

Obrazek
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

WEBINAR: wtorek 21 maja 2013 o godz. 20:00.

Gościem 52 edycji Wtorkowych Spotkań Biznesowych ONLINE będzie Witold Prymakowski.
Temat spotkania:

SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ OPOWIEŚCI, CZYLI JAK ODNALEŹĆ SWOJĄ
HISTORIĘ I EFEKTYWNIE ZAPREZENTOWAĆ JĄ KLIENTOM?

Szczegółowy program oraz zgłoszenia na udziału w nastronie:
http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Zapraszam, Franciszek Staniszewski
Mariusz Szarek

Mariusz Szarek własny biznes-szef
projektu networking
społecznościowy OG.

Temat: Ogłoszenia

https://www.facebook.com/events/518854508151598/
Zobacz czym tak naprawdę jest marketing społecznościowy, sieciowy. Zobacz czym różni się marketing sprzedażowy od konsumpcyjnego, prokonsumenckiego. Zobacz jak możesz zarabiać bez konieczności sprzedawania robiąc to co robisz i tak na co dzień.
https://www.facebook.com/ToJestLatweToJestProsteToJestKawaTen post został edytowany przez Autora dnia 22.05.13 o godzinie 10:03

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję Kurs kadrowo - płacowy od podstaw z obsługą programów Płatnik i Symfonia

Kurs przeznaczony jest dla osób, które:


chcą podnieść swoje szanse na rynku pracy,
rozpoczynają pracę w działach kadr i płac,
szukają swojej szansy na przekwalifikowanie się i nowy zawód,
wracają po dłuższej przerwie do działu kadr i płac,

Na kurs składa się:

40 godzin lekcyjnych wykładów
20 godzin lekcyjnych warsztatów komputerowych

Zajęcia odbywają się:

15 - 16.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
22 - 23.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
29 - 30.06.2013r. w godz.: 9.00-15.00
06 - 07.07.2013r. w godz.: 9.00-13.30


Cel kursu
Celem kursu jest przygotowanie do pracy na stanowiskach związanych z działami kadr i płac oraz zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się programami: Płatnik oraz Symfonia.

Metodologia
Wszystkie tematy rozpoczynają się poprzez omówienie podstawy prawnej, wykłady wzbogacone o liczne warsztaty praktyczne oraz kazusy. Zapewniamy sprzęt oraz materiały dydaktyczne! Każdy Uczestnik ma do dyspozycji własne stanowisko komputerowe!

Program kursu

I. KADRY - Prawo Pracy -16 godz. lekcyjnych

Nawiązanie stosunku pracy.
Dokumentacja zatrudnianego pracownika.
Umowa o zakazie konkurencji.
Zasady rozwiązywania umów o pracę w drodze wypowiedzenia oraz za porozumieniem stron.
Zasady rozwiązywania umów w trybie natychmiastowym.
Uprawnienia i obowiązki pracodawcy wobec zwolnionego pracownika.
Planowanie czasu pracy.
Zasady pracy w godzinach nadliczbowych i jej rekompensaty.
Prawidłowe ewidencjonowanie czasu pracy.
Odpowiedzialność prawna w stosunkach pracy.
Urlopy wypoczynkowe.
Urlopy rodzicielskie.
Odpowiedzialność pracodawcy za naruszenie przepisów prawa pracy.

II. OBOWIĄZKI PRACODAWCY WOBEC ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 8 godz. lekcyjnych

Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
Wynagrodzenie za czas choroby.
Zasiłek chorobowy.
Świadczenie rehabilitacyjne.
Zasiłek macierzyński.
Zasiłek opiekuńczy.
Zasady ustalania podstawy wymiaru świadczeń dla pracowników.

II. PŁACE - 16 godz. lekcyjnych

Wynagrodzenie ze stosunku pracy.
Ustalenie podstawy wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne pracownika.
Rozliczenie z Urzędem Skarbowym.
Wyliczenie wynagrodzenia za urlop wypoczynkowy i ekwiwalentu pieniężnego za urlop.
Obliczanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę.
Wyliczanie wynagrodzenia dla osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno – prawnych.
Koszty uzyskania przychodów.
Obliczanie wynagrodzenia za czas choroby.

IV. ZAJĘCIA KOMPUTEROWE – OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK - 8 godz. lekcyjnych

1. Konfiguracja podstawowych ustawień programu Płatnik.
2. Ćwiczenia praktyczne:

zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych
tworzenie dokumentów.

3. Weryfikacja poprawności dokumentacji ZUS.
4. Wysyłanie dokumentacji do ZUS.

V. ZAJĘCIA KOMPUTEROWE – OBSŁUGA PROGRAMU SYMFONIA - 12 godz. lekcyjnych

1. Zagadnienia podstawowe – filozofia pracy z systemem.
2. Prezentacja i omówienie funkcjonalności programu.
3. Założenie nowej firmy (bazy danych).
4. Założenie okresów płacowych.
5. Wprowadzanie danych osobowych pracowników.
6. Zatrudnianie pracowników – umowa o prace (Zgłoszenie ZUA i współpraca płatnikiem) i czynności z tym związane.
7. Omówienie zdarzeń związanych z nieobecnością (urlopy, choroby itp.).
8. Omówienie pozostałych zdarzeń związanych z obsługą pracowników (dodatkowe składniki wynagrodzenia, rozwiązanie stosunku pracy itp).
9. Wydruk listy płac.
10. Wprowadzanie wynagrodzeń związanych z umowami cywilnoprawnymi (umowa o dzieło , umowa zlecenia, prawa autorskie, rada nadzorcza).
11. Naliczanie i zamykanie okresów płacowych.
12. Wydruki list płac i innych zestawień kadrowo-płacowych ,PITy.
13. Współprace programu z modułem Finansowo Księgowym.
14. Omówienie i prezentacja wydruków i raportów dostępnych w systemie.

Cena obejmuje:

Uczestnictwo w kursie
Autorskie materiały szkoleniowe
Wsparcie Wykładowcy po szkoleniu - do miesiąca
Certyfikat ukończenia kursu
Zaświadczeń ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN
Serwisy kawowe

MERTON Instytut Szkoleń jako niepubliczna placówka oświatowa nr EK 05.4430.13.109.1.2012 ma prawo do wydawania zaświadczeń ukończenia kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186).

Szczegółowe informacje i zapisy znajdziesz na stronie internetowej http://merton.edu.pl

Kontakt

email: merton@merton.edu.pl

Tel. 12 346 22 90
Tel. kom. 533 695 284
Fax 12 350 57 08

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Sprawna likwidacja spółki z o.o.

Masz spółkę? Chcesz ją zamknąć? Nie wiesz jak?

Napisz via GL
Alicja Chlasta

Alicja Chlasta Alcha Ośrodek
Rozwoju Osobistego

Temat: Ogłoszenia

Długi weekend nad Wigrami

Termin: 29 maja – 2 czerwca 2013
Miejsce: Rosochaty Róg nad Wigrami/ Suwalszczyzna
Szczegółowe informacje: http://www.alcha.pl/?page_id=4756

W programie:
- spływ kajakowy Czarną Hańczą
- zwiedzanie Pokamedulskiego klasztoru nad Wigrami oraz rejs statkiem po Wigrach
- warsztat wypieku chleba
- warsztat robienia sękacza
- czarna bania
- warsztat kuchni suwalskiej
- piesza wycieczka z przewodnikiem do Wigierskiego Parku Narodowego
- pokaz zdjęć z Suwalszczyzny w Galerii Piotra Malczewskiego w Budzie Ruskiej
- masaże

Miejsce: Rosochaty Róg – malownicza wieś nad Wigrami na Suwalszczyźnie.
Wieś, położona jest nieopodal Pokamedulskiego klasztoru w Wigrach.
Rosochaty Róg nazwę swą zawdzięcza urozmaiconej linii brzegowej przypominającej poroże jelenia.
Do dyspozycji mamy duży, wygodny dom z pokojami dwu, trzy i czteroosobowymi, każdy z łazienką oraz mniejszy dom z dwoma apartamentami 4 osobowymi. Domy położone są nad jeziorem Wigry.
Proponujemy wyśmienitą kuchnię domową, a w niej potrawy polskie, litewskie i przede wszystkim regionalne . Wszystkie posiłki przygotowane będą z produktów pochodzących z gospodarstwa.

Szczegółowe informacje: http://www.alcha.pl/?page_id=4756

Organizator: Alcha - Ośrodek Rozwoju Osobistego
ul. Freta 14 lok.2
00-227 Warszawa
http://alcha.pl

tel: 608 028 124
e-mail: alcha.osrodek@alcha.pl

Obrazek
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo
Chciałbym złożyć swoją ofertę współpracy z Państwa firmą jako Trener i konsultant ds. rozwoju sprzedaży. Poszukuję również firmy by jako menedżer/dyrektor pomóc w rozwoju sprzedaży i zdobywaniu rynku. Współpracując z innymi trenerami i specjalistami rozwijam firmy handlowe, usługowe i prorukcyjne.
PROJEKTY, KTÓRE PROWADZĘ
PROJEKTY ROZWOJOWE DLA FIRM
• Podnoszenie wyników sprzedaży – rozwój modelu sprzedaży i kompetencji handlowców, zarządzanie działaniami i wynikami, audyt w firmie, płynność operacyjna i finansowa
• Rozwój pracowników – szkolenia, opisy stanowisk, systemy motywacyjne, rekrutacje, ścieżki rozwoju, profile kompetencji
• Rozwój modelu biznesowego – systemy działania, tworzenie i optymalizacja procedur
• Strategie dla firm – marketing, biznesplany, strategie rynkowe, start-up
PROJEKTY SZKOLENIOWE, COACHING i MENTORING
• Szkolenia miękkie – sprzedaż, szkolenia menedżerskie, szkolenia handlowe, budowanie zespołów, zarządzanie sprzedażą,
• Szkolenia certyfikowane – zarządzanie jakością, zarządzanie środowiskiem, bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwo informacji, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie energią
• Coaching i Mentoring – personalny, menedżerski, executive coaching, biznesowy, grupowy
• Systemy poprawy kompetencji – rozwój kadry podstawowej i menedżerskiej, rozwój wiedzy w organizacji, wdrażanie nowych pracowników
ZAPRASZAM NA STRONĘ
http://lukasz-zegar.pl
http://lzegar2.webd.pl/index.php
tel 695931276

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Drogie Panie!
Przed nami kolejne spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety we Wrocławiu, które odbędzie się w WenderEDU Business Center. Start o godzinie 17!

Klasycznie rozpoczynamy od praktyki – warsztatu.
Czy…
Wiesz, jak zaistnieć w Internecie jako specjalista?
Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu swojego fanpage’a?
Jak reklamować własne działania i przekaz medialny?
Jak generować ruch w Internecie?

Jeśli jeszcze nie posiadasz takiej wiedzy – Twoja obecność na spotkaniu jest obowiązkowa!:)

Tajniki kreowania własnej marki i wizerunku osobistego w oparciu o video technologie i media społecznościowe odkryje przed Wami Pani Agnieszka Nowakowska, którą miałyście okazję poznać na XVI Spotkaniu Przedsiębiorczej Kobiety we Wrocławiu. Pani Agnieszka jest freelancerem, trenerem rozwoju osobistego oraz trenerem umiejętności interpersonalnych. Jest specjalistką w zakresie wyzwalania potencjału i kreowania wizerunku. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty grupowe i indywidualne.

Dodatkowo jest wieloletnim praktykiem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii sprzedaży i obsługi klienta, autorką Akademii Rozwoju Biznesu dla liderów zespołów nieformalnych oraz specjalistą w dziedzinie video technologii i video marketingu on-line. Ukończyła Marketning i Zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Aktualnie w trakcie akredytacji na ACC w International Coach Federation (ICF). Współpracuje z organizacjami wspierającymi przedsiębiorczość. Jest właścicielką firmy szkoleniowo – doradczej.

Przedsiębiorcza Kobieto - co zyskasz dzięki warsztatowi?
Odkryjesz czynniki sukcesu tworzenia dynamicznej strategii oraz dowiesz się, jak praktycznie krok po kroku stworzyć swój rozpoznawalny brand bez konieczności inwestowania i wynajmowania specjalistycznych agencji PR!

Następnie, po wystąpieniu Pani Agnieszki - krótka przerwa.
A później? Jak zawsze – DUŻA dawka inspiracji!

Kto tym razem będzie Waszym motywatorem?
Pani Anna Kosińska - Mama. Partnerka. Przyjaciółka. Córka. Optymistka. Świadoma KOBIETA.

Od kliku lat z powodzeniem łączy pasję z przyjemnością, biznes z macierzyństwem, życie rodzinne z samorealizacją. Rozumie znaczenie pieniądza w życiu i swoją wiedzę wykorzystuję w pracy z ludźmi. Oprócz doradztwa w zakresie doboru najkorzystniejszego kredytu, szkoli – przede wszystkim kobiety- w obszarze edukacji finansowej. Motywuje je, aby nie bały się brać życia za rogi i spełniały swoje najskrytsze marzenia. Uważa za fałszywe powiedzenie, że pieniądze szczęścia nie dają, namawia do wyrażania głośno prawdziwych opinii na temat wagi pieniądza w życiu. Jest pewna, że każda kobieta nie tylko może, ale i powinna być niezależna finansowo. Wierzy w potęgę podświadomości i wykorzystuje ją jako narzędzie do samorealizacji i osiągania celów.

Pani Ania opowie nam, cytując: „ …jak znalazłam się tu gdzie jestem, co robię, i jak łączę wiele życiowych ról w spójną całość. Powiem, co daje mi na co dzień mój „niepoprawny optymizm” i wiara w ludzi oraz jak sposób myślenia wpływa na kształt życia.”

Po części inspirującej czeka nas degustacja wybranych gatunków wina oraz praktyczna wiedza na ich temat. Dlatego drogie Panie – auta w kąt!

Tą część spotkania poprowadzi dla nas Karol Wilgosiewicz - Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, pasjonat wszystkiego co związane z alkoholami, zarówno od strony merytorycznej jak i praktycznej. Prowadzi firmę zajmującą się szkoleniami oraz degustacjami różnego rodzaju alkoholi w szczególności wina, piwa i whisky. Jest właścicielem dwóch restauracji. Od kilku lat związany również z branżą gastronomiczną
Czekają nas… "Pierwsze kroki w świat wina – rodzaje win, gatunki i podstawy degustacji"
1. Wstęp do świata win, pojęcie wina
2. Podróż po winiarskich regionach świata
3. Podstawy degustacji wina
4. Gatunki i rodzaje win
5. Podstawy produkcji win gronowych
6. Degustacja kilku wybranych gatunków wina

Inwestycja w spotkanie wynosi jedyne 20zł, a dla grup 3-osobowych 15zł!
Przeciętny koszt takiego spotkania wyniósłby Was ponad 10 razy więcej.
Linki do zapisów pojawią się już jutro. Zatem nie zwlekaj i zapisz się jak najszybciej! Liczba miejsc ograniczona!
Linki do zapisów na stronie Przedsiębiorczej Kobiety we Wrocławiu:

http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/2013/05/xx-spotkanie...


Obrazek


Uploaded with ImageShack.us
Mateusz Buszkiewicz

Mateusz Buszkiewicz CEO w NextGen Group,
Wiceprezes Zarządu w
SRRP, IT Develo...

Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję kontaktów i firm do współpracy, uruchamiam kilka stron WWW ( są obecnie w trakcie "ładowania treści" ),
prowadzę również firmę zajmującą się między innymi pośrednictwem handlowym i produkcją.
Przygotowanych mam kilka projektów z branży elektrycznej (OZE) i mechanicznej.
Poszukuję artykułów i zdjęć na strony WWW o różnej tematyce promujących firmy, wyroby i towary.
W zamian oczekuję również promowania w internecie moich stron lub innych form współpracy.
Więcej informacji udzielę na priv.Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.05.13 o godzinie 21:16

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Reprezentuję firmę JSystems oferującą szkolenia informatyczne dla specjalistów z działów IT.

Organizujemy certyfikowane szkolenia autorskie:

*Otwarte – w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach;
*Zamknięte / dedykowane – na terenie całego kraju, za granicą oraz w siedzibie klienta.

Ponadto świadczymy również usługę wsparcia technicznego w zakresie administracji baz danych.

NAJBLIŻSZE PROMOCJE!

Szkolenie: Podstawy Oracle SQL
Miasto: Katowice
Termin: 03.06.2013 - 05.06.2013
Cena: PROMOCJA! 720 zł netto (Cena przed promocją 1 440 zł netto)
Kod: JKJSTGLORASQL1

Szkolenie: Backup & Recovery
Miasto: Warszawa
Termin 03.06.2013 - 04.06.2013
Cena: PROMCJA! 720 zł netto (Cena przed promocją 1 440 zł netto)
Kod: JKJSTGLORASQL1

Szkolenie: Oracle dla administratorów aplikacji
Miasto: Warszawa
Termin: 05.06.2013 - 07.06.2013
Cena: PROMOCJA! 1 199 zł netto (Cena przed promocją 1 904 zł netto)
Kod: JKJSTGLORAAPLI

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem z naszej oferty masz szansę uzyskać rabat!
To proste! Napisz do mnie i w treść wiadomości wpisz specjalny kod, który znajduje się pod ww. szkoleniami promocyjnymi!

Programy szkoleń znajdą Państwo na http://www.jsystems.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Judyta Klimkiewicz
kom.: 884 682 241
e-mail: j.klimkiewicz@jsystems.pl


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.06.13 o godzinie 09:10
Bartosz B.

Bartosz B. gotowy na nowe
wyzwania ...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuje sub-agentow sieci Orange. Wiecej szczegolow prv



Wyślij zaproszenie do