Jerzy Brańka

Jerzy Brańka inż.mechanik

Temat: Ogłoszenia

http://piszemysami.com.pl/Ulotka1

Informacja na priv. - podamy szczegóły
tel. 515 864 638
biuro@isostart.pl

Takiej oferty nigdzie nie znajdziesz !Jerzy Brańka edytował(a) ten post dnia 06.05.13 o godzinie 01:58
Rafał Pochylski

Rafał Pochylski Informatyka, Ochrona
Danych Osobowych,
Audyty i
Konsultin...

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję osób na terenie całego kraju, które zajmą się pozyskiwaniem klientów. Branża Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO 27001) i Ochrona Danych Osobowych. Osoby zainteresowane proszę o kontakt na priv.
Tadeusz Orlenko

Tadeusz Orlenko Ludzie są zazwyczaj
pokonanymi przez
samych siebie.

Temat: Ogłoszenia

eRmail jest rewolucyjną bezpłatną usługą, która umożliwi Ci zarabianie pieniędzy na tym, co do tej pory robiłeś za darmo - na czytaniu reklam.

Dzięki eRmailowi już firmy nie muszą płacić ogromnych sum za reklamę agencjom reklamowym, ale płacą bezpośrednio Wam, zarejestrowanym użytkownikom za to, że pozwoliliśmy im na adresy e-mail wysyłać informacje (eRmail) o nowościach, zniżkach, produktach lub interesujących usługach pojawiających się na polskim rynku, które Was mogą kiedykolwiek zainteresować.

Obrazek
Bez żadnych opłat
- Za samą rejestrację otrzymasz 20 zł
- Za każde przeczytanie eRmaila dostaniesz do 1 zł
- Polecając swoich znajomych zwiększysz swoje zarobki nawet o 200 %
- Uzyskasz informacje o zniżkach, nowościach, produktach i usługach na polskim rynku i otrzymasz za to pieniądze
- Będziesz mógł wypełniać proste kwestionariusze, za które otrzymasz do 20 zł / kwestionariusz
http://www.ermail.pl/link/NYaca2XcVJXaa7NYC2NjCjaXCXel...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Bardzo ciekawa inicjatywa i jedyne takie wydarzenie w Polsce - skupione na nowoczesnych technikach budowania i rozwijania kwalifikacji !

Dwa dni – trzy zagadnienia, które dziś, kształtują JUTRO rekrutacji, uczenia się i rozwoju personelu.

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem oraz do wzięcia udziału w Kongresie!

http://www.kongreskwalifikacje.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

TWÓRCZE WARSZTATY FOTOGRAFII, jakich jeszcze nie było!!!
Warsztaty fotograficzne „ARTellier”, których domem stał się Pałac Żeleńskich, oferują Państwu całe bogactwo tej perełki architektury wraz z ogrodem i zabudowaniami gospodarczymi, stajniami i ośrodkiem jeździeckim. Mamy nadzieję, że w takiej atmosferze będzie się nam miło a przede wszystkim twórczo pracować.
http://artellier.pl
KONIE OBIEKTYWNIE 24 DO 26 MAJA – jedyne w swoim rodzaju warsztaty fotograficzne, których motywem przewodnim jest koń w kadrze fotograficznym. Koń jako główny bohater oraz jako partner dla modelki w trakcie sesji modowej / portetowej / aktowej. Prowadzący: Przemek Walocha
http://artellier.pl
KOBIECE GADU GADU 31 MAJA DO 02 CZERWCA – Nic o Was bez Was. Kobiece warsztaty fotograficzne tylko dla Kobiet prowadzone przez Kobiety. 100% female w female. Warsztaty plenerowe w parku oraz w stylowych wnętrzach Pałacu Żeleńskich… Dzięki talentowi prowadzącej warsztaty Agnieszce Rzymek, zagłębimy się w tajniki fotografii artystycznej, portretu i aktu męskiego i kobiecego… A pasję opowiadania o drugim człowieku połączymy z podziwem dla wdzięku i piękna jego ciała.
Chłonąc profesjonalną wiedzę i umiejętności w niesamowitej atmosferze pałacowych wnętrz i malowniczego parku opanujemy warsztat twórczy niezbędny do samodzielnej kreacji.
http://artellier.pl
FOTOGRAFIA ŚLUBNA – WARSZTATY PRO 4-7 CZERWCA - Jeśli chcesz wejść w ten trudny zawód z przygotowaniem profesjonalisty, bądź chcesz doskonalić swój warsztat pracy fotografa ślubnego – damy Ci unikalny program szkoleń na najwyższym poziomie.
http://artellier.pl
MADE IN ITALY – FOTOGRAFIA MODOWA 7-9 CZERWCA Jak to się robi we Włoszech, stolicy Światowego przemysłu modowego opowie i pokaże fotograf Mediolańskiego VR MANAGEMENT – Francesco D’Alonzo.
http://artellier.pl
FOTOGRAFICZNE BON APETIT – FOTOGRAFIA KULINARNA 28-30 CZERWCA O jedzeniu, sztuce gotowania i o tym jak to wszystko smacznie podać w fotograficznej polewce – w towarzystwie wybitnych szefów kuchni z najlepszych Europejskich Restauracji. Warsztaty, jakich jeszcze nie było!!!
http://artellier.pl
Agata G.

Agata G. Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na VII spotkanie Business Cafe.

Termin: 16 maj, godz. 18.00-20.00
Miejsce: Poznań, ul. Zwierzyniecka 20


Business Cafe to cykl spotkań, odbywających się raz w miesiącu, który skupia społeczność biznesową na terenie Poznania. To możliwość rozwoju osobistego oraz platforma wymiany wiedzy i doświadczeń osób przedsiębiorczych i specjalistów w danych dziedzinach. Stałe elementy wydarzenia to sesja networkingowa, wystąpienia prelegentów oraz dyskusja.

Program VII spotkania Business Cafe:

Slajdy na medal, czyli jak stworzyć profesjonalną prezentację.
Backup danych w small biznesie, czyli jak skutecznie zapobiegać zagrożeniom utraty danych.

Budujemy społeczność skupiającą osoby o różnych predyspozycjach, kompetencjach i wspólnym celu. Dołącz do nas i zarezerwuj swój fotel już dziś!
Zapisy: 609 107 722 lub info@businesscafe.pl

Szczegóły: http://businesscafe.pl/


Obrazek
Andrzej Zapytalski

Andrzej Zapytalski Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego

Temat: Ogłoszenia

Skoro już czytasz ten tekst to być może zainteresuje Cię kurs internetowy "Jak zarabiać 10 000 zł i więcej na jednej transakcji? Opanuj 26 zabójczo skutecznych sposobów na zamykanie sprzedaży."

KURS przeznaczony jest dla:
- konsultantów, sprzedawców i handlowców
- managerów sprzedaży
- szkoleniowców
- osób działających w biznesach sieciowych
- osób zainteresowanych zagadnieniem sprzedaży i perswazji

Jeżeli jesteś zainteresowany tym zagadnieniem to KLIKNIJ TUTAJ i sprawdź sam!

Jeżeli temat Cię nie interesuje to zignoruj tego posta.

serdecznie pozdrawiam i dziękuję za Twoją uwagę.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Podczas spotkania dowiesz się, jak:

• asertywnie budować relacje w życiu codziennym oraz zawodowym
• ograniczyć lęk przed wyrażaniem własnej opinii
• pewnie wyznaczać granice
• komunikować swoje potrzeby
• rozwiązywać konflikty
• nie rezygnować z siebie w związku, macierzyństwie, pracy
• wzmocnić pewność siebie
• szanować poglądy innych nie rezygnując z własnych przekonań

Spotkanie zakończymy konkursem wizytówkowym.
Atrakcyjne nagrody czekają.

Konferencję poprowadzą:

Robert Milczarek http://holis.com.pl/
Iwona Haak http://www.goldenline.pl/1354438/
Małgorzata Trznadel http://malgorzatatrznadel.pl/

Miejsce: Łódź, Hotel NoBo, ul. Liściasta 86
http://www.nobohotel.pl/

Zgłoszenia : kontakt@bedone.pl

Koszt: 30 zł

Zapraszamy serdecznie !!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wszystko-zalezy-od-...

https://www.facebook.com/pl.bedone


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Konferencja “Business Intelligence Trends”
Już tylko miesiąc dzielą nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 czerwca 2013 roku w Warszawie.
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• Nowości i trendy w Business Intelligence,
• Przyszłość BI,
• Big Data oraz ich projektowanie, analiza i modelowanie,
• Integracja danych,
• Zarządzanie danymi oraz ich jakością,
• Hurtownie danych - wdrażanie,
• Performance Management - zarządzanie wydajnością,
• Mobile BI,
• Skuteczny controlling procesów,
• Zarządzanie kosztami działań,
• Pulpity menedżerskie,
• Bezpieczeństwo danych oraz informacji,
• Zarządzanie danymi w chmurze,
• Metadane oraz serwery baz danych NoSQL,
• Social Media Analytics.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za: dobór technologii oraz systemów informatycznych, podejmowanie strategicznych działań wewnątrz organizacji, rozwój IT w danej firmie, rozwój i organizację przedsiębiorstwa oraz zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Business Intelligence Trends

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli szukasz copywritera, obowiązkowo nas odwiedź.
http://szummaszyna.pl

facebook: https://www.facebook.com/SzumMaszyna

Obrazek
Krzysztof Kurp

Krzysztof Kurp
www.szkolimyzadarmo.
pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek


Szkolenie PRINCE2® Foundation

PRINCE2 to najbardziej znana, uniwesalna i skuteczna metodyka
zarządzania projektami.

Akademia Nauki wspólnie z Promiteus zapraszają na szkolenie
PRINCE2 Foundation.


Tylko teraz możesz odbyć akredytowane szkolenie, podejść
do egzaminu i uzyskać międzynarodowy certyfikat

za jedyne 2450 zł brutto.


Certyfikat PRINCE2 jest prestiżowym potwierdzeniem umiejętności
kierowania projektami i uznawany jest na całym świecie.

Termin szkolenia: 27-29 maja 2013 r.

Miejsce szkolenia: Nowogrodzka 49

ścisłe centrum Warszawy


Koszt szkolenia uwzględnia:

- Egzamin PRINCE2 Foundation
- Podręcznik „Skuteczne zarządzanie projektem PRINCE2” edycja
2009
- Certyfikowane materiały szkoleniowe
- Międzynarodowy certyfikat PRINCE2
- Konsultacje z trenerem po szkoleniu (mailowe lub telefoniczne, do
30 dni po szkoleniu)
- Catering (lunch + przerwy kawowe)

Zapraszamy w razie pytań do kontaktu

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Kurp
Opiekun Klienta
Kierownik Sprzedaży
tel.: 508-523-605
email: krzysztof.kurp@promiteus.pl
http://www.promiteus.pl


Obrazek
Filip Cyprowski

Filip Cyprowski Badacz, infobroker,
Data Scientist

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na bloga dla osób, które chciałyby zająć się badaniem rynku w swojej firmie. Nowy wpis traktujący o sposobach na określanie grupy docelowej:
http://wiedzawfirmie.blogspot.com/2013/05/4-sposoby-na...

Dodatkowo, jeśli chcecie przegonić konkurencję, bardziej dopasować swoją ofertę do konsumentów i po prostu zwiększyć zyski, to zapraszam do zapoznania się z moją działalnością:

Badania rynku dla małych firmt

Poważnie, badania rynku nie są domeną wyłącznie "dużych graczy".

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na darmowe szkolenie on-line pod tytułem "Efektywne narzędzia informatyczne. W trakcie szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia: jak osiągnąć przewagę konkurencyjną wdrażając system ERP, tworzenie raportów na wielu bazach źródłowych jednocześnie,
korzyści finansowe wdrożenia systemu ERP, business intelligence w kieszeni. Agenda i zapisy http://softsol.com.pl/comarch/aktualnosci/efektywne_na...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szukasz dochodowego biznesu, stanowiącego hybrydę MLM i korporacji?

Biznesu bez ryzyka, dającego min. 100% gwarancji sukcesu?

Sprawdzonej technologii na zarabianie pieniędzy? Instrukcji na stworzenie dochodu pasywnego?

Jeśli, na któreś pytanie odpowiedziałeś TAK, zapraszam po szczegóły na priv.
P
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Uwaga !

To już ostatni moment, aby dołączyć do grupy programu Professional Diploma in Marketing, która startuje już 17 maja w Łodzi . To 30 grupa organizowana przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.

Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Więcej informacji na stronie : http://questus.pl

Kontakt :
Martyna Świetlik
Project Manager
mswietlik@questus.pl
tel./fax: 603-480-155

Serdecznie zapraszamy !
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do udziału w webinarze, który poprowadzi Krzysztof Krawczyk:

JAK SPROSTAĆ WYMAGANIOM GIODO PROWADZĄC MAŁY I ŚREDNI BIZNES W POLSCE?

Spotkanie ONLINE rozpoczyna się 14 maja 2013 o godz. 20:00.
Szczegółowy program, kilka cennych BONUSÓW oraz możliwość zgłoszenia udziału na stronie http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Zapraszam, Franciszek Staniszewski

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Ogłoszenia

Są jeszcze ostatnie WOLNE MIEJSCA! Nie pozwólcie, by się zmarnowały ;)

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...

Zapraszam :)

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

CareerDesign to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Podczas indywidualnego spotkania Careerdesign, wykorzystamy autorskie narzędzia, które pozwolą Tobie zdiagnozować Twoją aktualną sytuację zawodową, uaktywnić swoje wewnętrzne zasoby: wiedzę i umiejętności oraz zwiększyć motywację do działania – zaplanowania ścieżki zawodowej lub dokonania w niej zmian.

Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym
◦ Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, co dalej, po skończeniu edukacji

Gwarantujemy:
1. Zwiększenie motywacji do działań
2. 100% zadowolenia :)


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE, KRAKÓW
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Odważ się – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl



Wyślij zaproszenie do